بازدید 6150

۱۳ سال بلاتکلیفی در زندان

کد خبر: ۹۷۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 06 May 2020

مرد زندانی که از 13 سال قبل به اتهام قتل شبه عمد محکوم به پرداخت دیه شده است از قضات دادگاه تقاضای اعسار کرد.

به گزارش ایران، این مرد جوان که صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران حاضر شده بود در تشریح ماجرای خود گفت: 13 سال قبل من و دو نفر از دوستانم در خانه دوستم جمع شدیم و مقدار زیادی مواد مخدر کشیدیم اما در همان موقع یکی از آنها به‌نام میلاد بر اثر مصرف زیاد مواد و اینکه چند نوع ماده مخدر را با هم کشید ایست قلبی کرد و حالش بد شد. می‌خواستم او را به بیمارستان برسانم اما دوست دیگرم مانع شد و گفت اگر او را به بیمارستان ببریم خودمان گرفتار می‌شویم. در همین گیرودار میلاد جان باخت. ما هم او را از خانه بیرون بردیم و جسدش را در یک بیایان دفن کردیم.

مرد زندانی در ادامه گفت: چند روز بعد با شکایت پدر میلاد ما دستگیر و به اتهام قتل محاکمه شدیم. وقتی جای دفن میلاد را نشان دادیم و به آنجا رفتیم چون جسد را درعمق کمی خاک کرده بودیم حیوانات وحشی او را پیدا کرده و بخش‌هایی از بدنش را خورده بودند.

به‌همین خاطر نیز با شکایت پدر میلاد و درخواست وی برای قصاص ما را محاکمه و به قصاص محکوم کردند اما به سختی توانستیم ثابت کنیم که میلاد خودش بر اثر مصرف مواد مخدر جان باخته است بنابراین دوستم از این اتهام تبرئه شد و من هم به اتهام قتل شبه عمد به حبس و پرداخت دیه محکوم شدم. اما حالا با گذشت 13 سال از آن ماجرا چون توانایی پرداخت دیه را ندارم همچنان بلاتکلیف مانده‌ام و شرایط خوبی ندارم به همین خاطر از دادگاه تقاضای اعسار کرده‌ام.

امیدوارم با این درخواست من موافقت شود و بتوانم به زندگی عادی خود برگردم.

بدین ترتیب قضات برای تصمیم‌گیری در این پرونده وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار