بازدید 82225
هزار و نهصد و شصت و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش مهاجرانی به کرونا گرفتن نخست وزیر انگلیس / رونمایی سپاه از یک گروه ویژه / مقتدا صدر: کرونا پیام آسمان علیه همجنس گرایی است / شکایت باشگاه استقلال از داور عصر جدید

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آمریکا با آزاد کردن دارایی‌های ایران برای مقابله با کرونا مخالفت کرد / مسئول شورای استفتائات رهبری درگذشت / واکنش مجید انصاری به انتقادات درباره بستن اماکن مقدس بخاطر کرونا و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲ 28 March 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رونق دوباره بازار کار سارقان اینترنتی حساب‌های بانکی

اجرای طرح رمز دوم یکبار مصرف (پویا) تنها برای مدتی محدود، توانست بازار کار سارقان اینترنتی را کساد کند، به طوری که آن‌ها در روز‌های اخیر توانسته‌اند با سهل‌انگاری برخی مشتریان بانکی به رمز دوم پویای آن‌ها دسترسی پیدا کرده و در چند ثانیه حساب‌های بانکی‌شان را خالی کنند. مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: بانک به دلیل شرایط فعلی سقف تراکنش‌ها را افزایش داده است که متاسفانه این امر انگیزه سودجویان برای کلاهبرداری را ارتقا داده است؛ بنابراین، مشتریان باید در انجام تراکنش‌ها بیشتر دقت کنند. مشتریان صرفا باید از سایت‌های معتبر خرید‌های خود را انجام دهند و هنگام ورود به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی به عناصر امنیتی از جمله وجود آدرس shaparak.ir در نوار آدرس اینترنتی توجه و پس از اطمینان از جعلی نبودن درگاه اطلاعات کارت بانکی را وارد کنند تا در دام فیشینگ نیفتند. / ایرنا

شکایت باشگاه استقلال از داور عصر جدید

باشگاه استقلال به دستور احمد سعادتمند - که از سوی اسماعیل خلیل زاده امور باشگاه را در اختیار دارد - رسما به آریا عظیمی نژاد این داور برنامه عصر جدید ۴۸ ساعت فرصت داده تا از هواداران این تیم عذرخواهی کند. باشگاه استقلال در نظر دارد به دلیل آنچه جریحه دار شدن احساسات میلیون‌ها هوادار این تیم قلمداد می‌شود، در صورت عدم عذرخواهی مجدد و کامل این شخص، از طریق مجاری قضایی از وی شکایت کند. آریا عظیمی‌نژاد در قسمتی از برنامه، در واکنش به اسم استراماچونی (سرمربی سابق استقلال) آن را کلمه‌ای ماقبل تاریخ خوانده بود که ناراحتی استقلالی‌ها را درپی داشت. /تسنیم

مقتدا صدر: کرونا پیام آسمان علیه همجنس گرایی است

«مقتدا صدر» رهبر «جریان صدر» در رشته توییتی نوشت: یکی از مسائل مصیبت بار که باعث شیوع «وبای کرونا» شده، قانونگذاری ازدواج‌های همجنس گرایی است. از همه کشور‌های جهان این قانون را هرچه زودتر و بدون تعلل به نشانه پشیمانی از گناهان، لغو کنند.

طبیعت برای ما یک پیام جدی فرستاد

اینگر اندرسن، رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل گفت: طبیعت با پاندمی کروناویروس و بحران فعلی تغییرات آب‌وهوایی در حال فرستادن یک پیام جدی به ما انسان‌هاست. ما انسان‌ها باید در رفتارمان با محیط زیست به ویژه تخریب جنگل‌ها و تجارت غیرقانونی حیوانات تجدیدنظر اساسی کنیم؛ در غیر این صورت باید منتظر عواقب بیشتری باشیم. /گاردین

حمله به مأموران پلیس حین جلوگیری از تردد یک خودروی غیربومی

پنج سرنشین یک خودروی غیربومی که قصد ورود به ایلام را داشتند، به مأموران پلیس حمله‌ور شدند. در پی اجرای طرح ستاد ملی پیشگیری از کرونا مبنی بر محدودیت در عبور و مرور وسایل‌نقلیه و انسداد خروجی استان ها، مأموران پلیس حین انجام وظیفه، مانع ادامه تردد یک خودروی غیر بومی در ورودی ایلام شده، اما متأسفانه پنج تن از سرنشینان خودروی مذکور، ضمن تمرد از دستور پلیس، به سمت مأموران انتظامی حمله‌ور شدند. بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی، تمام افراد مذکور بلافاصله بازداشت شدند. /تسنیم

آمار تاسف بار جهانگیری از سفر‌های نوروزی

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که ۸۵ درصد مردم در برخی استان‌ها به سفر نرفته اند، اما ۱۵ درصد باقیمانده یا خطر کرونا را جدی نگرفته اند و یا به سلامت خود و دیگران بی توجه هستند چرا که هر فرد مبتلا می‌تواند تعداد زیادی از اطرافیان و افراد دیگر را نیز درگیر کند.

پاسخ واعظی به انتقادات از تصمیمات کروناییِ دولت

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با دفاع از برنامه گسترده دولت برای مقابله با ویروس کرونا، تاکید کرد که رئیس‌جمهور و دولت در حفظ و حراست از جان و سلامت مردم، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. محمود واعظی روز جمعه در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در پاسخ به پرسشی درباره اینکه برخی سیاسیون انتقاد کرده‌اند که چرا دولت از ابتدا، سیاست محدودسازی را اجرا نکرده است، گفت: در این موضوع، دو سه نکته باید لحاظ شود؛ نکته اول این است که در مهار ویروس کرونا، الگو‌های محدودسازی، چندین نوع بوده که قرنطینه یکی از آنهاست و هنوز هم هیچ‌کس قطعی نمی‌تواند تأیید کند که قرنطینه سنتی، راه‌حل قطعی و دقیق این ماجراست.

وی با اشاره به سیاست قرنطینه‌سازی در برخی کشور‌های اروپایی از جمله ایتالیا، فرانسه و انگلستان افزود: گفته می‌شود اجرای سیاست قرنطینه و بهره‌گیری از قوه قهریه، دست‌کم در این سه کشور اروپایی موفق نبوده و به جای استفاده از قوه قهریه، بحث فاصله‌گذاری اجتماعی مبتنی بر رفتار مدنی راه مطمئن‌تری از قرنطینه و استفاده از قوه قهریه است. واعظی خاطرنشان کرد: دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بسیار سریعتر و گسترده‌تر از کشور‌های دیگر، مدارس، دانشگاه‌ها، اجتماعات مختلف و مراکز عمومی غیرضروری را تعطیل کرد و کارکنان حاضر در ادارات را به یک‌سوم تقلیل داد و سیاست حضور گردشی کارمندان در ادارات را اجرا کرد.

واکنش مجید انصاری به انتقادات درباره بستن اماکن مقدس بخاطر کرونا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تعطیلی تجمعات مذهبی و اماکن مقدس برای پیشگیری از شیوع کرونا را عقلانی و شرعی عنوان کرد و نسبت به ترویج برداشت‌های سطحی از دین در جامعه هشدار داد. مجید انصاری درباره استفاده دشمنان از ابتلای مردم ایران به کرونا به عنوان یک ابزار سیاسی خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی خارج از کشور، بعضا در دست دشمنان ماست و هر اقدامی که ما انجام دهیم آن‌ها علیه آن موضع می‌گیرند به خصوص در جریان کرونا کاملا تناقض در مواضع آن‌ها و یک بام و دو هوا بودن تبلیغاتشان مشخص شد. وی با اشاره به مواضع رسانه‌های فارسی زبان بیگانه در خصوص تعطیلی اماکن مقدس در ایران گفت: اگر اماکن مقدس را تعطیل نمی‌کردیم می‌گفتند چرا تعطیل نمی‌کنید و وقتی که تعطیل کردیم هم گفتند چرا تعطیل کردید. سخنگوی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه ما هر کاری کنیم، آن‌ها موضع مخالف می‌گیرند، افزود: جریان منافقین که یک عده وطن فروش هستند در گوشه‌ای نشسته‌اند و پولی از آمریکا و اسرائیل و عربستان می‌گیرند و از صبح تا شب کارشان تولید اخبار دروغ، تخریب و فضاسازی برای کشتن روح اعتماد و امید در جامعه و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و بین اقشار مردم و گروه هاست.

رونمایی سپاه از یک گروه ویژه

فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه این گروه اصلی‌ترین مجموعه جنگ نوین کشور است، گفت: گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت با استعداد یک تیپ حوزه عملکردش کل کشور است و هرکجا مسئولین تشخیص دهند وارد عمل می‌شویم. سرهنگ حجت‌الله صالح نژاد فرمانده گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت نیروی زمینی سپاه در گفتگو با فارس، با تشریح اقدامات و عملکرد این گروه در بحث مقابله با ویروس کرونا و رفع آلودگی و ضدعفونی کردن مناطق مختلف، اظهار داشت: گروه ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت یکی از گروه‌های تخصصی است که در حوزه جنگ نوین کار می‌کند. وی در تشریح سابقه تشکیل این یگان، افزود: قبلا این حوزه را بعنوان ش. م. ه. می‌شناختند، اما در سال‌های اخیر بعنوان جنگ نوین شناخته می‌شود که مأموریت دارد در برابر کلیه عوامل شیمیایی، میکروبی، هسته‌ای، بیولوژیکی و ویروسی که دشمن در قالب جنگ نوین به کارگیری می‌کند مقابله می‌کند. سرهنگ صالح نژاد ادامه داد: این گروه از زمان دفاع مقدس، چهار یگان متفاوت در سپاه بود که در حوزه ش. م. ه. کار می‌کردند، پس از جنگ با سازماندهی جدید تبدیل به یک گروه بنام ۲۴ پدافند جنگ نوین بعثت شد.

مسئول شورای استفتائات رهبری درگذشت

آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی، مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز در ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. نمایندگی حضرت امام خمینی (ره) در شورای عالی اقتصاد، مسئولیت بررسی پرونده‌های زندانیان محاکم عمومی با حکم امام (ره) در سال ۱۳۶۲، ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات شرع با حکم امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۱، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسئولیت شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری از جمله مسؤولیت‌های این عالم ربانی است. این گزارش حاکی است ارتحال این عالم ربانی ارتباطی با بیماری کرونا ندارد.

دستور رئیسی درباره حادثه زندان سقز

رئیس قوه قضاییه به دادستان کل کشور برای برخورد با مقصرین حادثه زندان سقز دستورات ویژه‌ای داد. به گزارش فارس، آیت الله رئیسی رییس قوه قضائیه در جلسه بررسی آخرین وضعیت زندان‌ها با حضور مقامات ارشد انتظامی و قضایی به دادستان کل کشور برای حفظ سلامت و امنیت زندانیان و برخورد با مقصرین حادثه زندان سقز دستورات ویژه‌ای داد. آیت الله رئیسی گفت: باید مراقب بود اقدامات معدودی مجرم قانون شکن موجب محرومیت سایر زندانیان از رافت اسلامی نشود.

واکنش مهاجرانی به کرونا گرفتن نخست وزیر انگلیس

سید عطاالله مهاجرانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «بوریس جانسون کرونا گرفته است. وقتى اعلام شد معاون وزیر بهداشت ایران کرونا گرفته است، تلویزیون هاى فارسى مقیم لندن چشم و ابرو نشان دادند و کلاس گذاشتند!»

آمریکا با آزاد کردن دارایی‌های ایران برای مقابله با کرونا مخالفت کرد

وب سایت واشنگتن فری بکن بامداد شنبه به نقل از وزارت خارجه امریکا نوشت که واشنگتن در شرایط بحرانی کرونا با آزاد کردن دارایی‌های نقدی ایران موافقت نکرده است. وب سایت واشنگتن فری بکن افزود، براساس اطلاعاتی که وزارت امورخارجه آمریکا منحصراً در اختیار این وب سایت قرار داده، ایالات متحده گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه دولت ترامپ به زودی معافیت‌های ویژه‌ای برای دسترسی ایران به دارایی‌های نقدی ارائه خواهد کرد را نادرست خواند. تارنمای میدل ایست آی روز جمعه در مطلبی نوشت که ایالات متحده با ارائه معافیت تحریم به برخی کشور‌ها موافقت کرده تا به آن‌ها کمک کند دارایی‌های بلوکه شده ایران را آزاد نمایند تا بتوانند به تهران برای خرید دارو و تجهیزات برای مقابله با ویروس کرونا کمک کنند. براساس این گزارش، بخش زیادی از دارایی‌های ایران به دلیل تحریم‌های دولت ترامپ علیه ایران در حال حاضر در بسیاری از حساب‌های بانکی اروپا مسدود شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۱۷۳
انتشار یافته: ۱۵۴
چه شانسی اوردن عراقی ها قانون اساسیشون تمام قدرت رو نمیده دست یکی مثل مقتدا صدر
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
قانون اساسی را امریکاییها طی دو سال گفتگو با کرد و شیعه و سنی بدست اوردند یادم هست مداکرات برای نوشتن قانون اساسی به شکست نزدیک شده بود و کردها و سنی ها میخواستند بصورت دولت مستقل در بیایند .فکر میکنم در اینده نزدیک هر کدام دوباره به دولت مسقل خواهند شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
فکر کنم فرد محبوبت همون کاندید دمکرات آمریکایی که شهردار بود ولی استفا داد هست؟؟ ع
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
موافق نیستم که دلیل این بلا، لزوما همجنس بازی باشه. البته یه میتونه همزمان برا عده ای عذاب و برا مومنین رشد باشه.
نباید با دلایل فیزیکی و ظاهری فلسفه بلا رو زیر سوال برد. مثلا اگه من یه سیلی کسی رو بزنم، با دلایل فیزیکی مث قانون اول نیوتن توجیه بشه. اصل اراده پروردگار برا بلا رو نباید زیر سوال برد. حتی اگه قومی صدمه ای به قوم دیگه بزنه طبق قرآن کریم اینم در حیطه بلا قرار می گیره
ويذيق بعضكم بأس بعض
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
من از همه ملت ایران عذرخواهی دارم
چرا که با خزعبلاتم که همه در اثر مصرف مواد مخدر تقلبی بوده باعثات اذیت و آذار شده ام
من اعتراف میکنم که یک روانی زنجیری هستم و باید هر نیم ساعت 18 عدد قرص اعصاب بخورم لطفا زخرفات من را جدی نپندارید.
یا حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
شما چه ارتباطی با همجنسگراها دارید که از متن مقتدا صدر ناراحت شدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
به تو و همجنسگراها برخورد؟
رهگذر
| United States of America |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
من هم قبول دارم که کرونا بلای آسمانی است ولی نه بلایی که همیشه به روابطی مثل ایشان ربط دادند بلکه از بین بردن محیط زیست پایمال کردن حقوق حیوانات و جانداران دیگر ، از بین بردن مراتع و جنگلهاو قسمتی
هم حاصل طبقات اجتماعی و حق کشی ضعفاست
مهاجرانی که هم از توبره میخوری و هم از اخور. ساکت شو.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
انوقت میگن چرا برخی از امریکا و اروپا تعریف می کنند و به صورت نسبی انها را قلب دنیا متدمدن و قانونمند می دانند. همین افرادی مانند مهاجرانی که هم در ایران نجومی بگیر بودند و الان هم دارند حقوق وزیری ماداملاعمر را می گیرند و هم دارند سالها از مزایان و کمکهای اجتماعی دورت انگلیس برخوردار می شوند و به همه چیز انها ایران می گیرند و منتقد هستند. مانند فعالان چپ که عوض مسکو و پکن همگی در غرب وحشی سرمایه داری دارند کمک اجتماعی می گیرند.
مگر چینی ها همجنس گرا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
مسئله اینه که تو ایران از قم شروع شد !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
تو چی نیستی؟
بگم بگم؟
مرگ بر آمریکا ی جنایتکار که ثابت کرد ادعای دوستی با ملت ایران حرف چرتی بیش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
امریکا داره به ایران لطف میکنه. نمیخواد تحریم ها که فرصت بودند رو از ایران بگیره. تو چرا ناراحتی پس؟
Bet
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
آمریکا 40 برابر بودجه کل ایرانو اختصاص داده به اقتصاد مردمش اونوقت شما هنوز داری میگی مرگ بر..!!!!!!!!
عجب ! من موندم كه از اين همه گناه چطور ايشان ياد همجنس گرايى افتادند !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
همجنسگرایی و شروع کرونا در قم!!! باید از ایشون سوال کرد اینا چه ربطی به کرونا داره!!! واقعا تاسف داره این حرف ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بخاطر ابتلا
پزشکی که با وجود بیماری تا اخرین لحظه که جان بجان افرین تسلیم کرد سرم در دست بیمار ویزیت میکرد . زوج پرستاری که کرونا مثبت بودند و هنوز طی دوره نقاهت نکرده به سر کار برگشتند و... صدها نمونه ای که هر کدام از انها در یک کشور خارجی بودند یک فلورانس نایتینگل و یک قهرمان ابدی از انها ساخته میشد.اینروزها با دیدن این صحنه ها به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم و به تمام مبارزین سلامت مردم درود میفرستم.شما قهرمانان قلوب ملت هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
اون پزشک که نمیدونیم کیه و با اون کارش موجب گسترش هر چه بیشتر کرونا میشده با اون کارش.
Bet
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
من هیچ افتخاری به ایرانی بودنم نمیکنم
B
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
ایرانی بودن هم افتخار داره؟!!!
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
مگه تو قرار بدونی اون پزشک کیه یا این سایت با کارکنان که کامنت هر بی سر وپایی رو چاپ میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بجز آن قسمت افتخار میکنم ایرانی هستم بقیه را قبول دارم
الحق که کرونا خوب می تونه پست و سمت و دنیا طلبی را از آنها بگیره!!!!!
هر چی فکر می کنم کرونا منافعش برای مردم ایران بیشتر از آسیب هاش بوده
تابناک نقل قول از یک فرد ورشکسته که پسرش دکل خوار بود و خودش هم در زمین چند کشور بازی می کند و نان انگلیس را می خورد و از سعودی پول می گیرد و چاپلوسی داخلی ها را می کند توجیهش چست؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
توجیهش ساده است. اینها تخیلات روزنامه کیهان بودند و هیچکدام اثبات نشدند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
به 2201. مهاجرانی سالهاست که در انگلیس وکه گرانترین شهر دنیا هست و فقط یک اپارتمان دو خوابه معمولی کرایه اش ماهی 2000 یورو به اضافه هزینه حداقل دو هزار یورویی برای خرید غذا و لباس در حد خیلی معمولی است داره بدون شغل مشخص زندگی می کند و فرزندانش را در گرانترین دانشگاهها دنیا ثبت نام می کنه و... حتما درامدش از روستایش در استان مرکزی به حسابش ریخته می شود!
یعنی مقتدا صدر کرونا نمیگیره؟ اگر کسی گرفت یعنی همجنسگرا بوده؟ حرف مفت زدن رو بس کنید دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
توی بلا، تر و خشک با هم میسوزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
بعضی گناهان میتونن باعث نزول برخی بلا ها بشن البته برای کسانی که فکرمیکنن نه کسانی که درهر حالت با خدا سر لج ولجبازی دارن .
آمریکا با آزاد کردن دارایی‌های ایران برای مقابله با کرونا مخالفت کرد) ترامپ از کارتل های بزرگ و جنگ افروز جهان است و برای انداختن ایران به دام یک مقابله نظامی بزرگ له له می زند حتی اگر شده با کثیف ترین و پلیدترین ابزار یعنی در مضیقه قرار دادن بیماران و بیگناهان
پاسخ ها
Bet
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
توهم
مقتدی صدر فازش چیه؟خدا عقل داده که باهاش فکر کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
مقتدی صدر حرف بدی نزده که ، میگه از خطاها وگناهانی که مرتکب شدیم توبه کنیم کجای این حرف بده .حالا همجنس گرایی رو ذکر کردن ولی درکل از خطاهای بزرگی که برخی افراد بشر سعی در عادی کردن اونها داره باید توبه کرد.زندگی سالم به نفع همه است
یا حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ذکر یک گناه آن هم همجنسگرایی بعنوان نمونه گناهان شنیع بشری، چرا شما را ناراحت کرد؟؟؟ مگر...؟
وقتی روزی مثلا 140 نفر فوت میکنن
مردم ترسشون میریزه و مرگ اون فقط 140 خدابیامرز اثر بازدارندگی نداره
پس میگن بابا این بیماری چیزی نیس میرن سفر
تابناک یک عده مدتیه مفقود شدن آگهی بزن ببین ردی از آنها پیدا می شود و صد البته بودجه های شیرین هم می گرفتند به بهانه و ادعای مبتلا شدن به کرونا غیبشان زده و احتمالا تا زمانی که آبها از آسیاب نیفتد سر و کله آنها پیدا نمی شود!!!! ای کاش حداقل به اندازه پوتین شهامت داشتند و با لباس محافظ می رفتند به بیماران کرونایی سر می زدند.
اقا مقتدی در ایران که دیگه کسی به خودش اجازه نمیده بلایای طبیعی رو به اسمان ربط بده ولی انگار هنوز در عراق این مسایل جا نیفتاده.ویروس مرز نمیشناسه و کشوری مثل ایران یا چین یا المان قوانین ازدواج داشته باشن یا نه محل تاخت و تاز قرار داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
کی گفته کسی درایران این بلایا مرتبط با عمال زشت ادمها نمیدونه لطفا ازجانب خودتون حرف بزنید نه ازجانب مردم ایران.
برگ درختان سبز درنظر هوشیار
هرورقش دفتری است معرفت کردگار
شکایت باشگاه استقلال از داور عصر جدید) نه اینکه در دنیای حرفه ای فوتبال این مملکت از صبح تا شب بهم گل رد و بدل می کنن و از گل نازکتر بهم نمی گویند حالا این جمله خیلی برایشان گران تمام شده و دیوار کوتاه یک هنرمند را پیدا کرده دق و دلی خود را سرش پیاده می کنند . اخه کدوم مربی خارجی باشگاهها به شما وفا کرده ؟ سر بزنگاه پشتتان را خالی نکردند ؟ دست بردارید دادگاهها هم تعطیله
یه زمانی آبله و سرخک و وبا و ... هم نشانه هایی از آسمان بودند که به مدد علم و تکنولوژی و پیشرفت دیگه ریشه کن شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
اقای به مدد علم !این علم هم از لطف خدا بوده .که اگه مددخدا نبود علمی هم نبود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
بنده خدا، اولا هر مصیبتی میتواند نشانه ای بر ناپایدار بودن دنیا و تفکر به آخرت و هستی باشد.

دوم اینکه خوب با پیشرفت بشر و غرور و سرمستی بشر، خداوند با کوچکترین چیز قدرت خود و ذلیل بودن انسان را دوباره نشان داد.

ضمن اینکه خداوند در ذات هر چیز خیری قرار داده و اگر بدی هست خودمان به خودمان می کنیم.

یاد آوری اینکه اگر این ویروس ساخته بشر یا بهتره بگیم دستکاری شده توسط بشر هم بوده باشه باز هم ناتوانی و ضعف انسان را نمایان ساخته....
همجنس گرایی احمقانه است خب درست ولی چجوری کرونا رو به همجنس گرایی ربط دادی حاجی؟؟؟

یک کاری نکنید که دنیا بهتون بخندن دیگه!


آقای صدر بعد از اومدن کرونا و درز کردن خبر تبریزیان و درمان نبوغ گونه اش با پنبه و روغن بنفشه بد جوری مضحکه دنیا شدیم حالا تو هم با این اظهار نظر هات در مورد دلیلش دامن بزن به این قضیه !!خب؟
پاسخ ها
B
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
دنیا همین الان هم داره بهشون میخنده.. بیچاره ما مردم
عظیمی نژاد نه خودش مهمه نه نظرش.چه حال و حوصله ای دارید رفتید بابت حرف این بابا شکایت کردید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
آره بخدا.......موافقم
ارتباط دادن کرونا با قوانین همجنس بازی شاید برای بد نام کردن جناب صدر باشد،چون ارتباط منطقی ای در آن نمیتوان یافت!
امروز آمار کرونا را میدیدم تعداد بیمار 35000 نفر تعداد بهبود یافته 11000 نفر اگر به همین صورت هر روز 3000 نفر اضاقه بشود و 500 نفر خوب بشوند تا آخر فروردین تعداد بیماران 65000 و بهبود یافتگان 22000 و تا آخر اردیبهشت با فرض بیمار روزانه 1000 و بهود یافته 500 بیماران 90000 و بهبود یافته 37000 تا اخر خرداد بیمار به فرض اینکه روزی 500 نفر مبتلا و 1000 نفر خوب بشوند بیمار 80000 و بهبود یافته 67000 نفر و در تیرماه اگر هیچ بیماری اضافه نشود و روزی 2000 نفر خوب بشوند تعداد بیمار باز هم 20000 نفر باقی می مانند یعنی اواسط مرداد این بیماری از بین می رود
"آمریکا با آزاد کردن دارایی‌های ایران برای مقابله با کرونا مخالفت کرد"
سرمایه مردم اونجا امن تره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
منو بکش ولی خوشگلم کن، انحطاط فکریت خیلی عمیق هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
تو همه کامنت ها هستیا!
نفت شده ۱۵ دلار؟خدا را شکر که ۳ میلیون بشکه نمیفروشیم!!!در چاهها را ببندید و تا ۱۰۰ دلار نشده باز نکنید.بجای فروش نفت یک گروه متخصص و بازار یاب ببینند ایران در چه زمینه ای استعداد دارد و چه چیزی میتوانیم بجای نفت تولید کنیم تا روی ان سرمایه گذاری شود. منباب مثال گوشی موبایل،موکت ،یا رب گوجه!!! برند سازی کنند تا هر وقت کسی هر کجای جهان خواست انرا بخرد مثل گربه و فرش دنبال نوع ایرانی ان باشد!!! در ضمن بوریس جانسونِ کرونا گرفته هم الان جزو خوشحالترین مردم دنیاست.بلاخره قیمت نفت همان شد که مستر جیکاکها، اروپاییها و چینیها میخواستند.قیمت یک شل اب معدنی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
انرژی هسته ایh
این مهاجرانی آب و نان لندن را می خورد و از جمهوری اسلامی دفاع می کند. فلسفه وجودی این بشر چیست. اگر خلافی مرتکب نشده ای برگرد ایران. اگر به قوه قضاییه ایران اعتماد نداری از چیزی شکایت کن. اگر دوست داری لندن زندگی کنی و از جمهوری اسلامی دفاع کنی حرمت صاحبخانه را نگه بدار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
سئوال زوال عقل معمولآ از چه سنی شروع میشه؟
مهاجرانی تبدیل به فرد عجیی شده. ظاهرا وجودش پر از پارادوکس است. مثل همه آنهایی که فرار می کنند. هم پرونده فساد اقتصادی دارد در ماجرای دکل که دزدیده شد. هم به او اتهام همگاری با آل سعود زده اند. هم از نظر سیاسی وابسته به طیف اصلاح طلب فراری است. سابقه ای هم در دولت دارد. این بنده خدا با همین پارادوکس ها در لندن می ماند و می پوسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
فهمیده هیچ جا خونه ی خود ادم نمیشه .ومرغ همسایه هم غاز نیست . رفت اون سردنیا دید هیچ جا ایران عزیز نمیشه
اینگر اندرسن VS مقتدا صدر

موافقهای اینگر اندرسن مثبت دهند

موافقهای مقتدا صدر مثبت دهند
غرب پرستان هر حرفی علیه غرب ناراحت می شوند. حتی حاضر نیستند ناکامی غرب در کنترل کرونا را هم بپذیرند.
از هر سخنی به ضرر ایران خوشحال می شوند. حتی موفقیت های نسبی ایران در هر زمینه ای را به تمسخر می گیرند.
ناهنجارانه همه دستورات دولتی را نادیده می گیرند. اما انتظار دارند دیگران رعایت کنن.

این بحران هویت معلول عوامل متعددی است .تبلیغات متعدد یکی از آنها است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
شیوع بیماری از اول از شرق پرستان شروع شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
ما خداپرستیم .از زمان هخامنشیان خداپرست بوده وتا همیشه هم خداپرست خواهیم بود .نه شرق پرستیم نه خوارو زبون غرب.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
شما نگران نباش آنهایی که شما زیر علم آنها سینه می زنید برای معالجه و زایمان فرزندان و... میروند همان غرب بد بد بد
جالبه ایشون تجاوز آمریکا به عراق و فساد اقتصادی و ... رو موثر نمی‌دونه؛ ولی ازدواج همجنسگرایان رو می‌دونه!
بدون شرح.
ویروسی که از خفاش درومده چه ربطی به ازدواج همجنس داره؟ شاید منظور ایشون همجنس گرایی در بین خفاش ها بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
ظاهرا ایشون کرونا رو با ایدز اشتباه گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
خیلی باحال گفتی
این مهاجرانی نمک میخوره و نمکدان میشکنه ! بارشو اینجا بست نمکدان شکست ! حالا هم داره پول مفت انگلیس را میخوره و نمکدان میشکنه ! ! ایشان هم ازون خنده روهایی است که از خندش آدم گریه اش میگیره !
خدا را شکر که آمریکا مخالفت کرد ! تو این سالها , دریغ از پارسال !!
انگار خوشتون مياد اين موارد عجيب غريب را تو اين وضع سخت منتشر كنيد!!! اين آقاي مقتدا لطفاً براي ملت گناه كار خودش نسخه بپيچه. ما ايرانيان گوشامون ديگر ظرفيت ندارد.
واقعا
مقتدی صدر از کجا فهمید که ویروس کرونا زایده ی همجنسگرایی است؟؟؟
اقایان مسئولین استقلال ،
جوک جدید سال 99 هم اومد
کرونا و همجنسگرایی رو به ربط دادن، مگه ایدز هستش
ممنوعیت تابناک این خبرها کنی ما رو میخندونه این ایام نیاز به این خبرهای خنده دار واجبه
اقایان مسئولین استقلال ، ظاهرا امر بر شما مشتبه شده و همچنان بنام استروماچنی خوب شواف در میارید و مردم هم و خاصه طرفداران استقلال خوب میفهمند که شما بخاطر خودتان یک مجری را بخاطر نام بردن استروماچنی تحت فشار قرار میدهید . اینها بازیهای احمقانه ای است که اول گفتید شکایت میکنیم و دیدید که حسابی گاف دادید و الان میخواهید عذر خواهی کنه . شما میدانید و میفهمید که چه ضربه ای به استقلال میزنید و حتی طرفداران استقلال هم از این کار شما مشمئز شده اند . شواف بسه .
شکایت باشگاه استقلال از داور عصر جدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقایان احمد سعادتمند و اسماعیل خلیل زاده ، مدیران استقلال به آقای آریا عظیمی نژاد التیماتوم داده اند که ظرف 48 ساعت از هواداران استقلال بخاطر لفظ مربی ماقبل تاریخی استقلال عذر خواهی کند !
عذر خواهی کار بسیار خوبی است کما اینکه آقای عظیمی نژاد توضیحی بر گفته هایشان داده اند ، حال می خواهند توضیح بیشتری بدهند یا عذرخواهی کنند یا ایشان هم شکایت مشابه کنند به خودشان مربوط است و خود دانند !
اما روی صحبت من با آقایان احمد سعادتمند و اسماعیل خلیل زاده ، مدیران استقلال است که من هر چه گشتم نتوانستم سابقه ورزشی از ایشان بدست بیاورم ، سوال من اینست شما که لالایی بلدید و میدانید هر عملی باید پاسخی داشته باشد چرا خوابتان نمی برد !
ما به مشکلات عدیده باشگاه استقلال نمی پردازیم و فقط همین مورد آقای استراماچونی که احتمالاً در میان دریای مشکلات و بی نظمی ها و خطاکاریهای مدیران استقلال از همه مهمتر است می پردازیم :
1 - چرا برای اینکه حتی یکبار هم به هواداران استقلال داستان استراماچونی ، شکل آمدن به استقلال و چگونگی عقد قرارداد با ایشان را توضیح نداده اید عذرخواهی نمیکنید ؟
2 - چرا برای علت فراری دادن استراماچونی عذر خواهی نمیکنید ؟
3 - چرا بخاطر اینکه تا بحال بصورت شفاف به هواداران استقلال نگفته اید به استراماچونی بخاطر 15 بازی چندصدهزار دلار پرداخت کرده اید عذرخواهی نمیکنید ؟
4 - چرا بخاطر اینکه خودتان و کاربلد نبودن مدیران استقلال که به زبان های خارجی تسلط ندارند و در چنبره دللالان گرفتارید و بعد از رفتن استراماچونی چه میزان جریمه نصیب هواداران استقلال و ملت ایران کرده اید عذرخواهی نمیکنید ؟
5 - آقایان چرا به سفرهای بی حاصلتان بعد از رفتن استراماچونی و حیف و میل هزاران دلار در لابی هتل های چندکشور خارجی از ملت ایران عذرخواهی نمیکنید ؟
از این موارد دهها و صدها مورد میتوان ردیف کرد از مدیرانی که به ناحق بر جایگاه مدیریتی استقلال تکیه زده اند عجیب نیست و برایشان اهمیتی هم ندارد برای همین هم هست که دست پیش را گرفته اند تا پس نیفتند آنهم بخاطر کسی که میلیاردها تومان پول بی زبان را تا چند وقت دیگر به جیب خواهد زد ، شاید منافعی وجود داشته باشد !
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
حالا توی این اوضاع کرونایی، ول کن فوتبال رو
کرونا باعث شد جامعه پی به اهمیت و بی بدیل بودن معلم ببرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
ظاهرا تو با این سطح فکرت مدرسه نرفتی و صد در صد بیسوادی این کامنت هم دادی بچه همسایه برات بنویسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
متاسفانه هیچ فاجعه ای نمی تواند نقش مهم معلمان را به این مردم تفهیم کند. نمونه اش همین پیام دوم، که عمق فهم و شعور فردی را نشان می دهد که برای توهین به معلمانش از حاصل آموزش های همان معلماننش استفاده می کند. یعنی توان نوشتن!
اما هیچ معلمی نخواهد توانست شعور و فهم را به این جماعت یاد دهد.
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
احسنت. جامعه بزودی متوجه جایگاه واقعی معلمین خواهد شد همونطور که قدر جامعه پزشکی رو بلاخره دونست.سر و کله زدن با ۴۰ بچه واقعا اعصاب فولادی میخواد که معلمین عزیز دارند. زیر بنای هر جامعه هم اموزش هست
اگر شما راز صعود بورس ایران در بین همه ی سقوط های تاریخی بورس های جهان را می دانید به ماهم بگویید.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
جواب: امدادهای غیبی
کرونا
هم جنس گرایی
..
۲۰۰ میلیارد دلار طبق گفته رییس جمهور خسارت سالیانه دشمنی با آمریکاست! یعنی هر ایرانی سالی ۲۵۰۰ دلار معادل حدود ۴۰ میلیون تومان از دست میده، خیلی ها به این پول نیاز صددرصد دا ند، آیا وقتش نرسیده به این دشمنی بیهوده و پرهزینه از جیب ملت خاتمه بدیم؟!
نمیدونم خدا از ایران خوشش میاد یا نه ولی ظاهرا خدا به شدت از دولتمردان آمریکا و اسرائیل بدش میاد. یه بار نتانیاهو یه لیوان آب دستش گرفت و به مردم ایران گفت اگر گرفتار خشکسالی هستید اسرائیل میتونه کمکتون کنه. از اون موقع خدا انگار شلنگ آب گرفته روی ایران جوری که سیل راه می افته. تو قضیه کرونا هم ترامپ داشت خودش آماده میکرد که به خیال خودش ایران بیفته به دست و پاش که کمکمون کن. حالا ایران بیماری رو کنترل کرده و خود آمریکا به دست و پا زدن افتاده. قربون خدا برم همیشه هوای مطلوم داره
پاسخ ها
B
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
حالت خوبه؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
این چرت وپرت ها چیه!؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
برو بذار باد بیاد
این وسط چه ربطی به همجنس گرا ها داره
تابناک چرا اسم مهاجرانی رو دائما میاری؟
مهاجرانی قهرمان برگرد بیا به ایران تو انگلیس چکار میکنی بیا تو این مدینه فاضله که خودت ودوستات درست کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
اونجا لابی میکنه کار داره
درآمد مهاجرانی از کجاست؟ بوتیک موتیک داره رستوران مِستوران داره؟
آقای مهاجرانی لطفاً.وخواهشا نظر نده
حرفها و نظرات شما خیلی دردناکه برای ملت ایران
مدیران استقلال بجای کارهای صحیح و اصولی رو به کارهای چیپ و غیر اصولی برای پوشش ضعف های خود آورده اند . روزی مربی ایتالیایی سابق خود را با همه القاب ناپسند به باد انتقاد گرفته بودند و مطمئنا اگر مجری عصر جدید از مربی سابق حمایت میکرد باز مدیران بیکار استقلال جیغ بنفش میکشیدند . کمی به رفتارهای بچه گانه خود نیک بنگرید تا مورد تمسخر مردم قرار نگیرید.
باور بفرمایید من قدیما استقلالی بودم ولی کفر آدم در میاد وقتی میبینه این بچه های چهارده پونزه ساله به اسم هواداران استقلال چه شاخی تو جیب مربیای تیمشون میکنن .بسه بابا .این کارا دیگه تو دنیا منقرض شده.
مقتدا صدر: کرونا پیام آسمان علیه همجنس گرایی است
پس چرا ما باید جریمشو بدیم؟
در جامعه ماتریالیستی ایران یک عده در حال جمع کردن ثروت انبوه هستند یک عده به دلیل کرونا با مرگ و بدبختی زندگی می کنند و عده ای هم مثل آقای روحانی با بی تفاوتی به این زندگی نگاه می کنند
در ایران زندگی رسم خوشایندی نیست مرگ بهتر است زیرا به هیچ چیز دلخوش نیستیم
در اینجا اگر پول ندارید بهتر است بمیرید. زیرا بین مرگ و بردگی برای ارباب ثر.وتمند مرگ بهتر است.
چه آرزوها که به خاطر فقر در گورستان سینه دفن شد.
برای دولت روحانی زندگی چه باکرونا چه بی کرونا خوش می گذرد. فقط می ماند کمی دردسر جلسات اضافی در هفته که آن هم با یک لیوان آب میوه و یک ظرف آجیل حل میشود.
برای مردم بیچاره زندگی با کرونا و بی کرونا یک جهنم تمام عیار است.
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
این ره که تو میروی به ترکستان است
چه زنانی که به خاطر فقر.....
چه مردانی که به خاطر فقر.....
چه بچه هایی که به خاطر فقر....
ای کاش میشد زندگی را از اول شروع کنیم این بار منهای جهل به علاوه عشق
و عشق خلاصه میشد در نام بزرگ ایران و ایران گوهری بود در صندوقچه یک خانوده خوب
مهاجرانی بدون وطن بود را با توییت های بی محتوا جبران می کند. وقتی خاک نداری چه تفاوت می کند چه بنویسی.
آدم یاد فیلم آکتور سینما می افتد مظفرالدین شاه مریض بود می گفت به عمه مان ویکتوریا خبر بدهید به عمویمان تزار روس
ریش چقدر ارزش معنوی داره ؟ کسی میدونه ؟ اگر نمیدونه بهتره سکوت کنه بهتره .
مقتدا صدر: کرونا پیام آسمان علیه همجنس گرایی است

این حرفها هنوز خریدار دارد؟ تا کی؟
گالیله به دلیل انتشار نظریه "ثابت نبودن زمین و گردش آن به دور خورشید" دادگاهی شد، مرتد معرفی شد و مجبور شد بین سوختن در آتش یا امضای توبه نامه یکی را انتخاب کند.
-
البته موضوع فوق مربوط به چند صد سال پیش است. حالا این بزرگان در چه زمانی زندگی میکنند؟
از تلفن همراه استفاده می‌کنند، سوار هواپیما میشوند، از اینترنت استفاده میکنند ولی همچنان در تقویمشان یک سال 354 روز است.
و ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
زیاد توجه نکن
فرض کنیم کشور ما به زودی از بحران کرونا خلاص خواهد شد (که البته بعید به نظر میرسد)، آیا مقامات و مسئولین ما برای آسیبهای اقتصادی وحشتناک ناشی از این بحران فکری کرده اند؟ آیا تحریمهای آمریکا رفع خواهد شد؟ و اصولا با نفت بشکه ای 14 دلار، اقتصاد ضعیف و وابسته به نفت ما چه سرنوشتی خواهد داشت؟ در این اوضاع بحرانی، آنچه که میتواند اعتماد از دست رفته مردم را اندکی بازگرداند صداقت و راستگویی مسئولین است.
پولدارها مفت خورها میلیاردرهای یک شبه بیاید از دولت فخیمه تشکر کنید. در خواب هم چنین بهشت راختی را نمی دیدید. دلار 4 تومانی گرفتید 20 تومان فروختید و بار هفت پشت خود را بستید.
آقای انصاری را من روحانی روشنفکر میدانستم . ایشان به جای اینکه روشنگری کند که واقعا اگر حکومت و دولت اسلامی نبود واقعا بستن اماکن مذهبی وجود داشت ؟ خیر . بنابراین به جای اینکه کسانی متفاوت در حوزه فرهنگ و سیاست و دولت فکر میکنند نباید اینقدر ناراحت شد . جواب منطقی داد . باید یقه کسانی را بگیرید که با قلب و جان و باور مردم به خدا سو لستفاده میکنند . چرا انها را به چالش نکشیدی ؟
آقای حسن روحانی رییس جمهور محترم پولدارها از اینکه مسکن و ماشین و تفریح را برای مردم مظلوم ایران تبدیل به آرزویی دست نیافتنی کردی از تو ممنونیم.
برخی دست از تفسیر وقایع طبیعی برنمیدارن . کرونا دلیل همجنس بازی .این چرت و پرت ها رو نزار
مقتدی صدر . وجود و شیوع کرونا بخاطر مروج و قانون همجنسگرایی هست . سوال ؟ پس چرا در ایران هم در همه سطوح و افراد و طبقات جامعه رسوخ پیدا کرده ؟ . این قرن دوره سفسطه گرایی تمام شد .
خدایا نفت را برسان به روزی یک دلار. گرچه زیر 20 دلار تولید آن به صرفه نیست. اما کلا نفت را از ایران بگیر. زیرا دیگی که برای ما نمی جوشد امیدوارم سر سگ توش بجوشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
بيچاره كشور هاى دوست و برادر
این مهاجرانی چه کاره است که چند سطر خبر را به آن اختصاص دادید؟آشناتونه دیگه؟
رییس دفتر رییس جمهور گفت . در جلسات به این نتیجه نرسیدیم که کشورهای که مردم را قرنطینه کردند موثر بوده یا نه .....سوال . بدون برنامه ریزی و بدون اینکه مسایل بهداشت جدی گرفته شود شهروندان از شهری به شهر دیگر حرکت میکنند و دقیقا در بدو ورود به مقصد از ورود شهروندان جلوگیری میکنند و درد سر برای پلیس ایجاد میکنند ودوباره این سیکل معیوب و شکایت ودا اگاه و زندان و شلاق ...... چرا دستاورد پزشکی را جدی نمیگیرید
با استعانت از قدرت لایزال پروردگار و در شب میلاد قمر بنی هاشم ؛ باب الحوائج ؛ حضرت عباس (ع) یک دانشمند ایرانی موفق به کشف داروی قطعی بیماری کرونا شده است .
مهاجرانی اگه راست میگه چرا رفته توی سوراخ موش قایم شده
اصولگرایان و تندروها در شرایط فعلی که کشور نیمه تعطیل هست بهترین فرصت برای اتاق فکری انها این هست که فکری به حال پس از کرونا بکنند . از اینکه چگونه میشود بهترین تحلیل را از کرونا داشته باشند . تحلیل و تفسیرهای ابکی در تریبون های رسمی درد سر نگفتن ان از گفتن بهتر هست . چون جمع کردن ان بعدا سخت تر میشود
مقتدی سدر . یک نگاهی به اتفاقات دو ماه پیش خیابانهای عراق هم بیندازید . اتفاقی در انجا نیفتاد ؟جوانان عراقی چه مطالباتی داشتند ؟ جواب شما اکثریت قدرت مجلس را داشتی و الان هم داری چی بود . فیلم ها را ما دیدیم .
چرا هراتفاق مخرب وعجیبی ووقتی عاجز ازدرک آن میشوید را به خدا ربط میدهید .خدا همه ی انسانها وجانوران وحیات را آفریده است .نه فقط شما را. شما کرونا بگیرید یعنی خدا انتقام همجنس گرایی را گرفت.
سخنان تعفن انگیر وزیر اموزش و پرورش واقعا موجب شرمساری بود
۱_ چهار سال کامل حدود یک میلبون معلم روبه بهانه زتبه بندی فریب دادید بعد گفتید که افزایش ۵۰ درصدی همان رتبه بندی بود
۲_ یعنی اینقدر جامعه فرهنگی رو ساده لوح فرض کردید که به بهانه ضمن خدمت و کادگاه و... سر انها رو گرم میکنید ایا برای ۲۵۰۰ ساعت صمن خدمت ارزشی قابل هستید؟
۳_ ایا برای یک خرمن بار تشویق نامه دکوری که برای چهارشنبه سوری مفید است ارزشی قایل هستید
۴_ چرا باید بخاطر دو ریال افزایش هزاران استرس همکاران داشته باشند
۵_ چرا اختلاف یک نیروی ستادی و اموزشی تا دو مبلیون پانصد احتلاف داره ، ایا برای نیروهای اداری چند بار ۵۰ دزصد رو اجرایی کردین ؟؟
۶_ ایا فکر کردین بخاطر گول زدن همکاران چند همکار رو بخاطر وسوسه رتبه بندی نابود کردین ، همکاری رو میشناسم که بخاطر همین وعده های دروغین شما دست از بازنشستگی کشید و پاداشی که در سال ۹۶ یه اپارتمان کوچک در شهرستان میشد حالا پولش در و پنجره اپارتمان نمیشه ؟؟
۷_ جناب وزیر لطفا ساکت باشید و در این اوضاع با اعصاب و روان همکاران بازی نکن و صادقانه بگو ما دروغگو و ریاکاریم ؟؟و عامل بدبختی شما هم نوبخت هست که برای امضای جهانگیری پشیزی ارزش قایل نیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
2500ساعت ضمن خدمت برای معلمی که میخواهد اثرگذاربرافکار وروح وجان پاک ترین لوح های بشری که همانا کودکان ونوجوانان باشند،واجب وضروری است .مطالعه مداوم ضروری ترین مولفه اموزگار بودن است .وقت معلم با این کلاسهای ضمن خدمت به هدر نرفته چه موجب افزایش حقوق باشد یا نباشد البته هر کس در هر شغلی که باشد این مطالعه وبه روزکردن دانش برایش واجب است وبرای معلمان وکسانی که باجان ادمها سرو کار دارند واجب تر ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
جناب ناشناس مثل اینکه شکمت سیره و فلسفه میبافی و ۲۷ سال سابفه خدمت مستاجر نیستی
خبیث ترین دولت دنیا آمریکاست . البته بیچاره ترین هم هست، نمی دانم چقدر غصه می خورد که ایران را نمی تواند به زانور در بیاورد، بیچاره .
پاسخ ها
B
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
توهم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
خوابی
حالا کروناچند تا از همجنسگراها را کشته ؟؟؟؟ تکلیف این همه آدم شریف که قربانی این بیماری شدند چیه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
حالا همجنسگرایی نه ولی هزار تا گناه جورواجور که مرتکب میشییم
شکایت باشگاه استقلال از داور عصر جدید)والله حالا هم که بازیها تعطیله و به طبع حاشیه هم تعطیله بعضیا که به حاشیه معتادند دنبال سوژه ای برای اعتیادشون هستند بابا بشینید سرجاتون پول دولت را میگیرید خوب بجای ان روی کارها و بازیها تمرکز کنید
یکی به مهاجرانی بگه غرب بد انگلستان بد ماهم خیلی خوبیم برا چی بدامان غرب پناهنده شدی واز اونا درخونشون بد میگی.یه مدت عربها ویه مدتم پول مردم ایرانو مفت میخوری
وقتی امشب در مورد بیماریهای قرن های گذشته مطالعه میکردم . در همین اروپا ۳۰۰ سال پیش وقتی کلسیا قدرت سیاسی را در دست داشت خاطر شیوع بیماری مانند طاعون چه جنایتی های که نکردند . مثلا برای اینکه از اول میگفتند زنان زنا کار را در اتیش بیندازید تا خشم خدا از بین برود . بعد وقتی طاعون خود کلیسا را درگیر کرد و کشت گفتند یهودیان مقصر هستند ...... سوال ایا الان وقت این سخنان هست که کرونا را برای چی و کی اورده . .هر موردی حتی کرونا را سیاسی میکنید . از فهم و شعور مردم سو استفاده کردن ممنوع .
اینکه رهبری میفرمایند این ویروس دست ساز است درست است.ولی احساس میشود ساخت چین است. چون متحدینش مثل کره شمالی و روسیه کمترین آسیب را دیدند. ایران را هم هدف قرار داد تا دنیا فکر کند کار دشمن حاکمیت ایران یعنی امریکاست. ولی رفته رفته که جهان پیشرفته آلوده شد و کوبا ونزویلا روسیه کره شمالی کمترین آسیب را دیدند تالو کار چین است.این وسط مارا قربانی کردند تا اذهان به سمت امریکا بره
کشورهای مترقی در حوزه سلامت با مبالغ تریلیون دلاری و صدها میلیاردی و ده ها میلیاردی در بخش سلامت بودجه اختصاص دادند انوقت دولت و رییس جمهوری در حال این هست که ایا یک میلیارد دلار داده میشود یا نمیشود .
میلیون ها هوادار!!!
این خود بزرگ بینی، آفت فوتبال ما شده.
کلا هیچکس هیچی نگوید، چون به یک عده برمی خورد.
داور عصر جدید هم حرف بدی نزده و الکی مسولان باشگاه احساسی شدند.
کرونا خیلی از ما رو خواهد گرفت ، بیایید با هم مهزبان باشیم ، کمتر به هم تهمت بزنیم ، حالا وقتشه که با هم برای کشور کار کنند ؟؟
کرونا چه ربطی به همجنسگرایی داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
در این رفتار حتی حیوانات هم شرم دارند اگر سنگ هم بباره بازم کمه با چه چیزی میشه این رفتار ومقایسه کرد
از قول من به استقلال بگید حرف مفت نزنه اره منم میگم اسمش ماقبل تاریخیه
کرونا در ایران از قم شروع شده! یعنی آقای مقتدی صدر تو قم خودمون هم...؟؟؟
کرونا به ضیغه هم ربط داره ؟
استقلال روزی نیست که از ی نفر شکایت نکنه برای جریحه دار شدن عواطفشون. خجالت هم نمی کشن. این تیم ها با این مدیرهاشون بیان جواب دلارهایی که الکی خرج کردن رو بدن اره راست می گن ی وقت کسی نپرسه چقدر دادن به این استراماچونی و با چه وضعی . ها پیغمبر هست کسی نگه بالای چشم این ها ابرو هست
اقای مقتدا صدر شخصی که مشکل جنسی داره باید بگیره نه جوانان سالم و برومند /
این مواد مخدر با مغز بعضیها چه کارها که نمیکند !!!
تورو خدا بس کنید این استقلا پرسپولیس و جریحه دار کردن و اینچیزارو ...
کمی حرفه ای رفتار کنید. ببینید تو دنیا چطور برخورد میکنن. انگار دوتا بچه هستن و افتادن به جون هم و هی از این شکایت هی از اون شکایت.
لطفا بعد از تاسف مسافرت های مردم از آمار تاسف بار پروازهای ماهان به چین در اوج کرونا در چین هم تاسف بخورند
d
جقدر ترامپ پرست داریم تو این تابناک . واقعا که
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی