بازدید 53094
دو هزار و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جزئیاتی از محاصره ناو آمریکایی توسط قایق‌های سپاه /جلایی‌پور: کارگزاران یک تشکل سیاسی دونبش است / مدرک تحصیلی تعدادی از منتخبان گیلان مشکل دارد / افشاگری یک کاندیدای ریاست مجلس: تماس گرفتند و کمیسیون تعارفم کردند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دیدار شاعران با رهبر انقلاب امسال برگزار نمی‌شود / دانشجویان دستگیر شده شریفی با مجاهدین در ارتباط بودند/ مراسم روز قدس را در فضای مجازی برگزار کنید و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 05 May 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دیدار شاعران با رهبر انقلاب امسال برگزار نمی‌شود
عباس محمدی مدیرکل مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در خصوص دیدار شاعران با رهبر انقلاب گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و با توجه به دستورالعمل‌های کارگروه پیشگیری مبنی بر منع قانونی برای برگزاری تجمعات در کشور، دیدار شاعران با مقام معظم رهبری همانند سایر دیدارهای ایشان در ماه مبارک رمضان برگزار نخواهد شد. گفتنی است، هر ساله همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در چهاردهم ماه مبارک رمضان تعدادی از شاعران به دیدار مقام معظم رهبری می‌رفتند و در محضر ایشان به شعرخوانی می‌پرداختند.

افشاگری یک کاندیدای ریاست مجلس: تماس گرفتند و کمیسیون تعارفم کردند
فریدون عباسی، نماینده مجلس گفت: افراد مختلفی با من تماس می‌گرفتند و می‌خواستند به من کمیسیون تعارف کنند تا من به گروه و دسته‌ای که تشکیل داده‌اند بپیوندم اما من قبول نکردم. در صحن علنی خودم را به عنوان داوطلب ریاست مطرح می‌کنم و می‌دانم که حداقل یک رای از خودم را دارم. ما با تیم همکاران دولت آقای احمدی‌نژاد ارتباط داریم و دوست هستیم حتی اطلاعات هم میان ما تبادل می‌شود اما اینکه من به رای آن‌ها کنار بروم، این طور نیست. آقای احمدی‌نژاد یک ایدئولوژی یا سبک نیست. ایشان یک نفر بود که در یک دوره‌ای از شورای نگهبان برای حضور در انتخابات تاییدیه گرفت و دو دوره مردم به او رای دادند و اکنون دوره‌اش تمام شده است./ایلنا

مدرک تحصیلی تعدادی از منتخبان گیلان مشکل دارد
عباسی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس گفت: مدرک تحصیلی تعدادی از منتخبین مجلس یازدهم از استان گیلان اشکالاتی دارد. باید دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به این موضوع ورود کرده و با بررسی‌های متعدد و استعلامات مختلف مانع از تضییع حق آحاد مردم شوند./فارس

جزئیاتی از محاصره ناو آمریکایی توسط قایق‌های سپاه
ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی نه تمایل دارد و نه هیچ وقت به فکر ایجاد ناامنی و جنگی در منطقه هست، ولی دست کسی را که بخواهد منطقه را ناامن کند قادر است بشکند و از حقوق ملت با قدرت دفاع کند. آمریکایی‌ها به دنبال تحریک در منطقه هستند، اینکه گفتند قایق‌های ایران ناو آمریکایی را محاصره کردند؛ در واقع عکس‌العملی بود که به تعدی آمریکایی‌ها نشان دادیم. ناو آمریکایی، مسیر شناور ایرانی را سد کرده و شناور به هر طرفی که می‌خواست برود ناو آمریکایی جلویش می‌پیچید و مسیرش را سد می‌کرد، دیدیم اگر پاسخ آن‌ها را سر بزنگاه ندهیم پر روتر شده و ممکن است کارهای دیگری را شروع کنند. محاصره ناو آمریکایی از سوی قایق‌های ایرانی درواقع پاسخ به جسارتی بود که آمریکایی‌ها مرتکب شدند./تسنیم

دومین گام مجلس برای خلع سلاح شورای نگهبان
نمایندگان با بررسی اولویت‌دار طرح مربوط به نحوه انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان موافقت کردند. کاتب، رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس: در صورت تصویب نهایی این طرح روند انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان در مجلس اصلاح می شود. البته یکی از حقوقدانان شورای نگهبان با بنده تماس گرفت و گفت که این طرح را تصویب نکنید چون حتی در صورت تصویب آن را در شورا رد خواهیم کرد. همچنین کواکبیان در موافقت گفت: دوستان می گویند اولویت مردم چیزی دیگری است ما هم در بین مردم هستیم و در این چند روز مردم تماس گرفتند و گفتند چه طرح های خوبی تصویب می کنید. اگر قرار به انتخاب مجلس است باید تعداد بیشتر باشد و گرنه نیازی به تصویب مجلس نیست و با سلام و صلوات حقوقدانان معرفی شده از سوی رییس قوه قضاییه به شورای نگهبان بروند.

مراسم روز قدس را در فضای مجازی برگزار کنید
روزنامه جمهور اسلامی نوشت: نگرانی برای راه‌پیمایی روز قدس که مظهر ضدیت با رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است کاملاً قابل درک و احترام است، ولی جان مردم در درجه بالاتر از اهمیت قرار دارد و هیچ‌چیز نباید جان مردم را به خطر بیندازد. امسال می‌توان ضدیت با رژیم صهیونیستی را در فضای مجازی و سایر رسانه‌ها با شدت و قوت بیشتری نشان داد و این خشم مقدس را همچنان زنده نگهداشت و سال دیگر و سال‌های دیگر بازهم راه‌پیمائی را حتی پررنگ‌تر از گذشته برگزار کرد.

اصولگرایان از ترس آبروریزی نمی خواهند رقابت بر سر ریاست مجلس رسانه ای شود
روزنامه شرق نوشت: اخبار و شواهد حاکی از این است که اصولگرایان چاره را در چندمرحله‌ای‌ کردن انتخاب رئیس و هیات‌رئیسه مجلس دیده‌اند. یعنی قبل از شروع مجلس با تشکیل جلسات پیشاانتخابی، تعداد رقبا را کاهش دهند. برای همین به دنبال این هستند که انتخاب اصلی را پیش از شروع مجلس دور از چشم رسانه‌ها انجام دهند یا دست‌کم دور دوم یا سوم رقابت را به بعد از افتتاح مجلس یازدهم بسپرند؛ یعنی نهایتا دو نفر راه‌یافته به مرحله نهایی یک رقابت شکلی در مجلس جلوی چشم رسانه‌ها شکل دهند.

واکنش مرتضی طلایی به جدیدترین سهم‌خواهی پایداری‌ها: کلا چند نفرند؟
طلایی درباره احتمال تکرار عقب نشینی شورای ائتلاف مقابل خواست پایداری گفت: هر کس خودش را پرچمدار گفتمان انقلاب و ارزش ها می داند موظف است از اصول و شاخص ها و ملاک ها دفاع کند و دنبال شایسته گزینی برای اداره مجلس باشد. اگر کسی برای کسب رضایت دیگری یا این گروه و آن گروه از این اصول کوتاه بیاید، در واقع به نوعی معامله گری روی آورده است که امر پسندیده ای نیست. وی با بیان اینکه همه نیروهای انقلاب باید مقابل هر نوع زیاده‌خواهی و سهم‌خواهی محکم بیایستند، درباره احتمال جدایی پایداری از مکانیزم شورای ائتلاف برای انتخاب هیأت رئیسه مجلس افزود: اتفاق خاصی نمی افتند، آنها چند در مجلس هستند که رأی نمی دهند. این فعال سیاسی اصولگرا درباره تخمین صد نفری وزن پایداری ها در مجلس آینده یادآور شد: این طور نیست. ادوار گذشته هم نشان می دهد، اتفاقاتی که در صحن مجلس رقم می خورد با آنچه برخی گروه ها ادعا می کنند متفاوت است. نماینده وقتی وارد مجلس شد بنا بر اقتضائات محیط داخل پارلمان تصمیم می گیرد؛ بنابراین، از حالا نمی توانیم بگوییم منتخبان دوره یازدهم نزدیک به کدام گرایش ها هستند.

استقبال توئیتری اصولگرایان از انصراف زاکانی
اظهارنظرتوئیتری علیرضا زاکانی نماینده مجلس یازدهم درمورد ریاست مجلس آتی با واکنش هایی روبه رو شد. سید نظام موسوی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در واکنش به این اظهار نظر نوشت: صریح و شفاف می گویم با توجه به شناخت نزدیک و دیرینه ام از توانمندی های فکری و اجرایی و سلامت اعتقادی و مالی زاکانی، انتخاب بنده برای ریاست مجلس بود. محمد باقر قالیباف نیز به این توئیت واکنش نشان داد و گفت: به لطف خدا این مجلس، مجلس کار، همکاری و برادری در حل مسائل مردم خواهد بود. سید احسان خاندوزی دیگر راه یافته به مجلس یازدهم نیز گفته است که مجلس قوی بلکه ایران قوی، امروز بیش از گذشته، محتاج است به این طرزفکر و این تراز اخلاق./ایرنا

فرمانداری: آلودگی آب شرب اهواز به وبا صحت ندارد
فرمانداری شهرستان اهواز در اطلاعیه‌ای آلودگی آب اهواز به وبا را تکذیب کرد و خواستار برخورد با عوامل انتشاردهنده این مطلب نادرست شد. فرمانداری اهواز اعلام کرد: پیرو خبری مبنی بر آلودگی آب اهواز به وبا، این موضوع نادرست است زیرا آب آشامیدنی روزانه توسط عوامل بهداشت کنترل می‌شود. در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه از شهروندان گرامی درخواست می‌شود به شایعاتی از این قبیل توجه نکنند، آمده است: فرمانداری اهواز عوامل انتشار دهنده این خبر دروغ را که موجب نگرانی مردم شدند را مورد پیگرد قانونی قرار می‌دهد. استاندار خوزستان نیز شامگاه دوشنبه در ششمین گفت وگوی زنده با مردم استان ضمن رد این شایعه بیان کرد: استان خوزستان به دلیل شرایط اقلیمی هر سال در دو مقطع اردیبهشت و آبان با شیوع وبا روبه رو می‌شود اما هم اکنون هیچ موردی از ابتلا به وبا در خوزستان نداشته‌ایم.

تا اطلاع ثانوی نماز جمعه در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد
شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد: مراسم عبادی ـ سیاسی نماز جمعه تا اطلاع ثانوی در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد و در سایر شهرستان ها و مناطق، تابع تعیین و اعلام مصادیق جدید از مناطق سفید خواهد بود. بر اساس فهرست رسمی و اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، در ۲۳ استان و ۱۳۲ شهرستان، مجموعاً ۲۹۴ نقطه از فیوضات معنوی اقامه مجدد نمازهای جماعت در مساجد بهره مند خواهند بود و از این میان، در ۱۸۰ پایگاه نمازجمعه از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹اقامه خواهد شد.

جلایی‌پور: کارگزاران یک تشکل سیاسی دونبش است
حمیدرضا جلایی‌پور، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت درباره کارگزاران نوشت: کارگزاران یک تشکل سیاسی دونبش است. یک نبش این تشکل یا خواست اصلی این تشکل راه یافتن به قدرت به هر قیمت و در هر شرایطی است. حتی وقتی در راه رسیدن به این هدف کاندیدای اختصاصی‌شان در تهران چندمیلیونی سه هزار رای می‌آورد، می‌گویند اتفاقی نیفتاده و شتر دیدی ندیدی! و نبش دوم این تشکل هم از جامعه با دفاع از راست‌ترین سیاست‌های اقتصادی دلربایی می‌کند. برای ورود به قدرت؛ دبیرکل این حزب، دائم اصلاح‌طلبانِ "جریان اصلی" را تخطئه می‌کند و به‌اصطلاح موتور اصلاح‌طلبان را پیاده می‌کند و وقتی هم موقعیت این تشکل سیاسی در افکارعمومی یا در میان چهره‌های اصلاح‌طلب "خراب" می‌شود؛ یکی دیگر از اعضای این حزب به رفوگری حرف‌های دبیرکل می‌پردازد؛ بدون اینکه مشی دبیرکل، رسانه‌ها و شورای مرکزی حزب تغییری کند. کارگزاران متاسفانه در عمل نه عدالت را جدی می‌گیرد و نه دموکراسی را. اگر جای اعضای کارگزاران بودم؛ به‌جای اینکه دغدغه کل جبهه اصلاحات را داشته باشم و دائم برای این جبهه نسخه بنویسم، از اصلاح حزب خودم شروع ‌و فکری به حال این وضعیت "دونبش" این تشکل می‌کردم. متاسفانه کارگزاران پس از بیست سال هنوز متوجه نشده که مهمترین دغدغه جریان اصلاحات در ایران تقویت دموکراسی و عدالت در حکمرانی ایران به شیوه اصلاح‌طلبانه، تدریجی، خشونت‌پرهیزانه و قانونی است... متاسفانه تمرکزش صرفا بر توسعه است، آن‌ هم بیشتر توسعهٔ اقتصادی/عمرانی و نه توسعه‌ای عادلانه، متوازن، پایدار و همه‌جانبه.

دانشجویان دستگیر شده شریفی با مجاهدین در ارتباط بودند
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در مورد دانشجویانی که به تازگی دستگیر شدند گفت: در بازداشت افراد به حرفه و شغل آنها توجه نداریم  و به اتهامات و اعمال آنها نگاه می‌کنیم. اسماعیلی افزود: این افراد به گروه‌های ضد انقلاب وصل شدند و با گروهک تروریستی منافقین ارتباط داشتند و به دنبال اقدامات خرابکارانه در کشور بودند که اقدامات ایذایی انجام دادند و نتوانستند اقدام خاصی انجام دهند. سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: خانواده یکی از دانشجویان هم از اعضای منافقین بودند. قصد داشتند در شرایط کرونایی کشور با اقدامات خرابکارانه غائله‌ای درست کنند. با اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) این دو فرد شناسایی و بازداشت شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۲۱
لیست امیدی ها و پدرخوانده های بیرونی شان که توسط مردم در 2 اسفند رد صلاحیت شده اند، برای این که حامیان خارجی خود مثل بی بی سی رو راضی نگاه دارند، نطق های آتشین و جنجالی می‌کنند..
البته دیگه الان با گسترش فضای مجازی انحصار رسانه ای اصلاح طلبان و حامیان خارجی شون مثل بی بی سی شکسته و تلاش برای حفظ حمایت خارجی رسانه ای، آب در هاون کوبیدن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
این سخنان سیاسی برات زیاد نیست ؟ چون سخنان روشنفکری و سیاسی مربوط به تحصیلات بالا هست . این حرف ها بهت نمیاد . تو برو ببین مجلس آینده برای چند همسری چه برنامه ای دارد. خوب ؟
ناشناس
| France |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
مردم؟
موردوم؟
چی میگی؟
کپی کامنت وقت اضافه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
آنهایی که با ازبین بردن مشروعیت نظام فکرمیکنند به پیروزی رسیدند بایستی پاسخگوباشند اون کسی که 95درصد مردم ایرانو درکامنت بالا فتنه گرنامیده واستحمارگرانش بایستی پاسخگوی مشروعیت ازدست رفته باشند ما اصلاح طلبان واقعی همان مردان زمان جنگ وشیران جنگلهای وحشتناک هستیم چه عجب اسم این سید بزرگوارازحصر خارج شد فعلا ازدست تاسینه ام شمائل زیبایش پدیدارگشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
ثمره 4سال تلاش نمایندگان مجلس دهم فرستادن زنان به ورزشگاه بود دیگه چی می خواین?
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
هروقت منافع ملت در بین بود مجلس راس امور نیست هروقت منافع حزب شان در میان بود هیچی جلودارشان نبود.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
عرض خود می بری. وزحمت ما می داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
جماعت چشمتان را باز کنید
حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی
فقط ماهی ۱۱۲ دلار است
و یارانه شان ماهی ۳ دلار
شرم آور است که با این عزیزان سالخورده این گونه
رفتار ظالمانه میگردد !!؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
مشارکت 20درصدی .پس زیادمردم مردم نکنید.
تابناک صدرحمت به کیهان وصدا وسیما توچطور احمقی که به همه اصلاح طلبان حمله میکنه رو کامنتشو میذاری اما تمام پاسخهای ما از خطوط قرمز نظام میگذرد وغیرقابل انتشار میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
مثل بی بی سی که یکطرفه برای اصلاح طلبان رپرتاژاگهی میره و هر نوع انتقاد به اونها رو خلاف میدونه..
نماینده سابق
| Netherlands |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
گورپدر بی بی سی وهرچی اجنبی پرسته من از اولاد امام حسین ع واصلاح طلب واقعی هستم جدشهیدم برای اصلاح امت قیام کرد
ناشناس
| France |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
هوی خودتی
به تابی فحش بدی میزنم برخی اعضای بدنت صاف بشه ها
مگر نمی گویید قدرت برتر در منطقه هستید
خوب چرا اموال امریکا را در این منطقه ضبط نمی کنید وقتی اموال کشور را ضبط می کنند و برای دیگر کشورها هم خط و نشون می کشند که با ما کار نکنند؟
دزدان بیت المال را هم محاصره کنید !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
طاهر
| Netherlands |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
خداوکیلی دولتی پاکتراز دولتهای بازرگان وشهیدرجائی و میرحسین وخاتمی ندیدم هرچه خرابکاری بوده دراین دولتهای اخیر صورت گرفته بیائیم اگرمسلمان نیستیم آزاده باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دولت خاتمی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
واقعا ادبیات ذوالنوری بعنوان رئیس کمیسیون خارجی مجلس !؟
ابرو ریزی است!!!؟؟؟
و این ادبیات بیشتر شبیه به عوام ، بیسواد کوچه خیابان ها است
اصولگرایان از ترس آبروریزی نمی خواهند رقابت بر سر ریاست مجلس رسانه ای شود________این آبرو درانتخاباتی که مردم شرکت نکردند ریخته شد چه آبروریزی ازاین بدتر که بنا برهمون آمار مهندسی شده نزدیک 60درصد مردم شرکت نکردند
پاسخ ها
کفعمی
| Netherlands |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
با عرض معذرت ازشهیدان وایثارگران وجانبازان وهمه غیرتمندان عالم اصولگرائی بدین نمط بیزنسی بیش نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
اگر امتیازات طرفدران اصولگرا که در ادرات و در کارخانجات جا سازی شدند این منافع را از انها گرفته شود روی برمیگردانند ولی در حوزه اصلاح طلبان مردم بی طرف سیاسی هستند که دنبال احیاری حاکمیت رای مردم یعنی دمکراسی هستند . اگر پول و قدرت و ثروت و امتیازاتی که اصولگرایلن هر سال در سهمیه ها میدهند از انها گرفته شود بی خیال هر چی اصولگرایی خواهند شد. چون طرفداری باید هدفمند با فکر باشه .‌اینکه جماعتی را شعل و پول بدی . این چه کاری هست
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
همان بهتر که شرکت نکردند زیرا اگر خدای ناکرده شرکت کرده و نامزد مورد نظرشان رای نمی آورد در
آنصورت تا مدتها کشور دچار اغتشاش و نا امنی بود
حجاریان : گفتمان اصلاح طلبی مورد قبول مردمه...
کدوم گفتمان.... بزن و برقص و کنسرت هم شد گفتمان؟
تو همایش های انتخاباتی شماها، 5 دقیقه نامزد مورد نظر برنامه ارائه میده،. 95 دقیقه اجرای استنداپ و موسیقی و صحبت های سلبریتی هاتونه..
این رای، رای به گفتمان نیست، رای به مهناز و بهنازه و طبیعتا فاقد ارزش گفتمانی...
نتیجه این نوع رای جمع کردن میشه سرلیست با 80 هزار رای!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
اصولگرایان دستشان در اداره کشور خالی هست چون دستاورد بشر در حوزه عقل و علم را تعطیل کردند . ظاهر فریبند های که دارند بعد از مدتی مردم خودشان تشخیص میدهند که اشتباه کرده اند . اما عارضه بزرگ چنین اشتباهی این هست که اصولگرایان هر وقت سر هر پست و مقامی رسیدند دیگر نمیشود از طریق رای برکنار کرد . چون در همان مجلس قانونی مینویسند که بتوانتد حزب و جناح خود را حاکم کنند و همیشه در قدرت بمانند . متاسفانه در حوضه دمکراسی هیچ ندارند ودر حوزه اقتصاد هم زور .
ناشناس
| - |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
نظرت راجع به دیدار واستفاده از هنرمند ارزشی یعنی جناب تتلو قبل از انتخابات و استفاده از هنر خوانندگی ایشان در ستاد انتخاباتی جناب رئیسی چیه؟
برابر روال جاری قدرت سیاسی و تصمیم گیری حقوق دان شورای نگهبان از رییس جمهوربالاتر است زیرا می تواند با تحقیقات کوچه بازاری توسط عوامل استانی و شهرستانی برای هر کاندیدا که موافق حضور آن درانتخابات نباشند پرونده سازی کنند ،وعدم صلاحیت یا عدم احراز برایش صادر کنند وگرنه ملت رای دهنده با ردکاندیداهایی که ناصالح وناسالم هستند ،راضیند ولی از جناح بازی های سیاسی وحذف های بی دلیل بیزار.
پاسخ ها
مهسا
| Netherlands |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
بله دقیقا همینطورشده مقام ریاست جمهوری تبدیل به تدارکاتچی شده ومجلس هم کاره ای نیست این ازبرکات نظارت استصوابی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
مصوبات مجلس و دولت منتخب مردم
توسط شورای نگهبان منتصب ( وتو ) می گردد
و به این میگویند
مردم سالاری !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
عجب !!!!!!؟
مردم دارن زیر بار گرونی له میشن پولمون شده بی ارزشترین ارز دنیا یه کار گر یا کارمند باید سه چهار سال کار کنه یه قرون خرج نکنه تا بتونه یه لگن به اسم پراید بخره .از اجاره خونه و قیمت مواد غذایی هم که دیگه نگم بعد یه عده دلشون خوشه که ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
حتی یک هفته هم کفاف زندگی شان را نمی دهد
چرا به این قشر مظلوم و سالخورده
ظلم میکنید ؟
دومین گام مجلس برای خلع سلاح شورای نگهبان)دیر است اما خوب است
لیمو ترش کیلویی۴۵۰۰۰
هویدا کجایی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
هویدا هم بود دوست عزیز کاری نمیکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
پاسخ دهنده هستم
تابناک جان سانسور به هر شکل روح انسان را رنجور و فکر رو خاکستر میکند
بنده شعار ندادم که هویدا هم بود کاری نمیکرد
برای خود دلیلی آوردم و داشتم
شما اون دلیل را سانسور کردید
بننده به نشانه اعتراض به عمل غیر نسانی سانسور دیگه در این سایت نظری نخواهم نوشت
چرا عده ای نمیخوان بفهمن اصلاح طلبی واقعی یعنی جان دادن درراه استقلال وآزادیهای انسانی و رعایت موازین جمهوریت نظام واینکه مجلسی واقعی ودرراس امور داشته باشیم چراعده ای بیشرمانه نسبتهای بد اخلاقی به اصلاح طلبان میدهند خانواده واعقاب شهدا همه اصلاح طلب واقعی هستند مثل خانواده شهیدان قمی ومظفرو....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
اینا همه شعار دوست عزیز قدرت با شعار کاری نداره مثل سرب سنگینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اصلاح طلبی خواسته و نیاز ، همیشگی جوامع زنده بوده هست و خواهد بود
و اگر این گروه از اصلاح طلبان، ترسو بودند
خیالی نیست
بهر حال ، خواسته اصلاحات تعطیل نخواهد شد
مردم از راه و روش دیگری ، اهداف خود را دنبال خواهند کرد
ولی شاید اینبار کاملا متفاوت و سخت تر !!!؟؟؟
درباره تخمین 100 نفری وزن پایداری ها در مجلس آینده یادآور شد: این طور نیست. ادوار گذشته هم نشان می دهد اتفاقاتی که در صحن مجلس رقم می خورد با آنچه برخی گروه ها ادعا می کنند متفاوت است. ) غافلی داداش شورای نگهبان زحمت و کمبود پایداری ها را جبران کرده همین روزها غافلگیر تعدادشون میشی الان نگاه نکن صداشون در نمیاد علتش اینه که زیر زیرکی کار کردن استادند
پاسخ ها
لاریجانی
| Netherlands |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
مجلس وقتی گوش به فرمان باشه دیگه مهم نیس کی میره
تا یکی دو ماه دیگه لاریجانی از قدرت کنار میره و قالبیاف به جای او رییس مجلس میشه بقیه نمایندگان هم صرفا صندلی های مجلس رو پر میکنند و گوش به زنگ که کدوم دکمه رو فشار بدن لاریجانی این یک سال با مشاوره روحانی اعضاء دولت آینده رو مشخص میکنه کی وزیر باشه کی استاندار کی مدیرکل دولت سازی میکنه سال بعد روحانی جای خودش رو به لاریجانی میده این وضعیت 8 9 سال آینده است منتظر هیچ اتفاق تازه ای نباشید
پاسخ ها
شهروند مغلول الید
| Netherlands |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
بعید میدونم اگرانتخابات 1400 هم مهندسی شود مردم شرکت کنند من شخصااگرمبسوط الید درانتخابات نباشم شرکت نمیکنم
این نظر شخصی حقیر درباره دو جریان اصلاح طلب و کارگزار
کارگزاران طرفدار سرمایه داری هستند. این نطقه قوت اوناست. منتها نقطه ضعف اونا اینه که براشون مهم نیست سرمایه داری کار حاکم باش یا سرمایه داری رانت. در عمل البته سرمایه داری رانتیر حاکم شده و اونا هم باش رفتند.
اصلاح طلبان از نظر فکری ذاتا مارکسیست هستند. منتها مارکسیسم رو فقط تا اصلاحات جامعه مدنی قبول دارند. اونا برای مثال از بین شاگردان مارکس تا آنتونیو گرامشی رو قبول دارند که بیشتر ادعای تقویت نهادهای مدنی و فرهنگسازی رو داشت.

کارگزاران همیشه تن به قدرت میدهند
اصلاح طلبان هیچ وقت تن به اصلاح ساختارها نمی دهند
هر دو جریان ماهیتا متضاد راه به جایی نمیبرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
معلوم که سواد سیاسی نداری و مطابعه ات در مورد احزاب سیاسی و نگرش های فکری انها خیلی کم هست . اصلاح طلبان اگر در حوزه اقتصادی مارکسیستی فکر میکنند پس چرا به عتوان غربگرا رد صلاحیت کردید ؟ اگر در حوزه دمکراسی به لیبرال دمکراسی فکر میکردند چرا اجازه ندادید مردم تصمیم بگیرند و نظر دهند . تو مثل حالت خوش نیستا ؟ اتفاقا اصولگرایان به این تفکر شباهت بیشتری دارند . اصولگرایان به تک حزبی و اقتصاد دولتی علاقه مند هستند . برو دوغتو بخور حالت جا بیاد
سه شنبه ۱۶ اردیبهشت
دلار ۱۶۲۰۰
سکه ۶۶۰۰۰۰۰
پراید ۹۰ میلیون ناقابل !!!
مملکت به حال خودش رها شده
علی برکت الله !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
دلار 4 برابر شده ولی شاخص بورس 10ر برابر تا 24 برابر.
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
دوست عزیز مملکت خیلی وقته که روی اتوپایلوت هست. حالا این هواپیما که توسط خلبان اتوماتیک هدایت میشه، معلوم نیست به کجا میره، به کدوم سمت میره، اصلا به مقصد می رسه، کی بنزین تموم می کنه، این وسط ها ممکنه کسی یه موشک بهش بزنه و .... متاسفانه این داستان مملکت ما و سرنوشت شوم ما هست. فقط خدا رحم کنه به کوه نخوریم و یا با موشک سقوط نکنیم. فقط اگه شانس بیاریم و بعد از اینکه بنزین هواپیما تموم شد، روی اب (دریا، اقیانوس و یا ... ) باشیم تا بدون تلفات زیاد بتونیم سالم به زمین برسیم.
ناشناس
| Denmark |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
شاخص بورس: یک میلیون
یادت رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
تابستان ۹۸ آقای خجسته نماینده همدان همین حرف را زد تابناک هم تیترش کرد
همشون به فکر جیبشون هستند.
ناو میپیچیده جولو شناور؟
بعد شناور اونوری میپیچیده ناو دستی میکشیده باز اونوری
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
خدایی کلی خندیدم. راستش اولین موضوعی که بعد از خوندن اظهار نظر این مسئول عزیز به ذهن من رسید همین بود که ناوی به اون بزرگی چه جوری چپ و راست سد راه یه قایق تندرو میشد. یعنی فیلم هندی هم اینجوری نمیشه دیگه. ناوی به اون بزرگی مرتب زیگزاگ، مارپیچ و ... راه می رفته تا سد راه اون قایق تندرو بشه. بعدش هم خیلی شیک و مجلسی ما ناو رو محاصره کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
یه عالمه خندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
این ناو عجب قدرت مانوری داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خدا خفت نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
فقط طرز صحبت دیپلماتیک !!؟؟
رئیس کمیسیون خارجی مجلس را بشنوید !!؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
یک ناو نمیتونه در آن واحد در فاصله کم مانور حرکتی چپ و راست و گردش داشته باشه بلکه نیاز به زمان و مکان بیشتری داره . ولی شناور کوچک در چند ثانیه میتواند جهت حرکت را تغییر دهد . پس سه چیز در این مصاحبه لحاظ نشده . سرعت . زمان . میزان سطح یا مکان
حالا این مجلسم بعداین که همه کارباهاش کردن دم رفتنی دست به اصلاح قانون انتخابات زده وقطعا میدونه تمام این قوانین با نه محکم شورای نگهبان روبه رو میشه ومیخوره توسر اون که بموقع اقدام نکرده
ناو جلو قایق می پیچید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
ويروس يأب را بچسبد تا اخرش را بفهم
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
مگه گفتن جلو قایق پیچید؟
بیانیه سپاه دوباره بخون تا متوجه شی
سلام
با تشکر از تابناک

از نظر تابناک و بسیاری از اصولگراها دو چیز هیچ وقت وجود نداشته و نخواهد داشت
ایران قبل از 1357
احزاب سیاسی غیر از اصلاح طلب و اصولگرا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
قبل از انقلاب من یادم هست هیچی نداشتیم . غذای ما سماق بود و مکیدن آب نبات چوبی !
گفتمان انقلاب و ارزش ها که در متن بسته خبری هست چی هست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
هیچی نیست
واقعا نیست
یکی از حقوقدانان شورای نگهبان با من تماس گرفت و گفت اگر لایحه را تصویب کنید شورای نگهبان رد میکند . چون اولویت مردم این‌مسایل نیست .....سوال ؟ مسایل اصلی مردم اینها اگر نیست چرا از انتخابات استقبال نکردند ؟ شورای نگهبان باید تشخیص دهد که اولویت مردم چی هست یا نماینده ای از طرف مردم انتخاب شده ؟ اگر اولویت فقط شکم بود که با این شعارهای اقلیت جامعه باید صندوق های رای ۵۵ میلیون شرکت میکردند . انسان علاوه بر شکم نیاز سیاسی و شعور سیاسی هم دارد . اینطور نیست ؟
جناب اقای ذوالنوری اونی که اونجوری می پیچه موتورسیکلته شناور در دریا اونجوری نمی تونه این ور و اون ور کنه ترا به مقدساتتون قسم با شعور مردم اینقدر بازی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
این نمونه نماینده استصوابی است
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
حالا باز ممکنه همون قایق موتوری بتونه این ور و اون ور بپیچه اما دیگه ناو!!!!!!!!!!!!!!! به قول یکی از دوستان، لعنتی ناو امریکا مرتب دستی می کشیده و یا لایی می کسیده تا جلوی سبقت گرفتن قایق موتوری ما رو بگیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خوش بحال بنده خداهایی که دوباره به ایشون رای دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
موتور سیکلت سی چی ۱۲۵ هم نمیتونه
اینطور مانور بدهد
که ناوهای آمریکایی میدهند !!؟؟
واقعا که !!؟؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دوباره در غياب راي مردم و با حضور 20 درصدي مردم سرو كله اين تيپ نمايندگان پيدا شد و سوژه طنز پردازان هم مهيا شد!! خخخخ
عامل بدبختی و عقب ماندگی کشور بدون شک دولتی هاهستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دولتهای متعدد در سایه نشستگان
که تمام قدرت و کل رسانه و..را در دست دارند
تابناک تجربه کردید باتیتری نصفه ونیمه وعکسی درحصر از خاتمی عزیز چقدر فالوئر خداحافظی کرده روبرگردوندی پس بامردم باش _فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفَاءً ۖ وَأَمَّا مَا يَنْفَعُ النَّاسَ فَيَمْكُثُ فِي الْأَرْضِ ۚ كَذَٰلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ.
پراید۹۰ملیون شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
سال ۹۱زمانی که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
مبلغ ۸۵۰ هزار تومان بود
معادل ۳۰۰ دلار بود
الان حقوق بازنشستگان شده یک میلیون و هشتصد یا ۱۱۲ دلار یعنی حدود یک سوم شده است !!؟؟؟
چطور میتوان فقط زنده ماند !!!؟؟؟
اوایل که اومده بودم سایت تابناک
میدیدم آمار بازدید کننده رو نوشته 10000 20000 30000
یا نظرات 100 و 200
برام عجیب بود
بعدا فهمیدم هر دو دروغه
کل بازدید کننده یه صفحه 100 نفره
آمار از دو روش ساخته میشه
همین 100 نفر بارها و بارها از یه صفحه بازدید میکنند
دوم اشتراک لینک سایت در ماشین های آمار ساز
نظرات رو هم تعداد بسیار کمی مینویسند و دوباره برمیگردند اونا رو میخونند!
و بعضی از نظرات رو هم افرادی از خود تابناک مینویسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
پاشو برو یه ابی یزن دست وصورت یه مقدار حالت بیاد سرجاش
آقای رئیس کمیسیون امنیت ملی تجاوز به حقوق ملت و شکستن دست متجاوز فقط نباید در ارتباط با دشمن خارجی باشد شما همانکه دست از حمایت دوستان غارتگر بردارید مهمتر از شکستن دست متجاوز خارجی به ملت خدمت کرده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خود ذوالنوری ، با آتش زدن برجام و پرچم آمریکا
در صحن علنی مجلس
یکی از باعثان اصلی این اوضاع تحریم سخت
و فلاکت و فقر گسترده مردم هستند
حتما روزی دادگاهی خواهند شد
شک نکنید
جای خوشحالی داره که شخصی مثل آقای ذوالنوری - یک نماینده مجلس - در تصمیمات دفاعی و امنیت ملی تا این حد دخیل هستند .
جناب ذالنوری اجازه بدید ما هم برسیم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
فاصله شما با جناب ذوالنور 500ساله یعنی پونصد سال باید شب و روز فیلم هندی ببینی مگه الکیه
نظارت استصوابی تا کی جواب میده . . رفاه بیشتر میشه . ارتباطات جهانی بیشتر میشه . تبادل اندیشه بیشتر شکل میگیره ‌ . مثل دوره قجر و حجر نیست که غالب مردم ندانند حق و حقوقشان چیست و کدام هست . بهرحال اصولگرایان با این روندی که میخواهند همیشه اقلیت برخوردار در سیاست و ثروت و قدرت سهیم باشند تا یک زمانی جواب میده . بعدا این‌گفتمان در حوزه دمکراسی به بن بست‌میرسه . چون اصولکرایان هیچوقت نمیتوانند با ایده ها و گفتمان بسته سیاسی که ارایه میداند اکثریت جامعه را جذب کنند و این شکل ادراه کشور دچار مشکل و بن بست خواهد رسید
من در سال ۶۴ در منطقه یکم دریایی خدمت کردم . هر رزمتده و سرباز و درجه دار دریایی میداند که ناو جنگی مانور و تحرک زیادی در یک منطقه بسته و محدود را ندارد که اگر شناوری را دیدید به یکباره تغییر جهت دهد بلکه این کار فقط ار عده شناورهای سبک بر میاید . اگر خاطرتان باشد سانچی وقتی کشتی باری چینی را در فاصله نزدیک دید حتی نتوانست در فاصله صدمتری تغییر جهت دهد یا سرعت را کند یا متوقف کند چون فایل صوتی سانچی وجود دارد . ذالنور ایکاش بجای این سخنان کارشناسی و نطامی قبل از ان مشاوره میکرد .
به مسولین مملکت بگید تو را خدا حرف های خنده دار نزنید.
مگه ناو جنگی پرایده که هی بپیچه چپ و راست. حتما جلوی شناور ایرانی ترمز دستی هم کشیده.
ناو به اون بزرگی و مهمی در حکم یک کشوره(از نظر خطرات و ایمنی و ...)
فرمانده ناو طبق مسیر پیش ینی شده و محاسبه شده حرکت میکنه. فرماندش ایقد احمق نیست گه بگه: بادبانها را جمع کنید میخواییم بپیچیم سمت راست. نه نه میخواییم بپیچیم سمت چپ. و ....
اخه چرا همین جوری رو هوا حرف میزنید
مگه ناو ماشین پرایده که بپیچه جلوی ماشین دیگه ای ناو الان دستور پیچیدن بده دوساعت بعد 10 درجه میچرخه
سرعت تورم سال ۹۹دوبرابرسال۹۸است‌.پراید ۱۰۰میلیونی در همین ابتدای سال ۹۹به واقعیت تبدیل شده. و مسکن زیر ۱میلیارد تومانی دیگر وجود ندارد.اگر ترامپ ۴سال دوم هم در کاخ سفید باشد پراید۱میلیارد تومانی هم خواهیم دید
آخه خوبه کسی که میخواد اظهار نظر رسانه ای بکنه . کمی اطلاعات و سوادشو در اون مورد بالا ببره یا حداقل یک متخصص نظر بده. اینگه گفته شده ناور امریکا جلو قایقهای تند رو را میگرفته و هر طرف میرفته میپیچیده جلوش؟!! اصلا ناو امکان مانور سریع نداره. موتورسیکلت که نیست. ؟!!!
من کاری به مزدورا ندارم ولی هرگونه تحرک سپاه در خلیج فارس را مشروع و قابل قبول میدانم
جلایی پور گفت کارگزاران فقط روی گزینه پیشرفت رفاهی و اقتصادی زوم کرده اند و دنبال عدالت متوازن محوری نیستند ......سوال ؟ مگر ملت ها از دولت انتظار بیشتری دارند . کدام دولت مردم را به روش های دیگری به بهشت برده ؟ اصلا کار دولت ها برای دگرفاه دنیوی مردم تعریف شده نه اخروی . دوم اینکه عدالت اقتصادی شکل نمیگیرد . برای چه وقتی عدالت و ازادی قابل دسترسی و دست نیافتنی هست مجبور هستید میلیونها نفر را حقوق بدهیید که سوهان و ارد درب فقرا ببرند در صورتی خود فقرا بر اثر سنت و گفتمان و سنت پیچیده و سفارشات خود اصولگرایان چندین فرزند دارند که از پس تحصیلات انها هم برنمیایند .
اقای ذولنور اول اینکه ترامپ نمی خواد بلایی که سر کارتر آمد سر اون هم بیاد اما دوم اگر شما نمی دانید بقیه مردم می دانند که آن ناوها اگر بخواهند کاری انجام دهند تمام آن قایق ها نیست و نابود میشوند شاید ایران بتواند از طریق موشک کار دست ناوهای امریکایی ها بدهد ولی مطمئن باش با این قایق هیچ کاری نمیشه نداد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اگر از قبل به ناو ها اعلام جنگ شود هیچوقت انها را نخواهی دید بلکه به دورترین‌مناطق اقیانوس خواهند رفت . یعنی پشتیبان انها بلگرد . هواپیما . زیر دریایی . موشک و آواکس ها هستند . اینکه به یکباره بدون اعلام جلوی ناو جنگی سبز بشی و مانوری بدی فکر نکنم از نظر علوم نظامی کارکرد داشته باشه . اگر اعلام‌جنگ بشه ارایش ناوها و موقعیت انها عوض میشه یعنی تا ده کیلومتری هر شناوری را اول اخطار میدن بعد میزنن .....
تابناک یاسانسورمیکنی یاانتشارنمیدی
بی بی سی ازشماخبرگذاریها ی داخلی خیلی باشرافت تراست
اگر یک تومان صد ریال و صد ریال هزار قران ......آنوقت تکلیف سپرده مردم نزد بانک هست ارزشش چگونه محاسبه میشود. منظورم این هست اگر کسی یک تومان نزد بانک سپرده دارد و معادل همان ارزش یک تومان کسی دیگری کالا خریده یا ماشین و طلا . آیا سپرده مردم بعد از تغییر واحد پول ارزشش حفظ میشود . کسی توضیحی دارد ؟
دم بر و بچه های سپاه گرم. در کل دنیا تنها گروه و ایدوئولوژی که میتونه برای آمریکا شاخ و شونه بکشه و اونا رو مسخره کنه و ازشون اسیر بگیره فقط و فقط سپاه پاسداران انقلاب اسلامیه. آمریکا تا حالاش جرات هیچ غلطی نداشته از اینجا به بعد هم نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
چند تا از غلطهای امریکا روبگم اگه تعصب عقل وهوشی واست گذاشته؟؟؟؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
عههههه راست ميگي ! چه جالب ! من فردا ميرم در بقالي سر كوچه امون ميگم ماست را به دليل اينكه ما راحت ميتونيم واسه آمريكا شاخ و شونه بكشيم و مسخره اشون كنيم ارزونتر بده! حتمن ارزونتر ميده ديگه !
آقای تابناک طرفدار هرچی ضد ارزش .
گروهک منافقین نه مجاهدین .!
اینکه تابناک از گروهک ملحد متافقین تحت عنوان مجاهدین یاد میکند تعجب ندارد .تابناک که همه اش دم از ضد ارزشها می زند و یاد و خاطره های خواننده های ضد ارزشی را زنده میکند تعجبی نیست که از منافقین تحت عنوان مجاهدین یاد کند و تیتر بزند
من دلال بورس هستم. آقا بهترین شغله. از دلالی ماشین و دلار و سکه بهتره چون میشینی تو خونه و آب پرتقالتو میخوری و روزی 5 درصد سود بدون زحمت و ترس از بگیر و ببند و کرونا میکنی و تازه مالیات هم نمیخواد بدی. کسی هم بهت نمیگه سربار و زالو . بهترین دلالی دلالی بورسه. از ایکس میخرم میفروشم گرونتر به ایگرگ.
چرا دولت از خانه های خالی و سکه های پیشفروشی میالیات میگیره ولی از دلال های بورس که فقط سهمو میخرن و به دیگری گرونتر میفروشن و هیچ سودی هم برای کشور و تولید ندارن مالیات نمیگیره و حتی حرفشم نمیزنه؟
ناو آمریکایی، مسیر شناور ایرانی را سد کرده و شناور به هر طرفی که می‌خواست برود ناو آمریکایی جلویش می‌پیچید و مسیرش را سد می‌کرد!!!!! مگر ناو موتور سیکلت هست که با سرعت جلوی قایق بپیچد؟؟؟
ای کاش این مجلس بعد از شروع کرونا تعطیل میشد وباز نمی شد تو این چند یک ماهه هرچی مصوبه به نفع خودشون بوده تصویب کردن یکیش همین حرف چهار صفر از پول ملی که منجر به تورم وحشتناکی خواهد شد
متاسفانه کشور به حال خودش رها شده این از بورس این از پراید ۹۰ میلیونی ، خدایش اقایان شرم نمیکنید ؟؟ چرا باید اینقدر بورس کشور بی در و پیکر باشه که هر کس به طمع سود روزی ۵ درصد برای نوزاد ۶ ماهه کد بورسی بگیره ؟؟ معلومه طرف هم میگه چرا من سود نکنم پروزی ۵ میلیون میکشم روی پراید تا از قافله عقب نمونم ؟؟ جناب رییسی عزیز شما رو به خدا قسم شما کاری برای این ملت مظلوم کنید دولتمردان که دارن برای خودشون کف و سوت میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
علت اصلی این هست که اقتصاد دولتی هست . دوم برای خروج از بحران بیکاری و رکود و تورم برای جمع اوری نقدینگی مجبور شدند بورس را تقویت کنند . یعنی با گران شدن کالاهای تولیدی در داخل کشور مردم کمتر مصرف میکنند و بقیه و بیشتر کالاها صادر میشود . یعنی بجای صادرات نفت کالا صادر کنند . اما اگر دعوای ایران و امریکا حل نشود جلوی صادرات کالا هم گرفته میشود چون هنوز ایران اف ای تی اف را امضا نکرده
مطهری .... حوادث ابان ماه و کشته شدن هموطنان وزیر کشور مقصر هست و مجلس نتوانست ایشان را استیضاح و برکنار کند .‌‌‌....با مصوبه جدید صلاحیت نمایندگان در بخش التزام به داداگاها واگذار میشود .....
یه جوری میگید محاصره هرکی ندونه چه خبره
به فکر وضعیت مالی مملکت باشید
ذوالنوری اگه میگفت قایق جلو ناو پیچیده یه حرفی ولی ناو چطور میتونه جلو قایق بپیچه کشتی به اون سنگینی کاپیتان الان فرمان بده ده دقیقه بعد فرمان میبره موتور سیکلت که نیست
دانشجو و ارتباط با مجاهدین خلق!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
واقعا مشکوک است
نباید این ناو آزاد شود باید مهندسی دنده معکوس شود و ما نیز به کشورهای تولید کننده ناو تبدیل بشویم
اقای روحانی بخاطر یه بورس داری کشور رو به ورطه نابوری میکشی؟؟ پراید ۹۰ میلیونی نتیجه سود روزشمار ۱۵۰ درصدی بورس شماست ؟؟ همه میگن چرا ما باید تز قافله عقب بنونیم ؟؟ میدونی حقوق ۵۰۰ هزار تومانی یه بازنشسته کشاورزی خرج ۵ روزش نیست ؟؟؟؟ میدونی تو این اوضاع قشر کارمند دارن نابود میشن ؟؟ چرا اینقدر بی در و پیکر شده کشور ؟؟مجلس یازدهم یک روز هم برای ساقط کردن دولت تعلل کنه
این آقا ذوالنور یک طوری از قایق و ناو حرف می زنه که انگار خودش در یکی از قایق ها بوده..... بابا این حرفها را نظامیان کار کشته هم ممکن است بخوانند آنوقت از خنده روده بر می شوند
کشته مرده روزنامه ج.ا شدم در خصوص استدلالش بابت دلنگرانی مردم از نبود روز قدس
خخخخ
آخه ناو مگه موتورگازی که به هر طرف شناور میپیچید
ای کاش فقر و تنگدستی را دور می زدیم زباله کردی زنان و دختران و پسران کم سن و سال برازنده این کشور نیست.
چرا مسئولین چشمان خود را بسته اند.....
من آخرش نفهمیدم که چرا یک بخشی نوشته ارتباط با مجاهیدین یک جا نوشته ارتباط با منافقین
مسئولان کشورهای غربی باید از مسئولان ما یاد بگیرند و اگر تمایل دارند می توانیم آنها را با حقوق مکفی به مدت یکسال و یک ماه به غربی ها قرض بدهیم. در عرض یک روز بورس شما را به بالاترین حد رسانده و بطور مجانی ارزاق عمومی را به در خانه هایتان ارسال می کنند بگونه ای که نیاز نباشد در صف غدا معطل شوید تازه بطور معجزه آمیز آمار کرونایی شما را بطور تصاعدی کاهش داده و بحران اقتصادی که در آن درمانده شده اید در کسری از ثانیه به بالاترین حد رسانده و کاری خواهند کرد که شرکت های مسکن سازی و خودرو سازی از تراکم مشتریان وقت سرخاراندن نداشته باشند و با کمبود نیروی کار مواجه شوید. بله ما این هستیم
اتفاقا آقای احمدی‌نژاد یک ایدئولوژی یا سبک مردم سالاری عذالت محور دینی است
تابناک ده تومان شارژ بریزم میزاری غیر قابل انتشارها رو بخونم
كاش روز هم به عنوان روز باكو(آذربايجان ) و روز ايروان(ارمنستان)داشتيم.
مگر اين دو خطه عزيز تا چند ده سال پيش جزئي از كشور مان نبودند؟٠
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر