بازدید 7810

تمهیدات جدید مجلس برای غربالگری نمایندگان

عضو هیئت رئیسه مجلس از تمهیدات جدید پارلمان برای غربالگری نمایندگان در شرایط بحران کرونا خبر داد و گفت: جلسات علنی مجلس در هفته جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 04 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد امیر آبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات علنی پارلمان در هفته جاری، گفت: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده و تصمیم هیئت رئیسه مجلس، قرار است جلسات علنی پارلمان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(19 و 20 فروردین 99) برگزار شود.

وی همچنین درباره چگونگی حضور نمایندگان در جلسات علنی مجلس با توجه شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: برگزاری جلسات علنی مجلس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته، با رعایت تمامی نکات و پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: به طور قطع سلامت نمایندگان برای برگزاری جلسات علنی در هفته جاری مدنظر قرار گرفته شده و حتی از آنها نیز خواسته شده که در صورت بروز علائم در جلسات حضور پیدا نکنند.

امیرآبادی همچنین از تمهیدات جدید مجلس برای غربالگری نمایندگان جهت حضور در جلسات خبر داد و افزود: قرار شده که دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور، پیش از عزیمت نمایندگان به تهران، جهت حضور در جلسات علنی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، تست کرونا بگیرند و نتیجه آن را به هیئت رئیسه مجلس اعلام کنند.

وی تاکید کرد: در صورتی که تست کرونای هرکدام از نمایندگان، با توجه به نتایج آزمایشات دانشگاه های علوم پزشکی، مثبت باشد، هیئت رئیسه اجازه حضور آنها در جلسات علنی را نخواهد داد، طبیعتا خودِ نمایندگان نیز به توصیه‌ها عمل خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جلسات علنی مجلس در شرایط فعلی کشور نباید تعطیل شود، زیرا عملکرد دولت در حوزه مدیریت کرونا، مسائل معیشتی و نیز وقوع سیل در برخی استان ها نیازمند پیگیری و بررسی های جدی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی