بازدید 3403

آخرین مبتلای حاد به کرونا در "ووهان" درمان شد

کد خبر: ۹۷۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 26 April 2020

به دنبال درمان آخرین مبتلای حاد به کرونا در «ووهان»، کانون شیوع ویروس کرونا در چین، شمار بیماران دارای وضعیت حاد در این شهر به صفر رسید و تنها ۱۲ بیمار با شرایط عادی بستری هستند.

به گزارش ایرنا، رییس کمیته ملی بهداشت و سلامت چین روز یکشنبه اعلام کرد: میزان بهبود کل مبتلایان به کرونا در ووهان ۹۲.۲ درصد و میزان بهبود مبتلایان حاد هم ۸۸.۹ درصد بوده است.

«ما شیائو وی» در یک کنفرانس خبری گفت: چین در معالجه و درمان مبتلایان حاد تجربیاتی از جمله ایجاد سازوکار مؤثر درمان و مدیریت پزشکی، بسیج بیش از ۴۲ هزار پرسنل پزشکی مناطق دیگر چین برای امداد رسانی، ادغام روش های درمانی و مراقبتی به دست آورده است که با جهان به اشتراک می گذارد.

این مقام چینی گفت: به صفر رسیدن تعداد موارد مبتلای حاد در ووهان نشانه ای از پیروزی تعیین کننده در مرکز استان هوبی در مبارزه با کرونا و سطح پیشرفته جهانی چین در درمان این بیماری است.

او گفت: همچنین این امر پیشرفت قابل ملاحظه چین در درمان بیماری های تنفسی و همه گیر را نشان می دهد.

رییس کمیته ملی بهداشت و سلامت چین اظهار کرد: چین در خصوص درمان کرونا، ساز و کارهای مدیریت درمان پزشکی ایجاد کرده که از جمله آنها می توان به گزارش ۲۴ ساعته موارد ابتلا، بررسی موارد فوتی، مشاوره مشترک متخصصان و بازرسی متخصصان اشاره کرد که به طور جامع هر یک از مبتلایان تحت مراقبت دقیق پزشکی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد که این تجربیات خوب و با ارزش چین می تواند با جامعه جهانی به اشتراک گذاشته شود.

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز یکشنبه در چین به ۸۲,۸۲۷ نفر رسیده است که یک هزار و ۶۳۴ تن آنها وارداتی هستند در عین حال یک هزار «ناقل خاموش» هم تحت نظارت پزشکی هستند شمار جان باختگان هم به چهار هزار و ۶۴۲ تن رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته هم در چین ۱۱ مبتلای جدید شناسایی شدند که ۶ مورد آنها وارداتی و ۵ مورد هم با منشا داخلی بودند.

با درمان ۴۸ بیمار در شبانه روز گذشته شمار کل درمان شدگان چین هم به ۷۷,۳۹۴ تن رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار