بازدید 14516

دستگیری سارقان مسلح در محور قم - تهران

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمان با تهدید سلاح گرم یک دستگاه خودرو پژو پارس را از استان البرز سرقت کرده بودند که توسط مأموران پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۷۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 26 April 2020


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردارعبدالرضا آقاخانی از دستگیری ۲ سارق مسلح در محور مواصلاتی قم-تهران خبر داد و گفت: متهمان با تهدید سلاح گرم یک دستگاه خودرو پژو پارس را از استان البرز سرقت کرده بودند که توسط مأموران پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شدند.

سردار آقاخانی بیان کرد: در پی سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با تهدید سلاح گرم و حرکت خودرو مذکور به سمت محور مواصلاتی"تهران-قم"، بلافاصله خبر به پلیس آگاهی استان قم اعلام و موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهمان که اهل یکی از استان‌های غربی کشور بوده و مقصدشان نیز استان مربوطه بود، با ۲ سلاح گرم و سرد، راننده را تهدید و خودرو را سرقت کرده بودند که با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان دستگیر و در تحقیقات صراحتاً به جرم خود اذعان کردند.

فرمانده انتظامی استان قم یادآورشد: در ادامه با حضور مأموران در این آزاد راه و پس از دقایقی خودرو پژو حین تردد مشاهده و با انجام اقدامات پلیسی متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان