بازدید 8513
تولید ۲میلیون ماسک و ۷۰هزار لباس ایزوله توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام

پویش "احسان سلامت" در ایستگاه مازندران

پویش "احسان سلامت" با توزیع ۱۰هزار بسته اقلام بهداشتی ضدکرونایی به استان مازندران رسید.
کد خبر: ۹۶۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 02 April 2020

صبح امروز در مراسمی باحضور مدیرعامل بنیاد برکت، نماینده، ولی فقیه در استان و سایر مقامات استانی، ۵هزار بسته اقلام بهداشتی جهت توزیع در مناطق محروم تحویل نیرو‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام شد.

امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه این مراسم با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق محروم کشور در قالب پویش احسان سلامت گفت: در این پویش که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام راه‌اندازی شده، تاکنون ۱۰۰ هزار بسته لوازم بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، ژل دست و ماسک تنفسی در مناطق محروم کشور توزیع شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سهم ۱۰ هزار بسته‌ای استان مازندران ازاین پویش خاطرنشان کرد: امروز و در مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه، معاون عمرانی استاندار و رئیس بهداشت و درمان و جمعی دیگر از مسئولان استانی، ۵ هزار بسته لوازم بهداشتی برای توزیع در استان مازندران تحویل داده شد. ضمن این‌که قبلا هم ۵ هزار بسته دیگر در این استان توزیع شده بود.

مدنی از تولید و توزیع روزانه ۲۰۰ هزار ماسک تنفسی توسط بنیاد برکت نیز خبر داد و افزود: بنیاد برکت روزانه ۲۰۰ هزار ماسک تنفسی را در شرایط کاملاً بهداشتی و استرلیزه تولید وبا دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور توزیع می‌کند.

وی ادامه داد: بنیاد برکت همچنین از طریق کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی طرف مشارکت خود، روزانه ۶۵۰۰ دست پوشاک بیمارستانی (گان) و لباس ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران را تولید و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌دهد.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به تولید و توزیع ۲ میلیون ماسک تنفسی توسط این بنیاد تا به امروز تصریح کرد: در این مدت، ۷۰ هزار دست پوشاک بیمارستانی و لباس ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران معالج بیماران کرونایی نیز تولید و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شده است.

وی گفت: با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت برای ساخت و راه‌اندازی یک دستگاه تولید ماسک در یکی از واحد‌های صنعتی مشارکتی بنیاد، روزانه ۶۰ هزار ماسک تنفسی به شکل کاملاً ماشینی، بهداشتی و استرلیزه تولید می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سفرش به استان مازندران اظهار داشت: تا به امروز اقدامات و فعالیت‌های خوبی در مازندران انجام شده است که از آن جمله می‌توان به تولید و توزیع یک میلیون و ۱۰۰ هزار ماسک تنفسی در این استان اشاره کرد. همچنین یک‌هزار دست پوشاک بیمارستانی (گان) در مراکز بهداشتی و درمانی استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: یکی از واحد‌های صنعتی دانش بنیان طرف قرارداد با بنیاد برکت در استان که قبلاً در حوزه تولید شامپو فعالیت داشت، با تغییر خط تولید خود تاکنون ۳۰ هزار محلول ضدعفونی کننده را تحویل سیستم بهداشت و درمان مازندران داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی