بازدید 12210
۳
خبر

مدیرعامل اسبق سایپا درآستانه مدیرعاملی پرسپولیس

استعفای مهدی محمدنبی در کنار کنار رفتن ایرج عرب باعث ناقص شدن هیات مدیره پرسپولیس شده است. حالا همه منتظرند وزیر ورزش دو عضو تازه را نیز معرفی کند تا مدیرعامل جدید پرسپولیس تعیین شود
کد خبر: ۹۷۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 12 April 2020

عضو کنونی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل اسبق باشگاه سایپا، گزینه اول مدیرعاملی سرخ ها در ادامه فصل است اما همه چیز معطل تکمیل هیات مدیره ناقص این باشگاه مانده است.

به گزارش تابناک ورزشی، با استعفای محمدحسن انصاری فرد از مدیرعاملی، باشگاه پرسپولیس با سرپرست اداره می شود و قرار است به زودی مدیرعامل جدید تیم مشخص شود و با وجود اینکه گفته می شد هیچکدام از اعضای هیات مدیره پست مدیرعاملی را نمی پذیرند، اما هیچ گزینه خارجی نیز در دسترس نیست.

با این حال گفته می شود چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد یکی از اعضای فعلی هیات مدیره این باشگاه بزودی جانشین محمدحسن انصاری فرد خواهد شد. پیش از این نبی به عنوان گزینه نخست مطرح بود که وی با حکم دبیرکلی فدراسیون فوتبال از هیات مدیره پرسپولیس کنار رفت و حالا همین اتفاق در کنار استعفای ایرج عرب باعث ناقص شدن هیات مدیره پرسپولیس شده است. حالا همه منتظرند وزیر ورزش دو عضو تازه را نیز معرفی کند.

در بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حال حاضر شانس مهرداد هاشمی بیشتر از گزینه‌های دیگر است. او که سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا و قهرمانی با این تیم در رقابت‌های لیگ برتر را در کارنامه فوتبالی دارد چند وقتی است که امورات باشگاه پرسپولیس را در دست گرفته و به نوعی آماده است تا حکم مدیریت این باشگاه را دریافت کند.

دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم موافق مدیرعاملی هاشمی هستند، اما نظر نهایی در این مورد را وزیر ورزش باید بدهد.

مدیرعامل اسبق سایپا درآستانه مدیرعاملی پرسپولیس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فاميل بازيه ديگه
چرا از فوتبالی ها در هیئت مدیره استفاده نمیکنند ؟ چرا فوتبال را به گرداب سیاست دچار کرده اند ؟
یک فرداطلاعاتی که همش باپست ومقام بایدزندگی کنه...اصلاازفوتبال چیزی سردرمیاره؟چندسالی توشرکتهای زیرمجموعه سایپاهم دارای پست ومقام بوده وازمزایای آنچنانی وحقوقهای نجومی میخورده وحال میکرده..اینهاازکجااومدن؟مگه چه تخصص وتبحری دارن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی