بازدید 38487

«بهروز» سریال پایتخت: تنابنده من را کشف کرد

من کشتی را خیلی دوست دارم، اما یک بیننده سرسخت فوتبال هستم.
کد خبر: ۹۶۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 02 April 2020

 

به گزارش تابناک، ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان نقش «بهروز» در سریال «پایتخت ۶» در گفت و گویی نوروزی با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط این روزهای خود توضیحاتی را بیان کرد.

-به نام خدا. سلام و عرض ادب دارم خدمت تمام افرادی که این مصاحبه را می‌خوانند. فرا رسیدن سال ۹۹ را به تمام هموطنانم تبریک می‌گویم و در خدمت شما هستم.

*ابوالفضل عزیز چند سالته، اهل کجایی و از کی بازیگری را شروع کردی؟

-بنده ۱۳ ساله و اهل ساری هستم. البته اصالت پدر و مادر بنده جویبار و سوادکوه است، اما ساکن ساری هستیم. از سال ۹۷ بازیگری را شروع کردم و زیر نظر استاد میار دوره دیدم.

بهروز سریال پایتخت

*کار پایتخت چندمین کار شما است؟ کدام یک از عوامل شما را کشف کرد؟

-سریال "پایتخت ۶" اولین کار بنده است، بطور اتفاقی و مثل تمام مردم عادی برای تست دهی در سریال پایتخت رفتم و خداراشکر میکنم که نظر جناب محسن تنابنده مثبت بود و برای نقش "بهروز" انتخاب شدم، به نحوی می‌شود گفت جناب تنابنده مرا کشف کرد و همیشه ممنونشان خواهم بود.

*نظرت درباره پایتخت ۶ و آیا فصل‌های بعدی این سریال هم ساخته میشود؟

-به نظر من پایتخت ۶ نسبت به سری‌های قبلی بسیار متفاوت است چرا که هر یک از شخصیت‌ها دغدغه‌های خاص خود را دارند و امیدوارم سری‌های بعدی این سریال هم ساخته شود چرا که در این سال‌ها همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

*فوتبالی هستی؟ آبی یا قرمز؟

-من کشتی را خیلی دوست دارم، اما یک بیننده سرسخت فوتبال هستم (باخنده)، با احترام به تیم‌های رقیب، اما من یک استقلالی ۲ آتیشه هستم، اما در رقابت‌های آسیایی تمام تیم‌های ایرانی را دوست دارم.

*چطور و چرا استقلالی شدی؟

-تمامی اعضای خانواده من عاشق استقلال هستند، به ویژه پدر بزرگ و دایی ام که استقلالی‌های متعصب هستند. من از وقتی که به یاد دارم استقلالی بودم، چون خانواده ام اینطور من را بار آوردند.

*بازیکن مورد علاقه ات در استقلال؟

-تمامی بازیکنان استقلال را دوست دارم، چون هوادار ۲ آتیشه و سرسخت این تیم هستم، اما کاپیتان وریا، قائدی، شیخ و چشمی را بیشتر دوست دارم.

*بهترین بازی چند سال گذشته استقلال که در ذهنت مانده کدام بازی است؟

-همان دربی که در ۲ دقیقه ۲ گل زدیم و ۳ بر ۲ پرسپولیس را بردیم، آن بازی بسیار جذاب بود و از نظرم بهترین بازی چندسال اخیر استقلال است که به یاد دارم.

*ابوالفضل اسامی را که می‌گویم با یک کلمه یا یک جمله کوتاه وصف کن:

-پایتخت: نشاط و شادی

-هومن حاجی عبداللهی: مهربان و دوست داشتنی

-محسن تنابنده: مهربان و شاداب، اما در کار بسیار جدی

-استقلال: عشق غیرقابل توصیف

-فرهاد مجیدی: خوش قلب و دوست داشتنی برای هواداران

*ابوالفضل عزیز از شما بابت مصاحبه تشکر می‌کنم، امیدواریم " پایتخت ۶ " شروع دوران اوجت باشد و سال‌ها از بازیت لذت ببریم.

-ممنونم از شما و از مردم ایران بابت حمایت هایشان در این چند روز ممنونم، امیدوارم توانسته باشم شادی را به دل مردم سرزمینم هدیه کرده باشم. در پایان آرزوی سلامتی دارم برای تمام هموطنانم به ویژه مدافعان سلامت کشورم، پرستاران و کادر درمان.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی