بازدید 6835

تیمداری استقلال در لیگ والیبال هم دروغ درآمد؟!

نه مکاتبه‌ای و نه مذاکره‌ای در این رابطه با ما صورت نگرفته است. تا پایان خردادماه تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال مشخص خواهد شد و استقلال اگر می‌خواهد تیمداری کند، فرصت زیادی برای اعلام آمادگی رسمی ندارد.
کد خبر: ۹۷۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 29 April 2020

طبق اعلام رییس سازمان لیگ والیبال باشگاه استقلال برای تیمداری در این رشته هنوز اقدامی انجام نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه طی روز‌های اخیر مصطفی کارخانه از مذاکرات مثبت خود با احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال برای تیمداری این باشگاه در لیگ برتر والیبال خبر داده بود، هنوز هیچ اقدامی برای این کار صورت نگرفته است.

شهرام عظیمی، رییس سازمان لیگ والیبال در این باره گفت: من هم این خبر را در رسانه‌ها دیدم. نه مکاتبه‌ای و نه مذاکره‌ای در این رابطه با ما صورت نگرفته است. تا پایان خردادماه تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال مشخص خواهد شد و استقلال اگر می‌خواهد تیمداری کند، فرصت زیادی برای اعلام آمادگی رسمی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال باید امتیاز باشگاه دیگری را برای حضور در لیگ برتر والیبال خریداری کند یا خیر، عنوان کرد: هر زمان که مسئولان این باشگاه با فدراسیون والیبال مکاتبه کردند، ما راه‌های موجود را برای آن‌ها بیان می‌کنیم. یکی از راه‌های قانونی می‌تواند خرید امتیاز باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل