بازدید 7110
۱
تنها چیزی که مهم نیست فوتبال است

نظر قلعه نویی درباره سرنوشت لیگ برتر و کرونا

ما باید اجازه دهیم زمان بگذرد. نباید خودمان جام را به این و آن بدهیم. به تنها چیزی که نباید فکر کنیم فوتبال است. یکسری از گروه‌ها دغدغه مالی دارند. اگر کار نکنند چطور خرج زن و بچه‌های شان را به دست بیاورند. امیدوارم دولت فکری بکند. من باید از سیدجلال و علی کریمی تشکر کنم و از همه کسانی که کار‌های پهلوانانه انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 12 April 2020

سرمربی تیم فوتبال سپاهان سرانجام درباره شیوع بیماری کرونا و سرنوشت لیگ برتر نوزدهم اظهار نظر کرد و جملاتش نشان داد که برایش فوتبال در وهله دوم اهمیت است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی گفت: امیدوارم هر چه زودتر این ویروس لعنتی از همه دنیا، خصوصا کشور عزیزمان برود و نابود شود. شرایط واقعا سخت است. شرایط اقتصادی و موج دوم بیماری به مردم فشار می‌آورد. مخصوصا قشر آسیب پذیری که دغدغه‌های اقتصادی دارند. امیدوارم مسئولان هر چه زودتر به فکر دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشند. از عزیزانی که خالصانه زحمت می‌کشند و ایثار می‌کنند تشکر ویژه می‌کنم. هر چه راجع به این عزیزان بگوییم کم گفته‌ایم. دست تک‌تک آن‌ها را می‌بوسم. امیدوارم مسئولان بعد از حل شدن مشکلات از این عزیزان تقدیر ویژه کنند.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که در روز‌های بدون فوتبال چه کار می‌کند؟ گفت: ما در خانه و در کنار خانواده هستیم. در این چند ساله هر تجربه‌ای به دست آوردیم به غیر از این مدل که واقعا سخت است. دغدغه من بیشتر مردم و سلامتی جامعه است. مردم تحت فشار هستند. یکسری از گروه‌ها دغدغه مالی دارند. اگر کار نکنند چطور خرج زن و بچه‌هایشان را به دست بیاورند. امیدوارم دولت فکری بکند. با این شرایط کار کردن سخت است. ما هم در خانه هستیم و تمریناتمان را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم. البته به نظر من این نوع تمرین یک نمایش است. فوتبال باید گروهی انجام شود و داخل زمین باشد. آن شور و شوق و درگیری‌ها اگر نباشد تمرین مزه نمی‌دهد. الان از همه مهم‌تر بحث سلامت جامعه است. بعد از آن مشکلات اقتصادی مردم است که اهمیت دارد. به تنها چیزی که نباید فکر کنیم فوتبال است. من باید از سید جلال حسینی تشکر کنم و از همه کسانی که کار‌های پهلوانانه انجام می‌دهند. باشگاه سپاهان هم کار‌هایی انجام می‌دهد. شنیده‌ام سید جلال کار خیلی بزرگی کرده و از او واقعا تشکر می‌کنم. علی کریمی هم قبلا این کار را کرده بود. از همه کسانی که این کار‌ها را می‌کنند تشکر می‌کنم. الان هر چه بیشتر این چیز‌ها را نشان بدهیم خوب است. من از قشر هنرمندان و ورزشکاران که آستین بالا زده‌اند تشکر می‌کنم. البته این وظیفه ماست. سید جلال شاگرد خودم بوده و این توقع از او می‌رفت. او را واقعا خیلی دوست دارم.

نظر قلعه نویی درباره سرنوشت لیگ برتر و کرونا

سرمربی سپاهان که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، درباره راهکاری برای به پایان رساندن لیگ هم گفت: این یک تجربه است که در گذشته با آن برخورد نداشتم. اتفاقات مختلفی در ادوار مسابقات رخ داده است، اما با این شرایط تنها زمان است که به ما اجازه می‌دهد. ما دنبال این هستیم که حقی از هیچ تیمی ضایع نشود. چه در بالا و چه در پایین جدول و چه حتی در لیگ یک. تیم‌های خوبی در لیگ یک هستند که حق دارند. ما باید اجازه دهیم زمان بگذرد. نباید خودمان جام را به این و آن بدهیم. هر اظهار نظری بکنیم غیر کارشناسی است، چون تجربه این اتفاق را نداشته‌ایم. نه من، بلکه حتی فیفا و یوفا و AFC هم نداشته‌اند. کل دنیا درگیر این مساله است. متاسفانه خیلی‌ها برای اینکه خودشان را بین طرفداران عزیز کنند حرف‌هایی می‌زنند که درست نیست. فوتبال و قهرمانی‌ها و جام‌ها تمام می‌شوند. الان تنها چیزی که مهم است سلامت جامعه و دغدغه‌های اقتصادی مردم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید جلال بچه خوبیه ؛کل یوم این بزرگوارو که بازیکنی سابقه داره و شاگرد خودم بوده خیلی دوست داریم!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی