صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

پزشکان بدون مرز در ایران مرکز درمانی تأسیس کرد

خبرگزاری رویترز از تأسیس یک مرکز درمانی کوچک در ایران برای رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا در ایران توسط سازمان پزشکان بدون مرز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۴۸۰
| |
19765 بازدید
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، خبرگزاری انگلیسی رویترز روز یکشنبه به نقل از مقامات سازمان مردم‌نهاد «پزشکان بدون مرز» گزارش داد که این سازمان یک مرکز درمانی ۵۰ تخت‌خوابی برای درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در ایران راه‌اندازی کرده است.

سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرده است که یک تیم ۹ نفره از متخصصان این سازمان در مرکز درمانی کوچکی که در زمین‌های متعلق به بیمارستان «امین» اصفهان احداث شده است، مستقر خواهند شد.
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
آخرین اخبار