بازدید 9392

در جلسه مجازی مجلس چه گذشت؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از محکومیت هتک حرمت حرم و همچنین تاکید بر ضرورت پرداخت خسارت بنگاه‌های آسیب‌دیده در اثر بحران کرونا در جلسه مجازی مجلس خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 17 March 2020

 

به گزارش تابناک، طیبه سیاوشی در گفتگو با ایسنا گفت: در جلسه مجازی دو ساعته امروز مجلس آقای پورابراهیمی تاکید کرد که ردیف بودجه‌ای پیش‌بینی شود تا بنگاه‌ها و کسب و کار‌هایی که در اثر بحران کرونا خسارت دیده‌اند، بخشی از خسارات‌شان پرداخت شود، البته ما فکر می‌کنیم این موضوع فراتر از کسب و کارهاست و بخشی از آن نیز باید به حوزه بهداشت برگردد.

وی  افزود: در این جلسه همچنین برخی نمایندگان پیشنهاد دادند که کمیسیون بهداشت جلسات منظمی برگزار کند و آقای لاریجانی نیز گفت: این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سیاوشی ادامه داد: در این جلسه آقایان ذوالنور و امیرآبادی نمایندگان قم تاکید کردند که ویروس کرونا در قم شناسایی شده و نباید این موضوع مطرح شود که قم باعث شده کل کشور آلوده شود. آقای ذوالنور همچنین حمله به حرم حضرت معصومه را محکوم کرد و گفت: کسانی که این اغتشاش را به وجود آوردند و این هتک حرمت را انجام دادند باید دستگیر شوند.

وی همچنین گفت: در این جلسه همچنین خانم زرآبادی موضوع مهمی را در مورد مرخصی زندانیان سیاسی در شرایط شیوع کرونا مطرح کرد، البته این مرخصی شامل خیلی از زندانیان عادی شده، ولی زندانیان سیاسی خیلی کم از آن بهره بردند، لذا درخواست این بود که خصوصاً مادران و زنانی که حکم سیاسی دارند از مرخصی در این دوران بهره‌مند شوند. ما پیش از این به همراه جمعی از اعضای فراکسیون حقوق شهروندی این تقاضا را از وزیر بهداشت مطرح کرده بودیم و خواسته ما این بود که خصوصا این مرخصی شامل زندانیان محیط زیستی نیز شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر