بازدید 8418
۴

عراق خواهان کمک مالی آمریکا شد

وزیر بهداشت عراق اعلام کرد که این کشور خواستار دریافت کمک مالی آمریکا برای مقابله با رکود اقتصادی برخاسته از همه گیری ویروس کووید -۱۹ و درآمدهای تنزل یافته نفت است.
کد خبر: ۹۷۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹ 30 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از بلومبرگ، «جعفر علوی» روز چهارشنبه در یک همایش سیاستگذاری آنلاین که به ابتکار مؤسسه سیاستهای خاور نزدیک واشنگتن برگزار شد، گفت: «دولت آمریکا به ما این وعده را داده است که به عنوان بخشی از راهبرد میان عراق و آمریکا از لحاظ مالی به ما کمک کند. من فکر می‌کنم که اکنون یک تیم مذاکره کننده وجود دارد، یا در فرآیند مذاکره عراق حمایت مالی آمریکا را بدست آورد».

گفتنی است که آمریکا یک گفتگوی راهبردی را با هدف همکاری دو کشور در میانه همه گیری کرونا و کاهش درآمدهای نفت در ماه ژوئن پیشنهاد داده است.

وزیر خارجه آمریکا با اعلام خبر این گفتگوها در جریان یک نشست خبری در روز هفتم آوریل هشدار داد که شیوع کووید -۱۹ و «کاهش قیمتهای نفت» از یک فروپاشی اقتصادی در عراق حکایت می‌کند.

لازم به ذکر است که شیوع این ویروس جدید در جهان به اقتصاد عراق به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ نفت اوپک لطمه فراوانی وارد کرده است و از این رو، دولت عراق در تلاش است تا به هر نحو ممکن، به بن بست سیاسی دو ماهه ای که با کاهش قیمتهای نفت همزمان شده است، پایان دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
از یک طرف میگه باید بره بیرون و ...
فکر کردی انها می ایستند ...که ایران یک ذره یک ذره مثل گدا به انها پول بدهد ...انها به فکرمملکتشان هستند ..امروز صبحی انچنان قوی می شوند که ایران را با خاک یکسان میکنند ..به خاطر لطف ما
چه جوریاست
بنویسید مردم بدانند

ما با امریکا دشمن خونی

ما باعراق نه تنها دوست بلکه تو یک پوست

اما توواون پوست امریکا هم هست

مل به عراق کمک

امریکا به عراق کمک

بقول جواد رضویان تووفیلم

این جریانش چیچی هََُُه؟؟؟
عراق نحست وزیرندارد انوقت وزیر بهاتش بصورت سرهود ودر جهت خواسته امریکا از امریکا تقاضای کمک می کند پول نفت خود عراق به غارت می برند بعد امریکا به نوکرانش درعراق می گئید از امریکا تقاضای کمک کنید تا نشاندهد امریکا به مردم عراق کمک می کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار