بازدید 7269

تشکیل ستاد رزمایش کمک مومنانه در تمامی نواحی تهران

فرمانده سپاه تهران بزرگ از تشکیل ستاد‌های برای تحقق رزمایش کمک مومنانه در تمامی نواحی این سپاه خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 11 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار رضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ در نخستین جلسه کارگروه رزمایش کمک مومنانه با بیان اینکه همدلی‌ها در کنار هم جلوه پیدا می‌کند گفت: آنچه در کنار این همدلی‌ها ارزشمند است آن است که کمک کنیم تا این خدمات در مسیر خودش قرار بگیرد.

سردار یزدی با بیان اینکه متاسفانه به علت برخی موازی کاری‌ها بعضاً برخی جا‌ها افراد از قلم می‌افتند و به بعضی نیز با عناوین مختلف خدماتی ارائه می‌شود که باید به آن توجه شود، افزود: با مشارکت کسانی که در تهران از دستشان کاری بر می‌آید باید با تهیه یک نقشه راه به کمک نیازمندان بشتابیم تا از موازی کاری‌ها جلوگیری شود.

وی گفت: باید اطمینان یابیم که در آستانه ماه مبارک رمضان برای کسی مشکلی پیش نیاید و کسی از این کمک‌ها بی بهره نماند.

فرمانده سپاه تهران افزود: هم اکنون در تمامی نواحی سپاه تهران بزرگ ستاد‌هایی برای تحقق و اجرایی شدن این رزمایش شکل گرفته است.

در ادامه حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در این جلسه با تشکر از ارائه خدمات سبز پوشان سپاه در مقابله با بیماری کرونا گفت: جای تشکر و قدردانی از شما دارم که آراسته به مقام ایثار و شهادت و مقاومت در نظام جمهوری اسلامی هستید و امیدوارم این نهاد بالنده سپاه همچنان به عنوان بازوی پرقدرت نظام و رکن رکین انقلاب در خدمت ملت اسلامی ایران باشد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه در همین حادثه کرونا آنچه ما با آن روبروییم با اروپا و غرب متفاوت است، گفت: در حالی جمهوری اسلامی با تمام تحریم‌ها و مشکلات به جنگ کرونا رفت که زیرساخت‌های بهداشتی و سلامت بسیاری در این سال‌ها به وجود آمده است.

وی گفت: اگر این عقلانیت و مشارکت ملت و خدمات به خدمت گزاران سلامت و زیرساخت‌های کشور و نیروی انسانی متخصص نبود که در طول چهار دهه انقلاب فراهم شده است، معلوم نبود چه می‌شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به مردم آسیب دیده از کرونا افزود: آنچه رهبری با رزمایش همدلی و کمک مومنانه می‌خواهد این است که در کنار رزمایش مدافعان سلامت که هیچ کس مشکل درمانی ندارد حرکت بزرگی نیز برای رفع مشکلات نیازمندان برداشته شود که باعث آرامش نسبی آن‌ها شود.
انتهای پیام/
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار