بازدید 6345

تشدید تنش‌ها میان مزدوران اماراتی و سعودی در یمن

دولت غیرقانونی منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و تحت حمایت عربستان سعودی) با هماهنگی گروه‌های افراطی عملیات نظامی علیه نیرو‌های امارات را شدت بخشیده است
کد خبر: ۹۷۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 01 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات اعلام کرد: دولت غیرقانونی منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و تحت حمایت عربستان سعودی) با هماهنگی گروه‌های افراطی عملیات نظامی علیه نیرو‌های ما را شدت بخشیده است. تسامح و چشم پوشی از دولت هادی با کارنامه‌ای پر از ناتوانی، فساد و مجازات دسته جمعی غیرممکن است.

در خبری دیگر؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با بیان اینکه تشدید عملیات هوایی و زمینی از سوی متجاوزان ائتلاف سعودی با پاسخ مناسب و دردناک نیرو‌های یمنی مواجه خواهد شد، اعلام کرد: ائتلاف متجاوز سعودی به تشدید تنش‌های نظامی در جبهه‌های مختلف ادامه می‌دهد و در هفته گذشته بیش از ۱۳ عملیات تهاجمی و نفوذی در جبهه‌هایی از جمله مأرب، البیضاء، الضالع، الجوف و جبهه‌های مرزی انجام داده است.
وی افزود: در طول یک هفته گذشته، جنگنده‌های ائتلاف سعودی- آمریکایی ۲۰۰ بار مناطق مختلفی را در استان‌های یمن هدف قرار دادند. از روز ۹ ماه آوریل تا کنون ائتلاف متجاوز سعودی ۶۵ عملیات تهاجمی انجام داده و حدود ۷۰۰ بار مناطق مختلفی را در استان‌های مأرب، صنعا، الجوف، الضالع، صعده، الحدیده و عمران هدف حملات هوایی قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل