بازدید 3907

نهاد اداره ورزش جهان به دلیل کرونا تعطیل شد

کشور سوئیس به لحاظ جغرافیایی با شمال ایتالیا که هم اکنون کانون بحران کرونا است هم مرز است. ویروس کرونا تا کنون بیش از 21000 مبتلا و بیش از 1400 کشته در ایتالیا به جای گذاشته است.
کد خبر: ۹۶۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷ 16 March 2020

کمیته بین المللی المپیک در اقدامی به منظور مقابله با شیوع گسترده ویروس کووید19 ضمن تعطیل کردن موزه المپیک؛ درهای این مقر را نیز بطور کامل بست.

به گزارش تابناک ورزشی، بیش از 500 نفر پرسنل در محل کمیته بین المللی المپیک مشغول به کار هستند که به دلیل اعلام وضعیت اضطراری بین المللی در شیوع کرونا از آنها خواسته شده از منزل و بصورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند.

دولت سوئیس به منظور مقابله با کروناویروس اجتماع بیش از 50 نفر را در لوزان ممنوع کرده است. همچنین محدودیت اعمال شده برای موزه المپیک تا 2 هفته آتی ادامه خواهد داشت. انجمن کمیته‌های ملی المپیک، آنوک که در لوزان مستقر است نیز از پرسنل خود خواسته با حضور در خانه‌ها و به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

کشور سوئیس به لحاظ جغرافیایی با شمال ایتالیا که هم اکنون کانون بحران کرونا است هم مرز است. ویروس کرونا تا کنون بیش از 21000 مبتلا و بیش از 1400 کشته در ایتالیا به جای گذاشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان