بازدید 10817
۱
اختلاف بر سر ریالی یا ارزی بودن قرارداد اسکوچیچ

سخنگوی فدراسیون، ادعای دبیرکل قبلی را دروغ خواند

قرارداد اسکوچیچ با سرمربی تیم ملی، هیچ متمم قرارداد و یا تبصره‌ای برای تغییر این قرارداد به ارزی انجام نشده است. لذا طرح مباحثی جز این موضوع عاری از واقعیت است.
کد خبر: ۹۷۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ 09 May 2020

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات دبیرکل پیشین این فدراسیون مبنی بر اضافه شدن الحاقیه‌ای به قرارداد اسکوچیچ و پرداخت یورو یه جای ریال، این ادعا را عاری از واقعیت یعنی دروغ خواند.

به گزارش تابناک ورزشی،  در حالیکه ابراهیم شکوری تا ماه گذشته عهده دار سمت سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران بود و این جایگاه به تمامی مکاتبات داخلی و خارجی فدراسیون اشراف دارد، حالا ادعایش از سوی علوی رفیق سابقش دروغ خوانده شده است!

سخنگوی فدراسیون، ادعای دبیرکل قبلی را دروغ خواند

در روزهای گذشته شکوری از اضافه شدن الحاقیه به قرارداد دراگان اسکوچیچ برای فراهم شدم پرداخت دستمزد این مربی توسط فیفا خبرداد. این متمم هیچگاه به اطلاع رسانه ها و مردم نرسید و بار دیگر فدراسیون درمورد قرارداد سرمربی تیم ملی پنهان کاری انجام داد.

حالا سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این اظهارات و الحاقیه قرارداد اسکوچیچ با رد ادعاهای یک مقام رسمی وقت فوتبال ایران، گفت: مطابق اعلام قبلی، قرارداد اسکوچیچ به شکل ریالی با فدراسیون به امضا رسیده است. بر این اساس، هرگونه اظهارنظر در باب قرارداد سرمربی تیم ملی خارج از چارچوب مطرح شده مورد تایید نیست! حالا مشخص نیست باید ادعای شکوری را بپذیریم که خودش مشرف به نامه نگاری مذکور با نهاد جهانی فوتبال بوده، ویا تکذیب فدراسیون فوتبال که دبیرکل سابقش هم رحم نمی کند و حرف او را دروغ می خواند.

سخنگوی فدراسیون که رییس دفتر مهدی تاج هم بوده است، و هنوز در تشکیلات فوتبال باقی مانده، افزود: با تاکید سرپرست فدراسیون پیش از عقد قرارداد اسکوچیچ با سرمربی تیم ملی، هیچ متمم قرارداد و یا تبصره‌ای برای تغییر این قرارداد به ارزی انجام نشده است. لذا طرح مباحثی جز این موضوع عاری از واقعیت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همه این کلاهبردارها را بایستی از فدراسیون فوتبال پاک سازی کنند چرا که تا بحال فقط دنبال مطاع خود و سفرهای خارجی بوده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها