بازدید 52703
هزار و نهصد و پنجاه و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

حناچی: تهران قرنطینه نمی‌شود، چون آمریکا ایران را تحریم کرده است /روحانی: چیزی به نام قرنطینه نداریم؛ نه امروز نه در ایام عید/انتقاد رئیس مدیریت بحران تهران از صداوسیما: آن‌ها می‌گفتند همه چیز خوب است / تست کرونای جهانگیری منفی شد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه / تولیت آستان قدس رضوی: زیارت امام رضا(ع) را به بعد از عبور از شرایط حاضر موکول کنید / دلجویی وزیر آموزش و پرورش از معلم آستارایی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ 15 March 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حناچی: تهران قرنطینه نمی‌شود، چون آمریکا ایران را تحریم کرده است

شهردار تهران گفت: در شرایط عادی و خوب اقتصادی می‌توانستیم اعمال قرنطینه کنیم، اما پلن‌های بعدی قرنطینه مثل تامین مایحتاج و جبران خسارت امکان اجرا در کشور ندارد و به همین دلیل اقدامات قرنطینه نمی‌تواند کامل اجرا شود. پیروز حناچی شهردار تهران که در دویست و پنجمین جلسه شورای شهر حضور یافت گفت: در شرایطی کشور وارد موضوع کرونا شد که شرایط سخت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا را نیز پشت سر می‌گذاریم. وی ادامه داد: به توصیه‌های یکی از کشور‌های اروپایی پس از اعلام کرونا با وجود آنکه قرنطینه در آن کشور اجرا نشده است، اما اقدامات متفاوتی انجام شده است. شرکت‌های اتوبوسی: رزرو‌های مسافری برای تور‌های گردشگری لغو شده است. به شرکت‌هایی که بحران کرونا را حس کردند و باعث افت درآمد‌های آن‌ها شده است و نمی‌توانند کارکنان خود را نگه دارند، خسارات کامل پرداخت می‌شود. کارگرانی که بیکار شدند خسارت کامل پرداخت می‌شود و به کادر پزشکی و درمانی تا پایان بحران دو برابر حقوق پرداخت می‌شود. شهردار تهران گفت: شرکت‌ها تا پایان بحران از دادن مالیات و پرداخت اقساط معاف هستند و به افراد بالای شصت سال نیز توصیه شده است که در خانه بمانند و شهرداری وظیفه دارد نیاز‌های آن‌ها را تامین کند. /مهر

روحانی: چیزی به نام قرنطینه نداریم؛ نه امروز نه در ایام عید

حسن روحانی امروز یکشنبه و پس از جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی اظهار داشت: موضوعات اقتصادی که مربوط می شود به شرایط حاضر و اینکه موضوع کرونا تاثیرگذار بوده در شرایط کسب و کار آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وی افزود: اولا تصمیم جمع بر این بود و بر این تاکید کردیم که باید شرایط اقتصادی، روند اقتصادی، تعامل مردم و فعالیت اقتصادی علیرغم اینکه ما با کرونا مواجه هستیم و پروتکل‌هایی را از نظر بهداشتی باید مورد توجه قرار دهیم، اما باید فعالیت اقتصادی عادی باشد و نگذاریم در زمینه فعالیت اقتصادی مشکلی ایجاد شود. وی ادامه داد: البته در بعضی کسب و کار‌ها به طور طبیعی شرایط مشکلاتی برا‌ی آن‌ها ایجاد کرده و ما در جلسه دنبال این بودیم بتوانیم به آن‌هایی که در این شرایط دچار مشکل هستند، کمک کنیم. رییس جمهوری با تاکید بر اینکه چیزی به نام قرنطینه نه امروز و نه در ایام عید نداریم و خدمات طبق روال به مردم ارایه می‌شود، گفت: هر گونه محدودیت در ستاد ملی مبارزه کرونا در تهران تصمیم گیری می‌شود.

انتقاد رئیس مدیریت بحران تهران از صداوسیما: ما سخت مشغول مقابله با کرونا بودیم، صدا و سیما می‌گفت، همه چیز خوب است

رضا کرمی محمدی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: خاطرم هست در روز‌هایی که ما سخت مشغول اقدامات مقابله با کرونا بودیم، وقتی تلویزیون را نگاه می‌کردیم، می‌گفتند همه چیز در حال خوب شدن است، حتی ما هم انگیزه مان را از دست می‌دادیم و می‌گفتیم شاید اشتباه از ماست. اینطور برخورد کردن آدم را سست می‌کند. ما الان در شیب مبارزه هستیم نباید کاری کنیم که مردم سست شوند. وی ادامه داد: در جنوب شهر تهران، بسیاری از مردم زندگی عادی خودشان را دارند. درآمد خیلی‌ها در جنوب شهر روزانه است. این را ما باید درک و به این افراد کمک کنیم. دولت و نظام باید به این قشر کمک کنند و مطمئن باشید آن‌ها وقتی بدانند که وضعیتشان تضمین است خوب گوش می‌کنند. بسیاری از کشور‌های دیگر هم همین کار را کرده اند. وی افزود: باید مسائل را طوری بگویید که مردم باور کنند مشکل را. ما در مورد کرونا همه جانبه نیستیم و مسائل اقتصادی برای ما مهم است. ما باید ۲۰ روز، یک ماه و ... مسائل اقتصادی را بگذاریم کنار و دولت و حکومت باید تصمین بدهد به مردم که نگران نباشند. در همین صداو سیما وقتی ما تو صداوسیما میخواهیم حرفی بزنیم نباید بگویند که این حرف شما باید به بخش بازرگانی برود، چون تبلیغ شهرداری و ... می‌شود. تو شهرداری هم باید رعایت کنیم و انصافا هم رعایت شد و باید مسائل اقتصادی را کنار بگذاریم.

ادامه مرگ بر اثر مصرف الکل: اصفهان ۷ نفر

طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد مشکلاتی که مصرف الکل ایجاد کرده است، گفت: تا الان ۷ مورد مرگ ناشی از مصرف الکل در استان اصفهان داشته ایم. متاسفانه الکل‌های تقلبی به شکل خوراکی یا بخور دادن استفاده شده است که متاسفانه منجر به فوت شده و تعدادی هم نارسایی کلیه پیدا کرده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سازمان تامین اجتماعی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی نیست و مداخله‌ای در نحوه تعامل بیمارستان‌های تامین اجتماعی برای پرسنل آن‌ها نداریم.

تست کرونای جهانگیری منفی شد

دفتر معاون اول رییس جمهوری در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از الطاف محبت‌آمیز قشر‌های مختلف مردم که در طول دو هفته اخیر پیگیر وضعیت سلامتی وی بودند، اعلام کرد: به فضل الهی اسحاق جهانگیری با بهبودی کامل در محل کار حضور یافته است. در این اطلاعیه آمده است: با قدردانی از الطاف محبت آمیز قشر‌های مختلف مردم و علاقه‌مندان اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری که در طول دو هفته اخیر پیگیر وضعیت سلامتی ایشان بودند، به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند، از روز شنبه مورخ ٩٨/١٢/١٠ با مشاهده آثار سرماخوردگی و با معاینه پزشک به استراحت و درمان در منزل توصیه شدند. این اطلاعیه می‌افزاید: از آنجایی که رعایت دستورات پزشکی به ویژه در این روز‌ها برای همه لازم الاجراست و وی نیز خود را ملزم به رعایت توصیه‌های پزشکی می‌دانند، اما کار‌های مرتبط با هماهنگی وزراتخانه ها، دستگاه‌های مسئول و استانداری‌ها به ویژه امور مربوط به مقابله با ویروس کرونا را انجام داده اند که به تناسب اخبار آن از طریق رسانه‌ها منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است: به فضل الهی امروز پس از دوهفته با انجام تست کرونا و منفی شدن آن با بهبودی کامل به محل کارشان برگشتند و کار خود را سر گرفتند.

قفسه‌های پر از دستمال توالت تهران و توئیت سفیر انگلیس

حناچی: تهران قرنطینه نمی شود چون آمریکا ایران را تحریم کرده است /روحانی: چیزی به نام قرنطینه نداریم؛ نه امروز نه در ایام عید/انتقاد رئیس مدیریت بحران تهران از صداوسیما: آنها می‌گفتند همه چیز خوب است/تست کرونای جهانگیری منفی شد

سفیر انگلیس در تهران با انتشار توییتی به رفتار هم‌وطنانش برای هجوم به فروشگاه‌ها در انگلیس و همچنین در دسترس بودن مایحتاج روزانه در فروشگاه‌های ایران، واکنش نشان داد. راب مک ایر با انتشار تصویری از قفسه‌های دستمال توآلت در فروشگاهی در صفحه توییترش نوشت: خرید امروز در تهران. همان چیزی که شما نگرانش بودید. توئیت سفیر انگلیس در واکنش به رفتار هموطنانش است که در عرض یک ساعت فروشگاه‌های انگلیس را خالی کردند.

ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه

سخنگوی شورای نگهبان از اعلام نظر شورای نگهبان راجع به لایحه بودجه ۹۹، به مجلس شورای اسلامی خبر داد. عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت: پس از چند روز کار فشرده، نظر رسمی شورای نگهبان در قالب ایرادات شرعی، قانون اساسی و برخی ابهامات به مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

تولیت آستان قدس رضوی: زیارت امام رضا (ع) را به بعد از عبور از شرایط حاضر موکول کنید

حجت‎الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: از همه مردم متدین، نوع‌دوست، خیر و نیکوکار کشورمان درخواست می‌کنم در این شرایط به فکر هم‌نوعان خود باشند. وی افزود: افرادی پس از شیوع بیماری، بیکار شدند و کارشان را موقتا از دست داده‌اند. در شرایط فعلی متأسفانه کارگران روزمزد همان درآمد مختصرشان را نیز از دست داده‌اند. از مردم عزیز و نیکوکار درخواست می‌کنم که به این قشر از جامعه حتما توجه داشته باشند. حجت‎الاسلام والمسلمین مروی در ادامه درخصوص اقدامات آستان قدس رضوی در مقابله با شیوع ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه داد و گفت: ما در آستان قدس وظیفه خود می‌دانیم در حد مقدورات و امکانات، چه در حوزه بهداشتی و درمانی و چه مسائل اقتصادی به کمک مردم بیاییم و امکانات این مجموعه را در اختیار عموم مردم قرار دهیم. بر اساس اعلام آستان‌نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مروی تصریح کرد: با توجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا کشور نسبت به پرهیز از هرگونه اجتماع تأکید کرده است و از آن‌جایی که این ویروس عمدتا از طریق اجتماعات انسانی منتقل می‌شود، از مردم عزیز کشورمان درخواست می‎کنیم که امسال برنامه‌های حرم مطهر رضوی را از طریق فضای مجازی و شبکه‌های رسانه ملی دنبال کنند و معلوم نیست که اگر به مشهد مشرف شوند بتوانند به زیارت امام هشتم (ع) نائل شوند؛ لذا درخواست ما این است که زیارت را برای بعد از عبور از این مرحله بگذارند.

دلجویی وزیر آموزش و پرورش از معلم آستارایی

وزیر آموزش و پرورش در حساب توئیترش نوشت: به احترام معلمی که هفده سال پس از بازنشستگی هنوز عشق معلمی در وجودش است و با تلاش فراوان در حال کار با تکنولوژی‌های روز است برپا! ‏خودم هم ایستاده در تماس تلفنی با خانم صفایی مراتب احترام و افتخارم را به ایشان ابلاغ کردم.

هیچ تقابلی میان احکام شرعی و دستورات بهداشتی وجود ندارد

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با بیان اینکه هیچ تقابلی میان احکام شرعی و دستورهای بهداشتی وجود ندارد، گفت: اسلام نسبت به حفظ جان بسیار تأکید دارد. آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی گفت: متأسفانه یک گروه جانب افراط را طی می‌کنند و همه افکار و اندیشه‌ها را متوجه عوامل ظاهری این عالم می‌کنند و یک گروه هم جنبه تفریط را طی می‌کنند و فقط مساله دعا و تضرع و استمداد از خدای تبارک و تعالی را مطرح می‌کنند. اگر این روز‌ها افرادی مریض هستند، مبادا این را کتمان کنند، به طبیب مراجعه و با او ارتباط برقرار کنند حفظ نفس واجب است. اما در کنارش خدا می‌فرماید بدان که طبیب وسیله است، قرص داروست، اما شفا دست خدای تبارک و تعالی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۱۵۷
مردم شدن گوشت قربونی دعوای سیاسی شما با امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
واقعا مردم امریکا و ایرلن با هم اختلاف دارند ؟ اگر اختلاف دارند اقا زادها در امریکا در بهترین‌کالج آمریکا چکار میکنند ؟ دعوای سیاسی و اندیشه های اختلافی بهانه دست غربیها داده که انها مچ در مچ مسولین کشتی بگیرند . فقط مردم را برای کشتی میفرستند
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بی شک اگر در ایران هم مثل کشورهای غیر مسلمان در سرویس های بهداشتی از دستمال استفاده میشد وضعیت ایران خیلی از انگلستان و ینگه دنیا بدتر میشد و سود جویان دستمال ها رو انبار کرده و بعدا به چند برابر میفرختند!!!

نکته دیگه اینکه اگر در ملا عام و جلوی دیدگان مردم با محتکران برخورد جدی میشد وضعیت ماسک و دستکش و الکل به اینجا کشیده نمیشد و قیمتش انقدر بالا نمیرفت.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
به اصولگرایان در سه انتخابات گذشته مردم استقبال نکردند لذا اتاق فکری سیاسی انها این بوددکه شعارهای منتخبین‌مردم در مجلس و دولت را با دستگاهای انتصابی ناکارمد کردند . حالا دوباره عکس ها و فیلم ها و تصاویر انها که نباید هر روز میدید تو خیابان و کوچه و اداره بزور مشاهده کنی . یعنی اگر رای ندهی یا رای بدهی هیچ فرقی ندارد . رای بدی ناکارامد هست و مردم‌مقصر هستند رای هم دادی دولت و مجلسی درست میکنند که به مردم در حوزه شهروندی گیر بدهند . گیر دادن به شلوار و پیراهن و موی سر الان‌مشکل جامعه هست که با لگد تو شکم طرف فرو میری ؟ برو آب و برق و گاز و تبفن و اتوبوس را مجانی کن ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
کل مردم ایران کرونایی بشن تحریم ها لغو نخواهد شد . چون جمعیت گرفتار و اقتصاد کلا فلج میشه . ..‌دلیلش این هست که وقتی بر سر پادگانی نظامی امریکا آرپی جی میخوره امریکا هم‌مقابله به مثل میکنه . دوباره کسانی که آرپی چی میزنن انتقام‌میگیرند دوباره امریکا انتقام‌میگیره و در حال برنامه ریزی هست که از طریفگق صدها پهباد جای دیگر یا شخص دیگری را بزند دوباره انتقام و این ردند اینقدر ادامه پیدا میکند که اخرش معلوم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
ربطی به آمریکا نداره،ربط به عدم قرنطینه قم و هواپیمایی ماهان داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
جناب آلزایمر
فقط نشان دادی در چه سطح از سواد،علم وبهداشت قرار داری
استفاده از دستمال مختص غیرمسلمان نیست
حالم از این همه سطح شعور و فکر بالا بهم خورد
موجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
داداش تو که در همه کامنتا نوشتی تو دستمال استفاده نمیکنی فلان و بسار . واقعا عقلت میگه اینجا مردم مثل اروپا دستمال استفاده میکنند؟
توی توالتت شلنگ آب نداری؟
داداش همه استفاده میکنن قفز تو روشن فکر نیستی اما به اون اندازه نیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
حناچی
شهرداری کلانشهر استان تهران بزرگ رو رها کن.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
کرونا بهانه ای شده واسه توجیه عدم توان مدیریتی آقایون.
توان قرنطینه ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
اگر از بودجه های مراکز دیگر کم کنند خیلی خوب هم بودجه برای مبارزه با کرونا داریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
اصلاح طلبان غرغری
قدرت دارن غر می زنند
ندارند غر می زنند
قرنطینه کنن غر می زنن
قرنطینه نکنن غر می زنن...
اصلاح طلبها بگن چه گلی سر این ملت زدند.

اصلا یک اصلاح طلب کاری و قاطع معرفی کنید در وزارت یا شهرداری یا جای دیگه
ویروس کرونا ساخته شده توسط کمپانی های اسلحه سازی امریکا به سفارش وزارت خزانه داری امریکا برای به زیر کشیدن وکند کردن اقتصاد چین بود .اقتصادی که طبق پیش بینی ها تا سال 2030 امریکا را له می کرد وبرای همیشه به سلطه 1قرن دلار بر مناسبات اقتصادی جهان پایان می داد و مراکز تصمیم گیری نظام سلطه را با چالشی اساسی روبرو می کرد.این ویروس در آزمایشگاه و از ترکیب ژنی آنفلونزا.سارس.اچ آی وی ساخته شده و منشأ حیوانی بودن آن از اساس غلط و انحراف افکار عمومی توسط امپراطوری خبری صهیونیستی است زیرا
1-مردم شرق آسیا وچین هزاران سال است از انواع واقسام آبزیان.دوزیستان.حشرات.خزندگان وپرندگان و....تغذیه می کنند وتا بحال هم هیچ اتفاقی نیفتاده بودو هیچ اپیدمی با منشأ حیوانی در کل تاریخ شرق آسیا وجود ندارد.
2-اگر فرض را بر شیوع بیماری بوسیله حیوانات بگذاریم دولت چین به جای قرنطینه کردن مردم خود باید حیوانات را یا نابود می کرد ویا همه حیوانات را قرنطینه می کرد که البته امری محال است وباید قبول کنیم که هنوز میلیون ها حیوان در چین ناقل بیماری هستند وزنجیره ابتلا بایدادامه پیدا می کرد در صورتیکه چنین نشده واین ویروس فقط انسانی است.
3-زمان شیوع ویروس تعطیلات سال نو چینی وجشن ها ی آن بود یعنی زمانی که بیشترین رفت وشد واجتماعات شکل می گیرد.
4-مکان جغرافیای شیوع ویروس درست در شهری بود که به مناسبت سال نو هرساله 7 میلیارد سفر به مبدأ ومقصد آن به سایر شهر های چین صورت می گیرد.
5-وزیر خزانه داری امریکا 2 روز بعد از اعلام کرونا توسط چین گفت:احتمالا ویروس کرونا باعث ایجاد شغل در امریکا می شود و به نوعی اعتراف به توطئه می کند.
6-در روزها وماه های آینده کم کم اطلاعات بیشتر واسناد بیشتری از این توطئه شوم افشا خواهد شد ونقاب از چهره کریه مدعیان حقوق بشر غربی فر و خواهد افتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
اینکه ویروس توطئه بوده یا نه ربطی به عدم مدیریت مسئولان ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
این متن رو بعنوان رزومه بفرست کیهان استخدامت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
باشه باشه ویروس کار امریکاس . حالا چرا ما از چین سوارش کردیم آوردیمش ایران
جناب مروی قبل از درخواست از مردم لطف فرموده و حرم را تا پایان بحران تعطیل فرمایید و نه فقط سه روز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
شما فاصله تو حفظ کن
حناچی هم حناش رنگی نداره !
اگر این ویروس منشأ حیوانی دارد چرا درکشوری به وسعت چین با میلیاردها حیوان زنجیره ابتلا ادامه پیدا نکرد؟
چرا چین حیوانات را قرنطینه نکرد؟
چرا چین خفاش ها را از بین نبرد و دوباره رستوران ها باز شدند؟
در حالی که قرار بود خودروسازان از ابتدای سال 99 محصولات خود را به استاندارد آلایندگی یورو5 مجهز کنند،

وزیر صنعت،معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهوری، خواستار تعویق استاندارد آلایندگی یورو۵ تا شش ماه پس از لغو تحریم‌ها علیه خودروسازی ایران شده است
من از نگرانی اسحاق داشتم سکته میکردم...
مسخره شو درآوردین
سر لج‌بازی، ملّت رو بیش‌تر از این به کُشتن ندین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
ملت فقط خودی ها هستند!!!
تست جهانگيري منفي شد پس تو قرنطينه چه كار ميكرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
دعا به جون شما
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
مظلوم نمایی!
این بحران هم مانند جنگ.سیل.زلزله.و.....تمام می شود وروسیاهی برای کسانی می ماند که الان توی هزارتا سوراخ مخفی شدند و تا شرایط عادی شد دوباره سرو کله شان پیدا می شود و ژست مردمی بودن می گیرند.مخصوصا بعضی نماینده ها ی بازنده انتخابات و آقا زاده ها به اضافه کسانی که خودشان را سیلبریتی می دانند..
به احترام تمامی پزشکان و پرستاذان و معلمان و همه همه که نون حلال میبرن و میجنگن برای خاک کشورشون سر تعظیم فرود میارم و از خدا برایشان ارزوی بهترین ها را می خواهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
معلمان و پرستاران شریفترین انسانهای ایران هستند.
جا داره از پزشکهایی که پیچوندن هم یادی کنیم
ناشناس
| Ireland |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
کلا همه جا و میدون جنگ میبینید
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
پیچونده که پیچونده جونشون از من و شما که بادمجونتر نیست تو داری حقوقش میدی ویزیت میکنه پول درمیاره الانم دوست نداره و صلاح نمیبینه مریض ببینه به شما ربطی داره
آقای حناچی؟چرا نمیگید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؟دوستان ارزشی مشتی چیزی نمیخواید بزنید بر دهان آمریکا؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
همین که ما پول نداریم قرنطینه کنیم خودش مشت محکمی بر دهان آمریکاست!نیست؟
با هوش خان اونا دستمال رو برای توالت استفاده میکنند ، کاملا کتفاوت از ما ، لطفا بگین چرا امکان پیدا کردن مواد ضد عفونی و دستکش و ماسک ندارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
تو اگر در دستشویی دستمال استفاده نمی کنی مشکل از خودت است
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
من اول با آب می شورم بعد با صابون و آخرش با دستمال کاغذی خشک می کنم و دستها را دوباره با صابون می شورم و با دستمال خشک می کنم !!!
آقای حناچی / آنچه که در باور عموم مردم مسجل است این است که در این کشور قرار است به هر نحوی از مردم پول گرفته شود و تحریمها هم بهانه است اما اگر قرار کمک به برخی کشورها بود اصلا مشکلی بنام پول نداشتیم مثلا چند روز قبل در حالیکه درون خود ایران مشکل ماسک وسایر اقلام بهداشتی داریم سردار شمخانی به نماینده یکی از کشورهای عربی پیشنهاد کمک در ارسال اقلام بهداشتی مینماید این یعنی چه ؟؟؟ یک بام و دو هوا
"انتقاد رئیس مدیریت بحران تهران از صداوسیما: ما سخت مشغول مقابله با کرونا بودیم، صدا و سیما می گفت، همه چیز خوب است"

حالا باید اینو بگی؟چرا همون موقع صدات در نیومد؟ به فرض تلویزیون دستت نبود ,نمیتونستی با خبرگزاری ها مصاحبه کنی؟

اونم به فرض نمیشد گوشی نداشتی یک ویدیو تصویری از خودت بگیری بعد در مجازی منتشر کنی؟


نه داداش این حرف ها نیست اون موقع شیرین عسل شدید برای بالادستی ها و حرفشون رو گوش دادید مخفی کاری کردید ,حالا که گندش درومده , افتادید به چه کنم, چه کنم و انداختن بار مسئولیت به گردن همدیگه و متهم کردن همدیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
حاضر هستن هر بلایی سرمون بیاد ولیجلوی آمریکا کم نیارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
چرا انتقاد از صدا و سیما؟
در اين شرايط بحرانى كشور شاهد تلاش مضاعف معلمان دلسوز و دانش آموزان و دانشجويان در فضاى مجازى و ساير تكنولوژيهاى روز هستيم
يك بار ديگر به ياد موضوع انشاى قديمى و تكرارى :علم بهتر است يا ثروت افتادم اكنون واقعيت را به عينه ميبينيم كه تمام مردم اعم از فقير ، ثروتمند ، مرد ، زن ، بزرگ و كوچك منتظر يافته هاى علمى جديد دانشمندان براى علاج كرونا هستند پس علم پيشتاز است .
بله تهران را نمی توان قرنطینه کرد. چون جان مردم وجه المصالحه خوبی بین گروههای سیاسیی است. یک بار می گویند قرنطینه مال قرون وسطاست و الان دم از معیشت مردم می زنند اما مشکل جای دیگر است.
نهایت رذالت است که بگذاریم مردم بمیرند تا جامعه جهانی امریکا را بخاطر تحریم تحت فشار قرار دهد.قرنطینه چه ربطی به امریکا دارد؟چرا مغالطه میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
قرنطینه حداقل 5 میلیارد دلار هزینه به کشور تحمیل میکنه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
از وبودجه های دیگه بزنید و برای مردم مصرف کنید،بالاخره پول مردم را در دست دارید!
تا زمانی قرنطینه نکنید این مشکل است متاسفانه ما اصلا مدیر نداریم روز اول شروع کرده بودید تا الان تا حد زیادی کنترل شده بود شرکتها خوابیدند و مشکلات اقنصادی ایچاد شد با این روند ما تا تابستان درگیرم و این اتفاق مشکلات زیادی در سال دیگه ایجاد می کنه اقای روحانی با این تدبیرش همه را بدبخت کرد
بنده بعنوان یک کارشناس مساعلات قرب آسیا باید به ارزتان برسانم که شهرداری تهران باید به دست افرادهایی اداره شود که شجاعت داشنه باشند. مثلا شهردارانی که شجاعت و روحیه جهادی ساخت منوریل داشتندامروز می توانند بحران را مدیریت کنند. باید از ذخایر باتجربه مانند دکتر محمود احمدی نجات استفاده کنیم تا بفضل پروردگار بحران را شکست دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
خسته نباشی کارشناس عزیز ویه دوره بازآموزی املا ءهم بری بدنیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
سلام جناب کارشناس
بهتر نیست به عرضمان برسانی تا به ارزمان؟
قرنطینه علم می خواد دانش می خواد شایسته سالاری می خواد برنامه ریزی می خواد که هیچکدومش نیست پس الکی به تحریم ها ربطش ندید الان معلوم می شه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و ...و بودجه مصرف کردند با خروجی صفر.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
دمت گرم
۱تابناک جون سفیر نمیدونه شما که میدونی تو ایران دستمال توالت مصرف نداره بعدشم اونجا طرف میخواد واقعا خودشو قرنطینه یعنی یکماه تو خونه زندونی کنه
۲گفته بودن تحریم کاغذ پاره است.پس یعنی نیست؟
۳باید دعا کنیم تا کفار غربی داروی این ویروس رو بسازن تا ما مصرف کنیم و بعد خوب شدن بهشون مرگ بفرستیم؟ مصداق نمک خوردن و نمکدون شکستن نیست؟
۴اقایون نمیرن برلین و لندن برای معالجه این مردم عادی هستن که میرن؟مصداق مغلطه و سفسطه نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
شما مصرف نداری به همه ربطش نده
راهکار ایران در مقابله با کرونا در یک جمله ساده:
کرونا می آید، بسیاری را مبتلا می کند، بخشی از جامعه می میرند و کرونا تمام می شود.
با این راهکار نه نیازی بود که برای تأمین ماسک و ضدعفونی کننده ها پیش بینی انجام شود. نه اجتماعات بزرگ ایام کرونا تعطیل شوند و نه .... قرنطینه هم لازم نیست.

واکنش مردم هم اینچنین است: ظاهرا کرونا با افراد سالم کاری ندارد بنابراین من که سلامت کامل دارم نیازی نیست از آن بترسم و میتوانم زندگی معمول خود را داشته باشم. کرونا مثل یک سرماخوردگی ساده می آید و می رود. حالا شاید یکی دو روزی هم بستری شدم که کاملا رایگان است. در مورد افراد آسیب پذیر هم خیلی ساده می شود گفت عمر دست خداست. سالهاست که روزی حداقل 50 نفر در تصادفات جاده ای می میرند و هیچ کس عین خیالش نیست. حالا دو ماه هم بعضی بر اثر کرونا بمیرند مشکلی نیست که.....
تهران قرنطینه نمی شود چون پول نداریم.بمیرید چون پول نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
واقعیت همین است.اولین کاری که بعد از قزنطینه باید صورت گیرد تهیه مایحتاج عمومی مردم و رساندن آن به درب منازل آنهم بصورت بهداشتیست .شما فکر میکنید اصلا چنین سیستمی که بتواند با دقت و رعایت بهداشت این کار را به انجام برساند وجود دارد ؟ منسجم ترین گروه در این رابطه ارتش میتواند باشد آنهم در صورتی که مایحتاج عمومی و وسایل بهداشتی به اندازه کافی در اختیارش قرار گیرد و مردم همیشه در سفر هم اختلالی در کار ایجاد نکنند.گذشته از اینها هنوز تهیه و توزیع وسایل بهداشتی اولیه که مردم بتوانند در مواقع ضرور از آن استفاده کنند وجود ندارد.پس اصلا امکان قرنطینه وجود ندارد .اینکه قرنطینه قرون وسطی میباشد فقط حرف است ، اصلا توان چنین کاری در کشور وجود ندارد.
البته تا یک متری تلویزیون همه چیز خوبست،ماسک و ژل و الکل .... به وفور در حال توزیع است و کرونا در حال شکست خوردن است.
تنها راهی که وجود دارد و این روزها بصورتی آرام در گوش ما زمزمه میشود اینست که ۶۰ ، ۷۰ درصد مردم آلوده شوند .فقط بیچاره خانواده هایی که مریضشان جان بدر نبرد.
پس با کمال تاسف بهتر است با روحیه ای خوب به استقبال این آلودگی برویم و سعی کنیم سربلند بیرون بیاییم.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
سیستم سلامت پوگیده است.
و لزومی نمیبینند که براش خرج کنند قبر کندن مخارجش کمتره!
شرم باد بر کسانی که تلفظ اشتباه یک واژه انگلیسی رو توسط یک معلم به مسخره گرفتن.
دلم بحال صدا و سیما میسوزه.تا چند روز پیش دستور کار این بود که بگین همه چی ارومه و مردم در راهپیمایی و انتخابات حضور باشکوه داشته باشن!!!
یکدفعه دستور عوض شد گفتن اوضاع خطریه بمونین تو خونه و حتی اگر تونستین سر کار نرید.
در هر دو وضعیت البته مردم چیزی که براشون مهم نیست تبلیغات صدا وسیماست.
تحریم ها چه ربطی به قرنطینه دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
متن خبر را بخوان. نه تیتر....جوابت را داده
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
نمی خواهند از کار افتاده ها را کمک مالی بدهند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
قرنطینه کردن یک شهر نیازمند ارسال به موقع تمام امکانات مورد نیاز خانوار است تا دچار کمبود نشود
انگار دچار شدن به بیماری کرونا یک افتخار هست . هر کدام‌از مقامات و مسولین سیاسی برای اینکه ارتباط خود را با مردم‌محدود کنند که مبادا کرونای شوند خود بخود خودشان را قرنطینه کردند . تا به بیماری مبتلا نشوند در صورتی پزشک و پرستار را با ماسک و دستکش در خط مقدم هستند . کجاست ان شعارها . ؟
دو سه روز پیش داشتم با شوخی به دوستم میگفتم الان چند روز دیگه میان میگن اگه قم رو قرنطینه نکردیم و ویروس کل کشور رو گرفت تقصیر آمریکاست
امروز که حناچی این حرف رو زد اصن موندم خودم
یعنی این ایران ما کشوریه که جک ها و شوخی ها در کسری از ثانیه در اون تبدیل به واقعیت میشه
میگید نه یک کم گذشته رو مرور کنید خودتون متوجه میشید
چند تا مسول مثل حناچی داشته باشیم دیگه امریکا تیازی به جنگ روانی نداره
ایا این یارو همونی نبست که با سن شهدا مشکل داره ؟
تحریم شماها چی میگفتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
برای غنی سازی ،راکت سازی،ماهواره پشت سر هم بدون نتیجه پرتاب کردن و مقاصد و تبلیغات مذهبی بودجه داریم و تحریم ها اثری ندارند ولی برای مردمی که این بودجه ها را می پردازند،در شرایطی که به کمک نیاز دارند ،تحریم ها مقصرند و بودجه نیست!
جهانگیری کرونا نداره پس کجاست؟ رفیق روز های انتخاباته فقط ایشون؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
قرنطینه دو هفته ای
کشته ها و مصدومین مصرف الکل دارد به کرونا طعنه میزند!!! چرا در کشور الکل طبی به میزان کافی تولید نمیشود تا توسط داروخانه ها توزیع شود؟؟؟ ایا اکنون و با این وضعیت شرب الکل در کشور صفر است یا اقایان خودشان را به ان راه زده اند؟ تولید الکل را شناسنامه دار کنید تا بیش از این اسیب به جوانان و خانواده ها نرسد و دست قاچاقچیان و ساقیان غیر مجاز کوتاه شود.گیریم اینوسط کسی استفاده غیر شرعی کند. قطعا او را در قبر خودش خواهند گذاشت و خودش در ان دنیا پاسخگو خواهد بود و نه شما. با این وضع شما جلوی مصرف الکل را نگرفته اید فقط تولید و توزیع انرا زیر زمینی کرده اید.
پس قرنطینه مال قرون وسطی نیست بلکه کاغذ پاره ها باعث شدن امکانش نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
درست بر عکس است ما در قرون وسطا بسر می بریم!
جهانگیری وفلان مثلا مسئول کروناگرفته اصلا برای مامهم نیست،باید قرنطینه وحکومت نظامی ومنع رفت وامدخانه به خانه انجام بشه وگرنه اوضاع وحشتناکی درانتظارمونه،توشهرما انگارنه انگارملت همیشه درصحنه ریختن تو بازار واگاهانه ونااگاه دارن کرونا را انتقال میدن...یه کارگرم چندروز بهم مهلت وقدرت بدید اگه کنترلش نکردم از برج میلاد خودمو میندازم پایین
بعضی از مردم خیلی عجیب هستند.: میگن : قرنطینه بشیم ولی دچار سختی نشیم. با امریکا دربیفتیم ولی تحریم نشیم, تحریم بشیم ولی همه چیز وفق مراد مان باشد !
آخه چرا اینقدر شما خوبید؟ما جنبه اش رو نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای حناچی، کی تا حالا شما به مردم سرویسهایی داده اید که عرف بین الملل بوده است؟ همیشه مردم را رها کرده اید که خودشان هرطور میتوانند گلیمشان را از آب بکشند و اگر هوای عده ای را داشته اید از اطرافیان خودتان و وابستگان بوده است. پس به معنای واقعی تا حالا کشور داری نکرده اید. الآن هم انتظار نداریم مطابق عرف بین الملل شرایط قرنطینه را رعایت کنید. شما فقط با جان مردم بازی نکنید انتظار دیگری از شما نیست.
تحریم های آمریکا هم بهانه ای بیش نیست. در یکی از خطوط هواپیمایی مسافر بودم ، صندلی بسیار کثیفی داشت. به مهماندار گفتم این صندلی خیلی کثیف است حالم دارد بد میشود. گفت تحریم هستیم مگر نمیدانید؟ رفتم یک دستمال را خیس کردم و صندلی را تمیز کردم و نشستم. بهانه های شما هم مثل بهانه های همان مهماندار هواپیما است.
هم مملکتداریتان در شرایط عادی را دیده ایم و هم در شرایط تحریم را. روحانی وقتی کشور را تحویل گرفت نمیدانست که تحریمیم؟ حالا فهمیده؟ یا شما تازه فهمیده اید؟
سفیر انگلیس حالا راستگو شد؟!
"قفسه‌های پر از دستمال توالت تهران و توئیت سفیر انگلیس"
خب معلومه نحوه نظافت ایرانی ها با انگلیسی ها فرق داره. شانس اوردیم آب بقدر کافی هست و الا بدبخت تر از این که هستیم میشدیم. اگر اونجا دستمال توالت گیر نمیاد اینجا ماسک و الکل و ژل ضد عفونی گیر نمیاد. حتی اینجا گاهی بخاطر یه شایعه، مرغ و پیاز گیر نمیاد. سفیرم خجسته اس ها.
با سلام لطفا به دولت محترم بفرمائید حقوق اسفند بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی را پرداخت نماید تا این قشر بتوانند مایحتاج دوران قرنطینه را تهیه نمایند با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
تامین اجتماعی؟ حقوق می خوای شرمنده پول رو دادن به ویلتموس مربی فراری تیم ملی.شما فعلا قناعت کن
نتیجه دشمنی با کدخدا
باهوس کی بودی تو بقیه کشورهای پیشرفته دنیا عقب مونده هستن ما متمدن ایم
اسحااااااااااااااااق داداش کجایی کمرت زیر فشار کار نشکنه.نگرانتم خیلی
از احمد خاتمی که زمانی جوانان‌معترض را زباله و تفاله میگفت خبری نیست . کرونا با ایشان کاری ندارد ؟
جای این داستانها فکری بکنین همونهایی هم که توی قرنطینن خسته میشن و بیرون میان
برنامه تون چیه برای حل مشکل
قم رو قرنطینه واقعی میکردین تا بیماری پخش نشه تو کل کشور
حالا هی بدووین ببینین میتونین جمعش کنین
میخواستین تحریم نشین! مگه آقای ظریف نگفت خودمون اینطور خواستیم، پیشنهاد کمک آمریکا رو رد میکنین از اونطرف از روسیه درخواست کمک میکنین! هرچند مطمئنم تابناک باز سانسور خواهد کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
نگران نباش همین روزها میرن پشت میز با آمریکا قراردادها را امضا می کنند!
ذهنیات یک هموطن تندرو در این روزهای کرونایی : پزشکان' پرستاران و مدیران سلامت بدجوری محبوب ملت شده اند, باید یه کاری کنیم ' مثلا یک پزشک خلاف کار را دادگاهی کنیم و پرونده اش رو جار بزنیم . یه سریال بسازیم که ادم بد داستان رییس یک بیمارستان باشه ' یا . . . .
ویروس بیشعوری از کرونا خطرناک‌تر است امروز توی نانوایی از نانوا خواستم نان را رو میز داخل نانوایی جمع کند وتحویل دهد ایشان هم نان‌های گرم را روی میزی چید آقای از در وارد شد شروع کرد دست زدن به نان‌ها آن هم با دستکشی برا حفاظت از دستانش به دست کرده به شدت بهش اعتراض کردم با پر روی تمام میگفت اوووو نترس مریض نمی‌شی من حواسم نبود عادتا این کار رو کردم (عادتا) واز نظر خودش چون عادتا بوده حالا طوری نشده کشمکش وبحث ادامه پیدا کرد اما بحث با کسانی که رفتارشان بیشتر بر حسب عادت است تا فکر ومنطق هیچ وقت به نتیجه نمی‌رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بخدا حق داری هموطن گرامی بیشعوری در بین بعضی از ماها بیداد میکنه ولی انتظار داریم هر جا که میریم بهترین خدمات بگیریم همین نانوا رو عرض میکنم. این. نانوایی ها هم نمونه خروارن
این مطالب دو پهلوی شهردار تهران تکرار خبر از آن کشور اروپایی بود یا برنامه هدف ایران برای جبران خسارت به مردم ؟
به سفیر انگلیس بگین اینجا ملت پول ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
اون که درست. ولی در مورد دستمال کاغذی باید به استحضار سفیر انگلیس برسونیم که ملت ایران با آب خودشون رو میشورن! با آب !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
22:6
وبعد باید از دستمال استفاده کنی
مال چه دوره ای هستی؟!!!!! قرون وسطی
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
یه چندتا دستمال بهش بدید خواست بره انگلیس دست خالی نره
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
۲۲:۲۹
انگار تو ادارات و شرکت و .... در ایران توالت نرفتی ! اونجا دستمال لوله ای گذاشتن؟ یا خودت اصلا تو ایران نیستی یا هم که اقا زاده تن پرور هستی و نشتی تو کاخ دستمال میکشی خودت رو !
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
22:6
تو ایران همین که درب دستشویی بسته بشه باید کلات رو بندازی هوا ! فکر کنم اصلا از خونه نازت بیرون نرفتی و ادعای مدرنیتت هم گرفته !
آخر و عاقبت اقتصاد لیبرالی بازار آزاد جهان سومی همین است در اولین بحران همه چیز از هم می پاشه. خیلی ها آه ندارند تا با سودا ناله کنند طرف رفته با پول دولت در بازار بورس امریکا اوراق قرضه خریده و بعدش هم بلوکه شده، توی این جامعه کم و بیش تهی دست کاری به پیش نخواهد رفت.
چون امریکا ،ایران را تحریم کرده است پس ما هم شما رعیت را تنبیه میکنیم تا حالتون جا بیاد
اقای حناچی تهران قرنطینه نمی شود چون امریکا تحریم کرده جون مردم رو با امریکا گرو کشی میکنی!
اقای رییس جمهور عزیز و گرامی از دولت شما انتظاری جز این نیست
مردم ایران پول ندارند تا خرید یکجا انجام دهند مگر با بیکاری و چندرقاز حقوق بخور و نمیر میشود دستمال کاغذی خرید ایران فقط متعلق به 4% خودیها است وبس
گفت‌وگو کردن اگرچه در عالم درویشی کار ناپسندی است اما در دنیای امروز شرط بنیادین حیات است.
کرونای جهانگیری هم مثل ارز جهانگیری بود , دروغ
کلاعادت کردیم همه چی رابیندازیم گردن این واون
چرا آقازاده های مسئولان مبتلا نمی شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
این جماعت و اولادشون مثل اون بنده خدایی که جزیره شخصی داره فعلا کمین کردن تا همه چی به خیر و خوشی تموم شد بیان برای تصمیم گیری در مورد بودجه سال بعد
مگر شدت گسترش کرونا در ایران از اروپا کمتر است که قرنطینه اعلام نمی شود. آقای روحانی، وقتی راهرو بیمارستانها مملو از جنازه بیماران و کادر درمانی شود آنگاه راضی می شوید قرنطینه اعلام کنید که دیگر دیر شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بلد نیستند!
تابی جون چند روزه تمام پیامهای منو ساتسور میکی ؟؟ نکنه از طرف بچه های بالا دستور گرفتی
این چاره کار نیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بهر حال هر کی یه جور نون میخوره این بندگان خدا هم این راه انتخاب کردن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
اگر بدونی شخصی که در تابناک نظرات را تایید یا رد میکند چه مشکلات روحی رنج میبرد . من ایشان را درک میکنم . خودت را جای ایشان بءدارید با ان فشار بالادستی و امنیتی با این فشار کاربران واقعا کارشان سخت هست . با دلش میگوید این نظر را تایید کنم . نکنم . بعدا تایید کنم . فعل منفی را مثبت و مثبت را منفی کنم تا کمی نظر تلطیف پیدا کنه . ولی واقعا در کشوری که هنوز مسولین ان مربوط به جهل سال قبل هستند و سیاست ها در هر انتخابات با رای مردم تغییر نمیکند یا بی تاثیر هست نظر دان بی معنی هست . ولی چه کنیم که ماها به فصای سیاسی الوده شدیم و هر شب یه نظری میدیم .
ناسناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
نه خير خوب هم بلدن منتها رعايت حال مردمو ميكنند قرنطينه در ايران برابر مشكلات بيشتر به مردم ومخصوصابه افراد ضعيف وفقير
درود بر شرف معلم عزیزی که با عشق داره به دانش اموزانش درس میده ، و شرم بر کسانیکه حرمت معلم رو میشکنند ؟؛ ایا بخلطر تلفظ غلط یه کلمه باید با ابروی معلم بازی کرد
دسمال كاغذي كم مصرف است در عوض مصرف آب بالا رفته.
اگه از اول گوش میکردین قرنطینه یک شهر هزینه بسیار کمی هم داشت و شدیدا مشکل مدیریتی داریم بهر حال حالا هم اسمش رو هرچی میخواین بگذارین که برای دولت خرج نداشته باشه ولی لطفا سریعا محدودیت را اعمال کنید و با جان مردم بازی نکنید
نه با آن بی خیالی و بی برنامه گی و تمسخر گرفتن کرونا در ۲۰ روز پیش . نه به اینکه تلویزیون اینقدر کرونا کرونا میگوید واقعا هنگ کردم انوقت از خانه که نمیشه بیرون رفت . آپارتمان چنان شلوغ و بلوغ شده که انگاری بالای سر سقف عروسی هست .
ملت عزیز شما رو به جان عزیزانتان ، مراعات کنید
به خدا دیگه توانی برای پرستاران نمونده ، خودتون میبنید که داریم یکی یکی عزیزانمان رو از دست میدیم ؟؟ چین کمتر از ۲ ماه بیماری رو ریشه کن کرد ، ما کمتر از یک ماه کشور رو کرونایی کردیم ؟؟ ای ملت این بیماری بعد از ۱۴ روز ضربه خودشو وارد میکنه و سه روز طرف رو از پای درمیاره ؟؟ تو خونه بمونید ؟؟ بیرون فقط دارید دنبال عزارییل میروید ؟؟
آقا و خانم . چه خبرتونه ؟ چه خبرتونه ؟ یک کم به ایران فکر کنید
آمریکا رو به زوال است و هر روز هم از دیروز بیشتر در پیش آزادگان جهان رسوا میشود. امروز بیماری است دیروز تحریم قبلش جنگ تحمیلی نباید یادمان برود ما برای چه انقلاب کردبم. اگر دنبال دنیا طلبی و عافیت طلبی زندگی راحت بودیم نباید اصلا انقلاب میشد ما امید ستمدیدگان و مستضعفین جهان نیستم.نباید خودمان را ببازیم.چه سعادتی بالاتر از فدای جان در راه آرمانهای والایی که تمام مستکبران دنیا را عاصی کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
لطفا از مستضعفین صحبت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
واقعا الان آمریکا رو به زوال است؟
امریکا با این هم دبدبه و کبکبه و ادعاهای ترامپ اومده وضعیت فوق العاده اعلام کرده! حالا کشورهای کوچیک و بزرگ دیگه هم به کنار. یکیش همین امروز عراق! بعد ما که نه مدیریت داریم و نه فرهنگ مراعات کردن رو به مردم آموزش ندادیم ، با خونسردی همش میگیم چیزی نیست! مردم ناراحت نباشن. وضعیت قرمز اعلام نکنیم که یه وقت مردم نترسن! خب نترسیدن و رفتن شمال!! واقعا من نمیدونم از این پنهان کاری ها و همه چی رو خوب جلوه دادن چی گیرمون اومده که کشورهای بزرگ دنیا عقلشون بهش نرسیده!!!
مشهد و قم را چرا قرنطینه نمیکنید ؟ چرا این دو شهر خود مختار را جدا نمیکنید ؟
مردم عزیز لطفا مراعات کنید ، جبهه نظام سلامت رو دارید خسته میکنید مواطب دلاوران نظام سلامت باشیم ، هوا بس ناجدانمردانه سرد است
شهردار تهران بهتر است این مطالب را به گوش کسانی رمرمه کند که فریاد می زند تحریم ها یک مشت کاغذ پاره ای بیش نیستند. به گوش کسانی زمزمه کند که از اولین دقیقه امضاء برجام با تمام توان در جهت شکست آن اقدام کردند تا تحریم ها به جای خود باقی بماندتا آنها بتوانند همانند گذشته همه ندانم کاریها و بی لیاقتی های خود را که سبب بدبختی مردم ایران شده است را بگردن آمریکا بیندازند و به اهداف خودشان برسند.
آمريكا هيچ غلطى نميتواند بكند
این روشی که صدا و سیما در ترساندن‌مردم از کرونا در پیش،گرفته اگر در موقع انتخابات انجام‌میداد همان اقلیت ۱۶ میلیون هم رای نمیدادند . اکثر رای دهندگان پیر مردان و پیرزنان بودند که فقط از سیاست گرانی و ارزانی گوجه و خیار و نان و پنیر را میفهمند . فکر میکنند دمکراسی یعنی ارزانی ارزاق عمومی .....
بر طبق نظر امام آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .چرا بعضی ها اینقدر به التماس افتاداند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
آن زمان و آن مردمان دیگر نیستند!
چند ماه پیش یک انسانی به جامعه سلامت کشور توهین و بی حرمتی میکرد ؟؟ کجاست که یه شب بره کنار کرونایی ها شیف شب بده و سونگش رو عوض کنه ؟؟؟



.
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
املای شیفت و سوند را شیف و سونگ ننویس تا بگم کجاست
دلیل روی گردانی روز افزون ملت ایران از حسن روحانی چیست؟
رمز شب شده تحریم
اخه چه ربطی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
((:
اسحاق جان خوشگذشت؟
خدا رو شکر که تست کرونای ایشون منفی بود. حالا ایشون چرا این همه مدت غایب بود.
ای شیطونها با یک تیر دو نشون زدین
۱-مسئولان ما هم کرونا میگیرند
۲- فرقی بین اینا و مردم عادی نیست در مورد زمان دسترسی به تست و دکتر و اعلام نتیجه تست.
اگه مسئول رو راست باشه با مردم و ‌ کاردرست ، قطعا مردم ما میفهمند که یه تعداد از جمله مسئولین باید تو اولویت باشن تو درمان و اینجوری حساس نمیشن.
به امید دور شدن سایه شوم کرونا از سر مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
رو راست تر از این که میگن قرنطینه بی قرنطینه ، پول برای اینچنین عملیاتی نداریم !
!
مگه نگفتین آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند ! پس چی شد ! حالا نمیتونین تهرانو قرنطینه کنید افتاد گردن آمریکا ! هی بگردید ببینید چطور میتونید توپو بندازید تو زمینه یه بنده خدایی ! تا از زیر بار مسئولیت شونه خارج کنید !
تو که نمیتونی با تحریم آمریکا شهر رو اداره کنی چرا مسئولیت قبول میکنی !!!؟
باشه اصلان قبول شرایط قرنطینه نیست.بخاطر تحریم.اب برق که میتونین یه دوره مجانی کنین.بازم بدک نیست
من از ایران خارج نمیشم . حتی اگر کرونا فراگیر بشه ‌ . حتی جنگ بشه . قعطی بشه . سیل بیاد و زمین بلرزه . چون وطن من هست . من در کوچه ها و خیابانهای شهرم با دوستانم خاطره دارم . خون و گوشتم آریایی هست . کجا برم . کسی بره که هموطن‌من نیست . به ایران فکر نمیکند .شهرم و روستای خودم را دوست دارم .
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
شما بهتر است املای قحطی را یاد بگیری تا قعطی ننویسی ؛ ببم عسلم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
مرزها بسته است وشاید نمیتوانی ارز تهیه کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اگر ماندنت کمک میکند بمان
سفیر انگلیس احمقه، چون نمیدونه ملت ایران پول ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
هم پول هم اینکه مردم ایران از دستمال برای حرکت خاصی استفاده میکنند اما خارجی ها از آب استفاده نمیکنند معمولا
اخه تو این اوضاع بایدهمه جا تعطیل باشه
توپ پر سردار باقری هم جواب نداد
از یک مقام بلند پایه پرسیدند: ببخشید ؛ کرونا دارید؟
گفت: داشتیم ؛ تموم شد!
دوران پس از کرونا دوران متفاوتی خواهد بود ما باید تکلیف یکسری چیزها را تعیین کنیم
قرنطینه نمیکنید چون چند دهه کشور الله بختکی اداره شده نه اینکه تحریم بوده.
۴۰ً ساله که آمریکا مقصره!
عدم قرنطينه را كه ناشي از عدم اهميت به جان مردم ايران
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار