بازدید 17003
۴

تست سریع آنتی بادی کرونا در ایران تولید شد

سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: تست شناسایی آنتی بادی کووید ۱۹ و تست سریع کرونا بر اساس شناسایی آنتی بادی در ایران تولید شد و به زودی در دسترس قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۷۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 12 April 2020

به گزارش «تابناک»، کیانوش جهانپور بامداد یکشنبه در توئیتر نوشت: با تلاش فناوران و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی به زودی تست شناسایی آنتی بادی کووید_۱۹ و تست سریع کرونا براساس شناسایی آنتی بادی، در دسترس خواهد بود. این روش های تشخیص سریع، کم هزینه و فراگیر، اجرای مرحله ای فاصله گذاری هوشمند را در هفته های آتی تسهیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با توجه به اینکه هنوز دارو و واکسن برای درمان و پیشگیری از ابتلا به کرونا و بیماری کووید ۱۹ در دنیا تولید نشده است. بهترین روش برای مهار این اپیدمی که امکان فعالیت اجتماعی و بازگشایی مشاغل را فراهم می کند. همگانی شدن تست سریع کرونا و در دسترس بودن امکان آزمایش وجود آنتی بادی کووید ۱۹ در بدن افراد است.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، تاکنون در ایران ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

در دنیا نیز تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۷۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا شده و ۱۰۸ هزار و ۳۳۸ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
واسه چی تست می گیرین؟ کادر درمانی را مرخص کنید به خانه بروند چرا جان کادر درمان را به خطر می اندازید کسانی که با تصمیمات نادرستشان وضعیت را به اینجا رساندند یایید از بیماران کرونا پرستاری کنند کمی مسولیت پذیر باشیم
زودتر منظور چقدر
توصیه می شود در این مورد توضیح واضح توسط یک متخصص ایمونولوژی و مسلط به الیزا به مردم داده شود تا باعث گمراهی مردم نشود شخص وزیر محترم بهداشت هم ایمونولوژیست هستند.تست الیزا در مرحله اولیه بیماری اصلا پاسخگو نیست باید افراد بیمار شده باشند و یا حداقل ویروس بصورت نهفته حامل ویروس باشند یکی دو هفته بگذرد تا آنتی بادی آنهم از نوع خاص در بدن بیمار تشکیل شود تا نتیجه بده که اولا دربدن فرد ویروس وارد شده و آیا حاد است یا مزمن که هرکدام ارزیابی خودش را دارد طبق بعضی گزارش های علمی تعدادی از بیماران مبتلا به کوید 19 در بدنشان آنتی بادی تولید نمی شود لذا سرمشان نه به درد پلاسما درمانی می خورد نه تست الیزا جواب می دهد.تست PCR-ELISA هم یک تکنولوژی های تک است که فعلا برای اینکار امکانات آن در ایران نیست بدلیل تحریم هم شاید ورود آن مشکل باشد
در خبرها گفتند که 91 نفر از بیمارانی که قبلا کرونا گرفته و بهبود پیدا کرده بودند ، دوباره کروناشون عود کرده است و بیماری نهفته بوده است. برای این چه راهکاری دارند؟
باید هر ماه یک ازمایش بدهند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر