بازدید 7149
۲

مصدومیت ۲ تکنسین اورژانس در پی انفجار ترقه

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از شکستن شیشه‌های آمبولانس و مصدوم شدن تکنسین‌های اورژانس به علت انفجار یک ترقه دست‌ساز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱ 18 March 2020

به گزارش «تابناک»، مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٢:۵٠ شب گذشته یک مورد حادثه شکسته شدن شیشه های آمبولانس بر اثر انفجار ترقه دست‌ساز به اورژانس کشور اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس در مدت زمان هفت دقیقه به محل حادثه واقع در شهرستان بهبهان، منطقه اسلام‌آباد اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو آمبولانس اورژانس به علت انفجار یک ترقه دست‌ساز دچار خسارات شده و تکنسین‌ها که سرنشین این خودرو بودند نیز دچار مصدومیت شده اند. البته پس از پیگیری وضعیت عمومی تکنسین‌ها مشخص شد که حال عمومی آنها مناسب است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: این دو تکنسین که دچار مصدومیت شده بودند، برای تکمیل بررسی‌ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بخدا اونایی که تو این بحران بدون دلیل موجه از خونه هاشون بیرون میان حق الناس به گردنشونه...باید اون دنیا جواب پس بدن...تورو خدا نکنید اینکارو... یعنی فهمش اینقدر سخته؟
انتقاد از دولت که هیچ سختگیری برای این دسته از افراد نمیکنه...البته فکر میکنم دولت با این روالی که در پیش گرفته نفعش ظاهرا تو مردن هرچه بیشتر مردم هست...
چرا سلیبریتی ها تلاشی برای بیرون نیامدن مردم در چهرشنبه سوری نکردن؟ بعضی وقتها خیلی نسبت به جان مردم حس مسئولیت نشان می دهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی