بازدید 9354

کولاک گردنه گدوک فیروزکوه را بست

فرماندار فیروزکوه اعلام کرد: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و یخبندان، گردنه گدوک از بامداد امروز مسدود شد و تردد در محورهای شهرستان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۶۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 23 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به منظور حفظ جان مسافران و پیشگیری از حوادث احتمالی با هماهنگی پلیس راهور، تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری در حال نمک پاشی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی هستند، تاکید کرد: مردم در شرایط فعلی از هرگونه سفر غیرضروری به خصوص بدون زنجیر چرخ در محورهای فیروزکوه خودداری کنند.

این مقام مسئول افزود:️ برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان، موجب کاهش دید افقی شده است و همین امر باعث شده تردد در راه های اصلی به کندی صورت گیرد.

یوسفی جمارانی با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: تیم های عملیاتی راهداری و امدادی هلال احمر نیز با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در کلیه مسیرها مستقر و در آماده باش کامل به سر می برند.

گردنه گدوک در ۱۵ کیلومتری شرق شهرستان فیروزکوه و مرز استان تهران و مازندران قرار دارد. این منطقه به دلیل ارتفاع زیاد و کوهستانی بودن در بسیاری از روزهای سال دمای بسیار پائینی را تجربه کرده و غرق در برف و کولاک و مه می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر