بازدید 56744

خرید آنلاین از بازار مبل ملایر

کد خبر: ۹۶۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 30 March 2020

خرید آنلاین از بازار مبل ملایر

 

در این مقاله قصد داریم تا برای شما از خرید آنلاین از بازار مبل ملایر و توضیحاتی در مورد بازار های  مبل ملایر به شما داده باشیم  و با توجه به امکان خرید آنلاین مبلمان وقت کمتری برای خرید مبلمان صرف کنید و بتوانید وقت بیشتری با خوانواده باشید.

ملایر یکی از شهر های استان همدان می باشد و بالغ بر چهارصد هزار جمعیت دارد و حدود چهار هزار کارگاه  و حدود 8 تا 10 هزار نفر به صورت مستقیم و حدود 20 تا 25 هزار نفر به صورت غیر مستقیم  در این شهر مشغول به تولید انواع مبلمان کلاسیک،مبلمان راحتی ،مبلمان سلطنتی می باشند.

تولید سالیانه این شهر حدود 70 هزار سرویس مبلمان می باشد که بیشتر آن  به بازارهای مبل کشور عرضه می گردد و بخشی از آن نیز توسط برندهای بزرگ مبل ملایر صادرات می گردد.

همچنین در شهر ملایر با توجه به نیاز هنرمندان مبل ومنبت ملایر دانشگاه تخصصی مبل ومنبت در سال 98 در ملایر احداث شد.

این شهر در سال  96 به عنوان شهر ملی مبل ومنبت ثبت شد و بعد از آن نیز در سال 98 به عنوان شهر جهانی مبل و منبت ثبت گردید . و هر ساله به همین مناسبت در ملایر جشنواره ای در شهریور ماه به عنوان جشنواره مبل و منبت برگزار می گردد وهمه تولید کنندگان کلیه محصولات خود را با تخفیف ویژه به فروش می گذارند.

در این جشنواره مبل ومنبت هرساله از سراسر کشور و خارج از کشور برای  خرید مبل  به شهر ملایر سفر میکنند و هر سال ملایر میزبان بیش از سیصد هزار مسافر در این جشنواره میباشد.

ملایر دارای بازارهای مبل زیادی می باشد که در زیر چند بازار بزرگ از آنها را نام می بریم.

خرید آنلاین از بازار مبل ملایر

بازار مبل 32 متری  ملایر و آدرس آن

 

باید گفت که بازار مبل 32 متری با بیش از 250 نمایشگاه فعال بزرگترین بازار مبل کشور می باشد که در این بازار میتوانید انواع محصولات چوبی مانند مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی و انواع سرویس خواب ها را خرید نماید.

این بازار یکی از اصلی ترین بازارهای مبل ملایر می باشد که هر ساله نیز جشنواره در این بازار برگزار می گردد باید گفت بیشتر فروشنده های مبل در این بازار مستقر می باشند.

حدود سی درصد از فروش ملایر از بازار مبل 32 متری می باشد این بازار در مرکز شهر ملایر واقع است .

 

آدرس بازار مبل 32 ملایر واقع در ملایر میدان نبوت بلوار 32متری بازار مبل ملایر

 

بازار مبل شهرک تخصصی مبلمان ملایر

خرید آنلاین از بازار مبل ملایر

یکی دیگر از مکان های مهم که اصلی ترین مکمل بازار های مبل ملایر است شهرک صنعتی ملایر است این شهرک اولین شهرک تخصصی مبلمان در کشور می باشد .

شهرک مبل ملایر بیش از 200 کارخانه فعال در زمنیه تولید و عرضه انواع مبلمان کلاسیک ،مبل راحتی، مبل سلطنتی  و انواع سرویس خواب را دارد.

این شهرک بیش از صد نمایشگاه مبلمان را نیز دارا می باشد که بیشتر تولید کنندگان را در خود جا داده است و گروه صنعتی مبلمان محمدی که یکی از برندهای معروف مبل ملایر است در شهرک مبلمان می باشد.

تولید کنندگان این شهرک از حرفه ای ترین منبت کاران و نجاران تشکیل شده است و بهترین کیفیت را در بازار میتوانید از این شهرک خرید نماید.

شرکت مبلمان محمدی برای دسترسی آسان به محصولات خود و بازار های مبل ملایر وب سایت را طراحی کرده است که مشتری برای خرید وقت خود را صرف نکند و به راحتی و به صورت آنلاین خرید نماید.

 این شهرک تخصصی در ملایر کیلومتر 3 جاده همدان واقع شده است.

 

بازار مبل خیابان کارخانه قند ملایر

 

خرید آنلاین از بازار مبل ملایر

یکی دیگر از بازار های مبل ملایر  بازار خیابان کارخانه قند می باشد که از تولید کنندگان مبل نیز در این خیابان می باشد

این خیابان دارای حدود ده نمایشگاه فعال در زمینه فروش مبلمان می باشد و بیش از صد کارگاه که در زمینه تولید انواع مبلمان فعالیت می کنند دارد.

در این خیابان بیشتر در زمینه صنایع چوبی فعالیت می کنند از جمله فالیت های این خیابان میتوان به تولید انواع کندوهای چوبی عسل و انواع سازهای تار نام برد .

توجه داشته باشید بیشتر مبلمان خام کشور از خیابان کارخانه قند عرضه می گردد و بیشتر فروش تولید کنندگان این خیابان خام می باشد و به کل کشور صادر می کنند .

مبل کلاسیک و مبل سلطنتی وانواع سرویس خواب های ام دی اف نیز در این بازار تولید می گردد.

این بازار در کمربندی بروجرد بعد از میدان تعاون واقع شده است.

 

خرید آنلاین انواع مبل کلاسیک ، مبل راحتی ،مبل سلطنتی و انواع سرویس خواب ها

 

امروزه با دغدغه های زندگی و نبودن وقت اضافی جهت مسافرت به بازار مبل ملایر برای خرید مبلمان و دکوراسیون منزل گروه صنعتی مبلمان محمدی وب سایت خرید انلاین را به آدرس moblemohammadi.com  راه اندازی کرده است تا بهتر بتوانید در کنار خوانواده و در فضای منزل بهترین انتخاب را نماید و هزینه رفت و آمد و خطر های احتمالی ر نیز حذف می کنید .

از مزیت های دیگر این وب سایت انتخاب دقیق محصول می باشد و شما میتوانید با خرید مبل به صورت آنلاین رنگ و پارچه انتخابی خورد را با هارمونی منزل ست نماید و بعد از خرید هیچ دغدغه ای از لحاظ ست بودن رنگ نداشته باشید.

مزیت دیگر این است که مبلمان محمدی  محصولات خود را همیشه به روز نگه می دارد و شما همیشه میتوانید از جدیدترین محصولات خرید نماید.

مزیت بعدی که دارد شما خرید مستقیم از کارخانه انجام می دهید و همه واسطه ها را حذف می کنید و این خود قیمت مناسب و اصلی مبل برای شما می باشد.

 

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار