بازدید 18761
۲

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 22 اسفند 98/ ثبات شاخص ارزی در بازار نیمه تعطیل

بازار ارز در آخرین روز هفته شاهد عدم تغییر نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور است. همچنین در بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز برای امروز اعلام شده است که بر اساس آن نرخ ۳۴ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۴ واحد پولی دیگر افزایش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
کد خبر: ۹۶۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 12 March 2020

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 22 اسفند 98/ ثبات شاخص ارزی در بازار نیمه تعطیل

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 22 اسفند 98/ ثبات شاخص ارزی در بازار نیمه تعطیلبازار ارز در آخرین روز هفته شاهد عدم تغییر نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور است. همچنین در بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز برای امروز اعلام شده است که بر اساس آن نرخ ۳۴ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۴ واحد پولی دیگر افزایش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (پنجشنبه بیست و دوم اسفندماه 98) بازار ارز، شاهد ثبات شاخص ارزی هستیم. روند بازار در این روزها، همزمان با کاهش تقاضا، تا حدودی با عدم نوسان چشمگیر قیمت ها همراه شده است. حضور پرقدرت بازارساز همزمان محدودیت های سفر به خارج از کشور، منجر به بازگشت قیمت گذاری دلار به کانال چهارده هزار تومانی شده است.

حال بر اساس جدیدترین قیمت ها از بازار ارز، هر اسکتاس دلار آمریکا به نرخ 14750 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 14850 تومان به مردم فروخته می شود که نسبت به روز قبل، تغییری ندارد.

همچنین هر اسکناس یورو به نرخ 16600 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 16700 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به نرخ پایانی روز چهارشنبه، تغییری ندارد.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۴ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۴ واحد پولی دیگر افزایش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنج شنبه بیست و دوم اسفند ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با افت ۴۳۹ ریالی به قیمت ۵۳ هزار و ۸۴۱ ریال و هر یورو نیز با ۱۹۱ ریال کاهش به نرخ ۴۷ هزار و ۴۲۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۸۹۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۰۲ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۲۸۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۴۸ ریال، روپیه هند ۵۶۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۸۳۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۴۵۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۴۳۰ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۰۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار ۴۹۲ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۲۹۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۵۸ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۷۵۵ ریال، روبل روسیه ۵۷۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۴۹۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۷ هزار و ۱۳۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۹۹۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۶۷  ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۹۸ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۲۳۷ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۷۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۸۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۷۲ ریال، رینگیت مالزی ۹هزار و ۸۷۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۹۰۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۵۸۱ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۵۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۹۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۸ هزار و ۸۶۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۴۳۹  ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۲۰۶  ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
148500 تومان هم از مردم میخرید.جالبه در لحظه با دو قیمت از مردم خریداری میشود.جل الخالق
با توجه به کاهش شدید قیمت جهانی نفت و بنزین، قیمت بنزین در ایران هم تراز با بنزین جهانی شده هست!!!!!!! آیا دستمزد کارگران ایرانی هم تراز کارگران جهان خواهد شد؟؟؟؟ آیا دولت تصمیم خواهد گرفت که قیمت بنزین را تغییر دهد؟؟؟؟؟؟ قیمت بنزین ایران با قیمت جهانی بنزین برابر شد و حتی قیمت بنزین ایران گران تر از اروپا و آمریکا شده!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر