بازدید 13868
۹

اعضای کنگره خواستار تغییر تاکتیک ترامپ علیه ایران

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع کنگره اعلام کرد که تقریبا اغلب اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با امضای نامه ای خواستار تغییر تاکتیک های آمریکا برای تعامل با سازمان ملل علیه ایران شده اند.
کد خبر: ۹۷۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 02 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، منابع کنگره آمریکا روز پنج شنبه گفتند که تقریباً ۹۰ درصد اعضای مجلس نمایندگان آمریکا اعم از دموکرات وجمهوریخواه نامه‌ای را امضا کردند که از دولت ترامپ خواستار افزایش اقدامات دیپلماتیک خود در سازمان ملل برای تجدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران شد.

بر اساس این گزارش، ۳۸۲ نفر از ۴۲۹ عضو مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی نادر و فراحزبی با نوشتن نامه‌ای خطاب به «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا از او خواسته‌اند برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران با متحدان و شرکای آمریکا همکاری کند.

در این نامه آمده است: تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران در ماه اکتبر خاتمه پیدا می‌کند و ما نگرانیم آن هستیم که انقضای این ممنوعیت‌ها باعث شود کشورهای بیشتری اقدام به معاملات تسلیحاتی با ایران کنند.

این در حالی است که کارکنان کنگره آمریکا خبر دادند که این نامه هنوز به وزارت خارجه این کشور ارسال نشده و اعضای مجلس نمایندگان در حال جمع آوری امضای بیشتر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
بیشتر از نیم قرن به این ملت خیانت کردند باید هم نگران باشند.
اگر با همین فرمان پیش برویم روزی خواهد رسید که دولت برای تامین مالی به فرش و گلیم و پرده منازل مردم هم رحم نخواهد کرد و ناچار خواهیم شد با زانوی زخمی جلوی غربی ها زانو بزنیم.
روسیه اون رو ئتو میکنه و ایران هم از همین الان سفارش سیستمهای مدرن روسی رو بده تا غربیها حالشون گرفته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
با کدام پول خوابی؟
چقدر از ایران می ترسند
آقاي ناشناس فعلا كه غربيها جلوي ما كم اوردند اربابتون امريكا هم زانو ميزنه تو يه وقت از گشنگي نميري.
شاهد از غيب رسيد، تمام احزاب آمريكايي سر و ته يك كرباسند چه جمهوري خواه و چه دمكرات، يكي با پنبه سر مي برد و يكي با شمشير!
فقط جنگنده نیاز داریم
زمین را شیعه به ارث می برد آرام باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل