بازدید 40624

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۱۶ هزار و ۱۶۹ تن و جان باختگان به ۹۸۸ تن رسید/ کشف ۱۱۷۸ مورد جدید و ترخیص ۵۳۸۹

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۱۶۱۶۹ تن افزایش یافت؛ این در حالی است که شمار جان باختگان با تداوم رکورشکنی‌هایش به یک هزار تن نزدیک شده است.
کد خبر: ۹۶۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 17 March 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۱۶ هزار و ۱۶۹ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۱۱۷۸ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.
 
آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۱۶ هزار و ۱۶۹ تن و جان باختگان به ۹۸۸ تن رسید/ کشف ۱۱۷۸ مورد جدید و ترخیص ۵۳۸۹

وی افزود: از این مبتلایان جدید، ۲۷۳ تن در استان تهران، ۲۹ تن در استان قم، ۴۵ تن در استان گیلان، ۷۵ تن در استان اصفهان، ۱۱۶ تن در استان البرز، ۴۷ تن در استان مرکزی، ۵۹ تن در استان مازندران، ۲۶ تن در استان قزوین، ۳۳ تن در استان سمنان، ۷۸ تن در استان آذربایجان شرقی، ۴۹ تن در استان یزد، ۲۵ تن در استان خوزستان، ۳۰ تن در استان گلستان، ۳۱ تن در استان فارس، ۳۴ تن در استان آذربایجان غربی، ۱۹ تن در استان اردبیل، ۲ تن در استان کردستان، ۳ تن در استان خراسان شمالی، ۹ تن در استان کرمانشاه، ۶ تن در استان هرمزگان، ۱۲ تن در استان خراسان جنوبی، ۱۱ تن در استان همدان، ۱۹ تن در استان کرمان، ۷ تن در استان ایلام، ۲۵ تن در استان زنجان، ۱۱ تن در استان سیستان و بلوچستان، ۲ تن در استان چهارمحال و بختیاری، ۴ تن در استان بوشهر، ۶۳ تن در استان خراسان رضوی و ۳۵ تن در استان لرستان شناسایی شده‌اند.
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۹۸۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۵۳۸۹ تن بهبود یافته‌اند.

جهانپور با توصیه به رعایت نکات پیشگیرانه، به ویژه ماندن در منزل، از فعالیت ۵۶ آزمایشگاه برای شناسایی مبتلایان قطعی خبر داد و بار دیگر بر افزایش شمار این آزمایشگاه‌های مورد تایید طی روز‌ها و هفته‌های آتی تاکید کرد.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۲
دقیقا نمیشه گفت مردم کرونا ترن یا مسوولین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
جالبه روزی فقط هزار نفر به این تعداد اضافه مین و مثل همه جای دنیا این افزایش مبتلایان تصاعدی نیست و عدد ثابت 1100 است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
جالبه روزی فقط هزار نفر به این تعداد اضافه مین و مثل همه جای دنیا این افزایش مبتلایان تصاعدی نیست و عدد ثابت 1100 است
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
وقتی مردم خدای نکرده دونه دونه کنار پیاده رو ها افتادند باز هم می تونید بگویید روزی فقط هزار نفر مبتلا شدند؟اون روز هم می توانید مخفی کاری کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
با توجه به اینکه ویروس از بین نمی روند تنها با قرنطینه چند روزی از شرش در امان خواهید بود.
دیر یا زود با برگشت موج دوباره مردم چین مبتلا می شوند.
این را دانشمندان انگلیسی می گویند.
تنها حریدن وقت امکان یافته شدن درمان و یا واکسن را بیشتر می کند.
اگر پیدا نشود ازین به بعد تفاوتی اصلا نمی کند.
فرافکنی نکنید... از مسئولین هم کاری ساخته نیست...
در ایتالیا قرنطینه جواب میده. فقط اشکال ایتالیا این بود که دو تا سه هفته طلایی را به خاطر بروکراسی حاکم بر نظامی سیاسی ایتالیا و دل نکندن از درامد توریستهای چینی از دست دادند و مانند چین سریع اقدام نکردند. قرنطینه برای از بین بردن اپیدمی و ویروس نیست بلکه برای کاهش سرعت همه گیری ان و خریدن وقت برای کادر درمانی و پخش پیک بیماری در مقطع زمانی طولانی تر است تا ظرفیتهای بیمارستانی اشباع نشود. در کل شمال ایتالیا با 11 میلیون نفر جمعیت فقط 600 تخت icu , و در کل انگلیس فقط 4 هزار تخت icu است و در کل کانادا 95 درصد ریه های مصنوعی که برای نجات جان بیماران وخیم کرونا حیاتی است همین الان هم مشغول سایر بیماری هاست. در ایران هم متاسفانه دلیل جان باختن بالای افراد نبود تخت نبود بلکه نبود همین دستگاههای اکسیژن و ریه مصنوعی هست. همین بود که در چین در عرص ده روی 2500 تخت فوق العاده icu راه انداختند. اما در چین هم وقتی قرنطینه شروع شد تعداد مبتلایان زیر 10 هزار نفر بود ولی بمرور و حتی با قرنطینه به 80 هزار کنونی رسید و روزی 4000 مبتلا جدید ثبت می شد. ولی بعد از دو ماه یعنی حالا چین توانست اداره کنه. در ایتالیا هم دیر شروع کردند. ولی اگر قرنطینه نمی کردند چند صد هزار نفر درگیر می شد. در ایران هم چه لزومی دارد که مغازه ها مثلا لباس فروشی یا شیرینی فروشی و... باز باشد. عملا خیلی از انها اصولا مشتری هم ندارند و خودکار تعطیل کردند. اگر دولت برای دو هفته دستور می داد همه مغازه ها به غیر از نانوایی ها و داروخانه ها و بقالیها و گوشت فروشیها و میوه و سبزی فروشیها بسته بشه قطع بدانید که خیلی کمتر هزینه اقتصادی و جانی و مالی می دادیم. مهم این است که دیگر فروشنده لباس فروشی یا رستورانی که اصلا مشتری نداره مجبور نبود در سطح شهرها رفت و امد کنه. ولی خوب. چه می شه کرد. همیشه برای هر تصمیم باید بحثها بشه. همه کسانی که هیچ تخصصی ندارند نظر بدن. و در نهایت یکی دیگر را متهم و مقصر به قرون وسطی یا غرب زدگی یا شرق زدگی کنه و در نهایت هم دری را که تا دیروز می بوسیدند بشکنند و به جمع بندی نرسند. بازم خدا را شکر که ایران یک تا دو ماه از شمال اروپا و امریکا جلوتر به تابستان است و خود ویروس به خاطر گرما و به خاطر تقویت سیستم ایمنی بدن انسانها در فصل گرم داره ضعیف میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آثار مثبت قرنطینه حدود سه هفته بعد شروع آن مشخص میشود چون افرادی که قبل از قرنطینه مبتلا شدن و بتدریج علائم آنها ظاهر میشود که به افزایش کوتاه مدت تعداد افراد مبتلا منجر میشود ولی با گذشت زمان آمار پایین میاید و به صفر میرسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
همه کسانی که اون در رو میبوسیدند آیا الزاما اون در رو هم شکستند؟اگر به مرور زمان آمار ایران آمریکا و بسیاری از نقاط اروپا از ایران بیشتر بشه صرفا از نظرت دلیلش گرم شدن هوا در ایرانه(اگر واقعا هوا اونطور گرمتر بشه)؟از همین الان این نتیجه گیری رو انجام دادی؟هیچ اقدام مثبتی هم از نظرت در ایران در مورد مقابله با این ویروس کرونا انجام نشد؟نکته بعد اینکه گر هم آمار مبتلایان به این ویروس کرونادر ایران بیشتر از آمریکا باشه ناشی از ناکارامدی در ایران و اگر کمتر باشه توجیهش صرفا گرمتر شدن هوا در ایرانه؟واقعا هدف و نیت اصلیت از نوشتن این نظر چی بود؟نکته بعد اینکه همه یا اکثر نظراتی با پرچم آمریکا و به سبک این نظرت که در این سایت در چند روز اخیر نوشته شد رو تو نوشتی؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دوست عزیز 1520. ایا شما هم همان کارگاه نیستید که بدنبال گرفتن مجرمان و معاندان البانی نشین و امریکایی نشین در ستون کامنت های سایت های ایران هستید؟ برای اینکه خیالتان را راحت کنم درست حدس زدید. من از امریکا می نویسم و هدفم هم کسب دارمد از شیطان بزرگ هست. پول البانی ارزش چندانی نداره فقط دلار. خطی ده دلار هم می گیرم. حالا راضی شدید. ولی یک سوال. ایا همه کسانی که از خود ایران هم نظر می دهند و اینقدر تایید می گیرد و با نظر و کامنت های شبیه شما موافق نیستند هم دلار می گیرند؟ دوست عزیز. کمی از این صفر و صد بیرون بیا. نمی گم حتما نظر ما یا نظر این و ان کشور را تایید کن. ولی منافع ملی کشور خودت را معیار قرار بده و برای نظراتی که لزوما تایید نظر جنابعالی نیست احترام قایل باش و مستدل و منطقی انها را رد یا تایید کن و از همه مهمتر حقیقت و واقعیت را معیار کارت قرار بده حتی اگر ان نظر واقعیت و حقیقت منطبق بر نظر امریکا یا اروپا یا چین و روسیه باشد یا بالعکس. شخصا به خودت این سوال را پاسخ بده اگر واقعا این ویروس ساخت دست طبیعت یا چین یا امریکا هست چرا خوشبختانه بر خلاف همه ویروسها بر بچه ها و جغرافیای خاص یعنی روسیه و 15 جمهوری ان تاثیری در حد صفر گذاشته؟ در مورد کرونا هم قطعا بدانیم که حتی در همان چین هم با گرم شدن هوا در ووهان شیوع ویروس متوقف شد. در ژاپن الوده ترین منطقه جزیره هوکایدو که سرد ترین قسمت ژاپن است الوده شد ولی در جنوب ژاپن و تایوان و ویتنام که گرم هست با وجود همسایگی چین کمترین انتشار ویروس در دنیا را شاهد بودیم. همین ایران خودمان در استانها گرمسیر تر که مسافران کمتری از سایر نقاط داشتند مانند سیستان و جنوب کرمان و بوشهر کمترین میزان شیوع و انتشار را داریم. ولی اگر چین که در شروع سرما با این ویروس مواجه شد قرنطینه نکرده بود الان با وجود گرم شدن هوا میلیونها بیمار داشت. ولی این از عذر و گناه برخی مدیران کم دانش کم نمی کند ولی هرگز از زحمات کادر بهداشتی و همکاری خود مردم برای کنترل بیماری هم کم نخواهد کرد. خلاصه اگر با منطق و صداقت توانستید مستدل نظری را رد کنید ما خودمان را اعدام خواهیم کرد و دیگر از امریکا هم پول نخواهیم گرفت. مانند مدیران اقتصادی و مدیریتها بانک مرکزی نباشیم که سی سال است علت گران شدن قیمت دلار در نیمه دوم سال و اسفند را مسافرتهای نوروزی مردم ایران می دانند ولی امسال که این مسافرتها به دلیل قطع سفرها هوایی و زمینی صفر شده و قاعدتا اگر مدیران و کارشناسان دولتی اقتصاد با ساده کردن مسئله درست گفته بودند قیمت دلار باید سی درصد ارزان شده بود ناگهان به بالای 16 هزار تومن رسیده و حالا خالی فروشان و دلالان را مقصر می دانند چون تاثیر و کارکرد دلالان قابل پایش نیست و می توان به راحتی همه چیز را بر سر انها خراب کرد و هیچ توضیح علمی دیگری ندارند. ایا از سال 1380 تا 1390 که دلار تثبیت بود دلالان دیگر وجود نداشتند یا امریکا حقوق انها را قطع کرده بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ناشناس 17:40! تو دقیقا چطور در این مورد قانع میشی؟
واقعا باید جامعه ی جهانی یه فکری به حال این چین بکنه بعد از این اپیدمی
این الان چندمین باره که داره بیماری های خطرناک از چین به سراسر جهان میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چین و جهان مشکل خودشون را حل میکنند شما روی مشکل خودتون تمرکز کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
به نظر منم قبل اینکه یک غذا به منوی رستوران اضافه شه باید تو سازمان بهداشت جهانی مورد بررسی قرار بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
حتماً این اتفاق خواهد افتاد.
دید و بازدید عید نروید
از خانه خارج نشوید
لباس کفش آجیل نمی خواد بخرید.
بشین تو خونه .می فهمی .تا14 روز دیگه
فکر کن درب منزلت پلمپ شده.می فهمی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
الان یک ماه میگند 14 روز تو خونه بمونید مطمئن باشید اخر فروردین هم میگند 14 روز تو خونه بمونید خرداد هم همینطور . نمیدونیم این 14 روز کی تمام میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ناشناس 15:12! چه کسانی در ایران دقیقا گفتند دقیقا چهارده روز دیگه در خانه بمانید؟نکته بعد اینکه آیا همه مردم در روزهای اخیر در خونه بودند؟هدف و نیت واقعیت از نوشتن این پاسخت چی بود و آیا همه و یا بیشتر پیام هایی که با پرچم آمریکا در بعضی ازنظرات مربوط به خبرهای آمار کرونا در این سایت، نوشته شد رو تو نوشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تا زمانی که در خانه ماندن بصورت صددرصدی انجام نشه این 14 روزها هیچوقت تمام نمیشه
در آینده نزدیک در ایتالیا تمام میشود
ظاهرا ظرفیت تست کرونا بگونه ای نیست که شناسایی مبتلایان بیش از حدود 1200 عدد بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
گفتن كه نگين
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
دقیقا به این تعداد تست دریک روز میتونند بگیرند
اگه میخواین آمار واقعی دستتون بیاد به مصاحبه هایی که با عوامل گورستان قم و همچنین با مسئول طلاب داوطلب برای کفن و دفن شده توجه کنید
نرخ تلفات بالای 6 درصد!!! خدا به داد برسه...
تنها سلاح مقابله با کرونا در خانه ماندن مردم است هر عاملی که به این امر کمک نکند عامل شیوع کروناست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
فقط فکرشو بکن کل 80 میلیون همه و همه تو خونه بمونن و یکماه خارج نشن !!!! چقدر عملی و راه گشا !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
درخانه ماندن هم راه گشاست و هم عملی مگر اینکه بخواهید بیش از یک میلیون کشته روی دست مردم بگذارد
وقتی کشورهای صنعتی با تولیدات عظیم مثل آلمان ، فرانسه و ایتالیا میتونند اینکار را انجام بدن ما چرا نتونیم
تابناک محترم !
نظرات رو به چه حقی تغییر میدی و منتشر میکنی ؟! اگر به نظر شما قابل پخش نیست، پخش نکن!!
پاسخ ها
احسان 26
| Netherlands |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
هییییس عزیزم ما کشور ازادی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چند بار هم تو نظرات من دست برده تابناک، شما باید امانت دار باشید
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
بودی که وار
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
به امید زمانی که به آزادی برسیم و کامنت گذاشتن توی هر سایتی احتیاج به تایید مدیر نداشته باشد.
احسان 26
| Netherlands |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اگه بگین همه چی خوب و عالیه نظرتون سانسور نمیشه ولی در غیر این صورت سانسور میشه.حق دارین ناراحت باشین یه اسم مستعار هم بزارین خودم بهتون مثبت میدم.ناشناس خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
افرین نظر منم چند بار تغییر داده شده . چطوره خودتون کلا نظر بدین؟
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
آمریکایی مطمئن باش از کشور تو آزادتریم.
خون درگذشتگان کرونا به گردن کسانی است که باعث شیوع ان شدندوگردن کسانی است که دیر اطلاع رسانی کردند.
پاسخ ها
احسان 26
| Netherlands |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
فعلا تهیه جهیزیه دختران جزیره کومور در اولویت قرار داره
پدر من از پنجشنبه بستریه هنوز جواب تستشم ندادن
لابد اینارم جزو امار نمیارید و خوشحالید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تو که فرانسه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خداوند پدر را شفا عنایت فرماید
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
پسر تو وضعت خرابتره سریع بیا بستری شو1638
سپاس1657
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
نه احمق، با فیلترشکن اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تو كه فرق پرچم فرانسه و هلند رو نميدوني براي چي نظر ميدي؟
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
واقعا چقدر بعضی نااگاهند اینجا که محل سکونت کامنتگداران را بر اساس پرچم کشور ی که انتخاب کردن مشخص می کنند.....ضمنا دوست عزیز قبد از اینکه پرچم و ببینی ایرادات را بخون و چون جوابی نداری وصلش می کنی به پرچم
بنده خدا
| United States of America |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
عکس پرچم بالا و آیدی خارج ، دلیل بر خارج بودن فرد نیست . مملکه فیلتر شکن استفاده میکنه
چه خوب می شد افراد بستری در ICU هم داده می شد
ای سرور انس و جان کجایی؟ وقت است که از سفر بیایی .
ای یوسف فاطمه کجایی؟ وقت است که از سفر بیایی .
فرمانده شیعیان کجایی؟ وقت است که از سفر بیایی .
در مکتب عشق و بی وفایی؟ وقت است که از سفر بیایی .
مائیم و نوای بی نوایی / ای سرور انس و جان کجایی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
امان از شماها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
تا نیاید ؛ گره از کار جهان وا نشود
آمار مرگ و میر کرونا در دنیا 1 تا 2 درصد است در ایران 6 درصد سیستم درمانی فشل و ناتوان
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
نترس مسولین کامنتت رو ببینن از فردا یه طوری آمار میدن که بشه 2 درصد و تو هم خوشحال بشی
میهن پرست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ایتالیا رو نگاه کن 7 درصده

یا نادانی یا نمیخوای بدانی!! هر دوتاش خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
درمانی که نداره که بخوای بندازی گردنه کادر درمانی...امکانات میخواد امکانات ...اینو بفهم عقده ای‌
1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
هنوز مونده دنیا درگیر بشه- صبر کن و ببین
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خب شما اشتباه متوجه شدی. آمار مرگ همون حدود دو درصد هست وقتی که در ایران ۶ درصده یعنی آمار مبتلایان درست نیست
همین فرمون برو جلو که مو لای درزش نمیره...قشنگ تونستین آمار رو جا بندازین... ولی به بهای زیر پا گذاشتن حرمت و قسم پزشکی ( البته اندک باقی مانده از قبل)
خوبه همین طور پیش می ریم تا آمریکا دلش برامون بسوزه و تحریمها رو برداره
دیروز امار خراسان رضوی را حذف کردید یا کردند الان اما کل استانها، معنیش اینه ک اوضاع خیلی خرابه و از کنترول خارج شده و به این امار بالا هم اعتمادی نیست
در تمام دنیا دولتها برای مقابله با کرونا خیلی جلوتر از مردم هستند و اقدامات و تصمیمات بزرگ میگیرند در اینجا عکس این حالت است
پاسخ ها
احسان 26
| Netherlands |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اینجا میان یه عکس نشون میدن از مسافرت یه خونواده و میگن کل کشور که گرفته تقصیر خودتونه بابت همون یه عکس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کجای دنیا منظورتونه؟
1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تو دنیا که تازه پخش شده-چی میگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دوست عزیز واقعیت اینه که مردممون‌مثل مسوولامون مسوولامونم مثل مردممون .مسوولان که از فضا . نیومدن.اصلا مسوولان یزید و شمر چرا مردم‌نباید به . خودشون و همدیگه رحم کنند.
احسان 26
| Netherlands |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کجای دنیا؟مثلا فرانسه و اسپانیا
در جواب 17:06 هم باید بگم اره پخش شده ولی اینطوری پخش نشده که رکورد بزنن.انگار اخبار خود تابناک رو هم قبول نداری که گفت ایران توی جهان سومین کشور شده توی بدترین کشور هایی که بیشترین ابتلا رو داشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تو چین تازه پخش شده؟ نابغه 1
سلامتی و شفای همه ی بیماران و طول عمر و تندرستی همه ی ایرانیان را از خداوند مسئلت مینمایم
دیروز روحانی گفت ما از پیک بیماری کرونا عبور کرده ایم ولی تعداد مرده های امروز از دیروز بیشتر است یک نفر دارد بهش دروغ می گوید این هم تکرار می کند این آدم نمی داند رییس جمهور است و هر حرفی می زند روی مردم تاثیر می گذارد الان همه فکر می کنند واقعا خطر رفع شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
در این عصر اطلاعات به یک کودک هم نمیتوان دروغ گفت
آمریکا فکر نمی کرد این ویروس تا این حد پیش روی کنه...
بزودی گندش در میاد
%۶ قربانی. علت نبود امکانات بستری و معالجه یا عدم شناسایی به‌موقع بیماران؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دلیل دیگه ای نداشت؟فقط این دلیل ها از نظرت مطرحه؟سعی کردی در این قسمت سوال کنی یا نظراتتو در این قسمت بگی؟
سه تا ۱۴ روز گذشت . چند تا دیگه باید بگذره تا مردم قدر سلامتی شان را بدانند و بفهمند این ویروس را نباید دستکم گرفت !!!؟؟؟؟

مردم اگر همکاری نکنند تا مدتها درگیر کروناییم

کرونا زندگی را در بلند مدت مختل خواهد کرد

خواهشا رعایت کنید .
%۶ قربانی. علت نبود امکانات بستری و معالجه یا عدم شناسایی به‌موقع بیماران؟
سه تا ۱۴ روز گذشت . چند تا دیگه باید بگذره تا مردم قدر سلامتی شان را بدانند و بفهمند این ویروس را نباید دستکم گرفت !!!؟؟؟؟

مردم اگر همکاری نکنند تا مدتها درگیر کروناییم

کرونا زندگی را در بلند مدت مختل خواهد کرد

خواهشا رعایت کنید .
پاسخ ها
احسان 26
| Netherlands |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
مردم؟
%۶ قربانی. علت نبود امکانات بستری و معالجه یا عدم شناسایی به‌موقع بیماران؟
غرب پرستان خود باخته که معلوم نیست از کجای دنیا منفی میدن ولی نظر نمی دن!!!
توضیح بدن دلیل صف کشیدن آمریکایی ها جلوی اسلحه فروشیا چیه؟

جوکر آمریکایی...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
راستش نمی دونم دلیل اون چیه اما اینکه هر موضوعی رو به غرب و غرب پرستی و ... ربط داد هم کار زشتی هست. همین غرب به قول شما، مردم یقه مسئولان رو گرفتن. به عنوان مثال کانادا بعد از اینکه تست 10 نفر قطعی شد، مدارس رو برای سه هفته تعطیل کرد، تمام اماکن عمومی رو تعطیل کرده، اداره ها و کارمندان بایستی از خونه کار کنند( دور کاری). خوب اینا هم می تونستن صبر کنن تا آمار مبتلا ها به 500 نفر برسه بعد کاری کنند. اما مردم به صورت 24 ساعته از مسئولین سوال و جواب می کنن.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چون میل بە آزادی در گوشت و خون آمریکایی هاست ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دانستن این علت چه مشکلی از ما حل میکند
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
شما که شرق پرستی بگو چیه
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
از نوع همان ها که میریزند درب حرم را میکنند در همه دنیا میباشند. .
رییس محترم جمهور
سلام علیکم
خواهشمند است محبت فرمایید و فن بیان خود را در این روزگار که افراد سوگوار عزیزانشان هستند یا شدیدا متاثر به گونه ای تغییر نمایید که احساس همدری شما و حمایت موثر شما مشهود باشد.
و اجرکم عندالله
پاسخ ها
رییس جمهور محترم
| United States of America |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
علیکم و سلام. ممنونم از اینکه یاد من هم هستید. مگر چی شده؟ هنوز پیک رو رد نکردیم؟
قرنطینه چیه؟ دقیقا چه معنی میده؟
دو تا شنبه دیگه صبر کنید اگر خبری نشد، انوقت دیگه این ویروس چینی هاست به ما مربوط نیست! برین سراغ اونها
تنها عقلی که اینها کردند د تعطیلی مدارس بود وگرنه یک فاجعه اتفاق می افتاد البته روحانی می خواست هفته دوم مدارس را باز کند وقتی گفت از شنبه همه چیز عادی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
وقتی والدین بچه هاشون به مدرسه نمیفرستادن راه دیگری نداشتند
و دولت همچنان نگاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کاش فقط نگاه می کرد. عملا با برخی تصمیمات غلط و لجبازی به گسترش بیماری کمک هم می کنه
امریکا بعنوان توسعه دهنده این میکروب خطرناک باید مورد همله همه دنیا واقع شود. و همه کشفرها و مردمهای جهان باید برعلیه امریکا بسیج شوند و این قده سرطانی را از زمین محو کنند. خود ترامپ در زیرزمین کاخ سفید در یک آزمایشگاه مخفی این باکتری را تولید کرده و پادزهرش را برای خودش کنار گذاشته. حتی بنقل از خبرگزاری کیهان پادزهر را در یخچال اتاق کار خودش نگه داشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تو يخچالش ديگه چي داره؟ خوردني خوب هم هست؟
م_ر
| Poland |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
الله اکبر
تو کجا بودی تا حالا
احسان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
نعمت بیشتر کامنت بزار. منم اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اول برو فرق باکتری با ویروس را یاد بگیر بعدا بیا در مورد منشا ویروس نظر بده
کل بودجه دولت برای مقابله با کرونا 35 میلیون دلار است بعد افغانستان 100 میلیون دلار هزینه کرده البته سازمان های خیریه کمک کرده اند یعنی دولت نفت خیز و ثروتمند ایران به اندازه سازمان های خیریه افغانستان پول ندارد کویت هم امروز 10 میلیون دلار به ایران کمک کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اگه ۱ ریال از این کمک ها رسید دست مردم سلام منو برسون!!
ماسک هایی که به اسم احتکار از دست بنکدارو انباردارا مفت کشیدن بیرون به اسم صادرات به کشورهای دوست دارن چند برابر. قیمت میفروشن بعدم میگن تقاضا تو ایران زیاده که نایابه!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
همون 35 میلیون هم چون حسابرسی و نظارت نیست معلوم نیست که صرف کرونا شده باشه یا درست هزینه شده باشه
با این اوضاع همه گیری و امار مبتلایان و مرگ و میر بعیده تا اخر فروردین به پیک نمودار مبتلایان برسیم چه برسه به ثابت موندنش...
آمار ما از آمریکا بیشتر شد آخرش آمریکا را زیر پا گذاشتیم چشمش کور
سال ۹۹ سال مبارزه با کرونا اگه زنده موندین کمی هم تولید ملی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
سال زنده ماندن مقاومتی
ننگ بر چین. خداوند ایتالیا و ایران را از دشمن، خشکسالی و دروغ محفوظ بدارد
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خدا به انسان عقل داده که قوانین حاکم بر خلقت رو بشناسد و به ان عمل کند وزیر دفاع و کشاورزی که نیست
دولت روحانی برای مقابله با بیماری کرونا 35 میلیون دلار هزینه کرده است بعد ظریف به سازمان بهداشت جهانی نامه نوشته که باید 5 میلیارد دلار به ایران کمک کنید یعنی ملت ایران را به امان خدا رها کرده اند اگر خارجی ها کمک نکنند این ملت نابود میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اما 35ملیون دلار خرج یک بیمارستان است
این آمار از کجات در آوردی
در کشور ما که تفریح و شادی جرم است این کرونا واقعا نعمت است الان مردم بی کار و بی عار درخانه نشسته اند و سرش توی موبایله و برای هم جوک و لطیفه در باره کرونا می فرستند . واقعا فکرش را بکنید اگر کرونا نبود یک عده متول تو شمال بودند و اکثریت غصه عید و بی پولی را می خوردند اما الان همه تو خونه اند و سرگم پیامک دادند و خندیدن

آفرین بر کرونای دمکرات و منصف و فراجناحی
آقای روحانی و همراهانش در افتتاحیه بخشی از بزرگراه همت -کرج بدون ماسک و وسایل بهداشتی ،همچنین بدون رعایت فاصله کافی با همدیگر در صفحه تلویزیون نشان داده میشوند تا مردم برای رعایت مسائل بهداشتی این روزها و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بصورت کامل تفهیم شوند.!!!
مخصوصا که افتتاح بزرگراه آنهم در روزهایی که مکررا از مردم خواسته میشود در خانه بمانند و به سفر نروند بسیار ضروری بود !!!!! اصلا هم نمیشد آنرا به تاریخی دیگر موکول کرد و یا لااقل رسانه ای نکرد!!!
رفتارهای اینروزهای دولت و آقای روحانی واقعا تعجب برانگیز است.
ضمنا گزارشگر سیما خانم چخماخی در گزارشی خانواده ای متدین را با داشتن تمامی امکانات رفاهی و داشتن فضایی وسیع به تصویر میکشد تا به مردم بیاموزد که این روزها را چطور با ورزش ، بازی کردن در خانه،دعا کردن دسته جمعی ،کتاب خواندن و دیدن فیلم و ....اوقات خود را بگذرانند.خانم چخماخی و سیما مشخص نکردند کسانی که بصورت چند نفره در آپارتمان ۵۰متری یا در یک اتاق و دو اتاق بدون امکانات زندگی میکنند چطور میتوانند با رعایت مسائل بهداشتی اوقاتشان را کمی راحتتر سپری کنند.!!!! اینها در حالیست که اکثریت مردم کشور را طبقه زیر متوسط تشکیل میدهند .
متاسفانه سیما بدآموزی های نهفته فراوانی دارد که با اصرار تمام آنرا ادامه میدهد.
با توجه به رفتارهای گفته شده وزارت بهداشت باید نیروها و امکاناتش را به ۳برابر افزایش دهد تا شاید بتواند با یک شیوع جدی تر مقابله کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
پیام های اشتباه به مردم
بیماری باید کنترل شود و از بیمار شدن مردم جلوگیری شود وگرنه 10 برابر شدن کادر درمانی هم جوابگو نخواهد بود
یک بیماری را به جان این ملت بدبخت انداختند همینطور دارد پیر و جوان را درو می کند حالا هیچ برنامه و فکری برای کنترل آن ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
شاید هم همین عدم کنترل برنامه ای باشه که دولت داره
وای
امار دروغ، بنا بر گفته سازمان جهانی بهداشت امار جمهوری اسلامی یک پنجم امار واقعی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
و مبارزه ما با کرونا کور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
آمار مبتلایان همان آمار مرگ و میر است.
تا الان اینطور که خبرگزاری ایلنا آمار داده بود البته تا سه چهار روز قبل 22 معلم جان خود را به دلیل کرونا از دست داده اند اگر تعداد فرهنگیان ایران یک میلیون باشد تعداد کسانی که بر اثر کرونا مرده اند باید حدود 1800 نفر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
از کجا به این آمار رسیدی استاد آمار!؟؟
از بی مسئولیتی مسئولان بی مسئول یک ماه است بچه ها را تو خونه قرنطینه کرده ایم و بیرون هم نمیتونیم بریم . نمیدونیم تا کی ادامه دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تا زمانی که تحریمها برداشته بشه
در ایران افراد مبتلا به کرونا 6 برابر احتمال مرگشان بیشتر از جاهای دیگر است به قرآن دکتری بیسوادتر از دکترهای ایرانی نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
یک عامل هم ضفف سیستم ایمنی ایرانیها بعلت عدم تعذیه مناسب ، هوای الوده و انواع مشکلات زیست محیطی و روانی هست
یک جمله ای از ابن خلدون هست وقتی دیدید ملتی به فاجعه ای مبتلا شده و آن را به تمسخر می گیرد بدانید که این ملت در فقر و بدختی غرق شده
در خانه بمانیم
ماسک بزنیم
فاصله را رعایت کنیم
از تجمعات پرهیز کنیم... از کارهای غیرضرور پرهیز کنیم... مسافرت نریم...
کافی است اکثر مردم چند هفته این رویه را بدون چون و چرا انجام بدن
این یعنی فرهنگ...
کسی که ساعت دو نصف شب پشت چراغ وامیسته... نمیگه الان که دیگه کسی نمیاد
کسی که لیوان یکبار مصرف رو حتی در بیابون از پنجره ماشین بیرون نمیندازه... نمیگه بیابون بزرگه..
کسی که توی خیابون آب دهان نمیندازه...
کسی که سوار ماشین میشه کمربندش رو میبنده... نه زمانی که پلیس رو دید...
به اینها میگن فرهنگ و قانون مداری و احترام به جامعه...

کسی که تا اونجا که میتونه از تجمعات دوری میکنه نمیگه هنوز که اینجا کرونا نیامده...
پا نمیشه بره شمال... نمیگه فعلا بریم هم هوایی عوض میکنیم هم دیگه توی شهر نیستیم...
پا نمیشه توی خیابون‌ها پرسه بزنه... نمیگه من که یک نفرم... بقیه رعایت میکنن

به اینها میگن فرهنگ وگرنه اینکه هر کسی طبق نظر و خواست خودش رفتار کنه فرهنگ نیست...
وجه تشابه همه این کارها اینه که اگر تصور کنیم همه مردم این کارها رو بکنن چی پیش میاد؟ و مشکل هم الان همینه... چین و کره جنوبی اگر مشکل کرونا را حل کردن، مردمشون به این اصول اجتماعی اعتقاد داشتن...
انشالله که رعایت کنیم...
مشکلی نیست
هنوز عده ای انسان نما داریم که درب حرم را بشکنند و عملا ثابت کنند با ایران و ایرانی ها دشمنی دارن و نیازی به دشمنی ترامپ و صهیونیست ها نداریم .
بابا روحانی رو ول کنید این بیچاره فقط سیبله . اگر این نبود مسئولین بی کفایتی ها رو گردن کی می انداختند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
یعنی شما برای انتخاب سیبل اینقدر خود را در زمان انتخابات به آب و آتش می زدید؟!
سلام وقت بخیر حقوق ماه اسفند 98 بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان را تاکنون پرداخت ننمودند ما فززندان بززگسال مجرد داریم لطفا به داد ما برسید.ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مچبور نیست سیبل بمونه
دیر یا زود همه درگیر میشن ، مردم اصلا مراعات نمیکنند ؟؟؟؟ تا ۳ میلیون تلفات خواهیم داد.
آقای روحانی دارد تند و تند پروژه افتتاح می کنه آزاد راه شمال - بزرگراه همت به کرج . بابا برای کی ملت داره از بین می ره . نگاه دور و برش نمی کنه داره تخته گاز می ره جلو
علت شیوع بالا بدین دلیل است که وقتی بیماری تست اون مثبت میشه خانواده و مدتبطین به امان خدا رها تا همچنان دیگران را آلوده کنند!
این عینی ضعف بزرگ در راه مبارزه با این اپیدمی! حتط در اعلب نواقع بیمار با تست مثبت نیز دربدر دنبال دارو رها در شهر ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
تو رو خدا درست بنویسید کلمات رو
از برادران سوری ولبنانی ویمنی چه خبر، ویروس فقط تو ایرانه یا اون کشورها هم رفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
سوری، لبنانی، عراقی و یمنی: از 5 میلیاد دلار خبری نشد؟
جالبه که سرعت رشد ویروس در تمامی کشور هایی که دارن قرنطبنه و تعطیل میکنن بیشتره!!! ایتالیا ۲ برابر ما شده اسپانیا ۱ هفته ای به آمار ما رسیده اونوقت چجوریه که ما آمارمون ثابت روزی ۱۲۰۰ تا با ۱۰۰ تا کشته شده؟؟؟؟
حد بالا برای آمارتون گذاشتین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تابلو آمار ساختگیه ...
چیزی دیگه به ذهنم نمیرسه کار آمریکا است فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چیزی دیگه به ذهنم نمیرسه کار چبنه فقط
سلام
بنا بر آماز اعلام شده رشد افزایش روزانه متوقی ها کاهشی شده است و تعداد مبتلایان روزانه نیز چند روزی روند کاهشی داشت که البته امروز نسبت به روز قبل افزایش یافت.
با توجه شرایط موجود کشور تنها راه حل این است که هر کسی فکر کند همگان و همه چیز آلوده هستند وگرنه همه مبتلا می شویم.
نکته بعدی عدم پخش شایعات است! در هز جهتی با اعصاب مردم بازی می کند و قدرت دفاعی آنها را کم می کند.
اگر خودمان به هم رحم نکنیم، چه کسی به ما رحم خواهد کرد. دادن صدقه به افراد مستحق که هر روز زیادتر می شوند انشالله رحمت خداوندی را شامل حال بشریت خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
عزیزم سیستم سلامت کشور توانایش را از دست داده است و مسئولان هم یک نظر را دنبال نمیکنند، در نتیجه به نتیجه معقولی نمی رسیم

در این فاجعه متاسفانه داریم دست و پا می زنیم فقط جلوی تلفات زیاد را باید مردم شخصا بگیرند که امکاماتشان هم کم است. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آمار کشته ها همواره صعودی بوده است
فدای سر جناب رئیس جمهور
بى انصاف اتفاقا دكتر ها و پرستارهاى ايرانى بسيار پركار واز جان گذشته اند با كمترين امكانات و وسايل حفاظتى شب و روز براى نجات جان بيماران تلاش مى كنند خيلى از اونها خودشان هم بيمار شده اند اگر سرى به مراكز كرونايى مى زدى شايد كمى افكار غلطت اصلاح مى شد
تبدیل به یک عملیات فرسایشی شده! تعداد بیماران از ظرفیت و توان بخش درمانی خارج شده!تا چند روز دیگر که پرستار ها و پزشکان از پا افتادند چطور می توانید خدمات درمانی به مردم بدهید؟ حالا قرنطینه کامل رو اجرا نکنید
چه دلیلی دارد توی این وضعیت اجازه بدهید بوتیک ها ومغازه های فروش کفش و کیف و لباس و لوکس فروشی ها و غیره باز باشند تا مردم به بهانه آنها به خیابان بیایند؟؟؟ ضروری است؟ باز نباشد مردم می میرند از بی لباسی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مردم‌با اینهمه ادعا و کوبیدن مسوولان چرا خودشون نباید عقل داشته باشند؟
نه مسولين ونه مردم مسله را جدي نگرفته اند به صورت علني مثل اينكه خودكشي را دوست داريم هنوز خيابانها پر از مردمي هست كه بي خيال گشت ميزنند
این ویروس ۱۵ میلیون نفر را در جهان مبتلا می کند وحدود ۶۰۰هرار نفر را می کشد..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خیلی خوش خبری!
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که آمار واقعی در ایران حداقل 5 برابر بیشتر است. البته خودم از قبل هم می دونستم.
روند ابتلاء به کرونا افزایشی است! که نشانگر عدم تدبیر صحیح در پیشگیری و درمان است! توصیه در خانه ماندن بدون انجام روشی که روند ابتلاء را کاهشی کند و غربالگری پراکنده بدون پیوستگی مکانی که امکان ابتلای افراد غربال شده در تماس با دیگر افراد غربال نشده یا مبتلا فقط باعث افزایش افراد مبتلا میشود و خروج از این وضعیت را به تأخیر انداخته و به کشور و اقتصاد بیمارش صدمات بیشتری را وارد میکند!
امروز كه آتش نشانى درگير ضدعفونى كردن معابر هست و اورژانس و كادر پزشكى از هميشه خسته تر هستند و بيمارستان ها و درمانگاه ها ديگه جايى براى پذيرش مريض و مصدوم ندارند....لطفا با ترقه در كردن و آتيش سوزوندن شرايط رو بحرانى تر از اين نكنيد.
واقعا بعضی ها چه انتظاراتی از روحانی دارند کسی که نتوانست قیمت حبوبات را کنترل کند کرونا را می تواند کنترل کند؟
آمار دادناشون سر تا پا دروغه خودشون میگن هر بیمار متوسط دو و نیم نفر را مبتلا می کند یعنی هر روز باید اعداد دو و نیم برابر بشود بعد هر روز فقط تقریبا 1000 نفر اضافه میشود
به همت والای مسئولین ما چین رو در دو هفته آینده خواهیم گرفت . مسئولین کشور من با چه جراتی میتوانند دوباره پشت میز قدرت بشینند
زندگی دو نیمه است: نیمه اول در آرزوی نیمه دوم ؛ نیمه دوم در حسرت نیمه اول
ماشاءالله چقدر کارشناس و چقدر متخصص ،چقدر کاردان چقدر کاربلد؛ بیشتر ما خونه و خانواده محترم رو هم نمیتونیم درست اداره کنیم ولی در عرصه نظریه پردازی ید بسیار طولا و توانایی داریم ،لطفا یک بار هم که شده بیاییم همه با هم مثل یک جهان سومی اصیل رفتار نکنیم،به جای نظر فرسایی خود قرنطینگی کنیم بار سفر نبندیم ،ر ب ر عازم شمال نشویم و باور داشته باشیم که در مورد کرونا رعایت اصول ساده مانند در خانه ماندن بسیار موثر تر از قلم فرسایی با عنوان ناشناس در فضای مجازیست.
در سایت سلامت ؛ آدرس پایگاه سلامت افراد از محل سکونتشان حدود 20 کیلومتر
دورتر تعیین شده!
ویروس کرونا تو ایران رو هزار نفر قفلش کردن کلیدشم دادن دست روحانی خودتون مسخره کردید الان سه هفتس که ار هزار تا بالا تر نمیره کشته هام از 100 تا بیشتر نمیشه واقعا مردم چی فرض کردید بگید اون چیزی که فکر کردید چیه به خدا دیگه اون ..... فهمید این امارا ساختگی هست حداقل برای خالی نبودن عریضه چند رور بکنید دو هزار سه هزار نترسید بازخواست نمیشید اینجوری یگم طبیعی تر بشه
دولت نگاه و امید.
دولت نه قرنطینه میکند نه جاده میبندد ... زیرا نمیتواند قید درآمد ناشی از بنزین برای سفرهای نوروزی و عوارض آزاد راهها را بزند ... جان مردم به اندازه این درآمدهای اندک نیز ارزش ندارد ... حداقل مردم هوشمند باشند و در خانه بمانند
برای مبارزه با این ویروس چینی تنها راه ماندن در خانه است ... تنها راه ... کادر درمان اشباع شده است و دیگر ظرفیتی برای پذیرش بیماران ندارد
برای مبارزه با این ویروس چینی تنها راه ماندن در خانه است ...
لطفا در خانه بمانید کادر درمان دیگر ظرفیت پذیرش ندارد
اینهمه از پزشکان انتقاد کردیم
جا داره از اون دسته پزشکان و پرستاران و کلا کادر درمانی تشکر کنیم . خط مقدم یعنی همین ها
با نگاهی به آمار دیگر کشورها میتوان دریافت نسبت مداوای بیماران کرونایی به تعداد بیمار شناخته شده یک به پنج یا یک به شش میباشد. آنگاه میتوان دریافت که آمارهای ایران اشتباه است که امیدوارم دلیل نمایش کمتر آمارها عمدی نباشد. چرا که نمایش واقعی شدن این فاجعه هم مردم را در دفاع از خود در مقابل این ویروس فعالتر میکند و هم چشمهای جامعه جهانی را متوجه شرایط ایران میکند که حد اقل در چنین شرایطی میتواند تحریمها را تعلیق کند.
تاهرکجا آزادراه رفته ویروس هم می رود.
در همه کشورهای کرونا زده مردم را قرنطینه کرده اند و دولت و مسئولین و بقیه مایحتاج مردم را تامین می کنند در اینجا مقامات و مسئولین و تریبون داران معروف و ... خودشان را قرنطینه کرده اند از مردم انتظار دارند کرونا را شکست دهند!!!!
دوستان این بیماری هنوز فراگیر نشده است و انصافاْ کارهایی ولو دست و پاشکسته در زمینه فراگیر نشدن آن انجام شده است ولی اگر عده ای از افراد بی توجه این موضوع را جدی نگیرند حالا حالا ها گرفتار آن خواهیم بود و باید شاهد آمار مرگ و میر باشیم
یاد برنامه های سیما و آن اطلاعات اشتباه بخیر! خانم دکتری سیدی و خیلی های دیگر که بی اطلاع و علم شروع به کوچک کردن کرونا نمودید امروز ما قریب به 1000 ایرانی را از دست داده ایم و شما عذرخواهی نکرده اید برای آن فیلم و شویی که به دروغ بازی کردید!!!
بیماران کرونا را قرنطینه نکنید.کرونایی ها را بگذارید بیان بیرون ولی ازشون مالیات بگیریم. (چیزی که دولت دلش میخواهد ولی روش نمیشه بگوید)
جای بسی تعجب است که کشوری که بیش از میلیاد جمعیت و در راس مبتلایان به کرونا است ماسک برای ما می فرستد ولی باوجود آنکه که تمام کارخانه های ما مشغول تولید ماسک و لوازم ضد عفونی است و هر روز چندین انبار قاچاق ماسک و ... در آن کشف می شود ولی در داروخانه هایش خبری از ماسک نیست ولی در دهان مسئولینش ماسک ها نمی افتد! آیا قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را
جالبه ...با اینکه ۱ هفتست ایتالیا کل کشورشو تعطیل و قرنطینه کرده اما آمار مبتلاهاش و مرگ و میرش ۲ برابر ایرانی هست که نه تعطبل کرده نه به قرنطینه اعتقاد داره نه مسئولینش قضیه رو جدی گرفتن!!!
جالب نیست؟؟
متاسفانه آمارسازیتون ضعبفه...ضعیف!
عمر کوتاه نیست ؛ ما کوتاهی می کنیم .
کرونا مامور خداست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست