بازدید 32368
خوانده می‌شوید

آیا کرونا را «ترور بیولوژیک» می‌دانید؟

خاصیت سینمایی بودن و دور از ذهن بودن همه‌گیری کرونا ویروس موجب شده تا خیلی‌ها مانند فیلم‌های سینمایی به سراغ تئوری‌هایی مانند عمدی بودن شیوع این بیماری بروند. مواد لازم برای بسط این تئوری هم وجود داشت. آیا شما هم کرونا را «ترور بیولوژیک» می‌دانید؟
کد خبر: ۹۶۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 16 March 2020

همه‌گیری کرونا ویروس مثل اتفاقات فیلم‌های هالیوودی است؛ ویروسی خطرناک که همه امور دنیا را مختل و آدم‌ها را در خانه‌های‌شان زندانی کرده است. لطمه‌های بزرگ به اقتصاد دنیا، تعطیلی تجمعات بشری و بسته شدن در بسیاری از سرگرمی‌های انسان مدرن همه نتیجه همه‌گیری این ویروس است. همین خاصیت سینمایی بودن و دور از ذهن بودن همه‌گیری این بیماری موجب شده تا خیلی‌ها مانند فیلم‌های سینمایی به سراغ تئوری‌هایی مانند عمدی بودن شیوع این بیماری بروند. البته مواد لازم برای بسط دادن این تئوری هم وجود داشت.

در اوج تنش‌های اقتصادی چین و امریکا این بیماری در چین ظاهر شد و اقتصاد این کشور از این بیماری لطمه دید. بعد از چین دومین کشوری که از این آسیب جدی دید، ایران بود که یکی دیگر از کشورهایی است که با آمریکا مشکل دارد و این ماه‌ها مشکلاتش به اوج رسیده است. به این ترتیب فضا برای بسط دادن جوانب تئوری «ترور بیولوژیک» فراهم است.

از سوی دیگر، اما اینکه این بیماری چنان از دست خارج شده که گریبان همه کشورها را گرفته و حتی خود امریکا را هم درگیر کرده، یکی از حجت‌هایی است که مخالفان تئوری ترور بیولوژیک به آن اشاره می‌کنند. اگر جوینده باشید مطالب زیادی در تایید یا رد این تئوری پیدا می‌کنید.

 

با توجه به اینکه این روزها بازار این حرف‌ها در تایید یا رد این موضوع که کرونا نوعی ترور بیولوژیک است، می‌خواهم نظر شما کاربران تابناک را هم در این زمینه بدانیم. 

آیا کرونا را «ترور بیولوژیک» می‌دانید؟

تا چه میزان با استدلال‌های موافقان ترور بیولوژیک بودن کرونا موافق هستید؟

اگر از مخالفان این تئوری هستید، دلیل‌تان چیست؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۶۱
امریکا در مقابله با ایران ناتوان ماند و در تمامی جبهه هایی که علیه ایران باز کرد شکست خورد ..در عراق داعش ساخته و پرداخته امریکاییها نابود شدند و محم..در افغانستان طالبان دیگر مهره امریکاییها نیست و حتی روابط دیپلماتیک با ایران دارد در یمن انصار الله وابسته و متحد ایران قدرت را در دست دارد و به علاوه ان طرح های اشوب و ایران ستیزی که اخیرا امریکا در عراق و لبنان با هدف منزوی کردن ایران انجام اد منجر به شکست امریکا شد و نتیجه عکس داد تا جایی که پارلمان عراق رای به خروج اشغالگران امریکایی از کشورشان دادند...از سویی چین و روسیه دو متحد استراتژِیک ایران تسلیم تطمیع و وعده های اقتصادی امریکا نشدند و بدون هیچ قید و شرطی از ایران و جبهه مقاومت پشتیبانی می کنند...احتمال حمله گسترده امریکاییها به ایران نیز صفر هست زیرا با حمله امریکا به ایران سرنوشت ارامکو در بعد وسیعتر خاورمیانه و تمام چاههای نفت منطقه رقم خواهد خورد و جهان را به محاق بزرگ بحران انرژِی فرو خواهد برد که این یعنی پایان امپریالیست جهانی ....حالا با این تفاسیر تنها راه و دکترین پیش روی امریکا و اسراییل جنگ پنهان و بیولوژیک است حنگی که تبعات جنگ نظامی را برای جهان سلطه ندارد ...پس شک نکنید وارد یک جنگ بیولوژیک تمام عیار شده ایم و این جنگ با اهدافی در دو نقطه شروع شد...چین بعنوان رقیب افتصادی قدر امریکا و پشتیبان ایران و در خود ایران به مرکزیت شهر قم بعنوان پایگاه اصلی سیاسی و ایدئولوژیک ایران...البته شروع این ویروس در دو نقطه می تواند پوششی باشد و حتی با دو نوع ویروس طراحی شده باشد با این فرضیه که همزمان در چین و ایران شروع کردند اما چین را بخاطر پوشش حمله بیولوژیک به ایران مورد هدف قرار دادند و هدف اصلی فقط و فقط ایران و نظام سیاسی آن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
بسه دیگه حرفهای صدتا یه غاز!!
آره ما خیلی خوبیم خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
لال بمیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
خوب اگر امریکا اینقدر قدرتمند است که ما بیچاره شدیم و در اینده محکوم به شکستیم !!!!!! فکر نمی کنی که داری گل به خودی می زنی !!!! ضمنا معلومه زیاد فیلم سینمایی می بینی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
نظر ۱۳:۲۲ و ۱۳:۲۶ حرف حق همیشه تلخ می تونه باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
فقط جمله" حمایت بی قید و شرط روسیه و چین از ایران" منو .کشت
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
چرا تموم نمیکنید این حرفای بیخود 700 نفر با کرونا دو هفته مردن 200 نفر با الکل وضع اقتصادی داغون همه ناامید و..... میدونم نونت از این راه در میاد ولی بسه دسگه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
با تحليل شما با تقيه كنيم و مرگ بر امریکا نگیم چون باعث میشه مردم ما بمیرند و خونش گردن کسانی میفته که مرگ بر امریکا میگن
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
1-اولاآمریکاییها تو قضیه 11 سپتامبر کاملا نشون دادن حتی مردم امریکا براشون مهم نیست 2- هیچ دسترسی به آزمایشگاههای تولید سلاحهای بیولوژیک در سطح دنیا تعریف نشده 3- عدم موافقت امریکا برای تصویب کنوانسیون نطارت بر تولید و آزمایش سلاحهای بیولوژیک همبه موضوع دامن می زنه 4- تولید و پخش فیلمهای هالیوودی در ارتباط با اشاعه بیماریهای عفونی کاملا مشکوک هست چرا همچین پیش بینی هایی فقط از هالیوود انتشار پیدا می کنه 5- آمریکا حتما هزینه های جنگ مستقیم رو نمی تونه بپردازه احتمالا بهترین گزینه همین موضوع هست که چنین حمله ای رو توجیه می کنه 7- تاقبل غیر قابل پرداخته شدن بدهی های امریکا رشد اقتصادی چین که در حال تهدید دلار هست تا اینجای کار با توقف نسبی همراه بوده که به نفع آمریکاست
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
این حرفها فقط نشان دهنده
بیسوادی
تعصب بی منطق
تنفر و کینه مزمن
شماست دوست عزیز
ولی برام جالبه که چقدر با کمبودهایی که داری با اعتماد به نفس هجویات میبافی !!!خ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اگر باشد فقط و فقط کار چین باید باشد، با توجه به وضعیت شروع کرونا، وضعیت بازارهای جهان و چندین مورد دیگر بخصوص فراگیر شدن کرونا در همه جا بغیر ازچین می تواند کار چینی ها باشد
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ضررررررررررررررررررررررششششششک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
فقط ناشناس 13:34 را دریابید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
منفی‌هاتو بشمار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ناشناس 13و 34
حرف حق؟؟؟؟؟
قرصاتو بخور حتما
ایشالا خوب میشی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
حاضرم قسم بخورم نونت به اینها وابستس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
تحریمها هیچ تاثیری روی ما نداشته اینو میشه از تیترهای تابناک هم فهمید
مثلا
نامه نماینده مجلس ایران به عضو کنگره آمریکا: تحریم‌ آمریکا، دسترسی مردم ایران به نیازهای بهداشتی و دارویی را مختل کرده است
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دوست عزیز شما یک بیمار حاد روحی و روانی هستی سریعا باید به روانپزشک مراجعه کنی هر چند که کارت از اونم گذشته باید سریع در یک تیمارستان بستری شی و تحت مدوا قرار بگیری
ناشناس
| Canada |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
این بابا خیلی فیلمه
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
این کارشناس اصلا سوژه این بحث شد.چه زود هم خودش رو رسونده به تریبون نفر اول نظرش پخش شده. دست تابناک درد نکنه. چند تا از این سوژه تابناک پیدا کنه برامون دیگه درد کورونا یادمون میره
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
!این آقا یا خانم چرا ابن حاله؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اونی که میگی منفی ها رو بشمار منفی خوردن دلیل نادرست بوده نیست. فقط یک جاهل همچین منطقی میتونه داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
الان کشتار توی ابران و ایتالیا بیشتر از چین داره میشه
بارو اگه قصدش ایران بوده همینجا پخش میکرده
کاری نداشته براش
مگه 24 ساعته جزیره فاو رو برای عرافیا پس نگرفته
مگه یک هفته ای بغداد رو فتح نکرده
مگه بقول شما راحت فتنه راه نمیندازه داخل کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
بابا کامنت مفت زدن را تمامکنید این چه حرفایی است نمی خواهید درست بشید؟ چند سالته؟
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ایران به مرکزیت کجا؟
محمد ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
با تعاریف تو که بازهم پیروز قضایا امریکاست ، جنگ بیولوژیک هم هرچند مذموم یک روش نبرد است ، مهم رسیدن به نتیجه است
درضمن ایران بعد از چین مبتلا شد واین نتیجه حماقت تصمیم گیرندگان مملکت است، اگر اون شهر اولی قرنطینه شده بود عمق فاجعه اینقدر نبود و آمادگی لازم برای مقابله بود.
یه سوال برخورد انفعالی با داستان کرونا راهنمایی روسیه و چین بوده یا دسیسه امریکای یا وهن توطئه داشتن شماها!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
نباید مخالفان نظریه جنگ بیولوژیک زیاد اذیت کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اگر قم قرنطینه شده بود ایران به این وضعیت نمی افتاد.
عدم مدیریت و حماقت محض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
شما ارتباط خود با واقعیت را از دست داده‌اید! هیچ کدام از حرف‌هایتان بر اساس واقعیت‌ها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
از کرونا خطرناکتر این دوست دانشمندومون.!:دی
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
از ترامپ هیچ چیز بعید نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دوست عزیز بنده هم به عنوا کسی که توی دانشگاه تا مدرک دکتری درس خوانده خدمت شما عرض کنم این بیماری به دلیل خام خوردن حیوانات وحشی و به دلیل قرار دادن حیوانات بر روی هم در کشتارگاه های بزرگ در چین به انسان درز کرده شما اگر یک نگاهی به تاثیرات این ویروس بر اقتصاد دنیا به ویژه چین و امریکا بیندازید می بینید که فقط در آمریکا تلاش های دو سال دولت ترامپ در اقتصاد در یک روز صفر شده در چین هم به یک باره به اندازه 400 میلیارد دلار به اقتصاد این کشور ضرر زده باید ببپذیریم که همانطور که ریز موجودات، اتمسفر این کره خاکی را به وجود آوردند آنها دائم در حال تکامل و مبارزه برای بقاء بوده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ویروس را امریکا به ایران نیاورد خودمان از چین آوردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ابر هایمان را هم امریکا میدزدید مگر نمیدانید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
کپی شبکه خبر هست !! کمتر شبکه خبر نگاه کن .ضمنا گوشمون از این چرت و پرتها و حرفهای بی معنی و ناقص پر هست دیگه کافیه !!؟ منفی و مثبتهات رو بشمار ببین چند نفر این هجویات را باور دارند
ناشناس
| Finland |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
این ویروس به دستور ولیعهد عربستان درست شده و همانطور که دستور هک موبایل برخی افراد پرنفوذ رو داده بود.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ناشناس 13:26 چرا مثل آدم جواب نمیدی و فقط بلدی توهین کنی - بیشتر اونایی که منفی دادن هم مثل خودتن - کم سواد
ناشناس
| France |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
درست گفتی ناز قلمت صد در صد موافقم امریکایی ها در آفریقا از این اپیدمی ها راه انداختند واسه تمرین با بنیاد بیل کیت به اسم کمک رسانی خیلی جنایت می‌کنند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
من با این نظر کاملا موافقم و صددرصد درست هست، اونایی که نمیخان قبول کنند مطالعه و سواد سیاسی ندارند.نویسنده این مطلب کاملا باهوش عمل کرده.از تابناک هم باید تشکر کرد که متن رو در صدر کامنت ها قرار داده.اونایی که منفی دادین کمی مطالعه کنید با عقل تصمبم بگیرید نه احساس. آخه این آمریکا صد ساله چه خیری داشته برای ما ایرانی ها...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
احسنت دمت گرم
الان این آلبانیایی ها همون منافقین خودمون میان فحشت میدن
ترور بیولوژیک دانستن کرونا یعنی توهم توطئه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
انکار احتمال ترور بیولیژیک هم یعنی توهم خوشخیالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
عکسش ساده لوحی مفرط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اگر هم فرض کنیم قرار به تروری بوده اقتصاد چین هدف این ترور بوده که در حالت رقابت تنگا تنگ با اقتصاد آمریکاست

در خاورمیانه قویترین اقتصاد برای ما نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ولی قوی ترین ظرفیت مال ماست
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
بابا بسته دیگه
این حرف ها دیگه چیه
سناتور آمریکا کرونا گرفته بعد میگی کار آمریکاست
چرانمیگی کار روسیه است
اینقدر با این حرف ها مردم ایران را مایه خنده جهان قرار ندین
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
بیشترین ظرفیت ظرفیت برای ایران ؟؟؟
ظرفیت خام فروشی مواد معدنی؟
با نکنه3 میلیون بشکه نفتمونو میکی؟
شایدم نخبکانی رو میگی که همه رفتن رو میگی؟؟
یکم از توهم بیا بیرون داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ظرفیت خام فروشی منظورتان است؟ این که به نفعشان است
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
خوش خیالی ناشی از کم سوادی
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مشکل اینجاست که ما اسم کشورهای خاصی رو میبریم...حقیقت اینه که کار کاره اون دسته از شیطان صهتان پشت پردس که البته در بعضی از کشورها نفوذ و برش بیشتری دارن. حالا اسم اینهارم هرچی نیخواید بگذارید صهیونیست فراماسونر ایلومناتی لوسفریست و قص علی هذا
در اخر هم باید بگم ید الله فوق ایدیهم
هر چیزی در دنیای امروز که رقابت اقتصادی شدید وجود داره ممکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
واقعیتی که باید به آن توجه کنیم اینستکه امپراطوری ها در طول تاریخ ظهور وسقوط داشتن وصدها نمونه را را می توان در طول حداقل 7000 سال اخیر مثال زد.امپراطوری سرمایه داری غربی هم کم کم به آخر کار خود رسیده واین را واشنگتن نمی خواهد قبول کند.ولذا برای به زانو در آوردن رقیب ممکن است دست به هر جنایتی بزند.
خیر کار طبیعت است برای به تعادل رساندن جمعیت بشر تنازع بقا
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
محمد بن سلمان عامل اصلی تولید ویروس است. فهمید نباید موبایل هک کنه و خاشچقی کشی به اون روش انجام بده.
خیر ترور بیولوژیک نیست بلکه دلیل برای کتمان بی عرضگی است دولت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
الان اروپا که جر خورده با عرضگی کرده؟؟ غرب پرست روشنفکر زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دولت های اروپایی هم بی عرضه هستن ؟
وضعشون که از ما بدتره
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
بی عرضگی دولت ربطی به ترور بودن یا طبیعی بودن منشا ویروس ندارد دوست عزیز....متاسفانه این دولت به هر حال بی عرضه است که ابته من اسمش رو میگذارم وادادگی و غالبا هم مزدوری غرب و شرق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
خیر ترور بیولوژیک نیست
خیر . . . اگر امریکا توانایی شایع کردن این ویروس در چین رو داره حتما قدرت مصون نگه داشتن خودش رو هم داره در حالی که همه دیدیم حتی ترامپ هم تا یک قدمی ابتلا به کرونا رفته و اقتصاد امریکا حتی بیشتر و شدیدتر از چین اسیب خواهد دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
همزمان با تولید ویروس روی واکسن هم کار شده، خود زنی یک حربه با قدمت تاریخ هستش برای مصون ماندن از اتهام.
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اونی که نظر داده که آمریکا با این کار خود زنی کرده . خخخخخخخخخخ . کلی خندیدم. جالب بود. بازم بیا از این نظرها بده بخندیم.
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ناشناس 13:37
داری درمورد عراق یا اردن حرف نمیزنی
آمریکا با اهرم اقتصادی روسیه رو فلج کرده
خط انتقال کازشو داره دور میزنه با تحریم های کمرشکن
نیازی به این فکرای الکی نداره حاجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اینکه میگن ترامپ هم در خطره و تست داده رو کی تایید کرده؟؟ جز خودشون که رسانه دست خودشونه؟!
من نمیگم این ترور بیولوژیکه و نمیگم هم نیست. ولی این مشخصه که اگر هم باشه دلیلی نداره آمریکا طوری وانمود کنه کار خودشه و به راحتی میتونه با استفاده از رسانه طوری القا کنه که خودش هم آلوده شده.
در ضمن این امکان داره که این ویروس ساخته دست بشر باشه اما از کنترل خارج شده باشه و یا زودتر از زمان خودش منتشر شده که خالق خودش رو هم آلوده کرده. برای این داستان هم میتونید به مستند روز صفر مراجعه کنید که در اون همین رو میگه که وقتی استاکس نت منتشر شد خالق های این ویروس کامپیوتری بعد چند وقت دیدند داخل خود آمریکا هم نمونه هایی از این ویروس پیدا شده که خودشون هم فکرشو نمی کردن.
در هر صورت چه این ویروس ساخته بشر باشه چه نباشه نشون دهنده ضعف عمیق بشر با این همه تکنولوژی و ادعاش در قرن 21 امه.
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
احسنت به ناشناس 14:28
شیری که خوردی حلالت
باز توهمات و تخیلات !
اکه کرونا ترور بیلوژیکه هزاران میلیارد غارت و اختلاس چیه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
فرافکنی و ارتباط دو موضوع غیر مرتبط ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
خیلی جالبه اونایی که روزا تو بازار خرید میکنن یا رفتن مسافرت شمال اینجا اکثریت دارن تابناک عجب مخاطبینی داری
غیر ممکن نیست ولی قابل اثبات هم نیست
نه
خیر
نه
صددر صد.می گویند کرونا را حتی آمریکا هم گرفتار کرده.ولی استکبار جهانی برای اهداف شومش حتی مردمان خویش را هم قربانی می کند.بسکه پلید است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
در روسیه این بیماری جدی نیست
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
یه چیزی داریم در غرب به عنوان گردش آزاد اطلاعات
که شماها درکش براتون غبر ممکنه
c
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
منم یه جورایی آمریکا رو دشمن خودمون میدونم اما تو دیگه خیلی داغونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
هدفش نابودی اقتصاد ماست با سهم کمتر از یک درصد از کیک اقتصادی جهان و برای این هدف ۶۰ درصد کیک اقتصادب خودش هم نابود کرد . توهم یعنی همین
خير بيولوژيك نيست ! ولي چه فرقي ميكنه وقتي به جاي پيشگيري در هاي كشور را به روي كرونا باز كرديم و دستي دستي ويروس را وارد كرديم .
واقعا نمیدونم چون اطلاعات دقیق و موثقی ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
پس چرا نظر میدی؟
مجبوری مگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ناشناس 14:19 به تو چه؟ دلش می خواد نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ناشناس14:50 به تو چه، که چرا ناشناس14:19پیام داده؟ او هم دلش می خواد نظر بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ناشناس 16:59 اصلا به ما چه که نظر می دیم که چرا اونا نظر می دن!
به نظر من ترور بیولوژیک نیست. چون اکثر کشورها این ویروس رو گرفتند. اگر هم ترور بوده از کنترلشون خارج شده و خودشون هم گرفتن
پاسخ ها
متذکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
معمولاً کشورهای خبیث که انسانیت برایشان مهم نیست با دستکاری ژنتیکی ویروها و میکروبها و... نوع جدید و بیماری زاتر آنها را می سازند و در انتشار آنها طبیعی عمل می کند و حتی برای رد گم کردن در کشور خودشان هم انتشار می دهند البته روش درمان آنرا از قبل برای خودشان آماده کرده اند!
چون مسوولین میگن آره بنده میگم نه
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
از کل نظرات بهترین نظر همین بود
سهیل
| Singapore |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
همه ما هم مسئول هستیم، مسئول این نظراتمون پیش خدا...
خیر
ناکارمدی ناتوانی مدیران و رئیسان ترور بیولوزکیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
خیر ترور بیولوژیک نیست
آقایان باور کنیم که ویروس شناسی و اپیدمیولوژی هم علم است . پس با احترام به ساحت علم اجازه دهیم خود دانشمندان این رشته اظهار نظر کنند .
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
وقتی فردی به سطح بالایی از یک علم میرسد(دانشمند)، از عزت نفس بالایی نیز برخوردار می‌شود و این فرد از انجام کارهای پست و غیر انسانی اجتناب می‌کند.
ولی بسیاری از افرادی که به سطح بالایی از قدرت/ثروت میرسند، برای حفظ یا افزایش قدرت/ثروت و کنار زدن رقیبان دست به هر کار پست و غیر انسانی می‌زنند.
گروه دوم در جریان رقابت خود، گروه اول را به خدمت می‌گیرند و با روشهای نادرست مختلف(تطمیع، تهدید ...) برخی از آنها را مجبور به کارهای غیر انسانی(تولید سلاح های کشتار جمعی و ...) می‌کنند.
ولی از آنجا که دانشمندان درگیر کارهای ضدانسانی از کاری که انجام می‌دهند، ناراضی هستند لذا به هر روش ممکن، افشاگری می‌کنند.
برای نمونه، داستان تولید بمب اتم و تلاش دانشمندان درگیر در این مساله برای افشاگری با وجود دیکتاتوری هیتلر را مرور کنید.
---
اگر کرونا یک سلاح بیولوژیک بود، حتما افشاگری توسط دانشمندان درگیر این مساله صورت می‌گرفت.
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
نظرت در مورد بمباران اتمی ژاپن و بمباران شیمیایی ایران چیه؟
ناشناس
| Finland |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دانشمند فقیر از لحاظ مالی و تقوا در دنیا زیاده. برو پاکستان و هند و ببین.
خیر ترور بیولوژیک نمی دانم و با این افکار رائفیسمی مخالفم.
صد در صد

بجان دایی جان ناپلوون
درست نیست همه بی کفایتی ها را محصول دشمن خارجی بدانیم. توهم توطئه خود یک بیماری مهلک تر از ویروس کرونا است.
البته این که این ویروس دستورزی شده انسان باشد محتمل است، ولی به هیچوجه موضوع قابل طرح در عامه مردم نیست. بایستی ژنوم ویروس بررسی شود و شواهد دستورزی را پیدا کرد.
بله ساخت روسیه تولید چین
ترور بیولوژیک ، یه بهونه ست برای مسئولین تا ندونم کاری هاشون رو از چشم ها پنهون کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ترور بیولوژیک ، یه بهونه ست
من مثل بعضی از مسئولین توهم توطئه ندارم
چون ناکارآمدی خودشون رو نمی خواند قبول کنند می گن کار کار امریکاست
سیل می آید می گن آمریکا باعث شده
خشکسالی می شه می گن کار کار آمریکایه
هواپیما رو سقوطش می دهند می گن کار کار آمریکایه
به فرض این که کار کار آمریکا باشه
حکومتی که نتونه درباره ابن کارها مقابله کنه یا می ره یا صلح و سازش می کنه و اگر مثل مسئولین بپذیریم این ها کار کار دشمنه
نشون می ده ایران و امکاناتش مثل کدو هست به ظاهر بزرگ ولی توخالی
پس اگر کسی با دست خالی به جنگ شیر گرسنه بره نمی گن فلانی شجاعه

در آخر عدم قرنطینه و تعطیلی ادارت و مراکز خرید و بازار این هم کار کار آمریکایه
عید بحران واقعی رو می بینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دقیقا یکبار میگن ابر دزدی یکبار میکن هارپ برای سیل یکبار حمله بیولوژیک
بله صد درصد ، اعتقاد دارم ویروس کرونا دستکاری ژنتیک شده، چون ویروس بزرگی است و یکی از بهترین گزینه ها برای دستکاری های میکروبیولوژیکی هست و راحت ترین روش برای آمریکا برای ضربه زدن به ایران و چین و مخصوصا اقتصادشان بوده، و اینکه چند مدت قبل نمونه ی آب دهان بر روی گوش پاک کن توسط چند هموطن ساده که نمونه ی بیولوژی کشورمون رو در اختیار بیگانگان میگذاشت، به غربی ها ارسال شده ، و اینکه خود چین و روسیه هم به قرائنی در همین موضوع رسیده اند
پاسخ ها
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
داداش یکم چین رفته باشی میدونی مرکز تحقیقات ویروس شناسی چین توی ووهانه
سی و دو کیلومتر فاصله داره با ووهان فقط
یکم اطلاعاتت رو قوی کن
بعد الان کشتار توی ابران و ایتالیا بیشتر از چین داره میشه
بارو اگه قصدش ایران بوده همینجا پخش میکرده
کاری نداشته براش
مگه 24 ساعته جزیره فاو رو برای عرافیا پس نگرفته
مگه یک هفته ای بغداد رو فتح نکرده
مگه بقول شما راحت فتنه راه نمیندازه داخل کشور
ابوذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
جناب موجی
شما بهتره از ترس مرگ خودکشی کنی!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تمونه اب دهان بخواهند با س روز توف میکنم . متوهم
اینکه یک سلاح بیوولوژیک است را نمیتوان تایید کرد چون تولید کننده باید ضدش را هم داشته باشد،بخصوص که همه کشور ها با آن درگیر هستند نشان از یک فاجعه طبیعی است.
به این زودی اظهار نظر دقیق نیست باید منتظر بودم تا ابعادش کنکاش بشه
زياد موضوع رو جنايي نكنيد بشر با تمام پيشرفتهايش هنوز بازيچه دست طبيعت هست.
بنده خیلی نگران کسانی هستم که مدام از توهم توطئه حرف می زنن. انگار این موضوع بهانه ای شده تا عده ای از زیر بار مسؤولیت های خودشون شانه خالی کنند. اگر قرار به "ترور بیولوژیک" باشه، چرا کار چین نباشه، فعلا که بیشترین سود رو اون ها برده اند. (کمی تأمل لازمه و مقداری زمان تا بشه اثرات اون رو دید)
البته واقعیت اینه که من احتمال این موضوع رو کم میدم و اگه بخوام کشوری رو متهم کنم، چین هست.
به هر حال بهتره که در این شرایط بیشتر به دنبال رفع چالش های داخلی باشیم تا به دنبال متهم ایجاد موضوع.
هر چند که واقعا عملکرد اولیه حاکمیت رو به شدت توبیخ می کنم. چرا و به چه دلیل خبری از ماهان و یا کسانی رو که جلوی رسانه ای شدن موضوع در قم گرفتن رو معرفی نمی کنید و چرا وارد حریم قرمز آن ها نمی شوید.
شاید باز هم پای منافع رسانه ای و حزبی و غیره مطرح باشه، مگه نه؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
یک آزمایشگاه بزرگ ویروسی در یوهان وجود دارد.
اگر هم از چین باشد باید اتفاقی ویروس خارج شده باشد و نه با قصد!
این ویروسی جهش یافته توسط آمریکا علیه چین است. شخصی مانند ترامپ برای از بین بردن مخالفانش از هر حربه و از هر کار کثیفی بهره می برد. این که برای کشور ما هم طراحی شده باشد مقداری مشکوک است. اما حمله ای بیولوژیک علیه چین است. ولی بهرحال چین با تمام امکانات و جدی گرفتن آن به جنگ با کرونا رفت و موفق شد . اما ورود آن به سایر کشورها روندی پیچیده است. با برنامه در چین پیاده شد اما بی برنامه و شاید پیچیدهخ دامن بقیه دنیا را گرفت.
با سلام
موضوع این نیست تابناک که ایا حمله بیولوژیکی بوده یا نه
بحث اینه که ما این همه همایش برگزار می کنیم: دولت الکترونیک، جشنواره رجایی دستگاه های دولتی، پدافند غیرعامل و...
این همه هم ادارهکل و دستگاه مرتبط با این موضوعات دارم
این بیماری نشون داد همه اینها فقط روی کاغذ و هیچ زیرساخت و آمادگی برای بحران ها ندارن
شخصا نه و گفتن چنین حرفایی اصولا ناشی از عدم اگاهیه
ویروس کرونا مثل تمام ویروس ها سال هاست در طبیعت بین حیوانات مختلف وجود داشته و مدت هاست داره بررسی میشه و الان فقط شاهد جهش این ویروس از حیوان به انسان هستیم که این موضوع ناشی از رفتارهای غیرمسئولانه و بی رحمانه ی ما در برابر طبیعت و حیواناته.
مطالب و مقالات زیادی از خود چین داریم که چنین روزهایی رو پیش بینی کرده بودن که دلیل اصلیش علاقه ی مردم این کشورا به خوردن حیوانات وحشی و اصولا غیر قابل خوردنه.
همونطور که در طول تاریخ تب هنگ(اسکارلت) از چین شروع شد و بعدش نوع جهش یافته ای از همین ویروس باز هم در چین منتشر شد و سارس و الانم که کرونا.
بهتره به جای توهم توطئه تلاش کنیم با مدیریت درست انتشار ویروس رو کنترل کنیم.
جان مادرت از این سوالا نپرس دهن ملتو وا میکنی
ظَهَرَ الْفَسَادُ فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِمَا كَسَبَتْ أَيْدِي النَّاسِ لِيُذِيقَهُم بَعْضَ الَّذِي عَمِلُوا لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ سوره روم آبه ۴۱
نه الزاما تروربیولوژیک ولی به خاطر اشتباه زندگی کردن ما انسانها و خودخواهی در برخورد با طبیعت و دیگران به وجود آمده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
قرآن میخونی چرا؟!!
گفته نظرتو بگو
ما خسته تر از این حرفاییم
نخیر نیست.
چون زیانی که به اقتصاد دنیا وارد شده بسیار بیشتر از منافعی هست که شاید بعضی کشورها داشته باشن.
جواب این سوال با گذشت زمان مشخص میشه.از این بشر دوپا و حریص هیچ چیزی بعید نیست!
ترور بیولوژیک بودن یا نبودن این مسئله اصلا مهم نیست.
مهم اینه که توانایی ما چه به لحاظ استراتژیک و چه از نظر لجستیک در مواجهه با حوادث چقدر است؟
نگاهی به سیل،زلزله،آلودگی هوا و...
یک کارنامه ی سیاه برای مسئولین در تمام رده هاست/حکم بدبختی ما آنجا خورد که معیار عقلانیت در تصمیم گیری ها جاش رو به معیارهای دیگه داد.اصلاحطلب و اصولگرا هم نداره
این واژه از دو کشور روسیه و چین درآمده
بقیه هم همانند طوطی تکرار میکنند
یکم درباره خانواده این ویروس و محل و منشا آن بنویسید
درباره خود آنفولانزا هم بنویسید
شاید کسانی که واقعا اهل علم هستند کمی درک کنند
آنفولانزای ئرندگان هم همینگونه بود ولی مشخص شد که بر اثر آلوده شدن خوک ها به ویروس آنفولانزا که توسط اردک ها به انسان منتقل شد بوده
سلام و ادب. من اصولا به اين تئوريهاي توطئه كه اخيرا براي هر چيزي مطرح مي شود اعتقاد ندارم. معتقدم حتي اگر در پاره اي از موارد چنين چيزي صحت داشته باشد مطرح كردن آن در شرايط بحراني كمك به حل مشكل نمي كند. در مورد كرونا هم همين است. الان مشكل اين است ك چطور جلوي گسترش بيماري و مرگ مردم و نابودي اقتصاد را بگيريم. اگر آقايان اصرار دارند حمله بيولوژيك است دستشان درد نكند كه تا بحال خواب بوده اند و بودجه كشور را صرف كارهاي دفاعي كرده اند كه در چنين حمله اي گره گشا نيست. اگر بحث حمله بيولوژيك را بپذريم بايد ضعف مسئولان و پدافند غير عامل را هم بپذيريم كه از دنيا عقب هستند.
سلام و ادب. من اصولا به اين تئوريهاي توطئه كه اخيرا براي هر چيزي مطرح مي شود اعتقاد ندارم. معتقدم حتي اگر در پاره اي از موارد چنين چيزي صحت داشته باشد مطرح كردن آن در شرايط بحراني كمك به حل مشكل نمي كند. در مورد كرونا هم همين است. الان مشكل اين است ك چطور جلوي گسترش بيماري و مرگ مردم و نابودي اقتصاد را بگيريم. اگر آقايان اصرار دارند حمله بيولوژيك است دستشان درد نكند كه تا بحال خواب بوده اند و بودجه كشور را صرف كارهاي دفاعي كرده اند كه در چنين حمله اي گره گشا نيست. اگر بحث حمله بيولوژيك را بپذريم بايد ضعف مسئولان و پدافند غير عامل را هم بپذيريم كه از دنيا عقب هستند.
طراحی سئوالاتی بمنظور آمارگیری در تحقیقات میدانی
تیمهایی که کار تحقیقاتی میکنن کارشون در کنار کادر درمان خیلی مهمه
سئوالاتی مثل :
آیا اشخاصی که کرونا گرفته اند امسال سرماخوردگی داشته اند ؟
بعضیها حتما یکبار در سال معمولا سرما میخورند
آیا در میان کسانیکه کرونا گرفته اند کسی هست که واکسن آنفولانزا زده باشد
هر مریض احتمال نحوه گرفته ان خود را چطور تشریح میکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
باید از افرادی که فوت میکنند نمونه خون گرفته بشه و سابقه سلامت و ژنتیک بررسی بشه
تا کی میخایم بی تدبیری مسئولانو به حساب بقیه بذاریم. چرا فقط برای کشور ما ترور بیولوژیکه
التماس تفکررر
هرکاری بگی از آمریکا بر میاد

فردا واکسن میده بیرون یه سود میلیاردی به جیب میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
حتما اگر واکسنه هم موثر باشد خواهید گفت خیلی وقت پیش واکسن را داشتند و رو نکردند تا جهان را گیج کنند!
100%
بله و گرنه مگه میشه یه دفعه یه ویروس جدید تولید بشه.یا آمریکا ساخته و بردش چین واسه ضربه زدن به اقتصاد چین یا چینیا داشتن میساختن ولی کنترلش از دستشون در رفته و منتشر شده.جالب اینجاست که حالا که رفته آمریکا و کشته داده سریع گفتن ما واکسنش رو ساختیم و داریم تستش میکنیم
کاری به مسائل تخصصی و پیچیده نداریم ؛ اما چرا وجود ویروس کرونا در ایران را چند هفته از مردم پنهان کردند؟ چرا در حوزه های رای گیری به مردم نگفتند از یک خودکار چند نفر استفاده نکنند؟ چرا عرضه ندارند با محتکرین ماسک برخورد قاطع کنند و در داروخانه ها قحطی ماسک آمده؟
کار، کار انگلیسیاس
در کل اینکه ما عادت داریم همه چیز رو تبدیل به فیلم سینمایی کنیم حرفی نیست ولی اینکه یه ویروسی با چنین پیچیدگی اینهمه کشور رو فلج کرده آدم باید مشکوک بشه و تو این دنیای کنونی واقعا هیچ چیز غیر ممکن نیست
چه فرقی می کنه! در هرصورت عاجزیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
از نقاط ضعفمان ،نقطه قدرت می سازیم!
وقتی همه یکبار ‌ کرونا بگیرند ضد کرونا هستیم و قوی تر از انسانهای دیگر جهان و همه هم ازمان ترس خواهند داشت ،بهمین سادگی و هوشمندانه!
کرونا یک بیماری همه گیر بود که سیستم بد و غیر معمولی غذایی چین آنرا ساخت .
و ماهان با سوء مدیریت مسولان به داخل کشور واردش کرد
و در قم ، ریشه کرد و با ناکارآمدی و تسلط قدر قدرتان ! غیر منتخب و پاسخگو که تظاهرات و انتخابات و مراسم گروهی را بر جان مردم ارجح میدانستند ، در قرنطینه نرفت
و با مسافران و زائرانی که به قم میرفتند ، در سراسر کشور منتشر شد
و با عدم کفایت مسولان در تامین وسایل کافی بهداشتی و آموزش و آگاهی به موقع به مردم بیشترین تلفات را گرفت .
و توسط مردمی که تفریح و خوش گذرانی را به سلامتی ترجیح میدانند بیشتر منتشر شد
و عدم اعتماد اکثر مردم به دستورات بهداشتی مسولان ، نیز مزید بر علت بود
توهمات فانتزی!
چینی ها هر وقت از خفاش و مورچه خوار و هر جنبده دیگری که احتمال بالای جهش ژنتیکی ویروس در آن و انتقال به انسان وجود دارد مصرف نکرده و دوباره اپیدمی به وجود آمد، آنوقت می توان گفت که حمله بیولوژیکی و نه طبیعی می باشد. پس قبل هر چیز باید اول یقه چینی ها را گرفت تا قانون شان در خصوص پرورش این حیوانات برای تغذیه را اصلاح کنند
ایا فشل بودن و بیخیال بودن مسوولین را ترور بیولوژیک میدونید؟

ایا عدم سخنرانی و غیب شدن همه مسوولین رو ترور بیولوژیک میدونید؟
ترور بيولوژيك نه جنگ بيولوژيك
ولي اينكه كار آمريكاست يا چين يا هردو مشخص نيست. هر دو نياز به سقوط سهامشون دارن تا اينطور جبران ورشكستگي سيستم سرمايه داري رو جبران كنن
درسته چين اسمش سرمايه دارين نيست ولي عملكردشون سرمايه داري هست
مثل افزايش قيمت مسكن در ايران كه ناشي از سوددهي غيرمنطقي بانك هاست براي جبران خسارت سودهاي بي دليل اين سيستم بي ارزش كردن سهام و پول كارسازه
ماهم در واقع سيستم سرمايه داري را اجرا ميكنيم. برده داري مدرن در دنيا رواج پيدا كرده مگر برده ها قبلا چه طوري بودند مسكن و غذا ميدادند پول نميدادن الان حتي پولي كه بهت ميدن نميتوني يه مسكن اجاره كني باهاش پس در ظاهر بهت پول ميدن ولي برده سيستم سرمايه داري هستي
از گستردگی واژه دشمن در این مملکت باید فهمید که تا چه اندازه توهم توطئه همه گیر شده.
این مورد هم در همین راستاست
البته اینو باید متخصصان ایمینولوژی باید نظر بدهند ، اینکه شخصی بتونه ویروس خلق کنه بعیده امکان داشته باشه اما اینکه در زمان تحقیقات بصورت اتفاقی از این حیوانات گرفته باشه هم احتمالش هست
چون تمام انسانها سوار یک کشتی هستند و همه آسیب پذیرن عمدش بسیار بسیار بعیده
با توجه به استانداردهای پایین آزمایشگاههای چینی، به نظرم کرونا ویروس ارتقا یافته در آزمایشگاههای چینی هستش که بر اثر خطای پایین بودن استاندارد محافظت و خطای انسانی انتشار پیدا کرده!
به نظر من ترور بیولوژیک هست
حكايت ماحكايت (من وآرنولد رو كجاميبريد)شده
آخه كي ماروحساب ميكنه؟
دلتون خوشه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کسی منظورش تو نبود
برو خاک بازیتو کن تو
سلام
با توجه به کنترل شدن بیماری در چین و شیوع غیرمنتظره در امریکا، آیا این حمله بیولوژیک توسط چین نیست؟!
البته می تواند ترور بیولوژیک باشد اما با توجه به اینکه هیچ کشور دیگری که در گیر این بیماری است به صراحت آنرا بیان نکرده می تواند این احتمال را هم به ذهن متبادر کند که این فضیه را مطرح کرده اند تا از کم کاری خودشان(مثل عدم قرنظینه شهرهایی مثل قم و اعلام دیر هنگام بیماری و ...) شانه خالی کنند!
آنچه ظواهر نشان میدهد به احتمال زیاد استفاده از سلاح بیولوژیک است به دلایل زیر

1 وجود لابراتوهای فوق سری آمریکا در دنیا بخصوص در اطاف روسیه و چین همچنین همسایه های شمالی ما
2 اعلام روسیه و چین که از سازمانهای جاسوسی قوی برخوردارند
3 موضوع دشمنی آمریکا با چین ایران و روسیه برای مقابله با رشد اقتصادی چین نفوذ ایران و روسیه
4 اینکه رییس جمهور آمریکا و اطافیان نزدیکش بی محابا با دیگران دست میده حتی با گروه رییس جمهور برزیل که آلوده به کرنا بوده اند و اعلام عدم آلودگی ترامپ کاملا مشخص است که آمریکا واکسن ویرروسی را که خود تولید کرده دارد و خیالش راحت است جان انسانها هم برایشان مهم نیست حتی در آمریکا فعلا در حال ردگم کردن هستند تا به موقع با اعلام کشف واکسن و به انحصار درآوردنش سیل پول را راهی آمریکا کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
موافقم اینکه اینقدر ترامپ و اطرافیانش بی خیال هستن با وجود اینکه در امریکا هم خبر میدن ویروس وارد شده واقعا مشکوکه
تست دادنشون هم به نظر من رد گم کنی بود
خیر. این ذهنیت فقط در ایران آنهم در مسئولین قوی است. البته مسئولین ایران عادت دارند که تمام بی مدیریتی های خود را به گردن دشمن فرضی بیاندازند.
بله.
من اول قبول نداشتم ولی هرچی جلوتر میریم متوجه میشیم احتمال تروریستی بودنش زیاده!!!
به فرض که ترور بیولوژیک باشد!خب یک سازمان عریض و طویل به نام سازمان پدافند غیر عامل داریم که مسولش جناب سردار جلالی می باشد .مگر نباید این سازمان قبل از وقوع این مسایل آمادگی لازم داشته باشد؟یعنی این سازمان ساخته شده که بعد از بروز مشکل فقط نظریه بدهد؟!
من اصلا اعتقاد ندارم که کرونا یک حمله بیولوژیکی است. ممکن است این ویروس محصول آزمایشگاه باشد ولی در اینصورت هم اعتقاد قطعی دارم که از آزمایشگاه فرار کرده است و نه بطور عمد رها شده باشد. دلیلم هم این است که هیچ کشوری از این ویروس در امان نمانده و نمی ماند. اگر این ویروس به قصد ترور بیولوژیک توسط آمریکاییها طراحی شده بود قطعا یک عمر کوتاه برای آن در نظر میگرفتند که تا قبل از اینکه بخواهد به کشور خودشان وارد شود عملا بی اثر شود. اصلا یک ویژگی ویروسهای مخصوص عملیات بیولوژیک این است که بگونه ای هستند که خارج از کنترل نمیشوند و فقط در یک محدوده زمانی و مکانی محدود توانایی گسترش دارند. خواهیم دید که خود آمریکا از این ویروس بیش از همه متضرر خواهد شد. پس به نظر من این ویروس نمیتواند محصول یک ترور بیولوژیکی باشد.
هر چه نامش باشد توجیه بی کفایتی و سوء مدیریت و ناکارآمدی نیست کره جنوبی نمونه برجسته مدیریت درست بود که در چند روز کرونا را مهار کرد.
قطعا همينطوره. شما ببين همين چند روز چند نفر از مسئولين مردن؟ چند نفر از مردم عادي مردن؟ بر اساس اطلاعاتي كه من دارم اين تازه ويروس شناسايي بدن بوده، ويروس دومي در راه خواهد بود كه مكمل اين ويروس عمل خواهد كرد. و ديتايي رو كه اين ويروس از بدن تو RNA خودش ذخيره مي كنه رو به اون محل ها حمله خواهد كرد.. جدي بگيريد اين قصه رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
بر اساس اطلاعاتی که در خواب دیدی؟؟
بيولوژيك باشد يا نباشد مهم نيست . مهم پنهان كاري برخي مسئولين است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
پنهانکاری هم مهم نیست،کاری نکردن مهم است
شک نکنید.
صددرصد بیولوژیکیه.
فیلم شیوع 2011 و قسمت 12 و 25 انیمیشن سیمپسون ها را حتما ببینید.
این فیلمها رو یک سری افراد ساخته اند و الان یک سری تبدیل به حقیقت کرده اند.
حالا ممکنه که سازندگان فیلم و سازندگان کرونا به هم مرتبط باشند یا نباشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
الان یعنی منبع شما چارتا فیلم وسریاله؟
فیلم شیوع بر اساس شیوع سارس و کشف نیپا درست شده وچون تقریبا تمام بیماریا به همین روش شایع میشن. دیگه اینقدر توهم توطئه هم درست نیست
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اولا فیلم شیوع براساس سارس نیست چراکه تا آخر نامی برای ویروس تعیین نمیشه.
در ثانی، سیمپسونها رو چی میگی؟ از کجا خبر از کرونا داده؟ از کجا خبر از شرکت ترامپ در انتخابات و پیروزیش رو داداه؟ خبر از بیماری ابولا رو چی می‌گی؟

نه توهم توطئه داشته باشیم و نه توهم خوش‌خیالی و نه توهم بیخیالی! فقط اگر کمی شواهد (1-آثار چوب مقدس 2-بی‌نیازی ترامپ از تست کرونا و ...) و واقعیات (1-افول آمریکا 2-نداشتن دستاورد ترامپ در آستانه انتخابات2020 آمریکا 3-وجود بازنشستگانی که نه تنها به درد دولت‌های مقروض نمی‌خورند بلکه هزینه‌زا هستند و ...) رو ببینیم، دشمن‌شناس باشیم و سوابق و جنایاتشون رو یادآوری کنیم (1-فاجعه یمن و فلسطین 2-نابودی نیمی از مردم ایران در قرن گذشته ناشی از کشتگان جنگهای جهانی، قحطی عمدی بزرگ، گسترش آنفولانزای اسپانیایی و ...) به عمق نفس آمریکا پی خواهیم برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
یک استادیو ساخت انیمیشن را مرتبط با یک ارگان فوق سری امریکا میدانید. خود گوی و خود باور کن
روز های اول من هم فکر می کردم که جنگ بیولوژیک باشد ، ولی هر چه می گذرد احتمال آن کمتر می شود
قطعا این یک برنامه طراحی شده است ، اما از طرف آمریکا بوده یا چین یا روسیه ؟؟

از طرف هر کی بوده خب یک چرای دیگر در کشور ما هم بوجود آمده که چرا ما هم بر این ظلمی که در نهایت بر مردم وارد میشه ، سرعت و قدرت بیشتری بخشیدیم و یکجوری با این ویروس برخورد کردیم که خیلی سریع تر و راحت تر در مملکت ما و بین مردم بینوا و بیگناه همه گیر شد؟؟!!

چیزی که مشخصه یکی از اهداف شاید فرعی این برنامه ، جنبه کنترل جمعیتش باشه ، که فکر میکنم ، مسئولین ما هم همچی بی رغبت به این مسئله نیستند ....
سلام
به احتمال زیاد ، ویروس جدید می تواند سنتزی باشد، اما اینکه انتشار آن عمدی است یا سهوی کسی نمی داند. شیوع ویروس به نظر همان چین و در آزمایشگا های سطح 5 می باشد و علت شیوع آن هم ظاهرا خطای انسانی. اینکه چین توانست بدون تجربه و شناخت و جمعیت بسیار بسیار زیاد و تراکم بالا رویارویی موفقی با ویروس داشته باشد، دلیلش فقط قرنطینه و انجام اقدامات قهری زیاد نبوده بلکه شناخت قبلی از ویروس بسیار محتمل تر می تواند باشد. والله اعلم
بله. این ویروس ساخته دست چین است. چرا که سود قابل توجهی بواسطه ی خرید سهام سقوط کرده عایدشان خواهد شد.
ترور بیولوژیک ساخته پرداخته ذهن های معیوب شماست . خود چین چند ماه قضیه شیوع این بیماری رو مخفی کرد برای اینکه مصادف شده بود با تعطیلات سال نو میلادی درست موقعی که گردشگران زیادی از چین بازدید میکردن و پزشکی که دست به افشا گری کرده بود رو تهدید کردن که حرفاش رو پس بگیره متاسفانه همین پزشک هم بر اثر کرونا درگذشت . ایران هم آگاهانه در حالی که همه ی کشورهای دنیا پرواز هاشونو به چین لغو کرده بودند پروازهای ماهان رو ادامه داد تا بیماری رو به ایران منتقل کنه و همینطور به دلیل راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شیوع این بیماری رو در ایران مخفی کرد . مقصر اصلی شیوع این بیماری در کل جهان اول چین هست و دم ایران دنبال مقصر دیگه ای نباشید و به عوامل واهی و خیالی مثل حمله بیولوژیک ربطش ندید
ویروسهای RNA دار تک زنجیره ای قابلیت جهش دارند و مدام جهش در آنها انجام میشه مخصوصا وقتی از یک گونه حیوانی وارد گونه دیگری میشن یا حتی گاها از یک فرد به فرد دیگر. کویید 19 یک نوع کرونا ویروس نوع بتا هست که اکثرا در خفاش ها یافت میشوند وقتی از خفاش به یک حیوان دیگه منتقل میشه جهش هم ممکنه اتفاق بیفته سارس از خفاش به سیوت و سپس انسان منتقل شده بود و مرس از خفاش به شتر و سپس به انسان و کویید 19 از خفاش به پانگولین و بعد انسان منتقل شده. جالبه بدونید که حتی در رونویسی DNA حیوانات و حتی انسان هم مدام اشتباهاتی رخ میده ولی چون یک سیستم پیشرفته ویرایش داره خیلی وقتها منجر به جهش های خطرناک نمیشه ولی در ویروس تک رشته ای این سیستم ها نیستن و جهش ها زیاد هستن برای همین هم است که اغلب حتی واکسن هایی هم که برای این ویروسها تولید میشن موقتی هستند. بنابراین تئوری های توطئه هیچ منبع معتبری ندارند و همه می تونن همدیگر را متهم کنند.
بله...ارور بیولوژیک است...اما در اینکه کار کدام یک از کشورها روسیه یا امریکا است،تردید دارم.
هر دو کشور منافعی در این امر نصیبشان می شود.
به نظر من چون آمریکا تقریبا در همه جبه ها شکست خورده مخصوصا ارنظر نظامی و اقتصادی و امنیت اسرائیل روز به روز بیشتر به خطر میافتد دیگر چاره ای جز این کارهای جنون آمیز ندارد.

احتمالا از اینگونه رفتارها بازهم خواهیم دید و باید بسیار آماده بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
امریکا شکست خورده،؟؟ در کدام بُبعد زندگی میکنید
برای فرافکنی مسدولیت ها به خورد عوام داده می شود.
آیا کرونا را «ترور بیولوژیک» می‌دانید؟
بله
نوع ساده تر این بیماری با همین علائم چند سالی هست تو منطقه شیوع پیدا کرده . و مثل همه تجهیزات ساخت انسان تکمیل تر و تهاجمی تر شده .
تابناک عزیز
لطفا درمورد اینترنت رایگان و حجم و ... هم «خوانده می‌شوید» بگذارید. ممنون
متخصصان باید نطر بدن ولی احتمالش زیاد نیستا
چرا یک کشور باید آبرو و شرف خودش رو برای ساخت و گسترش چنین ویروسی به باد بده؟؟؟!!!

ایالات متحده اومد بمب هسته ای انداخت تو ژاپنی که حاکمانش خون مردمش رو تو شیشه کرده بودند. در واقع حکومت ژاپن، پدر ژاپنی ها رو درآورده بود

حاکمان ویتنام هم خونخارترین و وحشی ترین انسان های روی کره زمین بودند و استفاده از هر بمب شیمیایی، حق مسلم ایالات متحده بوده

امریکا به عراق، در زمان یک حیوان خودکامه به نام صدام حمله کرد و آزادی را بهه مردم عراق هدیه داد
هیچ کس تا زمان دستیابی به دلایل و شواهد متقن نمیتونه قطعی نظر بده
این ویروس میتونه ناشی از جنگ بیولوژیک، اهمال آزمایشگاه، تغییرات ناخواسته در طبیعت یا هر چیز دیگه ای باشه
نباید هر چیزی رو سیاسی کرد اونائی که میگن جنگ بیولوژیک آمریکا و یا در مقابلش اهمال آزمایشگاههای چین به نظر میرسه هیچ مستندات قابل قبولی برای این ادعاهاشون ندارن
می تواند یک سلاح بیولوژیکی باشد! ولی باید اثبات گردد!
نه.
نه چه تروری ؟!!! هر مشکلی را که نباید و نمی شود به دیگران و امریکا و ... نسبت داد!!!! خود امریکا هم الان درگیر هست و از لحاظ اقتصادی بیش از هر کشور دیگر خسارت می بیند
در گیر شدن مردم امریکا و دیگر کشور ها دلیلی بر بیولژیک نبودن ویروس نیست. زیرا که رفتارهای ویروس ناشناخته است
و ممکن است در افراد یک نژاد بعد از ابتلا به سرعت درمان شده و میزان تلفات آن یسیار پایین باشد ولی در نژادی دیگر برعکس با شد مانند مردم ایتالیا و کشور خدمون و درضمن ممکنه در آینده بهبود یافتگان در بعضی افراد مشکلات بعدی و ناشناخته بوجود آورد . در هر صورت جواب قطعی آن در اینده نه چندان دور مشخص میشود.
بر فرض ترور بیولوزیکی باشه. ما میتونستیم جلو پروازامون به چین رو بگیریم و این ترور رو وارد کشورمون نکنیم. پس لطفا مسیولان دست پیش نگیرند با این ادعاها
سیستمی که با بمب هسته ایی در مدت چند دقیقه ۴۰ هزار نفر را نابود کند همه چیز ممکن است
برای شانه خالی کردن مسئولین مملکت از زیر بار مسئولیت راه فرار خوبیه ، بگیم توطئه امریکا بوده راحت بشیم . حالا تازه سوال پیش میاد که اصلا بر فرض درست ، امریکا یا اسرائیل به ایران حمله بیولوژیک کرده ، شما که داد می زدید بیست و چههر ساعته اسرائیل پودر میشه ؟ الان راهکارتون در برابر اسرائیل چیه ؟ اصلا فرض کنین اسرائیل یه موشک حامل کلاهک میکروبی یا ویروسی زده وسط تهران ، یگان های ضد حنگ بیولوژیکی سپاه و ارتش کجان ؟ جدا معلوم شد همه ابن ادعا ها کشک بوده و الکی ، این مسئولین حتی در حد جنگ مستقبم با افغانستان هم توانایی ندارن چه برسه اسرائیل یا آمریکا
با شواهد و قرائنی که داره به جنگ بیولوژیک نزدیک است، خود ویروس ساخت دست بشر نیست ولی با یه دست کاری توی کلیدهای ویروس قدرت شیوع اون رو چند برابر کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
یعنی مثل حسن کلید داره؟
من وجود قرص میان کیک و ترور بیولوژیک بودن این بیماری را بی ارتباط نمیدانم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اره فکر کنم اون مرحله از بازی پادزهر همین مرحله بود . باید از اول بازی کنیم
میگویند وقتی یوفو های آلمان برای جاسوسی مدام در آسمان آمریکا ظاهر میشدند حتی مدتی در نقطه ای ثابت میماندند و یا آنی غیب میشدند و آمریکاییها راهی برای مقابله با آن نداشتند(بخاطر سرعت فوق العاده بالای آن آنهم در جنگ جهانی دوم)مجبور شرند برای روحیه دادن به مردم و سرپوش گذاشتن روی ناتوانی خود ، اعلام کنند اینها فرازمینی هایی هستند که با بشقاب پرنده ها به زمین آمده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
فرازمینی بودن ان را خود مردم گفتند
نخیر
یاد بگیریم طبیعت رو اینقدر دست کم نگیریم
اینم بیماری واگیرداریه مثل تمام تاریخ
خیر
اثبات کردنش خیلی سخته و فقط خودشون باید اعتراف کنن
ولی اینکه آمریکایی ها واکسنش رو ساختن و از مراحل آزمایشگاهی رد شدن و امروز روی 45 نفر تست انجام میشه خوب مشکوکه و اینکه به آلمان فشار میارن تا واکسنش رو بیون ندن تا در انحصار آمریکا بمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خدایا بابت مثبت اشتباهی که دادم توبه میکنم
تو بازی Resident Evil اون شهر ویروسی شده Racoon City نامگذاری شده. با جا به جا کردن حروف Racoon میشه واژه ی coRona رو درست کرد. این بازی سازندگان ویروس رو گروه Umbrella میدونه و نماد این گروه همون نماد شـوالــیــه های مـعــبــده (یه صلیب قرمز).
طبق پیشگوییای آخرالزمانی اسلامی هم در آخرالزمان مرگ سرخ (جنگ) و مرگ سفید (طاعون - کرونا) میان و صهیونیستا هم این پیشگوییا رو اجـــــرا میکنن. تابلوئه حمله ی بیولوژیکیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
تحلیلهام ریخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
با جا به جایی حروف راکون سیتی باید ووهان در میومد تا توهم بیشتر درونمان رخنه میکرد . اینطوری قبول نیست
احتما وجود دارد، همانگونه که ویروس کامپیتوری استاکس نت برای ضربه به کامپیوترهای ایران طراحی شده یود ولی دهها کشور را آلوده کرد...
نباید از این احتمال بدون و شک عبور کرد...
آیا بشر استفاده می کند؟؟ بله، همانگونه که در جنگ جهانی دوم هزاران انسان را با بمب هسته ای کشته و چند نسل را نابود کردند و در جنگ ایران و عراق، به صدام سلاج شیمیایی دادند...
از آنجایی که تقریبا همه کشورهای دنیا دچار این ویروس شدن و خود آمریکا هم دچار خسارت هنگفت اقتصادی شد میشه گفت نظریه ترور بیولوژیک کاملا مردوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
انتظار داشتی یک نفر هم در امریکا مبتلا نشود با ارسال واکسن به بازار جهانی کلیه زیانها جبران می شود
در حال حاضر یک سگ هار افسار گسیخته بر کشوری حکومت می کند که سابقه طولانی در قتل عام مردم دنیا منجمله حمله اتمی به ناکازاکی و هیروشیما را دارد ؛ ائتلاف زر (بن سلمان ملعون) زور ( نیروی نظامی مخوف آمریکا و متحدانش ) و تزویر
( صهیونیسم جهانی ) برای مقابله ای هولناک با انقلاب اسلامی متحد شده اند
اصلا فرض میکنیم جنگ بیولوژویک هست،خب بهترین راه در مقابل جنگ دفاع مناسب هست مثل زمان جنگ که با اعلام وضعیت قرمز مردم رو به پناهگاه هدایت میکنن،حداقل دفاع ممکن این بود که با هشدار به موقع و سریع مردم رو به حفاظت از خودشون تشویق میکردن،نه اینکه با اعلام دیر هنگام کل جامعه آلوده بشه
این افکار برای جماعت تنبل و بی سواد آسانترین راه حل است
وقتی یک کشور جنایتکار قبل از ابر قدرت شدن برای پیروزی در جنگ با بمب اتم صدها هزار نفر رو میکشه حالا که ابر قدرت شده برای پیروزی در اقتصاد چنین کاری رو تکرار نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
نه . چون حالا دیگه ابر قدرت شده
هر چیزی ممکن است حتی ترور بیولوژیک!از سوی هر کشوری حتی خود ایران! بستگی دارد از چه دیدی به قضیه نگاه شود.
موقعیکه یک پزشک در بدن بیمار توده بد خیمی پیدا میکند قبل از هر کاری اقدام به جراحی وخروج توده از بدن بیمار میکند تا توده بدخیم فرصت رشد وپخش در بدن پیدا نکند واز این مرحله به بعد است که پزشک معالج به دنبال علل پیدایش بیماری در بدن میافتد وسوابق بیماروعوامل گوناگونی که میتوانسته در پیدایش این بیماری نقش داشته باشد را بررسی میکند .از سوتغذیه تا رفتارهای غلط مریض یا عوامل ژنتیکی وووو حکایت نفوذ کرونا در جامعه ایران وگسترش تقریبا غیر طبیعی آن قبل از هر چیز نیاز به تصمیم سریع علمی وتخصصی با ضمانت اجرایی دارد.اینکه الان بدنبال فرضیه های از قبیل ترور بیولوژیک یا جنگ اقتصادی چین وآمریکا وسایر حدسیات احتمالی باشیم ونیروی کشور را صرف این کار ها بکنیم واز جراحی غافل شویم حتی اگر به نتیجه قطعی هم برسیم وعامل آنرا پیدا کنیم نقشی در درمان این بیماری خطرناک ندارد که هیچ بلکه به ان فرصت رشد وتعمیم داده ایم.واقعیت این است که این بماری تقریبا در تمام نیمکره شمالی شیوع پیدا کرده وخیلی از کشور های در گیر بی تعارف توان علمی وتکنولوژی بالاتری از ما دارند تا علل ظهور این ویروس ودستهای احتمالی پشت پرده آنرا شناسایی ومعرفی کنند
پس چرا رفتید از چین اوردینش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
احسنت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
در ایران این اتفاق می افتاد چه زود چه دیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ناشناس ۱۴:۲۰
بله شاید این اتفاق می افتاد ولی هرچه دیرتر بهتر. چرا با اشتیاق به استقبالش رفتند؟؟؟؟؟
این موضوع شبیه حادثه 11سپتامبر میباشدکه هنوزماهیت آن درپرده ابهام میباشد. ایاکارخودامریکایی ها بود یاکار روس ها درمقابله باحوادث چچن وپارلمان روسیه درآن سال ها. این موردهم میتواندشبیه ان باشد.بین روس وامریکا وچین اما این بار آنهاهمزمان دست یکدیگر راخوانده واقدام یکطرفه را ازدست طرف مقابل گرفته اند لذابعیدنیست که د ر روزهای آینده شاهد شیوع این بیماری درامریکا باشیم.
انگیزه=گربه در حجله کشتن برای تسلط برجهان و به دیگران فهماندن که آخر خط آینه
توانایی تکنولژی= کاملا در اختیار دارند
خلق و خوی انسانیت= هیروشیما نشان داد وجود ندارد اینکه هنوز چیزی نیست ۵هزار نفر کشته شدند وچند هزار نفر آب بینشان راه افتاده
کرونا ترور بیولوژیک نیست ولی اینکه تو این شرایط سخت هم تحریم دارویی ایران برداشته نشد ترور اقتصادیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دوست عزیز . تحریم ارویی وجود ندارد
از ملا نصرالدین پرسیدند: روباه تخم میذاره یا بچه میزاد؟
گفت: از این دم بریده همه کاری بر میاد .
اگر از ایران شروع شده بود احتمالش زیاد بود .
. حمله بیولوژيک اصلی در مزارع جنوب با ارسال ملخ در حال انجام است.
همزمان با تولید ویروس روی واکسن هم کار شده، چند وقت دیگه اعلام میشه یه شرکت واکسن ساخته، خود زنی یک حربه با قدمت تاریخ هستش برای مصون ماندن از اتهام. هر کسی که به این فکر نکنه بره یه تست آی کیو بده.
به هیچ عنوان یک مانور جهانی برای جهانی شدن است.
اگه واقعا میخواهید جواب این سوال ذاعلمی
بدهیم اسامی ۱۰۰نفراول قربانیان کرونا درایران
راهمراه نسب وپست یاشغل افراد منتشرکنید.
نمی دونم این موضوع ترور بیولوژیک واقعی هست یا نه وبا شناختی که از روحیات خباثت آمیز غربی ها وصهینویست ها دارم اطمینان دارم اگر بتونن یک همچون چیزی را بر علیه دیگرانی که با انها مخالفت میکنند به کار ببرند حتی یک لحظه دریغ نمی کنند
مسئولان ممالک جهان سوم بحث ((تئوری توطئه)) را در هر چالشی مطرح میکنند وبدلیل اینکه سطح فکری مردمشان بالا نیست معمولا جواب میدهد اما در دراز مدت با شکست مواجه میشوند.
نظرات کارشناسهای دنیا الکیه
ولی نظرات مردم عادی و خواننده های تابناک کاملا مستند!

برو یکی دیگه رو مسخره کن
یک همکلاسی داشتیم که خیلی تنبل بود درس نمیخوند دیر سر کلاس میومد مشق نمینوشت و و و و همیشه هم یک بهانه داشت مریز بودم ماشینم خراب شد تاکسی گیرم نیومد اتوبوس پر بود مامانم افسردست دیگه جوری شده بود که به خاطر تکراری بودن مجبور شد یک چیز دیگه اختراع کنه میگفت یه جن بهش گیر داده همه جا دنبالشه شبا تو خا ب ازیتش میکنه حواسشو پرت میکنه ووووو
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
صد بار بنویس مریض ؛ خواب ، اذیت صحیح است تا بدانیم چی میگی ؛ مانکی جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
به این عزیزان ایراد نگیر اینها از همطنان ترک ما هستند و معتقدند در حروف الفبای فارسی تفاوتی بین انواع ز و س و ت وجود ندارد
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
چرا نوشتی همطنان ترک ما؟
ببم عسلم ؛ خودت که ترک تر از اونهایی
البته تابناک می خواد ببینه مزه دهن مردم الان چطوریه! به چی باور دارن، اگه باور ندارن هنوز بیشتر مانور بده!
از نظر یک ذهن بیمار بله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
بی احترامی موقوف
در این دنیا نمی توان با قاطعیت گفت که ترور بیولوژیک هست یا نه، به جاش با افرادی که اشنایی دارند مصاحبه کن که ایا هست یا خیر...عموم افراد جامعه چه میدونن که هست یا نه.
با پیشرفت علم پزشکی ،و دارو سازی ، ویروسها ،و باکتریها ،و میکروبها ،نیز جهش پیدا نموده اند ،و هر نسلی از نسل قبل مقاومتر ،و تهاجمی تر میباشد ،و پیچیدگیهای خود را دارد ، پژوشها در علم پزشکی ،و داروسازی ،و ظهور ، ویروسها ،و باکتریها ،و میکروبها با تغییرات شگرف هم مشهود است ؟ از زمان خلقت همهٔ موجودات کنار هم بوده اند و بصورت مسالمت آمیز زیست میکردند ، و این انسانها بودند که با تعقل ،و اندیشه سبکهای زیستی خود را تغییرات میدادند ،، و این مساله هم باعث میگردید که دیگر موجودات برای زیستن سبک زیستی خود را تغییر دهند ،و زیستگاه های جدیدی پیدا نمایند ؟،به همان اندازه که انسانها در علوم طبیعی پیشرفت نمایند دیگر موجودات هم تغییر زیستن ،و ژنتیک پیدا میکنند ؟،،
من به شخصه فکر میکنم این ویروس ساخته و پرداخته دست کمونیست ها بوده که ناخواسته کنترل اون رو از دست دادن چرا که کاملا میدونستند با چه ویروسی سر و کار دارن و بهترین روش رو برای جلوگیری از گسترشش در پیش گرفتن
عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه
این مسئله ای نیست که مردم عادی در باره آن اظهار نظر کنند، بلکه باید متخصصین در باره آن اظهار نظر کنند.
تروربیولوژیک بودن ویروس کرونا بعیدنیست، ازاین ابرقدرت های خودخواه هیچ چیزی بعیدنیست.سفیرآمریکادرآلمان غربی سابق پس ازدیداربا سفیراتحادجماهیرشوری کشته شد،پس ازسالها مشخص شد خودکاری که دردست سفیراتحادجماهیرشوری بوده وبه سمت صورت سفیرآمریکا گرفته شده بود ،سلاح شلیک گلوله کوچک حاوی سیانوربوده که دراثراین شلیک سفیرمسموم وکشته شده بود.
کار یهوده براشم فرق نمیکنه چین و اروپا و حتی امریکا نابود شه مهم 20 میلیون یهودین که باید سالم بمونن که میمونند! مثل یازده سپتامبر

این وسط ایران حتما باید نابود شه
موقع به چین شرق دور گفته می شود.یعنی به راحتی می شد از ورود این ویروس به کشور جلوگیری کرد تا اینکه الان مردم گرفتار این بلا نمی شدند.کنترل این ویروس در کشورهای توسعه یافته هم بسیار سخت است
کشور آمریکا که یک کشور مانند همه کشورهای دیگر دنیاست اینکه گفته میشود احتمال حمله بیولوژیک وجود دارد از این بابت است که سرمایه داران اصلی و گردانندگان اصلی آمریکا کارتل ها و راکفلر هایی هستند که عمدتا صهیونیست و یهودی می باشند و پول و ثروت همه چیز آنها می باشد . این افراد برای جان انسان چه در کشور خودشان باشد و یا جای دیگر ارزشی قایل نیستند و کشورهایی که جلوی قدرت آنها چه از نظر اقتصادی یا از انظر ایدئولوژی قرار بگیرند از هر وسیله ایی برای از بین بردن و نابودی و به تضعیف کشاندن آنها استفاده خواهند کرد. بیاد بیاورید زمانی را که وزیر خارجه اسراییل خانم لیونی برای بدست آوردن اطلاعات از انجام عمل منافی عفت نیز استفاده کرد چرا که به گفته خودش از خاخام هایشان اجازه گرفته بود خود گویای این مطلب است که صهیونیست ها بر خلاف خیلی ها گه فکر می کنند آدمهای بیدینی هستند به شدت مذهبی یهودی هستند البته از جنبه افراطی آن در جهت منافع خود و این عقیده که ما قوم برتر هستیم توجیه استفاده از هر وسیله را برای رسیدن به اهدافشان را می کنند(هدف وسیله را توجیه میکند). حال اگر صاحبان قدرت در امریکا رال مورد بررسی دقیق قراردهیم (مثل سازمان ایپک) متوجه می شویم که اگر لازم باشد از مردم خودشان هم قربانی بگیرند تا با این ترفند همه دنیا رو گول بزنند تا به هدفشان برسند اینکار را خواهند کرد و در این قضیه کرونا این هدف محتمل است نگاهی بیاندازید به آزمایشگاه های بیولوژیک که آمریکا در اقصا نقاط دنیا دارد . مطمئنا زمان همه چیز را رون خواهد کرد .
حال در خصوص مملکت خودمان ایران متاسفانه برخی افراد با اغراض مختلف نظرات بسیار سطحی و نادرستی می دهند که عمدتا ناشی از نبود اطلاعات و همچنین نبود تحقیق می باشد .
بنظر من باید به نظرات سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل اکتفا نمود ایشان در همه زمینه ها صاحب نظرند
ایشان کاهش بارندگی را نتیجه ابر دزدی میداند!
در بحث سیل نیز توطئه خارجی را منتفی نمی دانند!!
در رابطه با هواپیمای مسافربری اوکراین امکان هک پدافند ایران را جدی می دانند!!!
در رابطه با ویروس کرونا هم فرمودند که در آینده حقایق زیادی در رابطه با توطئه بیوتروریسم منتشر خواهند نمود!!!
البته ضمن تشکر از ایشان جای یک سال باقی است؟!
شما به عنوان رئیس پدافند غیرعامل کشور چه کاری برای از بین بردن این همه توطئه موفق انجام داده اید؟!
سلام.یقینا جنگ میکروبی هست و امتحانی هست برای مسئولین تا کفایت و مدیریت خود را نشان و از تهدید فرصت ایجاد کنند و امتحانی است برای مردم که بجای حرف زدند به فکر خود و دیگران باشند و از کمک به دیگران و بخصوص همسایه ها دریغ نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ویروسه دوست عزیز
دو سال پیش رو یادتونه که مدت زیادی بود بارون نمیومد. بسیاری اون رو مربوط به آمریکا کرده بودند. نمیدونم چرا دو ساله دیگه سیستم ابردزدی آمریکا سوراخ شده و ابرها ازش رد میشن.
برای پاسخ به این شئوال جای شریعتی خالی است. او همه چیز را می دانست و ما را به خوشبختی رساند.
ترور بیولوژیک !!!!!
چندین دانشمند روی این مسئله که این ویروس ساخته بشر هست یا از حیوانات اومده تحقیقات کردن و از بیولوژیک ویروس به این نتیجه رسیدن که از حیوان به انسان منتقل شده و منشائ اون هم بازار حیوانات چین بوده .
با اجازه بزرگترا بعله!
همینایی که میگن بیولوژیکه چرا حاضر به قرنطینه نشدن
حتما چند صد طلبه چینی رو در اوج کرونا، وارد کردن و پرواز مکرر هواپیمایی ماهان به چین و عدم قرنطینه شهر کرونا زده قم هم کار آمریکا بوده؟؟؟!!!!
بله و احتمال بسیار بالا از طریق دولت کمونیست چین تولید و اشاعه شده است...
1) فراری دادن و تملک بر شرکت های موجود در چین (با قیمت نازل پس از شیوع کرونا) که مالک اولیه اروپایی داشته اند
2) تهیه واکسن (از پیش ساخته شده در آزمایشگاه) تا چند ماه دیگر و فروش آن به جهانیان با سود میلیاردی
3) از بین بردن بخشی از جمعیت مصرف کننده و بازنشسته کنونی که فقط برای حزب کمونیست هزینه دارند در این سن و سال
4) نشان دادن قدرت و ناز شصت به مردم دنیا (از جمله ترامپ) که دیگر چین می تواند بدون شلیک یک گلوله همه را نابود کند

خودشان که شامورتی بازی را انگار در ووهان تموم کردن، راستی از ا روسیه چه خبر؟ اونجا کسی کرونا گرفته؟؟
اندکی هوشیاری....
ترور بیولوژیکی فقط شپش
به طور مشخص نام بردن صدام ازواژه "کرونا" به عنوان تهدید بیولوژیک امریکا در جنگ خلیج فارس ،. نام گذاری وزیر خارجه متفرعن فعلی امریکااز آن به عنوان "کرونای ووهان" وبلافاصله اعتراض رسمی چین به این اظهارات وادعای "پخش ویروس کرونا در ووهان توسط نظامیان امریکائی" ونحوه شیوع کنترل شده آن در ایران وچین ومرکز اروپا شکی در تروریسم بیولوژیکی با استفاده این ویروس باقی نمیگذارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
در اینجا لازمست از خباثت سلبریتی هائی که با اصرار دنبال گرفتن نمونه بزاق دهان اقوام ایرانی (به بهانه کمک به کار تحقیقاتی یک موسسه خیریه پزشکی)بودند ولزوم آگاهی واحتیاط در موارد مشابه یاد شود.
کار چین بوده : برای نجات اقتصادش , برای نجات جنگ تجاری با امریکا , برای خرید سهام اروپائیها در کشورش و الان هم واکسن را داره و داره کم کم کشور خودش را نجات می دهد ولی به کشورهای دیگه نمی دهد تا اونعا بحران داشته باشند و بتواند اقتصاد انها را شکست دهد . قیمت نفت را با همکاری روسیه پایین اورد . همه اثار و نشانه ها حکایت از دسیسه چین دارد با همکاری روسیه .
امریکا هم مثل ایران گول خورده
اگه ترور بیولوژیکه پس هواپیمائی ماهان که دراوج بیماری در چین از ووهان‌مستقیما به ایران پرواز داشت رو چه جوری تحلیل کنیم؟ یعنی هدف از ایجاد کرونا ترور بیولوژیک بوده وهواپیمای ماهان هم وسیله بوده؟!!!!!
بله من هم موافق ترور بیولوژیک هستم و این کار ارباب قدرت است
کرونا در روسیه خیلی شیوع ندارد چون روسیه توانایی مقابله به مثل را دارد
خیر
در بدترین حالت میتونه یک حربه اقتصادی برای یک پوست اندازی عظیم در کل دنیا باشه
به جای این توهمات بیمارگونه یک کم مطالعه کنید. هر وقت از عهده مقابله با چیزی بر نمی آیید آن را توطئه دیگران می پندارید. حتی در قرون وسطا طاعون هم از طریق بازرگانان از چین به اروپا آمد و حدود صد میلیون نفر قربانی گرفت. این ویروس هم چیز تازه ای نیست از خانواده بسیار آشنای ویروس کرونا است که به دلیل خوردن گوشت حیوانات وحشی توسط برادران چینی شما جهش یافته و به انسان منقل شده است. به جای تحمیق خوانندگان خود حقیقت را بگویید. تازه اگر قرار باشد حمله بیولوژیک باشد، تنها کشوری که تا به حال تا حد بسیاری مصون مانده و نفتش را می فروشد روسیه است نه آمریکا که اقتصادش به هم ریخته است.
سلام من حرف شما رو قبول دارم چون این ویروس ساخت ارتش آمریکاست این ویروس اگه طبیعی بود
همه میگرفتن حتی بچه های کوچیک کو چیک این ویروس ویروس هوشمند که افراد سن بالا و افرادی که بیماری های قلبی ریوی کلیوی دارن و افرادی که از قبل سرما خوردگی داشته باشه میگیره میمیره نه افرادی که مشکلی ندارن درست میگیرن ولی افرادی که میگیرن مریضی ندارن خوب میشن این ویروس توی انیمیشن سیپسون ها و در فیلم شیوع در سال 2011 نشون داده از دیگر دلایل ساخت این ویروس
کنترل جمعیت جهانی و ضربه زدن به اقتصاد چین روسیه ایران و اروپا هستش
اینیم که میگن آمریکایی ها میگیرن برای اینه که انگشت اتهام سمت آمریکا گرفته نشه
از 1 سال پیش واکسنشو ساختن به نظامیان آمریکایی زدن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ساخت آمریکا؟!؟! تو رو کارتنش رو خوندی نوشته بود made in usa?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
قبلا هم ویروس هایی از چین به غرب رفته بود و علت این قسمت در انیمیشن سیمپسونز هم همین است
براساس شنیده هافاصله دیدن وشنیدن چهارانگشت است ،چرااکثرجامعه رابه سمت خرافات سوق میدهیم درحالیکه جای جای سوره های کتاب آسمانی به کلمه تعقل اشاره نموده وعقل میگوید، درشرایطی که این ویروس خطرناک کل کره خاکی رادرنوردیده بایدگفت نتیجه اعمال ما آدمیان است که بایدتاوان انرا امروزپرداخت کنیم
مسلما ترور بیولوژیکه والا تاحالا کجا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
تو جيب من
خوشبختانه نظارت نشون میده اکثر مردم در یک خوش خیالی محض نسبت به اوضاع جهان بسر میبرن و البته این بنوبه خود بد نیست.چون ارامش دارند و به زندگی عادی مشغولند.این مسائل در حوزه تخصص مردم عادی نیست و نباید هم باشه.
با توجه به اینکه باکتری سیاه زخم که مثل ویروس کرونا به ریه حمله میکنه و مدتها قبل بعنوان سلاح جنگ بیولوژیک مورد ازمایش و استفاده قرار گرفته در مورد این ویروس سوالات اینه:
ایا امریکا ،روسیه ،چین و برخی شرکتهای دارو سازی گردن کلفت توانایی ساخت این ویروس رو داشتن؟"قطعا بله"
ایا انجام دادن؟"هنوز نمیدونیم"
کدامیک متهم اصلی هستن؟باید صبر کرد تا مدارک بیشتری بدست بیاد."قطعا سازنده اصلی ویروس سود بیشتری خواهد برد"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
البته سیاه زخم ساخته نشده بود فقط بعد از نابودی بعضی جاها نمونه هایی لز آن نگهداری شد . چرا که شوروی با نابودی کامل ان مخالفت کرد
شاید ترور بیولوژیکی بوده. شاید هم نبوده. ولی به نظر بنده سهل انگاری مسئولین به این ترور یا بیماری دامن زد. نه تنها هیچ کنترل و سختگیری برای جلوگیری از ورود یا گسترش ویروس نشد بلکه به نظر میرسه به استقبال آن هم رفتند . با این همه ارگان و دستگاه که قرار است مدافع امنیت کشور باشند انتظار نداشتیم اینقدر ساده کشورا را در برابر ترور قرار دهند
سگ درصد ترور بیولوجیکه.
شک نکن...
اینکه دامان خود امریکا و کشورهای اروپایی را گرفته مثل ویروس استاکس نت هست که برای برنامه هسته ای ایران تهیه شد اما دامن بسیاری را آلوده کرد
با توجه به این که جامعه هدف این ویروس ،سالمندان و بیماران سخته ،و رفتار و گفتار سیاستمداران، ظاهرا بدشون هم نیومده از ین هوشمندی ویروسه،منتهی یه مشکلی هست،اینه که۹۰ درصد سیاسیون ایرانی سالمند هستند ،خییییلیییی ترسیدن ،اگه فقط مردم عادی رو میکشت مشکلی نبود اصلا،
اینجانب ترامپ اعلام می‌کنم ویروس کرونا کار ماست، شماچراباماهان آوردینش ایران؟؟؟؟!؟!!!
پاسخ ها
پرنیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
سلام ترامپ، پرچم کشورت عوض شده،فارسی تم خوب شده ولی دیر یا زود این ویروس وارد کشور میشد الان باید سعی کنیم مقابله کنیم خطر اصلی کرونا در درمانشه که اگه قرنطینه طولانی بشه قشر ضعیف مثل کارگران
رستورانها رانندگان مسافر بر (مثل اتوبوس بین شهری خدمات نه پولی براشون میمونه نه مشتری میاد براشون الان یه نفر بلد باشه مو کوتاه کنه دور و بری هاش آرایشگاه نمیرن اکثرا مالک نیستند و اجاره میدن عدم گردش پول یه عده رانابود میکنه باید یاد بگیریم با رعایت مسایل بهداشتی و کمک از خدا بحران زودتر حل شه دقت کنید زودتر. )
بله ترور بیو لوژیکی از سوی چین. ممکن است آمریکا هرگز چنین کار را نمی کند چینیها نجس خوار عامل این ویروسند وحتی آمریکا را هم در گیر کرده اند.
برای اینکه بتونیم بهش جواب بدیم باید دید فارغ از تبلیغات رسانه ها چه کسی واقعا از این جریانات سود میبره و چه کسی متضرر میشه
وقتی ترامپ دستور خرید نفت و ذخیره کردن اون رو میده...
برای اینکه بتونیم بهش جواب بدیم باید دید فارغ از تبلیغات رسانه ها چه کسی واقعا از این جریانات سود میبره و چه کسی متضرر میشه
وقتی ترامپ دستور خرید نفت و ذخیره کردن اون رو میده...
مخفی کاری مسئولین در اعلام ورود کرونا را ترور بیولوژیک می دانیم
در دنیایی با این سطح از حمل و نقل و ارتباطات، حمله ی بیولوژیک احتمالش صفره.

اگر امریکا به چین حمله ی بیولوژیک کرد بود باید مرزش رو نه تنها به روی چین بلکه به روی سایر کشورها می بست. چون بسیار بدیهی است که از چین به سایر کشورها سرایت خواهد کرد..

حمله ی بیولوژیک شاید دویست سال پیش ممکن بود اما امروزه با اسن سطح از دسترسی کل کره ی زمین رو درگیر میکنه و واقعا غیر ممکنه
ممکنه باشه
ولی کم کاری مسئولین رو توجیه نمی کنه
اتفاقا بدتر و شدیدتر هم میطلبه که محاکمه بشن، چرا که با این پیش فرض لغو پروازهای چین و قرنطینه باید 100درصد انجام میشد
کرونا بیوتروریسمی است که روسیه پشت آن قرار دارد
چرا فکر میکنید چین با آمریکا مشکل داره؟مگه میشه دوتا کشور با هم‌پیمان تجارت آزاد امضا کرده باشن و با هم مشکل داشته باشن؟ یعنی آمریکاییها اینقد احمقن ندونن توقف ماشین اقتصادی چین یعنی نابودی اقتصاد آمریکا و بالعکس. نه دوستان طرح حمله یا ترور بیولوژیک فقط برای در رفتن از بار مسئولیت پاسخگویی به مردمه. چرا با دونستن وجود این بیماری بعد از وقفه ای یکماه در اسفند ماه با اعلام دو نفر کشته اطلاع رسانی کرد. چر ا از از ابتدای بهمن اعلام نشد؟
جواب مثبت و منفی به سوال شما در حال حاضر دردی و دوا نمی کنه. لطفا شهر و خیابون و به زور قرنطینه کنین تا از پیک این مشکل رد شیم. بعد میشه رفت دنبال این فرضیات.
ویروس کرونایی (سارس2) که باعث بیماری جاری شده به طور عجیبی با تمام خواهر برادراش فرق داره (ویروس های سارس و مرس و...) حتی با ویروس کرونایی که تو خفاش پیدا شده هم متفاوته پس این داستان که منشا خفاشه دروغی بیش نیست. این ویروس بر خلاف نزدیکترین داداشش سارس یک توانایی جدید داره که هرگز هیچ ویروس هم خانواده اش نداشته. ویروس جدید قادره از رسپتور پروتیین فورین برای ورود به سلول های بدن استفاده کنه که همچین توانایی رو ویروسهایی مثل ایدز و ابولا دارند که کاملا از یک خانواده دیگه هستند و خیلی بعیده که به صورت طبیعی این قابلیت به ویروس کرونا منتقل شه. این قابلیت جدید این امکان رو میده که هزار برابر سریعتر از داداشش سارس سلولهای بدن رو آلوذه کنه و نتیجه اش میشه این وضع موجود. لینک زیر مقاله دانشمندهای هندی راجب همین موضوع که نویسنده رو مجبور کردن حرفش رو پس بگیره.

اگردانش بایولوژی دارید 7871v1.fulاین مقاله رو بخونید تا مطمین شید این ویروس طبیعی نیست و مهندسی شدست
ترور بیولوژیک در ابعاد جهانی؟!
متاسفانه تئوری توطئه خودش بدتر از هر ویروسی مبتلایان بهش رو به جنون میکشونه.
بشر بااین حجم از پیشرفت و تکنولوژی.و ابر قدرتی.باز محتاج وطفیلی درگاه الهی ست.
نیست
بنده معتقدم تا وقتی که بحث های حول چالش ها و مشکلات کشور به جای موضوعاتی مانند کیفیت خدمات، راندمان
خدمات و ... به ترور بیولوژیکی اختصاص دارد، این مملکت درست نخواهئ شد و پیشرفتی حاصل نمیشود.،
من دانش کافی ندارم و نمیدانم. ولی میدانم چینی ها آشغال زیاد میخورند، از 8 پا تا خفاش !!
چرا کشورهای اروپایی و غیره که صدمات جانی و مالی زیادی دیده اند و خواهند دید، حرف از عمدی بودن وجود این ویروس نمی زنند؟ یعنی سیاستمداران و مطبوعات و رسانه ها همه به مردمشان دروغ میگویند و دست نشانده هستند و یا پول گرفته اند؟
هر که باور به چنین تئوری هایی دارد، باید به سلامت روان و یا به منطق و قدرت استدلال خود عمیقا فکر کند و آنرا زیر سوال ببرد، مگر اینکه میخواهد از طرح چنین مواردی استفاده سیاسی ببرد.
یه چیزی برام سوال دقیقا اونایی که میگن ترور بیولوژیک اسم هاشون میزنن تو کامنت ها!! چرا قضیه چیه
گناه را گردن دیگران انداختن فرار از مسئولیت و ناتوانی در حل مشکلات است .
از نظر فنی هر کسی میتونه ویروس بسازه حتی من و شما به عنوان مثال خریدن نقشه ویروس و گذاشتنش توی باکتری با ابزار شاتل فقط ۷۵ دلار پول میخواد از این سایت
Addgene.com
ولی ترور هست یا نیست رو نمیدونم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
این ویروس با ویروسهای کامپیوتری فرق فوکوله داداچ
فکر میکنم اگر از صاحبین علم با موضوع مرتبط سوال میشد واضح تر و حاوی جوابهای دقیق تری بود.
چالش ویروس و وقتی همه خوابیم!!!!
ترور بیولوژیکه ولی نه کار امریکا.
چین رو خود آمریکا از لحاظ اقتصادی کمک کرد بزرگ بشه. پس چین بدون آمریکا و اروپا هیچی نیست. از جنگ جهانی دوم به این طرف مطالعه کنید چه کمکهای به چین شده. از خود جنگ جهانی در مقابل ژاپن تا سرازیر کردن سرمایه به چین برای رشد اقتصادی تا راه شوروی رو نروند. در زمان مائو دشمن بودن ولی بعد چین با کمک آمریکا از قحطی و فقط نجات پیدا کرد. الان هم سرمایه رو بکشن بیرون چین بادش میخوابه. ترور بیولوژیکی در تئوری ممکن هست. حتی پدیده هارپ هم امکان داره. ولی چین همیشه منشا بیماری بوده. سه دوره طاعون در چین شروع شده.
به چشم خوددیدم که اگرقراربرداشتن متحداسراتژیک باشدکه حتما دردنیای کنونی لازم است بهترین متحد امریکاست
نیست ما خیلی شاخیم... آمریکا همش داره برنامه میچینه مردم ایران رو نابود کنه!! بابا دست بردارین از این توهمات خود بزرگ ببنی... الکی الکی کل دنیا رو دشمن خودتون کردین یا اینکه دیگه ازمون دوری میکنن.
ترور بیولوژیکی هم باشه واسه ما نبوده واسه چین بوده... ما این وسط چون مراودات یکطرفه زیادی با چین داریم خودمونو دچار کردیم!!!
کسی دلیل این که چرا ترکیه هنوز تلفات نداده چیزی میدونه؟
ترور بیولوژیک خیر، اشتباه آزمایشگاهی بله. به نظرم خود چین در اثر اشتباه آزمایشگاهی باعث پخش شدن این ویروس شده و الان هم آمریکا رو متهم می کنه تا شاید بتونه غرامت زیان اقتصادی ش رو بگیره. ضمناً من نه طرفدار آمریکام، نه روسیه، نه انگلیس نه چین.
ترور بیولوژیک خیر، اشتباه آزمایشگاهی بله. به نظرم خود چین در اثر اشتباه آزمایشگاهی باعث پخش شدن این ویروس شده و الان هم آمریکا رو متهم می کنه تا شاید بتونه غرامت زیان اقتصادی ش رو بگیره. ضمناً من نه طرفدار آمریکام، نه روسیه، نه انگلیس نه چین.
بله. این ویروس رو امریکا ساخته و برای ضربه به اقتصاد چین توی چین فعال کرده و اصلن تصورشم نمیکرده همه گیر بشه و به خودش برسه. احتمال پخشش توی ایرانم هست...
اما همونا هم پادتنشو دارن. یعنی اونایی که ساختن
چه ترور بیولوژیک باشه و چه ناشی از تناول جانوارانی که خوردنشون خارج از چارچوبهای عرف انسانی و اسلامی هست ، نشون دهنده سقوط اخلاقی انسانها است.
خدا لعنت کنه این ترامپو که به خاطر این ریاستوجمهوریش دست به هر جنایتی زد. و باید مردم امریکا هشیار بشن
آیا کرونا را «ترور بیولوژیک» می‌دانید؟:
موقعی که ویروس استاکس نت را امریکا و اسرائیل با نیت از بین بردن تجهیزات اتمی ایران بوجود آودند و از آن استفاده کردند ، در مرحله اول این ویروس نتوانست با وجود لایحه های تدافعی تجهیزات ایران آنگونه که مد نظر سازندگان ویروس بود عمل کند؛ پس از آن اسرائیلیها بدون هماهنگی با طرف امریکایی ساختار ویروس را دستکاری کردند، به گونه ای که چنان میتوانست غیر قابل کنترول شود که صدا دنیا را درآورد و تمامی کارشناسان دنیا متعتقد بودند که این ویروس تهاجمی میتواند به تمامی ابر کامپیوترهای کشورها ، حتی خود امریکا صدمه های جبران ناپذیری بزند و به تجهیزات بسیار مهم جهانی مورد حمله قرار دهد، .... و ادامه داستان که در مستند بی بی سی توضیح داد شد و در چند نوبت هم از این شبکه پخش شد.
چرا سناریور استکس نت که تمامی کارشناسان علوم کامپیوتری دنیا آن را برای کل سیستهای کامپیوتری دنیا فاجعه بار میدانستند در مورد کریدا 19 (کرونا جدید) مصداق نداشته باشد.
طی این چند سال اخیر امریکا و اسرائیل با پولهای امارات و عربستان به هر کاری دست زدند. اقتصاد چین و بخش توریسم و توان حمایتی چین از کشورهایی که با امریکا مشکل داشتند را به نوع تقویت کرد، و ضربه به چین در اولین مرحله یعنی ضربه به تمامی کشورهایی است که امریکا و اسرائیل با آنها مشکل دارند. بهرحال اگر این ئتوری واقعیت داشته با دیر یا زود ابعاد آن روشن میشود. آنچه مهم است این واقعیت یا تئوری از کشورهای قدرتمندی مثل چین و روسیه عنوان شده است.
ممکن است از این ویروس بعنوان ترور بیولوژیک استفاده بشه ولی منشا ویروس طبیعت است نه آزمایشگاه
آقا این همه گفتیم مرگ بر آمریکا بابا یه بار بگیم زنده باد آمریکا زنده باد خودمون زنده باد همه شاید خدا یه توجه ویژه به ما کرد
کسی که صبح تا عصر مرگ مرگ مرگ می کنه اونم نه یک روز نه دو روز
والا من که خسته شدم
مطمعن باشید ترور بیولوژیکی هست.
این ویروس ...توجه کنید....... بیشتر باعث مرگ افراد

1-افراد مسن که بیشترشون باز نشسته هستند و فقط از بیمه حقوق میگیرند.
(هزینه بر)
2-افراد بیمار که مشکلات قلبی ریوی و کبدی و ............ دارند وتحت درمان
(هزینه بر)

تا اینجا همش بنفع شرکتهای بیمه است که فرقی نداره تو ایران --چین--امریکا--اروپا باشه..چون از شر این مخارجذخلاص میشن
آیتم بعدی...شرکتهای داروسازی از این به بعد خدایی میکنن.
شرکتهای تولید لوازم بهداشتی هم رونق میگیرن و میلیاردها بجیب میزنن.
بیمارستانها در امدشون نجومی بالا میره(بعضی کشورها مثل ایران و امریکا و...)
کشورهای با اقتصاد ضعیف رو ضعیفتر میکنه و راحتتر میشه بزانو در آوردشون.

و زمانی که رعب و وحشت مرگ کل دنیا رو گرفت اونهایی که خودشون این ویروس رو درست کردن میپرن وسط و میگن واکسنشو ساختیم و میشه تجارت واکسن که صد برابر نفت سود براشون میاره.
و خیلی مسایل دیگه که هست که نشون میده این ویروس دست ساز و عمدی پخش شده.
تا بتونه معضلات بوجود اومده تو کشورها رو بر طرف کنه.
خیلی از کشورهای دنیا تحت این سه عامل نحس و کثیف تقریبا هر -40 30 سال دچار بحران میشن
1-بانک.... (ربا-تورم)
2-بورس ....(کلاهبرداری و ضرر مردم)
3-بیمه...و تمام کثافتذکاریهایی که انجام میدن تا به تعهداتشون عمل نکنن و سود بیشتری ببرن.
هر جا این سه عامل بود (که متاسفانه بیشتر جاها هست)بعد از مدتی باید برای حفظ بقای شرکتهای بیمه بورسی و بانک باید یه بحران بوجود بیاد....مثل

1-جنگ
2-بیماری (بیو تروریسم) داخلی یا خارجی
3-اشغال سرزمینهای دارای ثروت
.
.
.
خير .حمله بيولوژيك نيست . خصوصا" از طرف امريكا .زيرا خود امريكا به اين ويروس آلوده شده و در آينده نزديك مشكلات عديده اي خواهد داشت.كه كنترل آن برايش خيلي سخت خواهد بود.ولي تنها كشوري كه ميشود اين اتهام را به آن وارد دانست روسيه است كه تا كنون با وجود اينكه همسايه هاي آن بشدت به ويروس آلوده شده اند حتي يك مورد فوتي نداشته.يا اين كشور توانايي بالايي در كنترل كشوري بوسعت يك قاره را دارد و يا اينكه ويروس كرونا روي ژن روسها بي اثر است.
البته فرض محال محال نيست و آن اينكه روسها از قبل خود را براي چنين روزهايي آماده كرده بودند.
به عنوان کسیکه اطلاعات علمی راجع به ویروس ها ومیکرنیسمهای بیماری‌زا دارد، می‌گویم،، کرونا ویروس، امکان تولید خودبه خودی نداشته است، و قطعا حاصل دستکاریهای انسان است، باتوجه به ادعای دولت امریکامبنی برساخت واکسن، قطعا بایدنتیجه بگیریم تولید ویروس هم کارامریکاست، هیچ دولت دیگری دراین بازه زمانی کوتاه، قادربه تولید واکسن نبوده ونیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
احسنت
اگر هم باشه کار روسیه هست
من سوالی از کسایی دارم که انتشار ویروس رو ترور بیولوژیک آمریکا می دونن!؟
میزان خسارت بورس آمریکا رو چطور توجیه می کنید؟ افت ۱۵ درصدی بورس در آمریکا مبلغش رو می تونید در ذهنتون بگنجونید؟
سه نفر اول از نظر ثروت در دنیا که در آمریکا هم هستند جمعا بیش از سی میلیارد دلار ضرر کردند و این یعنی ضرر بزرگترین مالیات دهنده های اصلی آمریکا!! توجیه اقتصادی این کار چیه؟ با وجود تبلیغات ترامپ که کلا در اقتصاد آمریکا خلاصه میشه می تونه چه سودی برای ترامپ داشته باشه وقتی کشورش اینقدر مجبوره تاوان و خسارت مالی رو تحمل کنه؟
پروازهای اروپا به آمریکا برای ۳۰ روز به حالت تعلیق در اومدن!! و این یعنی بیشترین میزان خسارت اقتصادی باز هم برای آمریکا!!
آمریکا با تحریم ایران برای بازار. نفتی خودش جا باز کرده بود و افت شدید. قیمت نفت برای آنها چه تاثیر مثبتی می تونه داشته باشه؟
و اینکه در دنیایی که بر خلاف ایران همه چیز بر مدار بخش خصوصی می چرخه یعنی هیچ آزمایشگاه و لابراتواری نیست که توان تشخیص ساختگی بودن ژنوم این ویروس رو داشته باشه و بدون وابستگی به هیچ حکومتی این رو اعلام کنه؟
من نمی گم که اصلا این کار نمی تونه عمدی باشه ولی جواب قانع کننده ای برای این سوالات نمی تونم پیدا کنم!! اگه کسایی که ادعا می کنن این کار عمدی بوده می تونن در توجیه اینهمه خسارت دلیل قانع کننده ای داشته باشند؟ اصلا از بین رفتن حکومت ایران برای آمریکا هم منفعت اقتصادی نداره آخه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
منافع شخص با منافع کشور فرق داره
ضمن رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی برای عبور از این بلا متوسل به دعا شویم ، اگر فرض را بر این بگیریم که ترور بیولوژیک و یا مقوله های از این دست اتفاق افتاده تنها راه کنترل آن انسجام ملی است ، وحدت و یکپارچگی است ، چرا ؟ بخاطر اینکه اگر اهداف این چنینی مد نظر دشمنان باشد بی شک نظام سیاسی و استقلال کشور هدف دشمنان است و با وحدت و یکپارچگی این هدف دشمن یا دشمنان ناکام خواهد ماند . اما اگر فرضیه ترور بیولوژیک و توطئه ای درکار نباشد با رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی بسلامت از بحران عبور خواهیم کرد که در هردو حالت لزوم همدلی مردم و مسئولان بشدت مورد نیاز است .
سوال...کی نفع میبره ازاین ماجرا؟آمریکا
شواهد و قراین بیشتر نشون میده که کووید 19 ساخته بشر و تبعا ماهیت جنگ و ترور داره
حتا اگه سهوا شیوع پیدا کرده باشه
تابناک این جماعت دایم سرشون توی برنامه های ماهواره و فضای مجازی میچرخه اگه خود آمریکایی ها هم بیان بگن کار ما بود باز یک عده توی ایران میگن خوب حق داشته به اینا میگن کاسه داغ تر از آش. سالهاست منطقه ما رو به گند کشیده همه رو به جون هم انداخته ارتشش همه جا هست توی دل وطن فروشها هم که نفوذ کرده سالها گفتند که داعش کار آمریکاست همه میگفتند نه مگه میشه تا اینکه خودشون اعتراف کردند حالا هم شما بگو کیه که باور کنه
کار دشمن نیست
بله من ترور بیولوژیک میدونم
۱۰۰ درصد بله و هر کس نفی کند بیسواد و رک بگویم احمق هست.
به نظر بنده ترور بیولوژیک نمیتواند باشد زیرا ابزارهای ساده تری برای مقابله با چین و ایران وجود دارد که میتواند آمریکا را نیز در گبر نکند
وقتی میگویند دشمن ابر های ما را میدزدید در مورد کرونا معلوم است چه نظری دارند . توهم توطعه را کنار گذارید که از کرونا خطرناک تر است .
بیایید در کنار تمام اقدامات علمی و عقلی و بهداشتی ،به این هم فکر کنیم که توبه و استغفار از گناهانمان ، بلاها و مشکلات رو برطرف می کند انشاالله
سال ۱۳۸۶ یکی از سرداران نظامی در حاشیه سمینار بمب‌های شیمیایی علیه ایران گفت: «آمریکا با کمک اسرائیل درصدد تشکیل بانک ژنتیکی و مولکولی اقوام و ملیت‌های جهان برای ساخت سلاح‌هایی غیرمتعارف است. این کار با اهداف انساندوستانه انجام نمی‌شود بلکه آنها دنبال ساخت سلاحی هستند که بتوانند هنگام به‌کارگیری در یک محدوده جغرافیایی، اقوام خاصی که در آن منطقه زندگی می‌کنند را از بین ببرند
منبع سایت پارسینه ۱۱ بهمن سال ۹۳
با توجه مقاله ۲۰۱۶ مجله نیجر در مورد این خصوصیت کانال ویروس میتواند کار تحقیقاتی باشد اما چگونه شیوع پیدا کرده ابهامات زیادی وجود دارد ۱_ آیا آنفلوانزا ۲۰۱۹ آمریکا توام با کرونا ویروس جدید بوده یا نه ۲_ آیا نوع ژنوم ویروس چین ایتالیا و ایران تفاوت دارد یا نه ۳_ اولین مورد بعد از بازیهای ارتش دنیا در چین مشخص شده آیا آمریکا ناقل بوده یا نه ۴_ افرادی در چین مبتلا شده اند بدون مصرف خفاش و سفر به مناطق پر خطر ظن این موضوع را بیشتر می کند ۵_ چرا آرامم با ملاقاتهای مبتلایان استرالیایی و کانادایی مطمئن بود مبتلا نیست آیا توهم دارد یا موضوع دیگر باشد .بهتر است ایرانیان بداند آمریکایی که همه چیزش پول است هر شرارت انسانی از او بعید نیست نمونه آنرا منکران عاشقان غرب و آمریکا در نمونه گروه دا غش دیدند باز هم انسان دوستی اینها را تایید می کنید اگر مانند ایزدی ها اسیر این حیوانات وحشی می شدید کامل ماهیت این پلیدیها را متوجه می شدید که فقط به پول پول فکر میکنند
راستی از شریعتمداریو رائفی پور و خاتمی و جنتی خیلی وقته خبری نیست!
ممکن است بله ممکن است خیر.شاید تحقیقات ما را به بله و خیر نزدیک کند ممکن است که نتیجه خاصی ندهد.در هر صورت انچه که محرز است می بایست برای ان اماده شویم.این امکان را هم در نظر بگیرید که بیوتروریسم اصلا دولتی نباشد و یک گروه چنین کرده باشد و یا اشتباه یک فرد.دنیا دنیای اشفته ایست که رقابتهای شدید در ان جریان دارد....
خیر. مقرون به صرفه نیست.
بعید نیست. دستکاری جنوم ویروسها کار سختی نیست. ماجرای ویروس سیاه زخم را همه به یاد داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
در مورد چیزی که نمی دانیم صحبت نکنیم. سیاه زخم ویروس نیست.
هنر حرف نزدن از هنر حرف زدن زیبا تر است
بنده با این فرضیه موافق نیستم..اولا تجربه نشان داده که ایران همیشه درتاریخ قرباتی ویروس و میکروبهای مسری بوده حتی قبل از اینکه آمریکا ب این سطخ از قدرت برسد چنانکه در دوره ناصرالدین شاه یکبار وبا و بار دیگر طاعکن تقریبا هربار بیش از نیمی از جمعبت را نابود کردن..و این ضعف زیرساخاهای بهداشتی ایران را نشان میدهد نه قدرت پخش ویروس در جهان..
دوم اینکه روش مبارزه با این وبروس چندان پیچیده نیست و براحتی قابل مهار بود
سوم اینکه اگر کار امریکا بود واکسن آن را به این کشورها پیشنهاد میداد
خیر. ولی قطعا از این تاریخ به بعد همه کشور ها بدنبال این سلاح خواهند رفت و حتی در سرکوب معترضان داخل هم از ان استفاده میکنند. در کل در جهان هر قوی تری ضعیف تر را تکه پاره میکند.
اینکه حمله ی بیولوژیک بوده شکی درش نیست. ولی اینکه کار دولت امریکا بوده رو رد میکنم...!
احتمال ترور بیولوژییک بودن هست فقط دعا کنیم گل به خودی نزده باشیم مثل هواپیمای اوکراین
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند :|
قطعا بله
شک نکن
و کشور چین هم عامل تولید این ویروسه نه آمریکا
باسلام
این ویروس اگر ساخته دست بشر باشد ، آینده ای خطرناک برای جامعه انسانی می بینیم ، بد به حال آیندگان .
واگر دست طبیعت باشد ، نشان می دهد که انسانها با وجود آنکه به ادعای خودشان خیلی از مراحل علمی را طی کرده اند ، هنوز در نقطه صفراند.
اینکه احتمال بدهیم چنین و چنان و بدون آنکه سندی برای گفته های خود ارائه دهیم چه فایده ای داره؟ فرضا یکی تو آمریکا هم بیاد نظر بده این داستان کار خود ایرانه که بخواد کل جهان رو درگیر کنه...خب نتیجه چی میشه؟...پس بهتره با این شبه علم ها خودمان را خراب نکنیم....
100 درصد کار خود چین است و احتمالا همکاری نزدیک روسیه

آنهایی که میگویند کار چین نیست بهتر است فیلم 2012 راببینند
در این فیلم به وضوح بیان می کند امپراطوری قدرت از آمریکا به چین تغییر می یابدو چین قطب اول اقتصاد دنیا می شود و همینطور هم شد


اما ماجرای این ویروس چیست و چرا در چین شیوع یافت:

قصه از این قرار بود که شرکت ها و کارتل های بزرگی در چین بطور گسترده ای سرمایه گذاری کرده بودند که متعلق به اروپا وآمریکا و غرب و سایر نقاط دنیا بودند

دولت کثیف چین(که کثیف ترین و فاسد ترین و ظالمترین دولت دنیاست) همان حزب کمونیست چین در فکر خرید سهام شرکت های سرمایه گذار در کشورش را کرد اما نمی خواست گران بخرد لذا ویروس آزمایشگاهی خود را بطور گسترده ای شیوع داد و به یکباره اعلام کرد ویروس خطرناکی پدید آمده است که باعث بر هم خوردن تعادل اقتصادی ، کنسل شده پروازها وسرمایه گذاری ها گشت

سپس رییس جمهور چین دقیقا دو روز پس از افت محسوس تمامی شرکت های سرمایه گذار آمد وسخنرانی کرد و گفت شرکت ها نگران نباشند سهام آنها را دولت چین خریداری می کنندو تازه آنجا بود که شرکت ها متوجه شدند داستان چیست اما کار از کار گذشته بود و مجبور شدند سهام خود را مفت به فروش برسانند و دولت چین به اصطلاح بز خری کرد

اگه فکر می کنید تحلیل من مسخره است بروید تاریخ را مطالعه کنید و ببینید آمریکا(که آن زمان قطب اول اقتصاد بود) چگونه بعد از جنگ جهانی دوم بیش از نیمی از ذخایر طلای جهان را در ازای پرداخت دلار(کاغذ) به کشور ها جمع آوری کرد و سایر دوز و کلک های آن زمان و زمان های دیگر وقتی که آمریکا در اوج بود و تا سال 2012

اما اکنون و از سال 2012 صهیونیست ها روی چین سرمایه گذاری کردند و حق وتو،عضویت دائم در شورای امنیت و... همه از این داستان حکایت دارد.

همانطور هم که پیداست کثیف ترین و فاسد ترین دولت در جهان متعلق به چین است و کوچک ترین اعتراضی مساوی است با تیر باران(نمونه اش تیر باران مسلمانان فلات تبت در 10 سال قبل) و هزارن مورد دیگر که اصلا گفته نمی شود
اینقدر این دولت فاسد است که هیچ کس و هیچ کارگردان یا نویسنده ای حتی حق نام بردن نام خدا را در فیلم یا کتاب خود ندارد چون به او مجوز انتشار نمی دهند

حالا هی بازم بگید مرگ بر آمریکا
در حالی که آمریکا تمام شده است از سال 2012

خواهیم دید چه می شود

لطفا انتشار
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ماهیت واقعی قدرت چین به خاطر سرمایه گذاری های خارجی هاست در حالی که با ورود این ویروس این مجرا رو تقریبا برای مدتی لااقل از دست دادند! و البته که چین توان و دانش تولید علم رو نداره که بتونه کل شرکت ها و سرمایه گذاری های آمریکاییها و اروپاییها رو به سر انجام برسونه و مانند انگلیه که نیاز به آمریکا و اروپا داره. پس این نظریه غیر ممکنه
!
پرنیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
صلوات بر محمد،سلام بر احمدآقا،،ببین باضرر شرکتهای خارجی در چین در دراز مدت چین ضرر می کنه یک: کشورها وشرکتها به فکر جایگزین چین افتادند مکزیک یکی از گزینه هاست حال اگه نگیم کار مکزیکیاست خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
فکر کنم منبع شما هم تلگرام است
بله شک نکنید کار امریکاست . واکسنش هم که همه می گن ۶ ماه تا یک سال تولیدش زمان می بره ۳ ماهه در استانه ورود ویروس به امریکا رو می کنه .
به نظر من چینیها به خاطر خوردن اون همه حیوانات زنده با خون و کثافتش امکان بیماری نداشته اند مگر اینکه ویروس را چند برابر قوی تر کرده باشند که چینیها را مریض کند ؟؟ !!! و معلو است ویروسی که چینیها را مریض کند بقیه مردم دنیا را میکشد
شک نباید کرد که ویروس کرونا کار خود امریکاست تا بتوانند بر جهان سیطره داشته باشد البته با چراغ خاموش ...تا بتواند رقبای قدرتمندخود رااز جمله ایران و چین را از صحنه بیرون کند ...
به هیچ عنوان حمله بیولوژیک نیست دست از این تئوری توطئه بردارید
چینیها برای اینکه اطلاع رسانی به موقع به دنیا نکردند این شایعه
را منتشر کردند
هرکس بازار فروش گوشت حیوانات وحشی ‌ووهان را ببیند متوجه میشود
باسلام هرحرفی که انسان میشنود عقل حکم می کند که فورا نه آن حرف راتایید کند ونه ردبایدمدارک واسناد کاملا بررسی شود تاحکم نهایی داده شود تاچه رسد که بعضی ها برای گفته هایشان هیچ سند ومدرکی نمیدهند ولی درشبکه های ایران یکی ازدانشمندان زیست شناسی روسیه گفتند که این ویروس ترکیب دوویروس هست وجهش ژنتیکی داده ودرآزمایشگاه درت شده حالا توسط کی معلوم نیست باید متخصصان این علم نظربدهند آن هم بادلایل قوی والا مردم عادی که نمیداندویروس چه فرقی باسلول وباکتری دارد نظردادن اشتباه است این هم یکی ازمعظلات مملکت ماست که هرکسی درهرمورد نظر میدهد درحالی که الفبای آن علم راهم نمی داند ولی متاسفانه درمملکت ماکسیکه مثلا برق خوانده درحقوق نظر میدهد یادردین نظر میدهد درحالی که اصلا ازاین علمها کلمه ای نخانده باید هرشخص درتخصص خودش حرف بزند مگراینکه به غیراز تخصص خود مثلا درروانشاسی هم مطالعات عمیق داشته باشد برخی ها ازروی تعصب حرف میزنند چه طرفدارآمریکا چه مخالف آمریکا بایدمنتظرباشیم تحقیقات کامل بشود واسنادومدارک قوی ارایه بشود تااثبات شود این ویروس کار آمریکاهست یایه کشور دیگه درضمن اگه بدون تعصب نگاه کنیم اگه جنایتهای آریکا رو دریمن یا درسوریه رونگا ه کنیم وخیلی جنایتهای دیگه این کافیه درجنایتکار بودن آمریکا یاهیروشیما دیگه لازم نیست این مساله روهم به آمریکا نسبت بدهیم واقعا بدون تعصب باشیم وهمه چیزرا باوجدانمون نگاه کنیم نه ازروی تعصب یامثل بعضی ها که عقده ای هستند
عملکرد این ویروس به نظر می رسد که ترور بیولوژیک باشد ولی توسط چه کشوری و با چه انگیزه ای مبهم است
آخرین آمارهای منتشره، کشورهای چین، ایتالیا، اسپانیا، آمریکا و آلمان در رتبه‌های اول تا پنجم ابتلا به کرونا قرار دارند و ایران در رتبه ششم است. مشخص نبود اگر این ویروس خاص برای کاربرد روی یک ژن خاص ساخته شده، چرا کشورهایی چون اسپانیا و آلمان و مهم‌تر از همه خود آمریکایی‌ها را هدف قرار داده است.تو که جات گرم و نرمه. غذا و دوات هم به موقع. اما زوال عقلت بیشتر شده. دنیا درگیر این ویروس شده. انقده من من نکن. مشکل شخصی نیست رهبر جون.
فقط حکومت چین و حکومت ایران که فکر می کنند خیلی در دنیا اهمیت دارند این موضوع را ترور بیولوژیک می دانند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی