بازدید 8636

بهترین راهکار افزایش فروش سایت

کد خبر: ۹۶۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 17 March 2020

 

فعالیت کسب و کارهای اینترنتی بیش از هر چیزی به رسیدن به صفحه اول گوگل و در نتیجه افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری بستگی دارد. این یعنی وب‌سایت‌هایی که اصول و قوانین سئو و بهینه سازی سایت را رعایت می‌کنند و در کنار آن مواردی دیگری مانند تبلیغات پولی و تبلیغات کلیکی را به کار می‌برند شانس بیشتری برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و جذب کاربر خواهند داشت.

حالا اگر شما هم به فکر افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری هستید لازم است که موارد زیر را رعایت کنید:

سئو سایت                           

سئو و بهینه سازی سایت شامل مواردی می شود که یک فرد برای رسیدن به صفحه اول گوگل انجام می‌دهد تا به فکر افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری باشد. مسئله سئو سایت بسیار وسیع است که از نوشتن محتوای سئو شده و استاندارد گرفته تا تبلیغات در گوگل و تبلیغات در شبکه های اجتماعی را شامل می‌شود. کسانی که استانداردهای سئو و بهینه سازی سایت را رعایت می‌کنند توانایی جذب کاربر بیشتری دارند.

مسئله سئو و بهینه سازی سایت با توجه به زمینه های فعالیت هر کسب و کار متفاوت است. مثلاً ممکن است شما یک محصول خاص داشته باشید که رقابت چندانی در آن وجود نداشته باشد و با تولید محتوای با کیفیت به راحتی به صفحه اول گوگل برسید. اما در برخی موارد رقابتی بودن کلمه کلیدی ایجاب می‌کند که فرد برای افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری به سراغ راهکارهایی مانند سئو خارجی سایت یا تبلیغات کلیکی برود.

پشتیبانی سئو

این شیوه بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که در حوزه های رقابتی کار می کنند. به عنوان مثال شما به عنوان وب مستر یا به عنوان سئو کار همه راهکارهای بهینه سازی سایت را امتحان می کنید تا به صفحه اول گوگل برسید. اما رقابت در کلمات کلیدی به حدی بالاست که نیاز به تجربه و پشتکار فوق‌العاده‌ای دارد و شما به عنوان یک فرد عادی نمی‌توانید این موارد را اجرا کنید.

در اینگونه موارد پشتیبانی سئو که توسط برخی از شرکت ها ارائه می شود می تواند راهکار ایده آلی باشد. در واقع یک شرکت سئو یا یک آژانس سئو از سئو کار های حرفه ای بهره می برد که در کنار آنها تیم تولید محتوا و تیم طراحی سایت هم حضور دارند. فعالیت همزمان این چند گروه در کنار یکدیگر می تواند منجر به رسیدن سایت به صفحه اول گوگل شده و در افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری تاثیر گذار باشد.

تبلیغات گوگل برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

تبلیغات گوگل یا استفاده از گوگل ادوردز یکی از بهترین راهکارهای پولی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است. در واقع گوگل این فرصت را به شرکت‌های نوپا می دهد تا از طریق پرداخت پول برای مدت زمان مشخصی در صفحه اول گوگل یا حتی در رتبه اول گوگل قرار گیرند و از این طریق برای خود بازدید کننده جذب کنند.

این روش که تحت عنوان تبلیغات کلیکی شناخته می شود یک روش پولی محسوب می‌شود که در کنار سئو سایت باید اجرا شود. در روش تبلیغات کلیکی گوگل به شما اجازه می‌دهد که برای مدت زمان مشخصی در رتبه‌های بالای گوگل قرار گیرید و به ازای هر کاربری که به سایت شما فرستاده می شود مبلغی از شما دریافت می کند. با توجه به جذب هدفمند کاربران می توانیم به افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری از طریق این شیوه امیدوار باشیم.

استفاده از حربه سئو لوکال                        

در چند سال اخیر تغییرات گوگل به شکلی بوده که بهترین پاسخ ممکن را در اختیار کاربران خود بگذارد. مثلاً اگر شما به فکر پیدا کردن یک متخصص دندانپزشکی هستید به جای نشان دادن وب سایت های مختلف، قسمتی برای نشان دادن آدرس و شماره تلفن این متخصصین در نظر گرفته تا شما بلافاصله به سراغ آنها بروید و زمان کمتری را از دست بدهید.

استفاده از تکنیک های سئو محلی یکی از مهمترین مواردی است که می‌تواند در افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری تاثیر گذار باشد. برای استفاده از این ابزار شما باید سایت خود را در ابزار گوگل مای بیزینس (Google My Business) ثبت کنید و آدرس آن را در نقشه گوگل مپ هم وارد کنید. انجام این کار باعث می‌شود که شما به شکل هدفمند مشتریان زیادی جذب کنید و به افزایش فروش سایت خود امیدوار باشید.

با توجه به اینکه موفقیت کسب و کار اینترنتی شما به طور مستقیم به افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری بستگی دارد و منجر به افزایش فروش سایت می شود، سعی کنید راهکارهای رسیدن به صفحه اول گوگل را به شکل مناسب و استاندارد رعایت کنید. این تکنیک ها شامل اصول اولیه سئو کلاه سفید هستند که از تولید محتوای باکیفیت گرفته تا طراحی قالب استاندارد برای سایت را شامل می شود. کمک گرفتن از شرکت‌ها و آژانس های سئو سایت برای پشتیبانی سئو هم می‌تواند در اینجا تاثیرگذار باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها