بازدید 3305

هشدار دمشق درباره تشدید شهرک‌سازی‌های اسرائیل و سرقت منابع طبیعی جولان

سفیر سوریه در سازمان ملل خواهان محکومیت نقض‌های صورت گرفته از سوی اسرائیل علیه شهروندان سوریه در اراضی اشغالی جولان و عدم ارائه هرگونه کمک به مسئولان این رژیم به ویژه در زمینه فعالیت‌های تجاری و گردشگری شد.
کد خبر: ۹۷۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 04 April 2020

سفیر سوریه در سازمان ملل خواهان محکومیت نقض‌های صورت گرفته از سوی اسرائیل علیه شهروندان سوریه در اراضی اشغالی جولان و عدم ارائه هرگونه کمک به مسئولان این رژیم به ویژه در زمینه فعالیت‌های تجاری و گردشگری شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، حسام الدین آلاء، سفیر دائم سوریه در سازمان ملل روز جمعه پیامی به رئیس کمیسیون ویژه تحقیقات درخصوص اقدامات ناقض حقوق بشری اسرائیل در حق مردم فلسطین و دیگر ساکنان عرب در اراضی عربی اشغالی فرستاد و در این پیام، از وی خواست تا توجه بیشتری به وضعیت حقوق بشری در جولان اشغالی و سهیم شدن در گسترش دامنه محکومیت‌های بین المللی نسبت به نقض‌های صورت گرفته اشغالگر اسرائیلی در حق شهروندان سوری در جولان اشغالی داشته باشد.
وی نسبت به تشدید شهرک‌سازی‌های اسرائیل و سرقت منابع طبیعی در جولان اشغالی و نقض‌های صورت گرفته در حق ساکنان سوری در سایه حمایت نامحدود و تشویق‌های مداوم اسرائیل از سوی دولت آمریکا برای ادامه سیاست‌ها و اقدامات غیرقانونی‌اش و مصونیت آن از بازخواست‌های بین المللی هشدار داد.
آلاء در پیام خود به گزارش‌های منتشر شده از سوی دبیرکل سازمان ملل و مدیرکل سازمان بین المللی کار اشاره کرد که به اقدامات تبعیض آمیز و محدودیت‌های ظالمانه إعمال شده توسط مسئولان رژیم صهیونیستی در حق سوری‌ها در جولان اشغالی و قانونی نبودن ایجاد و گسترش شهرک‌های اسرائیلی و نیز مساله زیرساخت‌ها و انتقال ساکنان به اراضی اشغالی تاکید کرده بودند.
این مقام سوری نسبت به تلاش‌ها برای تحمیل مالکیت جایگزین و طرح‌های آن جهت راه‌اندازی پروژه توربین‌های بادی برای تولید برق در اراضی‌ای که مالکیت آن متعلق به سوری‌هاست و نیز دیگر پروژه‌هایی که هدف از آنها ایجاد اوضاعی برای خدمت‌رساندن به سیاست‌های شهرک‌سازی و اجرای قوانین اشغالگر و حاکمیت آن بر جولان اشغالی است، هشدار داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر