بازدید 282293
۱

فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه + تحویل یک ساعته و سند بنام

متاسفانه روز به روز دست مصرف‌ کنندگان واقعی از بازار خودرو کوتاه‌تر می‌شود؛ پول‌های سرگردانی که به امید سود بیشتر در صنعت خودرو سرازیر شده این محصولات را به کالاهای سرمایه‌ای تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۷۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 15 April 2020

متاسفانه روز به روز دست مصرف‌ کنندگان واقعی از بازار خودرو کوتاه‌تر می‌شود؛ پول‌های سرگردانی که به امید سود بیشتر در صنعت خودرو سرازیر شده این محصولات را به کالاهای سرمایه‌ای تبدیل کرده است.

از طرفی نوسانات بازار آنقدر شدید و غیرقابل پیش بینی است که در بعضی مدل‌ها اختلاف قیمت کارخانه‌ای و قیمت بازار گاهی حتی تا دوبرابر می‌رسد. در این انفجار قیمت‌ها که باعث کاهش چشمگیر قدرت خرید مردم شده تنها یک راه برای خرید یک ماشین صفر باقی مانده و آن هم چیزی نیست جزء خرید اقساطی خودرو .

در این مقاله قصد داریم در هر بخش نگاهی به سبد محصولات هر شرکت بیندازیم و به شما راهی معرفی کنیم تا خودرو موردنظرتان را با شرایط ویژه (تحویل یک ساعته، سند بنام، بدون ضامن، اقساط 12 الی 48 ماهه) خریداری کنید.

فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه + تحویل یک ساعته و سند بنام

خرید اقساطی سایپا

امسال آخرین سالی که باشد که پراید رنگ خط تولید را می‌بیند. این یار قدیمی و اقتصادی در اواخر عمرش کالای قیمتی شده که روزی در خواب هم نمی‌دید. با این حال هنوز هم برای بسیاری از مصرف‌کنندگان در دسترس‌ترین گزینه محسوب می‌شود.

پرایدهای فعلی با موتور M13 و استاندارد یورو 4 عرضه می‌شوند. حجم موتور آن‌ 1.3 لیتر بوده و 71 اسب بخار قدرت دارد. پراید در هر صد کیلومتر 6.4 لیتر بنزین مصرف می‌کنند.

از پراید که بگذریم به محصولاتی هم چون تیبا، ساینا و کوئیک می‌رسیم که همگی فرزندان خلف جد بزرگشان پراید محسوب می‌شوند. قدرت و حجم موتور در این محصولات کمی بالاتر است و امکانات رفاهی بیشتری هم وجود دارند.

موتور  M14و M15 نصب شده روی این دسته از محصولات در واقع همان موتور پراید است که کمی حجم آن افزایش پیدا کرده (دقیقاً 192 سی سی). این افزایش حجم باعث افزایش قدرت 87 اسب بخاری (و طبیعتاً بالا رفتن مصرف سوخت) هم می‌شود.

از دیگر محصولات این خودروساز می‌توان به ساندرو، سراتو، چانگان اشاره کرد که تقربیاً خودروهایی به روزتری محسوب می‌شوند. این خودروها حجم موتوری بین 1600 تا 2000 سی سی (بسته به مدل) دارند و قدرت موتور آن‌ها بالای 100 اسب بخار است. آپشن‌های رفاهی و ایمنی بالاتر این دسته از محصولات باعث می‌شود تا انتخاب‌های مطمئن‌تری باشند.

برای مشاهده سایر محصولات سایپا و خرید اقساطی خودرو می‌توانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه + تحویل یک ساعته و سند بنام

خرید اقساطی ایران خودرو

اقتصادی‌ترین گزینۀ روی میز فعلی این شرکت پژو 405 GLX و سمند LX است. هر دو این محصولات از موتور XU7 بهره می‌برند. سمند LX در هر صد کیلومتر 7.8 لیتر و پژو 405 9 لیتر بنزین مصرف می‌کنند. دلیل مصرف بیشتر 405 بالاتر بودن حجم موتور آن است.

خانواده دنا (دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو) جدیدترین عضو سبد محصولات ایران خودرو هستند که در واقع نسل سوم سمند محسوب می‌شوند. دنا در میان خودروهای داخلی ظاهر شکیل و زیبایی دارد و به پیشرانه معروف و قدرتمند EF7  (113 تا 150 اسب بخار) مجهز است. جالب است بدانید طراحی موتور EF7 پروژه مشترک ایران خودرو و مرکز تحقیقات ملی موتور آلمان بوده است.

خب، برویم سراغ شیرهای خسته فرانسوی، یعنی خانواده پژو که همیشه جزوء لاینفک تولیدات ایران خودرو بوده، هست و احتمالاً خواهد بود! هر چند به لطف تحریم‌های آمریکا این محصولات از اصالت فرانسوی خود فاصله گرفته و رنگ و بویی چینی پیدا کرده‌اند اما هنوز هم بین خریداران جایگاه خاص خود را دارند.

حالا دیگر بیشتر محصولات خانواده پژو (رانا، پژو پارس، 206تیپ 5، 207، 405 SLX) از پیشرانه TU5 استفاده می‌کنند. هر چند قدرت این موتور 105اسب بخاری به موتور EF7 نمی‌رسد اما با این حال TU5 پرشتاب و کم استهلاک است و مصرف سوخت بهینه‌ای دارد.

از محصولات رده بالای ایران خودرو می‌توان به پژو 2008، دانگ فنگ H30 کراس و هایما S5 و S7 اشاره کرد. این خودروها بین 170 تا 420 میلیون تومان قیمت دارند و دارای امکانات رفاهی متعددی هستند.

برای مشاهده لیست کامل فروش اقساطی ایران خودرو روی لینک کلیک کنید.

فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه + تحویل یک ساعته و سند بنام

خرید اقساطی کرمان موتور

بیراه نیست اگر بگوییم محصولات Jac محبوب‌ترین خودروهای چینی بازار ایران هستند. دلیل آن هم داشتن ظاهر زیبا در کنار امکانات فنی و رفاهی خوب و قیمت مقرون به صرفه است.

JAC S3

خودروی شاسی بلند جک S3  با پیشرانه 1.6 لیتری و قدرت 107 اسب بخار، مجهز به گیربکس CVT است. از جمله مزایا استفاده از این نوع گیربکس می‌توان به کاهش مصرف سوخت تا  20 درصد، انتقال روان‌تر و یکنواخت‌تر قدرت موتور، شتاب‌گیری بهتر، افزایش طول عمر موتور اشاره کرد. 

این خودرو نسبتاً خوش قیمت امکاناتی هم چون صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، کروز کنترل، آینه جانبی برقی، سیستم صوتی 6 با اسپیکر و... دارد.

JAC S5

برادر بزرگتر این خودرو مدل S5 است که دارای موتور توربو با قدرت 174 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک است. با این حال مصرف سوخت این مدل تنها 7.7 لیتر در صد کیلومتر است.

S5 اتومات از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به مدل S3 بهره می‌برد آپشن‌هایی مانند: صندلی برقی راننده با مموری، گرمکن صندلی‌های جلو، ترمز دستی برقی، ایربگ‌های جانبی، استارت دکمه‌ای، سنسور باران، سنسور جلو، تهویه خودکار و دوربین عقب.

JAC J3,J4,J5

کلاس سدان‌های جک (سواری) که نام آن‌ها با پسوندها J آغاز می‌شوند از دیگر محصولات عرضه شده توسط کرمان خودرو هستند. در این میان مدل J4 که سال 2014 طراحی شده نسبت به بقیه بروزتر است.

جک J4 با مصرف سوخت ترکیبی 5.4 لیتر یک موتور 103 اسب بخاری دارد و به گیربکس اتوماتیک مجهز است. رقیب اصلی این خودرو را می‌توان گروه دنا ایران خودرو دانست.

برای خرید اقساطی خودرو (مدل های S3 ، S5 و J4 ) با شرایط ویژه کافیست سری به سایت مبین خودرو بزنید.

فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه + تحویل یک ساعته و سند بنام

خرید اقساطی گروه بهمن

مزدا 3 جدید از آن دسته خودروهای جوان پسندی است که البته شاید هر جوانی توانایی خرید آن را نداشته باشد (!) اما ظاهر اسپورت و موتور پرقدرت 2000 سی سی آن باعث شده دل هر خریداری را برباید.

مصرف سوخت پایین (7.6 لیتر) به همراه امکانات ایمنی بالا مانند 6 عدد ایربگ، ترمزهای قدرتمند و آپشن‌های متعدد مثل سانروف، آیینه‌های جانبی خودکار،کروز کنترل، سنسور باران و... همگی کار را برای رقیبان این خودرو سخت کرده است.

دیگر محصول عرضه شده توسط بهمن خودرو، بسترن B30 است. این خودرو چینی محصول شرکت FAW بوده و از اوایل سال 96 در بازار کشور حضور دارد.

این خودروی سواری (سدان) 107 اسب بخار قدرت دارد و در هر صد کیلومتر 6.7  لیتر بنزین مصرف می‌کند. امکانات رفاهی آن نظیر سانروف، دوربین عقب، کنترل پایداری، روکش چرم، دی لایت و....  قطعاً خریداران را راضی خواهد کرد.

نوبتی هم که باشد نوبت به هاوال H2 می‌رسد. یک خودرو شاسی بلند که محصول شرکت گریت وال (بزرگترین سازنده خودروهای شاسی بلند و پیکاپ در چین) بوده و در کشورمان توسط گروه بهمن عرضه می‌شود.

این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری مجهز توربوشارژ و با قدرت 141 اسب بخار بهره می‌برد؛ گیربکس 6 دنده‌ای اتوماتیک H2 دارای به حالت رانندگی در برف بوده و به صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر 9 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات، صندلی برقی، روکش‌های چرم، آینه عقب الکتروکرومیک، کروز کنترل، سنسور باران و... تنها بخشی از آپشن‌های این شاسی بلند چینی است.

کلام آخر....

همانطور که گفتیم مبین خودرو شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی خودرو در نظر گرفته است. به غیر از شرکت‌های مطرح شده در این مقاله محصولات فولکس واگن، هیوندای، تیولی را نیز می‌توانید به صورت قسطی خریداری کنید.

کافیست سری به سایت مبین خودرو به نشانی https://mobinkhodro.com/ بزنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۱
سلام آیا تو اصفهانم نمایندگی دارین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل