بازدید 10155

واکنش پرسپولیس به پیشنهاد خارجی خلیل زاده

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی از باشگاه‌های خارجی برای بازیکنان خود دریافت نکرده است.
کد خبر: ۹۷۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 12 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که نقش زیادی در صدرنشینی تیمش در فصل جاری مسابقات داشته صحبت از پیشنهادات باشگاه های چینی و قطری به وی کرده تا در پایان فصل با پرسپولیس قطع همکاری کرده و لژیونر شود.

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که نقش زیادی در صدرنشینی تیمش در فصل جاری مسابقات داشته صحبت از پیشنهادات باشگاه های چینی و قطری به وی کرده تا در پایان فصل با پرسپولیس قطع همکاری کرده و لژیونر شود.

او که در ابتدای فصل نیز از سه باشگاه قطری و چینی پیشنهاد داشت تصمیم قطعی خود را به انتهای نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال موکول کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس هیچ نامه جدیدی را از باشگاه‌های خواهان خلیل زاده و سایر بازیکنان فعلی این تیم دریافت نکرده است تا آنها را مورد بررسی قرار دهد. اکثر بازیکنان فعلی این تیم قرارداد رسمی با پرسپولیس داشته و برای ترک این باشگاه باید رضایت سرخ ها را جلب کنند.

باید دید در انتهای فصل نامعلوم فوتبالی در نقاط مختلف دنیا که هنوز تصمیم نهایی درباره تعطیلی یا ادامه بازی ها گرفته نشده است چه اتفاقی برای بازیکنانی نظیر خلیل زاده خواهد افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل