بازدید 5406

اختلاف در رئال مادرید برسر بازگشت کریس رونالدو

کد خبر: ۹۶۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 30 March 2020

در حالی که یک رسانه اسپانیایی مدعی شده سرمربی فرانسوی رئال با بازگشت فوق ستاره پرتغالی یووه به برنابئو موافقت کرد اما فلورنتینو پرس در این رابطه سکوت کرده و واکنشی نشان نداده است. او سن رونالدو را برای بازی مجدد در رئال بالا می داند.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه «مارکا» چاپ پایتخت اسپانیا خبر داد که زیدان، سرمربی رئال مادرید با بازگشت کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی در تابستان آینده موافقت کرده است. حالا باید منتظر اختلاف جدید پرس و زیدان بود، برخی می گویند خود زیدان اگر در فتح لالیگا ناکام بماند باید مادرید را ترک کند تا احتمالا در تورین سرمربی یووه تیم سابقش شود. 

کریس در سال 2018 بعد از 9 سال حضور در مادرید بطور ناگهانی از رئال جدا شد و به یوونتوس رفت. فوق ستاره پرتغالی به همراه زیدان 3 بار متوالی قهرمان اروپا شد. از ‌آن پس رئال در خط حمله به شدت مشکل گلزنی داشته است.

رونالدو در یوونتوس وضعیت خوبی دارد و قرارداد این ابرستاره با تیم تورینی تا 2022 است. از طرف دیگر باشگاه یوونتوس به دنبال تمدید با این ستاره پرتغالی است. این ادعای رسانه مادریدی به این خاطر است که پیش از این مطرح شد پرس، رئیس باشگاه رئال به هیچ وجه اجازه بازگشت رونالدو به رئال را نمی دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر