بازدید 46026
هزار و نهصد و پنجاه و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

در روز‌های کرونایی هم آب و برق مجانی نمی‌شود / کشور‌هایی که در اوضاع کرونایی به ایران کمک کردند / مخالفت محیط زیست با درخواست جدید خودروسازان

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آمریکا در قبال ایران مرتکب نسل‌کشی می‌شود / تکذیب شایعه قرنطینه تهران / و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ 14 March 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مخالفت محیط زیست با درخواست جدید خودروسازان

رییس سازمان حفاظت محیط زیست: دو شرکت خودروساز سایپا و ایران خودرو به ما نامه زده و خواسته بودند که با توجه به تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا و... ارتقای استاندارد‌ها به یورو ۵ را همچنان به تاخیر بیندازند. ما نیز پاسخ دادیم که سلامت مردم از پول شما مهمتر است و از سال آینده موظف هستید که خودرو‌هایی با استاندارد یورو ۵ تولید کنید. متاسفانه به دلیل بوتولیسم حدود ۴۳ هزار پرنده مهاجر را از دست دادیم. /ایسنا

واکنش روحانی به پیشنهاد تعیین جریمه برای کسانی که با علائم بیماری به سفر می‌روند

رئیس جمهور در پاسخ به پیشنهاد وزیر بهداشت برای تصویب مصوبه کنترل تردد در یازده استان کشور این پیشنهاد را برای کنترل بیماری مفید ارزیابی کرد و گفت: باید دقت کنیم که نقاط کنترل در استان‌ها کاملاً مشخص باشد و تیم‌های کنترل‌کننده به گونه‌ای عمل کنند که مشکلاتی همچون ترافیک در راه‌ها ایجاد نشود و قبل از اقدام به مردم اطلاع‌رسانی شود. دکتر روحانی در واکنش به پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر تعیین جریمه برای کسانی که با علائم بیماری به مسافرت و جابجایی در این استان‌ها اقدام می‌کنند، گفت: ممکن است این افراد از بیماری خود مطلع نباشند و همین که برگردانده شوند و به بیمارستان برای درمان هدایت شوند به عنوان جریمه برای آن‌ها کافی است. دکتر روحانی افزود: آرزوی همه ما تشرف به حرم‌های مطهر است، اما از هر کجا به آن‌ها متوسل شویم پاسخ ما را خواهند داد. در شرایط امروز توسل‌ها و توجهات باید با رعایت کامل اصول بهداشتی باشد.

حرم امام رضا (ع) سه روز تعطیل شد

رئیس شورای شهر مشهد در جلسه علنی امروز این شورا اعلام و از تولیت آستان قدس رضوی در این خصوص تشکر کرد. بر اساس گزارش خبرگزاری ها، حیدری در این جلسه تصریح کرد: ما هویت و هر آنچه در مشهد داریم به آستان قدس و حضرت رضا (ع) برمی‌گردد. از آقای مروی تشکر می‌کنم که در این موضوع برخورد عالمانه و کارشناسی کردند، اکنون نیز به مدت سه روز این بقعه مبارکه برای ضد عفونی تعطیل شده و امیدواریم بر مبنای همان نگاه با رجوع به بخش بهداشتی و کارشناسی و مدیران استان این موضوع تداوم یابد. رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر مردم در سراسر کشور متوجه شوند به خاطر این شرایط امکان تشرف به مشهد را ندارند، مقصد سفر یا کلا سفر را کنسل خواهند کرد، اما اگر این بقعه پذیرای مردم باشد، جمعیت را به سمت خود جذب خواهد کرد. همان ‌طور که با خداوند راز و نیاز می‌کنیم، در حالی که او را نمی‌بینیم، قطعا امام رضا (ع) از راه دور زیارت ما را پذیرا خواهد بود.

حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران به زودی تعطیل می‌شود

یونس عالی پور امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نامه‌ای از سوی وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به وزیر کشور تعطیلی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه درخواست شده است. معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: این دستورالعمل از سوی وزیر کشور به مسئولان استان و این اماکن مقدس ابلاغ‌شده و به ‌زودی اجرایی می‌شود.

سفیر سوئیس به وزارت خارجه ایران احضار شد

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر سوئیس و حافظ منافع آمریکا به وزارت امور خارجه خبر داد. موسوی افزود: به دنبال اظهارات بی اساس رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مسئول دانستن جمهوری اسلامی ایران در حمله به پایگاه نیرو‌های ائتلاف در التاجی عراق، سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا، بعد از ظهر روز جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ از سوی مدیرکل آمریکا وزارت امور خارجه به محل این وزارت فراخوانده شد و مراتب اعتراض شدید کشورمان به این اظهارات به وی ابلاغ شد. سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: در این ملاقات به حافظ منافع ایالات متحده گفته شد رئیس جمهور آمریکا به جای متهم کردن دیگران باید سیاست‌های غلط آمریکا در حضور غیرقانونی در عراق و کشتن فرماندهان و سربازان عراقی، که عامل اصلی نفرت مردم عراق از آمریکا شده است را به عنوان واقعیت بپذیرد و تاکید شد در واقع سیاست‌های غلط آمریکا در عراق باعث ایجاد تنش‌های کنونی است و مقامات آمریکا و به خصوص آقای ترامپ نمی‌توانند با اظهارات بی پایه و خطرناک از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنند.

محمدرضا شجریان از بیمارستان مرخص می‌شود

محمدرضا شجریان که از مدت‌ها پیش در بیمارستان بستری بود و پزشکان از وخامت حال او خبر داده بودند طبق اطلاعیه جدید بیمارستان محل بستری‌اش به زودی از بیمارستان ترخیص خواهد شد. در آخرین بیانیه بیمارستان جم درباره وضعیت جسمی محمدرضا شجریان آمده است: «در راستای اطلاع رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز، در کمال مسرت به استحضار می‌رساند با توجه به بهبود جمیع شرایط استاد از لحاظ کلیوی، قلبی و ریوی با نظر پزشکان معالج ایشان آماده ترخیص و پیگیری ادامه درمان در منزل زیر نظر پزشکان معالج هستند.»

برای جلوگیری از سفر مردم، باید حکومت‌نظامی اعلام شود

محمد قمی، نماینده پاکدشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شیوع کرونا در کشور به اعتمادآنلاین گفت: در برخی از شهر‌ها شدت بیماری بالاست و مردم توصیه و خواهش را گوش نمی‌کنند و باز هم سفر می‌کنند. این در حالی است که سفر هم برای آن افراد و هم برای دیگران خطر دارد. او ادامه داد: شهر‌هایی که بیشتر درگیر شیوع کرونا هستند باید قرنطینه شوند. حتی باید در این شهر‌ها حکومت ‌نظامی اعلام شود که مردم به سفر نروند. رادیو و تلویزیون اعلام می‌کند که سفر نکنید، اما مردم گوش نمی‌کنند. متاسفانه مردم به جان خودشان رحم نمی‌کنند، اما امیدواریم به جان دیگران رحم کنند. به گفته این نماینده مجلس لازم است به هر نحوی شده به منظور جلوگیری از شیوع کرونا چه با قرنطینه و چه حکومت نظامی مانع سفر مردم شویم. قمی به چرایی سفر مردم با وجود هشدار‌ها اشاره کرد و توضیح داد: مردم فکر می‌کنند بیماری مال دیگران است. این تصور غلط است و این ویروس خبر نمی‌کند و ممکن است آن‌ها هم مبتلا شوند. مردم کرونا را باور نکردند و جدی نگرفتند. اگر مردم به بیمارستان‌ها سر بزنند و افراد مبتلا به کرونا را ببینند طبیعتاً می‌پذیرند که سفر نکنند. صحبت‌هایی که در مورد کرونا مطرح می‌شود علمی است نه سیاسی. تمام دنیا به این موضوع رسیده‌اند که سرعت انتشار ویروس زیاد است. برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا یکی از راه‌ها حضور نیافتن مردم در اجتماعات است. مردم تنها باید در موارد ضروری و با وسایل ایمنی به بیرون از خانه بروند. سفر مردم برای دولت بار مالی ندارد که به این دلیل بخواهند از سفر مردم جلوگیری کنند. بلکه دولت تنها می‌خواهد مردم سلامت بمانند. مردم اعتقاد ندارند که کرونا کشنده است و می‌تواند همه را مبتلا کند. مردم باید این موضوع را باور کنند.

توئیت موسوی درباره کشور‌هایی که به ایران کمک کردند

سخنگوی وزارت خارجه در توئیتی گفت، ایران دوستان روز‌های سخت را فراموش نمی‌کند. سیدعباس موسوی در توئیت خود درباره کمک کشور‌ها به ایران برای مقابله با کرونا نوشت: «در پی توئیت و تماس تلفنی ظریف و همچنین تلاش‌های سفارتخانه‌های ایران، علاوه بر کمک‌های چین، ترکیه، امارات عربی متحده، آلمان، فرانسه و انگلیس، کمک‌های نقدی و تجهیزات پزشکی از ژاپن، قطر، جمهوری آذربایجان و روسیه دریافت شده است.» وی افزود: «دولت و مردم ایران هرگز دوستان دوران سختی را فراموش نمی‌کنند.»

لحظات دلهره آور مبارزه محمود صادقی با کرونا

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی روایتی از ابتلای خود به بیماری کرونا تا بهبودی کاملش و خارج شدن از قرنطینه را بیان کرد. محمود صادقی در گفتگو با ایسنا با اشاره به ابتلای خود به ویروس کرونا اظهار کرد: سی ام بهمن ماه یعنی دو روز قبل از انتخابات مجلس علائم رایج بیماری کرونا یعنی تب، لرز و سرفه را داشتم که این وضعیت تا چهارم اسفند ادامه پیدا کرد؛ تا جایی که مجبور به مراجعه به بیمارستان با تب ۳۸.۵ درجه شدم. آن موقع سی تی اسکن گرفتم، اما گفتند که مبتلا به کرونا نشدم. فردای آن روز از بیمارستان با من تماس گرفته و گفتند که طبق سی تی اسکن ریه‌ها درگیر شده لذا توصیه کردند که در خانه بمانم. تلفنی نسخه‌ای از تعدادی از دارو‌ها را تجویز و توصیه‌هایی کردند.

وی در توضیح توصیه‌های دکتر گفت: توصیه اکید دکتر این بود که در منزل بمانم، چون علائم حاد دیگری مثل تنگی نفس نداشتم گفتند نیازی به حضور در بیمارستان نیست کما اینکه خودم هم به دلیل اینکه آلوده بودن محیط بیمارستان احتیاط‌های لازم را داشتم. خود را در اتاقی در منزل قرنطینه کرده و تلاش می‌کردم با سایر اعضای خانواده تماس نداشته باشم که آن‌ها خدای نکرده مبتلا نشود که خوشبختانه این اتفاق هم رخ نداد. صادقی افزود: توصیه پزشک مصرف مداوم آب و چای داغ، سوپ و مایعات و مصرف ویتامین D. و ویتامین C، مسکن و یک نوع قرص بود که قبلا برای مداوای بیماری سارس استفاده می‌شد. استفاده از محلول ضدعفونی کننده و دوری از اعضای خانواده هم توصیه‌های دیگر پزشک بود. وی اضافه کرد: در این مدت تب بنده تدریجا کاهش پیدا کرد. همان زمان دو جلسه مجلس برگزار شد که بنده حضور نداشتم، اما اعلام شد که به مجلس برای دادن تست برویم. مجبور به حضور در مجلس شده و تست دادم، اما بعد از یک هفته اعلام کردند که قابل تشخیص نیست و دوباره باید تست دهم که آن زمان هم کیت تشخیص تمام شده بود؛ کما اینکه اصراری به دادن آزمایش هم نداشتم. به هر حال بعد از گذشت ده روز مجددا در بیمارستان آزمایش دادم که اعلام کردند جواب منفی است و قرنطینه تمام شد. خوشبختانه اکنون حالم بهتر است.

در روز‌های کرونایی هم آب و برق مجانی نمی‌شود

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: این روز‌ها برخی خواهان این هستند که دست‌کم دولت به مدت یکی دو ماه از دریافت پول آب و برق صرف نظر کند. این در حالی است که پولی که بابت آب و برق از مردم دریافت می‌شود، هزینه تولید را هم تامین نمی‌کند. فعال سیاسی اصولگرا گفت: در ایامی که مردم می‌توانستند در بازار شب عید سروسامانی به وضعیت اقتصادی خود بدهند، شیوع ویروس کرونا همه چیز را قفل کرد. طبعاً در چنین شرایطی گروهی کثیری از مردم به طور جدی متضرر می‌شوند، پس باید چاره‌ای اندیشید تا آن‌ها با بحران مواجه نشوند. نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش گفت: من، چون دیگر نماینده نیستم نمی‌دانم دولت به لحاظ مالی در چه شرایطی قرار دارد و آیا دارایی خزانه به قدری هست که بتوان بخشی از ضرر مردم را جبران کرد یا نه. به هر حال هم گرفتار تحریم‌هایی سخت هستیم و هم قیمت نفت پایین آمده است؛ بنابراین احتمالاً دولت توان واریز کمک نقدی به حساب‌ها را ندارد. مصباحی‌مقدم توضیح داد: این روز‌ها برخی خواهان این هستند که دست‌کم دولت به مدت یکی دو ماه از دریافت پول آب و برق صرف نظر کند. این در حالی است که پولی که بابت آب و برق از مردم دریافت می‌شود، هزینه تولید را هم تامین نمی‌کند. پس مجانی کردن حتی برای یک ماه ضرر هنگفتی به شرکت‌های آب و برق تحمیل می‌کند. غلامرضا مصباحی‌مقدم در پایان گفت: به هر حال با بحرانی عجیب و سخت روبه‌رو شده‌ایم. در چنین موقعیتی لازم است همه در کنار هم باشیم و اختلاف‌های سیاسی و عقیده‌ای را کنار بگذاریم تا بتوانیم حتی‌المقدور به مردم آسیب‌دیده یاری رسانیم.

تکذیب شایعه قرنطینه تهران

سخنگوی دولت با بیان اینکه هرگونه شایعه درباره قرنطینه تهران یک دروغ بزرگ است، گفت: هیچ تغییری در ساعات کار فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، نانوایی‌ها و دیگر مشاغل ضروری صورت نخواهد گرفت. علی ربیعی سخنگوی دولت با بیان اینکه هرگونه شایعه درباره قرنطینه تهران یک دروغ بزرگ است، گفت: هیچ تغییری در ساعات کار فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، نانوایی‌ها و دیگر مشاغل ضروری صورت نخواهد گرفت. وی همچنین با تاکید بر اینکه ساعات کار برخی مشاغل به تناسب نیاز‌های مردم نیز ممکن است افزایش یابد، تصریح کرد: برخی درصدند با ترویج شایعات، استرس و دغدغه‌های مردم را بیشتر کنند.

آمریکا در قبال ایران مرتکب نسل‌کشی می‌شود

نویسنده روزنامه الاخبار لبنان در توئیتی نوشت آمریکا با منع کردن ایران از خریداری تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا مرتکب نسل‌کشی می‌شود. حسن علیق، نویسنده روزنامه الاخبار لبنان در توئیتی تحریم‌های آمریکا علیه ایران را که مانع کمک‌رسانی به کشورمان می‌شود، محکوم کرد. علیق نوشت آنچه واشنگتن در حق ایران مرتکب می‌شود، تلاش برای نسل کشی است. وی افزود: تحریم‌های آمریکا اجازه نمی‌دهد ایران تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا را خریداری کند. ایران با تلاش‌های داخلی و کمک گرفتن از سازمان جهانی بهداشت و چین تلاش می‌کند این خلا را پر کند. با این حال اجازه دریافت کامل نیازهایش را ندارد. علیق تاکید کرد: بشریت هر کاری انجام بدهد، قادر نخواهد بود این امپراتوری شر را به علت جنایت هایش مجازات کند.

نامه روحانی به سران جهان درباره کرونا

رئیس جمهور به سران برخی کشور‌های جهان نوشت: مدیریت بحران عظیم و خطرناک کرونا توسط هیچ کشوری به تنهایی میسر نیست چه رسد به اینکه آن کشور در دسترسی به بازار‌های مالی بین‌المللی و تأمین کالا‌های مورد نیاز خود با مشکلات فراوان مواجه باشد. حجت‌الاسلام حسن روحانی روز جمعه با ارسال نامه‌ای به سران تعدادی از کشور‌ها با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبدیل شدن آن به یک اپیدمی جهانی، گفت: این ویروس مرز نمی‌شناسد و قربانیان خود را بدون ملاحظات سیاسی، اعتقادی، قومی و نژادی انتخاب می‌کند. رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مقابله با این ویروس مستلزم اقدامات هماهنگ و مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی از یکسو و اتخاذ تدابیر سخت، تأمین نیازمندی‌های اساسی مردم، حمایت مالی از اقشار آسیب دیده از تعلیق کسب و کار‌های اقتصادی، هزینه‌های هنگفت بهداشتی و درمانی و... از سوی دیگر است؛ اجرای این تدابیر مستلزم برخورداری از یک بنیه و توان قوی اقتصادی و تأمین ده‌ها میلیارد‌ها دلار بودجه است.

تاکید سنایی بر ضرورت حقوق بشری رفع تحریم‌ها علیه ایران در زمان فراگیری کرونا

مشاور ارشد وزیر خارجه گفت: زمانی که کرونا تهدیدی فراگیر شده، رفع تحریم‌های نامشروع علیه ایران ضرورتی حقوق بشری است. مهدی سنایی مشاور ارشد وزیر خارجه با اشاره به تحریم‌های غیر قانونی ایالات متحده آمریکا علیه ایران در پیامی توییتری نوشت: در شرایطی که تهدید کرونا در جهان فراگیر شده است، رفع تحریم‌های یکجانبه و نامشروع علیه ایران ضرورتی حقوق بشری است. سایر کشور‌ها نیز در این شرایط در عدم رعایت این تحریم‌های خودسرانه، مسئولیتی تاریخی در قبال ملت ایران و ملل جهان دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۵۱
قرار بود قبل از انقلاب مجانی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
بهرحال اصولگرایان با تشکیل مجلس جدید آب و برق را مجانی میکنند یا نه . چون یکی از اهداف بود . نفت کی برد و گاز کی برد ؟ دوم اینکه اصولگرایان ایا هنوز باور دارند که کرونا درمان داره و نباید کتاب پزشکی را اتیش زد .نباید هر موضوعی حتی علم را نباید سیاسی کرد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
قبل انقلاب خیلی چیزها برای پیروزی قراربود ولی الان قرارنیست قراربود اب وبرق مجانی قراربود عدالت جای تبعیض را بگیرد قراربود اشراف درانقلاب وجودنداشته باشد قراربود کوخ نشینها حکومت کنند قرار بودپابرهنه تکریم شوند قراربود حافظ بیت المال باشند قراربود قرابود لان قرارنیست
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
کی گفته قبل از انقلاب قرار بود مجانی بشه؟ بعد از انقلاب امام در زمان مرحوم بازرگان گفت، ایشان یک کمی قبول کرد. بعد آمد در تلویزیون گفت فلان جا ورشکست شد و ... متاسفانه عده ای می خواهند انقلاب را برای آب و نان بدانند. اگر چه اون موقع کمونیست ها هم سعی می کردند جو را به دست بگیرند و شعار نان مسکن آزادی سر بدهند.
ناشناس
| Spain |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
آقای مازیار لطفاً توجیح نفرمایید امام راحل در بهشت زهرا فرمودند وفلیم آن موجود است
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
اهداف انقلاب رسیدن به دمکراسی بود . مجلس مستقل با قدرت حزبی مردم‌مثل کشورهای دمکراتیک بود . رسیدن به عدالت و ازادی بود . رسیدن به استقلال بود . حالا بعد از چهل و یک سال انقلابیونی که اللن هم بر سر قدرت هستند میتوانند منکر شوند که هدف از انقلاب این موارد نبود بلکه حضور در عراق و لبنان و غزه و یمن هم بود . میشود تفسیر کرد که هدف از انقلاب این بود که قشری خاص دادگاه خاص . سمت و مقام خاص داشته باشند . میشود منکر هم شد که مردم هیچ کاره هستند . میشود اللن هم ادعا کرد که مردم تکالیف سیاسی و سرنوشت خودشان را نمیدانند وبا بودن احزاب گول میخورند . میشود خیلی از این ادعاها را کرد . ولی در اصل انقلاب که نفی دیکتاتوری و رسیدن به جمهوری بود شکی نیست
هاشم رجایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
به سلامتی امارات عربی و انگلیس هم شدن دوست دوران سختی اونم فقط با چند میلیون دلار بی ارزش ایکاش بلد بودیم چطر پول هامون رو به تاراج ندیم که مجبور نباشیم از دشمنانمون به عنوان دوست دوران سختی یاد کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
کو آب و برق مفتی ؟؟؟؟ کو پول نفت که گفتی ؟؟؟؟ ذ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
یکشنبه ۲۵ اسفند
تنها ۵ دقیقه پس از شروع به کارتالاربورس شاخص کل با ۴۰۰۰ واحد ریزش به کانال ۴۰۰ هزارواحدی پرتاب شد صف های فروش بسیار متراکم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
چرا هیچ اخباری در ارتباط با کمکهای جمهوری آزربایجان و تورکیه اراعه نشد؟؟
ولی کمک ناچیز یه کمونیست صد بار بازنشر شد؟؟!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
تا اصولگرایان و تندروها سر کار و سیاست هستند مردم روز خوشی را تجربه نخواهند کرد . مردم در انتخابات اخیر از انها استقبال نکردند . یعنی مردم با زبان و منطق دمکراسی گفتند که خدمت گذار نمیخواهیم . دوست نداریم شماها برای ما خدمت کنید . برای خدمت و خدمات و نوکری پولش و تخصصش را به کاردان یا شرکت ها بدهیید . خودتان بروید استراحت کنید . اما قبول نمیکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
حتی یکی از شما وطن فروشها حاضر نیستید در مورد آمریکا حرفی بزنید ... بله اگر دشمنی آمریکا در چهل سال گذشته نبود ، آب و برق مجانی می شد و شما مف ت خورها به آرزویتان می رسیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
قبول کنید ما مردم خوبی نبودین برا مسوولینن. همش تقصیر مردمه
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
هنوز بعضی ها نوشتن آذربایجان(همون جمهوری باکو چون اسم آذربایجان برای سرزمینهای آران به کار نمی رفت) و ترکیه رو بلند نیستن هرچند دلیلش رو خودمون می دونیم
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
مردم وطن فروش نیستن بلکه خاوری ها و زنجانی ها و امثالهم وطنشون
درود بر مبارزان سلامت کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
وای بر کسانی که اجازه دادند تا این ویروس مهلک‌ آزادانه به اقصی نقاط ایران راه یابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
دراین شرایط تمام انسانها سوار یک کشتی هستند هیچکس نمیتونه خودش جدا کنه
ادامه تحریمها تو این شرایط ضداخلاقی و ضد بشری هست
این دو تا شرکت باید تعطیل بشوند.یعنی نامه زدن دردی دوا نخواهد کرد.اینها شرکتهای فشل دولتی اند که با نگاهی دقیق به قرار داد ویلموتس و کمی تشابه سازی میتوان نحوه هدر دادن بیت المال در این شرکتهای تامین کننده سود یک اقلیت را جستجو کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
شما احیانا وارد کننده ماشین نیستی ؟
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
نخیر ناشناس انگلیسی!!!! ایشان میتوانند مصرف کننده ماشین باشند که باید پراید را 50 میلیون و. پژو را 200 میلیون بخرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
من وارد کننده ام
شما این دو شرکتو تعطیل کنید عوارض خودرو رو هم
تا این دو شرکت با مدیریتی که جیبشان هیچوقت پر
نخواهد شد بردارید بیشتر اشتغال ایجاد میشه
نمونه اش هم در کشورهای دیگه به وقور موجوده اگر فکر میکنید نمیشه
باید کمپین پرداخت نکردن قبوض راه بندازن مردم
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
پول آب و برق در مقبل هزینه های دیگر هزینه ای نیست. ایشان هم در بین این حرفها خواست حرفی بزنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
رو چه حسابی مردم نباید پول آب و برق را بپردازند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
یه طوری ازت بگیرن که نه قبض اب و برق بلکه قبض گاز همسایه ها رو هم تا یک سال خودت متقبل بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
رو حساب اینکه اگه 20 روز قرنطینه بشه تا سیکل ویروس قطع بشه مردم کار نمیکنند وظیفه دولت که مردمو حمایت کنه و مایحتاجشونو تامین کنه خودشون ویروسو اوردن خودشونم باید جبران کنن نمیشه که همه خسارتاشونو مردم پرداخت کنن ,پس اگه مخالفین با قرنطینه همه باید کار کنن تعطیلی معنا نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
تعجب می کنم از این پیشنهاد و بیشتر از اونایی که مثبت دادند (البته شاید هم رباط باشد) شما می دونید هزینه های کشور از کجا تأمین می شود؟ بخصوص الآن که تقریباً درآمد نفتی هم ندارم. این طبییعی است که همه ما دوست داشته باشیم هیچ هزینه و قبضی از ما نگیرند. اما اگر انتظار داشته باشیم که پول آب و برق را نگیرند هزینه ای تولید آب و برق را دولت از کجا باید بپردازد؟ این دقیقاً مثل این است که ما تاکسی سوار شویم و انتظار داشته باشیم کرایه نگیرند!! آیا امکان پذیر است؟ اگر تاکسی کرایه نگیرد هزینه ماشین و خودش را از کجا تأمین کند؟ یه خورده منطقی باشیم.
کسانی که به دولت ومخصوصا حسابدار دولت یعنی جناب آقای دکتر نوبخت که انصافا در شرایط تحریم و با همه ی تنگنا های موجود کشور را خوب اداره کرده است و از زحمات طاقت فرسای ایشان باید تشکر ویژه شود ومدال شایسته سالاری را باید بر سینه ایشان زدانتقاد می کنند خود توانایی اداره یک بقالی را هم نداراند و اصلا در حد واندازه وهمسنگ راننده ایشان هم نیستند.چه رسد به اینکه بخواهنداز حوزه کاری ایشان انتقاد کنند.خوب توجه کنید تست کرونا در امریکا 3200 دلار آب می خورد واز موقعی که آمبولانس شما را از درب منزل به بیمارستان می برد تا وقتی که شما از بیمارستان مرخص می شوید سنت به سنت در صورتحساب شما قید می شود.و اگر دلار نداشته باشید از کرونا خواهید مرد.حالااین بزرگ مرد جناب آقای محمد باقر نوبخت. در یک کشور تحت شدید ترین تحریم هاهمه هزینه ها را که پوشش داده اند هیچ یارانه کرونا را هم به حساب 4 میلیون ایرانی واریز می کند.لطفا چندتا جوونک به موبایل چسبیده اینقدر نق نزنید و واقعیات را هم ببینید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
اقای نوبخت باید ممنون این ملت باشه که در مقابل تمام اشتباهات ایشان سکوت کرده اند و با سیلی صورت رو سرخ می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
با سخن شما موافقم جز هزینه تست کرونا در امریکا که حدود 1300 دلار است نه3200
کارمند
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
ظلمی که جناب اقای نوبخت در حق کارمندان اداراتی که به نهادهای قدرت وصل نبودند کرده را هیچگاه فراموش نخواهیم
کرد
دروغ های وقیحانه ایشان روی دولتمردان دولت احمدی نژاد را هم سفید کرد
محمد
| United States of America |
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
خوش به حال ما اینهمه وفور نعمت بوده ما خبر نداشتهایم بنده از طرف خودم و مردم ایران از آقای نوبخت تشکر میکنم که مارا به این حال وروز انداخته و از شما نیز ممنوم که راستگو ترین انسان روی زمین هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
در حال حاضر تست و درمان کرونا برای همه آمریکایی ها . رایگان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
نا شناس 20.59چند روز پیش تست کرونا توسط شرکت های بیمه آمریکا رایگان اعلام شد. وقتی از چیزی خبر نداریم زرر نزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
کاملا درست است.
آتشی که ارتش امریکا با این ویروس درست کرد دامن خودشان را گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
جنس خوب زدی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
عجب منطقی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
نادان حالا كه پيشگويي هات درست در نيومده فرار به جلو مي كني ؟
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
از قدیم گفتند هر کسی سر راه مردم چاه بکنه، عاقبت خودش داخل آن چاه می افتد.
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
ارتش آمریکا توی قم بود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
مطمئنی کار داداش روس نیست......
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بهتر است آنهايي كه نقش آمريكا را در توليد و گسترش سلاح هاي ميكروبي نفي مي كنند، سخنان پرفسور كرمي را بشنوند.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
با کدام مدرک
ناشناس
| - |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
داداش مثل اینکه تو اروپا جنس خوب زیاده یکم برای ماهم بفرست بخدا خماریم خمار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
ارتش برادر ماست
دیگه برای این تصمیمات خیلی دیره... باید خیلی زودتر اینکارارو میکردید... الان دیگه فرقی نمیکنه
عزیز به حاجی کلانتری بگویید سازمانش را بگزارد در کوزه آبش را بخورد این نوع قانون ها برای تفریح و خنده است یه وقت جوگیر نشود
اولا مردم شهرهای کوچک وروستاها نمیدانند که کرونا در شهرشان هست یا نیست اگر امار مبتلایان کرونا را به تفکیک شهرها اعلام نمایند اهالی شهرها بیشتر مراقبت خواهند کرد بنده ساکن یکی از شهرهای کوچک گیلان هستم انگار نه انگار که کرونا هست مردم همه جا حی وحاظر وتمامی کسبه بدون استثنا مشغول داد وستد میباشند.اطلاع رسانی دولت کارساز خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
خوشبختانه با وجود فضای مجازی هیج جایی نیست که بدون اطلاع بمونه حتی ما که یه شهرستان کوچک توی یه استان کوچک و محروم هستیم هر روز امار بیماران رو توی شهر و استانمون رصد میکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
یعنی این مردم اینهمه داد و فریاد را نمی شنوند؟؟؟؟؟؟؟؟
سو استفاده از کرونا و کشور را نظامی کردن اوضاع رانه تنها بهتر ،بلکه بد تر خواهد کرد.
اعتماد به مردم و تصمیم گیری های منطقی برای قرنطینه راه حل برون رفت از این بحران است.
قرنطینه خانوادگی بیمار کرونایی یک تصمیم اشتباه و موجب سرایت آن به خانواده وجامعه است.
در این شرایط که همه کشور آلوده شده است باید تمرکز روی امکانات و تجهیزات بیمارستانی ، کالاهای بهداشتی و دارو باشد با توجه به پراکندگی جمعیت در شهرها و انواع شهرک های اطراف شهرها قرنطینه کامل نخواهد بود و بدون قرنطینه بودن بهتر از قرنطینه ناقص است
بعضی از مردم زبون خوش و خواهش حالیشون نیست . از سردار حاجی زاده و همکارانشون کمک بگیرید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
از زندگی پادگانی خیلی خوشت میاد ؟
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
ولی خواهشا این دفعه اشتباه انسانی رخ نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
ای کاش بعضی بودن !!!!!!!!! خیلی بعضی درسته
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
حاجی زاده در چنین شرایطی چیکار از دستش بر میاد،ایشان یک تعداد موشک داره که تماما با قطعات و نقشه های خارجی ساخته شده
ما مثل شاه وابسته نیستیم .دیوید دیوید او.اس آآی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بشین درجات بچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
اگر وابسته نیستی روسیه چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
فقط دیوید دیوید او. اس . آآی
ضمن آرزوی سلامتی به خسروی آواز ایران استاد شچریان
امیدواریم سلامت و تندرست و موفق باشند.
این کار خیلی خوب و پسندیده است
***
ولی ای کاش از همه استادان موسیقیایی این مملکت که مهجور مانده از وضعیت آنان نیز خبری گیریم و از آنان هم یاد کنیم

استادان ایرج سلطان آواز

و گلپا حنجره طلایی

آیا جوانان ما این دو عزیز را می شناسند؟!!!

تابناک رسالت خود تمام و اکمل بجای بیار و بنویس از این دو موسیقدان و گنجینه با ارزش جهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
واقعا درست گفتی چرا از ایرج و گلپا یاد نمی شود نمی دانم در حالی که ظاهراً استاد ایرج خیلی وقته در بستر بیماری هستند
در میان افرادی که به کرونا مبتلا شدند " خبر ابتلای اقای محمود صادقی غمی به دلم نشاند که گوئی برادر واقغیم به این درد مبتلا شده " و حالا که خبر سلامتیشان را شنیدم باید به سایت تابناک مشتلق بدهم" خبر خوشحال کننده ای بود و خدا را سپاسگزارم که این ادم خوب را در پناه خودش امان داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
جناب زیاد ی نگران شدی اصلاح طلبا به برکت امکاناتی که در اختیارشان گذاشته شده هیچی شون نمیشه قبل از اینکه بخای به من بد و بیراه بگی یه نگاه به لیست اصلاح طلبا و اصولگراهای مبتلا شده بنداز
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
آنچنان هم نوشتید لحظات دلهره آور فکر کردم چند بار رفته دم مرگ و دوباره به زندگی برگشته
البته آرزوی سلامت برای همه بیماران رو دارم. خبر فوت هر کسی رو می شنوم و عکسش رو می بینم خیلی دلم می سوزه. اینها مظلومانه می میرند
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
در میان افرادی که به کرونا مبتلا شدن خبر دو نفر خیلی شادم کرد!!! یکی زن نخست وزیر کانادا دوم وزیر صنعت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
آقای صادقی طبق صحبتشان سه بار تست داده و هر سه بار کرونا نداشته، این همه جو سازی و از آب گل آلود کرونا ماهی گرفتن
ناشناس
| - |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
جناب ناشناس 22:57 بخدا بدوبیراه گفتن به تو اوج نادانیه در مقابل امثال تو فقط باید خاموشی پیشه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
آقای ناشناس باز هم چرندیات اطلاح طلب اصولگرا راه اناختی؟؟
نامه نوشتیم که بخاطر کرونا امریکا تحریم ها را لغو کند .‌بعد قول میدهند دیگه پرچم آتیش نزنند ؟
صادقی در حد توانش خدمت کرد و روسفیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
البته توانی نداشت
این بیماری و ویروس کذایی اصلا نیازی به قرنطینه شهرها و پادگانی کردن خیابانها ندارد . فرهنگ سازی تنها راه نجات مردم هست البته نه هر فرهنگی . منطور فرهنگ اصیل آریایی هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
فرهنگ سازی یک شبه و یک هفته اتفاق نمی افتد...زمان طولانی برای فرهنگ سازی باید
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
چه فرهنگی که هی صحبتش می شه؟
یاکامل منع رفت وامدکنید یا کلا آزاد، ماکه قرنطینه کردیم وقتی همسایه وهمیشهریم بیرون هستند چه فایده ای داره
یعنی روسیه به ایران کمک نقدی کرده؟
حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران بزودی تعطیل می‌شود) هنوز تعطیل نشده ؟ بخدا که ائمه مظلومند که حتی از حرم انها اینطور عده ای برای نام و نان سو استفاده می کنند و جان مردم را بخطر می اندازند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
اگر کسی در این روزها به حرم حضرت معصومه برود متوجه خواهد شد که عملا تعطیله چون اطراف حم و مساجد از خانه های مان و خیابان های مان و کوچه هایمان خلوت تره
مگر در دوره احمدی نژاد تلویزیون هر هفته از یک اختراع و اکتشاف در تولید دارو تبلیغ میکردند و میگفتند ۹۹ درصد به خودکفایی داروی رسیدیم . اللن‌موردی که خیلی کنجکاو شدم این هست که از یک طرف میگویند تحریم ها بی ارزش هست خودکفا هستیم از طرف دیگر گفتند برجام کاغد پاره هست . یعنی اینقدر تناضات در رفتار و گفتار سیاسی زیاد وجود دارد واقعا آدم سیاسی در میماند از این تعارضات ...... بهرحال اگر در کره شمالی قعطی شد ولی تحریم لغو نشد . در عراق هم این اتفاق افتاد ولی در عراق نفت در مقابل غذا و دارو بود . حداقل عراق میتولنست نفت صادر کند .
پول آب و برق پیشکش ، مامور ها بدون و وسایل پیشگیری به منازل مراجعه میکنند که احتمال پخش ویروس توسط همینها وجود دارد.تازه بعدش هم یک مامور دیگر قبض های کاغذی را می آورد !!!! در حالی که پیامک آن را نیز ارسال میکنند.
بعد از شیوع بیشتر هم اعلام میکنند که مردم رعایت نمیکنند!!! ، نمیگویند ما با تصمیمات و رفتارهای غلط سرپیچی کردن از دستورات را به مردم القاء کردیم .
تا 60 ،70 درصد را آلوده نکنند دست بردار نیستند !!!
چرا کشور های زیر در لیست کشورهای کمک کننده به ایران نیستند
عراق لبنان سوریه بوسنی پاکستان
منابع مالی عراق کم نیست و کشور فقیری نیست
و از وجهی دیگر
تاجیکستان
افغانستان
پاسخ ها
قمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
این کشورها خودشان در حد فقر زندگی می کنند
واقعا امریکا این ویروس را ساخت ؟ غذای چینی باعث بیماری نشده ؟ یعنی خوردن سگ و گربه و مار و موش و سوسک باعث بیماری نمیشه ؟ اگر قدرت امریکا اینقدر زیاد هست دیگه زدن ار پی چی به پادگانش چه فایده داره وقتی صد تا هواپیما اف ۳۵ بر روی یک هدف شیرجه میرن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
کمی مطالعه کن ببین دنیا چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
من مطالعه کردم خوابم برد
ناشناس
| - |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
همون که تو امثال روزنامه کیهان و جوان و... رو مطالعه میکنی بسه
فقط اراجیف:
1- به جای حکومت نظامی اول بیشرفهایی که باعث ورود این ویروس و بعد کاسبی با آن از طریق احتکار و ... شدند رو معرفی و مجازات نمایید
2- اقای صادقی همه مثل شما به کاملترین پک داروها دسنرسی ندارند!
3- نامه روحانی
4- رایگان شدن برق و آب
تقریباً همه جا پر شده از این هزیان گویی ها که البته نباید فراموش کنید بعد از این بحران تازه باید پاسخگوی خیانتهای خودتان باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
اول معنای حکومت نظامی را بیاموز بعد چرتگویی وشایعه سازی کن
ناشناس
| Canada |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
۲- اگر‌ واقعا به کرونا مبتلا بوده باشد
حکومت نظامی را درست گفتی
بايد از كشور هايي كه به ما كمك كردند تشكر كنيم و سعى كنيم كمتر مرگ بر اين و ان بگيم
تا قرون آخر اقساط رو دارن میگیرن آب و برق پیش کش دولت
هیچ چیز بهتر از داشتن یک زندگی راحت نیست. چیزی مثل کشورهای سوئد و نروژ. این ملت هم باید از چنین زندگی برخوردار باشد. رفاه آسایش احترام حق هر ایرانیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
آنجا مالیات گزاف می گیرند و خدمات ارائه می دهند....اینجا هر شگردی بکار میبرند برای فرار از مالیات
آیا این نماینده مجلس نمیداند که در قوانین این کشور حکومت نظامی نداریم؟
آینده جوانان را از آنها نگیرید. این تنها چیزیست که دارند. آنها چیز زیادی نمی خواهند. کار مناسب خانه و اطمینان از آینده خود. اگر نمی توانید اینها را فراهم کنید بروید. مطمئن باشید هست کسی که توانایی این کار را دارد.
بلاخره نفهمیدیم که تحریم نعمت است یامصیبت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
برای آنها نعمت برای ما مصیبت
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
البته تحریم مصیبته
منتها از این تهدید باید بعنوان فرصت استفاده کرد و با خلاقیت راههایی برای خودکفایی پیدا کرد
حیف فقط غر می زنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
تا حالا برایشان نعمت بوده ولی الان با رکود وحشتناک اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا تازه فهمیده اند مصیبت است.
در برابر انسان های حقیر نام های بلند را صدا بزنید. خفاش به تاریکی خو کرده. خورشید را فریاد بزنید تا بپرد این نا به کار.
یکی از کسایی هستم که آرزو داشتم تو آمریکا درس بخونم و یه دوره ازش خوشم میومد.الان نگاه کنید با ما چه میکنه.هرچه ما نقد نسبت به مسئولین داریم سر جاش ولی واقعا آمریکا تو قضیه برجام و بعدش با ما چه دشمنی ها که نکرد.الان هم ما به خاطر تحریم ها مجبوریم کمک های کوچیک کوچیک از بقیه کشورها بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
الان اگه به ارزوت رسیده بودی یک جور دیگه حرف میزدی
ما از تبار کوروشیم به چیزی کمتر از سروری بر عالم رضایت نمی دهیم
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
روز هفتم آبان پس چرا جاده را ميبندي!؟
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
ماسکتو بزن پسرم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
واقعا از نسل کوروشی ؟ کوروش چنین ادعای را نداشت . یک بررسی بکن . ببین از نسل کشورهای خلیج فارس نیستی . چون ان کشورها همیشه بی رحمانه به ایران حمله میکردند . یک نگاهی به طرز حرف و طرز لباس و ....و قیافه . ببین از تبار کوروشی ؟
سرنوشت این جامعه در دست زنان است. از آنکه به شما خوبی کرد به نیکی یاد کنید. بخواهیدش تا بیابیدش. پشت در این خانه ایستاده.
در تصویر این ویدیو کنفرانس روحانی با وزیر جالبه روحانی روبروی کولر روشن نشسته .
نه به ان بی خیالی در بدو ورود کرونا به داخل کشور نه به این تز و تیوری پادگانی کردن خیابانها . چرا در کشور دو تا دولت و دوتا مجلس وجود داره . چرا ارتش وارد کارزار نشد ؟ دلیل سیاسی داره . ؟ اگر دلیل سیاسی داره . ایا ارزش سیاسی هم داره ؟
مدت ۲۵ روز هست که از منزل خارج نشدم و تا حالا هم کرونای نشدم . حالا با فرستادن سفیران به درب منزل و چگاو کردن خودم و خانواده ام قول میدهیید مسولیت سرایت بیماری و ویروس به خودم و خانواده ام را تضمین میکنید ؟ کدام‌کارتان شتابزده نبود که اینکار درست باشه . تنها راه حل اگاهی دادن بمردم و ماندن در منزل بود یعنی سیاست ها و اموزش ها باید توسط دولت انجام گیرد . در بخش سلامت موازی کاری ممنوع هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
چکاپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
ما که در را بروی هیچکس باز نمی کنیمممممممممممممم
جالبه اکثرا کشورها در لیستی هستن که مردم چه دد رسانه چه در اجتماع مرگ بر... میکنند حسادت و بد بیراه میگند. یمن، لبنان و ونزوئلا نیست البته روسیه هم بعید میدونم کمک کرده باشد. باید بعد کرونا به حق و حقوق همه ملت ها احترام بذاریم.اگر هم مشکل با یه کشور هست مقامات سیاسی باید حل کنن و مردم نباید اظهار نظر کنن.
یعنی جمکران و حرم هنوز فعاله و پذیرای زائر؟ کسی
قرنطینه به منظور عدم تماس افراد به هم از واجبات مبارزه با کرونا هست.اصول مبارزه هست همان طور که نماز اصول دین هست
هر کسی این شرایط را نمیتونه تحمل کنه . جمع کنه از ایران بره ؟ کجا برم خانوم ! اینجا وطن من و نیاکان‌من هست . کجا برم .
تا دیروز که میگفتن تحریم نعمته و کلی از آمریکا تشکر میکردن
پدرم خدا بيامرزدش سالها پیش با اینکه سواد کافی هم نداشت می گفت اگر آب وبرق واتوبوس مجانی بشود. آنوقت مملکت چطوری اداره بشود.!!!
دلارها ،و سکه های پیش فروش ،که بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار میباشد که در بانکهای امریکایی بلوکه شده را باید آنزمان آقای نوبخت مدیریت میکرد ؟ خیانتی که آقای سیف ،و نوبخت ،و تیم اقتصادی دولت به مردم ایران نموپه اند در طول تاریخ چند هزار ساله بی سابقه بوده است ، البته جناح رقیب که همسو با امریکا ،، اسراییل ،و‌کشورهای عربی مخالف برجام هم مجری این خیانت بودند ؟ آقای نوبخت جلو دوربین آشکارا دروغ میگوید ، اول همین ماه اسفند گفتند که از ۱۵ الا ۲۰ اسفند حقوق همهٔ‌بازنشستگان واریز میشود ،اکنون ۲۵ اسفند است و هنوز خبری نشده است ، ایشان فکر میکنند بازنشستگان قبل سال ۸۸ ،‌ اختلاسگر ،، رانتخوار ،و رشوه بگیر بوده اند ؟ در صورتیکه بیش از ۹۰٪ بازنشستگان قبل سال ۸۸ حتی توان هزینهٔ‌ یکماه را هم ندارند ؟،، این سالمندان پیشکسوتانی که با انقلاب ،و هشت سال جنگ تحمیلی ،و دوران بازسازی ،و سپس بار تحریمهای سالهای بعد از ۸۶ را نیز تحمل کرده اند ،و اکنون هم بیشترین فشار تحریمهای ریس جمهور احمق ،، نادان ،، خود شیفتهٔ امریکا را همین قشر سالمند دارند تحمل میکنند ؟ با وجود اینکه هر روز اجناس ضروری دارد گران ،و کم میشود ، اما هنوز حقوق بازنشستهٔ‌ناتوان پرداخت نشده است ؟، به چه کسی باید این دردها را گفت ؟،،
اقای صادقی از بزرگ نامداران موسیقی اوازی معاصر ایرج . گلپا و شجریان هستند
شجریان یک زمانی و غیر مسفیم سیاسی شد و سیاسی خواند و با تبلیغات گسترده محبوب شد !
ولی ایرج و گلپا سیاسی نشدند و سیاسی نخوانند و به قول شما مهجور شدند ایرج و گلپا در تاریخ این کشورماندگار شدند و بعدها ارزش اینها مشخص خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
ارزش کارهای استاد با گلپا و ایرج اصلا قابل مقایسه نیست. آنها هم در جای خود قابل احترامند وولی در جایگاه رفیع استاد نیستند.
امام خمینی گفت برق و آب مجانی تاز ه به اینها بسنده نکنید! چرا به حرفهای ایشان عمل نمیشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
مجانی برای تولید کننده نه مصرف کننده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
تبلیغات برای رسیدن به قدرت بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
انگارخیلی عجله داری هنوز 50سال نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
همه اش شعار و وعده و وعید بود !!!!!!!!!
بشین تا بشه
جک نگو
قم زلزله آمده. فکر کنم قمی ها رفتن مرحله بعد
احتیاج به یه حس خوب داریم
اگر حکومت به زندانیهای عقیدتی سیاسی هم در روزگار کرونا مرخصی بده هم کار خیر کرده هم یه حال اساسی به تعداد زیادی از ایرانیها داده....
امثال نرگس محمدی، نوری زاد و نسرین ستوده
ما انسانها قطره ای از جهان هستی هستیم در کنار کارهای پیشگیری و درمان لازمه دکترهای روانشاس باید بیایند بکمک مردم واسه مشکلات ترس ,اضطرابها , وسواس ... مردم راهنمایی کنند
ببخشید اگر من کارمندزاده بی دستوپا با گنده لات الوات چاقوکش و محلمون که هر معاصی و معصیتی واسش سادهه کل کل راه بندازم کسی منو بابت این کار ا تشویق می کنه ؟
سازمان هواپیمایی کشوری باید پاسخگوی این رذالت باشد
آقای روحانی هیچ کشوری باواردکردن ویروس وشیوع آن ازدنیا تقاضای ۵ میلیارددلارکمک ورفع تحریم رانکرده است!
"نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش گفت: من، چون دیگر نماینده نیستم نمی‌دانم دولت به لحاظ مالی در چه شرایطی قرار دارد و آیا دارایی خزانه به قدری هست که بتوان بخشی از ضرر مردم را جبران کرد یا نه."

!
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
پس كو بقيه اش سانسورچي !؟؟؟
هنوز با این اوضاع در حرمها و مسجدجمکران باز است؟ آیا امام رضا به این وضع راضی هستند؟این امام رئوف که تو قلب ما است و او هم پشتیبان ماست.
بیاد بیاریم داستان قوم حضرت یونس را.....همین که عذاب نزدیک قوم رسید و با چشم خود آن را دیدند، همگی به خدا ایمان آورده و توبه کردند ، خدا هم آن عذاب را که در دنیا خوارشان می ساخت، از ایشان برداشت.
فکر می کنی که مثلآً پول آب و برق را نگیرن، هزینه هاشو از کجا تأمین می کنند؟
دوباره از جیب من و تو باید بگیرن.
پول نفت دیگه تموم شد، باید از جاهای دیگه قیمت ها را بالا ببرند و بگیرن
پس بهتر همون پول آب و برق را هر کسی به هر اندازه مصرف کرده، بگیرن تا اینکه از جای دیگر هزینه مصارف اضافی دیگران را از جیب ما بگیرن
قابل توجه کسایی که میگن پول و آب برق پرداخت نشه .... جهت یادآوری 70 درصد نیروهای وزارت نیرو پیمانکاری هستند در صورت عدم پرداخت قبوض نیروهای دائم همچنان حقوق خود را دریافت می کنند و این نیروهای پیمانکار که تمام کارها بر دوش آنهاست اعم از حوادث ، مشترکین و..... از کار بیکار شده و به آنها حقوق پرداخت نمی شود و
جناب آقای مصباحی مقدم سلام. هر دستگاهی خودش متولی دارد و اگر صلاح بداند و قدرت مالی داشته باشد قطعا" کمک خواهند کرد. در این زمان این پیشنهادات خوب نیست تنش ایجاد می کند و شما هم که دلسوز مردم هستید مسئولیتی ندارید که پیشنهادتان را اجرایی نمایید. اگر اشتباه نکنم شما در کمیسیون اقتصادی مجلس بودید و یا زمانی که نماینده مجلس بودید بیشتر بحث اقتصادی داشتید. متاسفانه جون نظرهای اقتصادی خوب نبوده و یا بموقع تصمیم مناسب گرفته نشده امروز ارز دلار به 150000 ریال افزایش پیدا کرده چراکه در هرزمانی قیمت ارز را را به مردم واقعی نگفتیم. یک زمانی قیمت 7 تومان نگه داشتیم و قیمت واقعی 50تومان بود . یک زمانی 75 تومان بوده و قیمت واقعی 170 تا 250 تومان . یک زمانی 150 توامان بوده و قیمت واقعی 357 تومان . یک زمانی 350 تومان بوده و قیمت واقعی 750تومان . یک زمانی 800 تومان بوده و قیمت واقعی 1400 تومان . یک زمان 1250 تومان بوده و قیمت واقعی 3750 تومان . و امروز حدود 5-7 هزارتومان است و قیمت واقعی باز 14500 تومان.این تغییرات ناگهانی در واقع کمر اکثر مردم کم درآمد را شکست چرا که نه دانش کافی داشتند که بموقع ریال را تبدیل کنند و نه اطلاع کافی . ماها اقتصاد دان ها و طرفدار مردم برای مردم چکار کردیم که زیان نکنند فقط به فکر خودمان بودیم.
رییس جمهور بعدی فقط باید یک نظامی باشه. این ملت فقط به نظم و دیسیپلین جدی نظامی جواب میدن. رییس جمهور بعدی باید محسن رضایی باشه و بس. واقعا از هر جهت صلاحیت و کاریزما داره به نظر من
جناب روحانی و جناب ظریف برای برداشتن تحریم ها نامه نگاری اثری ندارد باید شرایط مساوی مذاکره کرد اینکه آمریکارا از منطقه بیرون می کنیم فکر نا درستی است منافع آمریکا آنقدر در منطقه زیاد است که با چن تا موشک آنها خارج نخواهند شد تنها راه تعامل است مطمئن باشید
تلفن همراهما رو امروز قطع کردن بابت اینکه 24 ساعت از پرداخت مبلغ قبض گذشته. این روزها ماموران آب و برق و گاز پشت سر هم میان برای کنتورخوانی
تابناک یک پیشنهادی دارم البته شاید سخت باشه ولی چون نظر مردم در اون هست مقدس هم هست. قرار نیست هم اتفاقی بیفته فقط نظر مردم مشخص میشه. مگر اینگخ نظر مردم را بدونیم ولی اهمیتی ندهیم که آن مسئله دیگری است. بنظرم یک نظرسنجی یا خوانده میشوید از میزان رضایت مردم از مسیر رفته شده پس از انقلاب ترتیب بدهید. با اینکار نظرات مردم اگر ولی نعمت باشند و بی ارزش نباشند به عقیده بعضیها مشخص میشه. نمیدونم چرا کسی شهامت شنیدن صدای مردم بطور عموم نه خواص خودشون را نداره
چرا کسی نیست به داد مردم برسه.
اینجا هر کی جیبش پره دیگه به فکر بقیه نیست.
چرا کسی نمی تونه جلوی بانک مرکزی وایسته.
چرا دلار مدیریت نمیشه.
چرا عراق دینار معادل دلاره
ما که همش منم منم می کنیم چرا موقعی که موضوع پول میشه دولت فقیر میشه.
چرا سوریه لیره ۳۴ تومنه.
چرا مردی پیدا نمیشه.
چرا دلار در انحصار عده ای خاصه.
چرا دولت مردمی تو این کشور وجود ندارد.
چرا ....
چرا ...
امارات چی بیشتر از ما داره.
این همه پول ایران کجا میره.
خوب اگه مدیران نمی نونن و تو زحمت هستند نمی رن کنار تا یه کار بلد بیاد. خدا خیرتون بده. دیت سما درد نکنه. خیلی زحمت می کشید. ما راضی نیستیم شما خسته شید. لطف کنید شما استراحت کنید. تا یه تازه نفس بیاد.
خسته شدیم.
خسته
خسته
دولت آذربایجان به ایران کمک می‌کند اونوقت دولت ایران هر وقت لازم باشد از دولت اشغالگر ارمنستان حمایت می‌کند.
اقا یا خانم ساعت 0103 این نظر شخصی من نیست بلکه استادان موسیقی ایران که مرحوم شده اند و از اساتید مهم اقایان شجریان گلپا و ایرج هستند
اعتراف می کنند که کسی در آواز به پای ایرج و گلپا و دلکش نمی رسند حتی خود شجریان به صراحت می گوید که صدای ایرج متر و معیاری است در آواز ما
یا استاد بنان می گوید ای کاش صدایی مثل ایرج داشتم
یا استاد نو علی برومند افتخارش از بین همه شاگرداش گلپا بود

حالا شما دانشمند و اندشمند موسیقی!!!

که بلد نیستی یک ساز بزنی به ایرج و گلپا ایراد می گیری خدا از گناهان شما هیچ چیز دان ها بگذرد که در جق موسبقی فاخر ایران جور کردید
فقط بلدید مثل یک طوطی و تحت تاثیر جو حاکم بر جامعه حرف بزنید
الحق که بعضی وقتها سکوت و حرف نزدن یک فضیلتی برای امثال شماست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار