بازدید 18184
۷
خبر خوش وزیر کار؛

حقوق بازنشستگان ۱۵ تا ۷۷ درصد افزایش می‌یابد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی نوشت: با تامین منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، حقوق بازنشسته‌های کشوری و لشکری بین ۱۵.۸ تا ۷۷.۳ درصد اضافه می‌شود.
کد خبر: ۹۶۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 30 March 2020

 

به گزارش تابناک، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی نوشت: با تامین منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، حقوق بازنشسته‌های کشوری و لشکری بین ۱۵.۸ تا ۷۷.۳ درصد اضافه می‌شود.

حقوق بازنشستگان ۱۵ تا ۷۷ درصد افزایش می‌یابد

#خبرخوش با دستور مهم #رئیس_جمهور محترم امسال امر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری علیرغم همه محدودیتها، نسبت به گذشته افزایش جدی می‌یابد و با تحقق وعده اعتبار تخصیصی دکتر نوبخت ما میتوانیم تقریباً بین۱۵.۸درصدتا ۷۷.۳درصد حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم #دولت_حامی_بازنشستگان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۷
دولت باید حداقل هزینه زندگی ، تعداد عائله و تورم واقعی را در نظر بگیرد و حقوق و مزایای مستمری بگیران و بازنشستگان را متناسب با پارامترهای فوق تعیین کند .
بهتر نیست یه فکری به حال اکثریت مردم ایران کنید که بیکار شده اند وتا مدتها هم بیکار خواهند ماند...
سلام لطفا بفرمایید وضعیت حقوق تامین اجتماعی چگونه است . چکار کردیده اید . چرا کلی گویی . مبهم صحبت می کنید بین 15 الی 77 درصد یعنی چه!!!
سلام
آدم ها می خواهند یک چیزی از سرش دور کنند اینگونه بیان می کنند . کلماتی مانند :
قولش می دهیم ، انشاءالله ، بین نا بین ، یا این یا آن . کلمات هستند که وعده ی سر خرمن دادن است. 15 درصد تا 77 درصد یعنی چه . قرار بود طبق جدول برآورد براساس گروه شغلی حقوق همسان سازی بشود. در این صحبت و بیان فقط لشکری و کشوری عنوان شده است و صبحت از تامین اجتماعی و اقشار کم درآمد و همچنین تعداد زیادی از مردم در این گروه قرار دارد . چیزی گفته نشده است.
تابناک! ....واقعا جای تاسف دارد نظرات بازنشستگان را گزینشی چاپ می کنید.
آ ش نخورده دهان سوخته.
جالب نیست 15 تا 77 درصد؟باد نکنید علی رغم تحریم ها تورم که بالای 40 درصد بود الان هم ارز داره میره بالا این حقوق برای زنده بودن هست .... .هنوز وزارت صمت سوالاتش واسه مردم حل نشده مونده ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار