بازدید 10847
۲

دعوای دو مدیرعامل استقلال به دادگاه کشید

فتح الله زاده با اشاره به صحبت‌های دو هفته پیش واعظ آشتیانی در این برنامه و زیر سوال بردن موضوع خرید زمین از سوی وی در منطقه‌ای از شمال کشور گفت: « آقای واعظ به من تهمت زده
کد خبر: ۹۷۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 27 April 2020

علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال واعظ آشتیانی، دیگر مدیرعامل سابق این باشگاه را تهدید به شکایت در دادگاه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فتح الله زاده که امروز در برنامه صبحگاهی انتهای الوند حاضر شده بود، با اشاره به صحبت‌های دو هفته پیش واعظ آشتیانی در این برنامه و زیر سوال بردن موضوع خرید زمین از سوی وی در منطقه‌ای از شمال کشور گفت: « آقای واعظ به من تهمت زده و برای پاسخ به این موضوع به ایشان می‌گویم که در دادگاه می‌بینمت.» به گفته فتح الله زاده، واعظ آشتیانی در این برنامه وی را به متهم به مسائلی کرده که باید در دادگاه پاسخگوی آن باشد.

مناظره دیدنی فتح‌الله‌زاده و آشتیانی :: ورزش سه

علی فتح الله زاده و امیررضا واعظ آشتیانی هرگز رابطه خوبی با یکدیگر نداشته و بار‌ها و بار‌ها بر مسائل مختلف با یکدیگر به چالش خورده اند. اگرچه در این بین گا‌ها بین آن‌ها صلح پیش آمده، اما این صلح موقتی بوده است. باید دید فتح الله زاده تهدید خود مبنی بر شکایت از واعظ را عملیاتی می‌کند یا خیر؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تا وزارت ورزش تیمهاشو به بخش خصوصی واگذار نکنه این مصیبتها و فساد مالی هست
گاها یعنی چی؟ مگر گاه فارسی تنوین عربی میگیرد. اینقدر به دنبال ترویج اخبار زرد هستید کمی به فکر اصلاح و ترویج ادب فارسی در نوشتارتان باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار