بازدید 13449

حمید لولایی داور مسابقه تلویزیونی شد

همزمان با شروع مسابقه "خونه‌مونی" در شبکه نسیم، داوران مهمان این برنامه مشخص شدند؛ حضور حمید لولایی و هدایت هاشمی در این لیست قابل توجه است.
کد خبر: ۹۷۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 03 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم: مسابقه «خونه‌مونی» با هدف ایجاد فضای نشاط و شادی در میان خانواده‌ها و تشویق آن‌ها به در خانه ماندن همزمان با شیوع بیماری کرونا که توسط اداره‌کل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با مشارکت مؤسسه تصویر شهر (سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) تولید شده، از شب گذشته در شبکه نسیم روی آنتن رفته است.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی محسن برمهانی و کارگردانی علی مسعودی در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده است و با استفاده از فرصت حضور اعضای خانواده در کنار یکدیگر در ایام شیوع ویروس کرونا با انگیزه گذر از این دوره؛ علاوه بر ایجاد سرگرمی، فضایی را برای مشارکت خانواده‌ها در یک برنامه تلویزیونی در حوزه سینما و تلویزیون ایجاد می‌کند.

بخش‌های مسابقه شامل بازی یک سکانس از فیلم یا سریال ایرانی، اجرای موسیقی ابداعی با وسایل خانه، نمایش طنز خانگی با موضوع امید و مبارزه با کرونا و ساخت ویدئو‌های خلاقانه در ارتباط با حال و هوای این روز‌های خانواده‌های ایرانی است که شرکت‌کنندگان در خانه با ارسال ویدئو‌های خود در این مسابقه شرکت کرده‌اند و علاوه بر نشان دادن استعداد‌های خود جوایز نفیسی دریافت می‌کنند.

داوران اصلی مسابقه را علی مسعودی، عباس جمشیدی‌فر، الیکا عبدالرزاقی و کمند امیرسلیمانی و داوران مهمان را نسرین نصرتی، هدایت هاشمی، حمید لولایی، کامران تفتی، سپند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، شقایق دهقان، سیدبشیر حسینی، نسیم ادبی، سیدهومن شاهی و امیرغفارمنش تشکیل می‌دهند.

ویژه‌برنامه «خونه‌مونی» از سیزدهم اردیبهشت ماه مصادف با هشتم ماه مبارک رمضان روی آنتن رفته است و هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر