بازدید 8420
۵

زندانیان متواری‌شده شناسایی و تحت تعقیب هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: زندانیان متواری‌شده شناسایی، تحت تعقیب و تیم‌هایی متشکل از نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری آنان اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ 28 March 2020

به گزارش «تابناک»، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: پس از فرار حدود ۷۰ زندانی از این زندان، تعدادی از زندانیان (حدود ۵ نفر) خود را معرفی و تعدادی نیز شناسایی شده‌اند.

به گفته وی علت احتمالی این فرار ترس از کرونا بوده و شهر سقز الان در امنیت است و ماموران در شهر حضور دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: زندانیان متواری‌شده شناسایی، تحت تعقیب و تیم‌هایی متشکل از نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری آنان اعزام شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول تمامی زندانیان فراری از زندان سقز توسط دوربینهای مدار بسته شناسایی شده‌اند.

وی گفت: تعدادی از زندانیان هنگام فرار جداگانه و به صورت فردی سوار خودروهای افراد عادی شده و فرار کرده‌اند که تمامی این خودروها نیز شناسایی شده‌اند.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: پس از وقوع این حادثه، بلافاصله مقامات و عوامل قضایی، انتظامی، اطلاعات سپاه و دستگاه امنیتی در استان ورود و اقدامات لازم برای دستگیری زندانیان متواری در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
حاج آقا شناسایی لازم نبود مگه اینها پرونده زندان ندارد مگه تعداد زندانیان مشخص نیست! وا !!!
حفظ جان زندانیان، حتی محکومین به اعدام، تا زمان اجرای حکم بعهده قوه قضاییه است. ایا در صورت فوت زندانی استعفایی، غرامتی چیزی اتفاق می افته؟ سوابق و پیشینه قبلی ، این موضوع رو تایید نمیکنه.
برای تشخیص اینکه چنتا زندانی فرار کردن که نیاز به دوربین نیست که گفته تمامی زندانیان فراری از زندان سقز توسط دوربینهای مدار بسته شناسایی شده‌اند چون تو چند دققه میشه آمار گرفت و نیازی به رجوع به دوربین نیست.

به هر حال اصلا نارحت نشدم فرار کردن و بهشون خسته نباشید میگم اگرچه ممکنه بینشون زندانیهای خطرناک هم باشند و باعث خطر برای جامعه بشن که فرقی نمیکنه چون نمونه خیلی از همون زندانیهای خطرناک که فرار کردن در سطح جامعه آزادانه میچرخن و کسی هم کاری باهاشون نداره ولی خوشحالم چون معلوم نیست چند نفر از اون زندانیا الکی و از روی پارتی بازی و تبانی توی زندان بودن ....
یعنی تا حالا اونها را نمیشناختید تازه شناسایی شدند؟
پس جرا نشناخته زندانیشان کردید؟
نتیجه میگیرم که در زمان بحران این دستگاههای عریض و طویل به هیچ دردی نمیخورن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر