بازدید 56849

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۹۰۰۰ تن و جان باختگان به ۳۵۴ تن رسید/ کشف ۹۵۸ مورد جدید و ثبت رکورد جدید مرگ در کشورمان

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۹۰۰۰ تن افزایش یافت؛ این در حالی است که شمار مبتلایانی که جان باخته‌اند، طی ۲۴ ساعت اخیر بار دیگر رکورد زد که نشان دهنده رعایت نکردن موارد بهداشتی است.
کد خبر: ۹۶۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 11 March 2020

تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۹۰۰۰ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۹۵۸ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

وی با یادآوری این نکته که امروز بر خلاف روز‌های گذشته، آمار تجمیعی استان‌ها را ارائه نخواهد کرد و این روند را گهگاه در روز‌های آتی نیز تکرار خواهد کرد تا تصویر بهتری از وضعیت شیوع ویروس در کشور به عموم ارائه شود، آمار مبتلایان قطعی به ویروس در ۲۴ ساعت اخیر (از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز) در استان‌های کشورمان را بدین ترتیب اعلام کرد؛

تهران ۲۵۶ مورد، اصفهان ۱۷۰ مورد، قم ۵۳ مورد، مازندران ۳۲ مورد، گیلان ۵ مورد، مرکزی ۳۱ مورد، سمنان ۶۳ مورد، قزوین ۲۷ مورد، البرز ۴۵ مورد، گلستان ۹ مورد، خراسان رضوی ۳۴ مورد، فارس ۱۹ مورد، لرستان ۹ مورد، آذربایجان شرقی ۲۹ مورد، خوزستان ۱۷ مورد، یزد ۲۳ مورد، زنجان ۲۲ مورد، کردستان ۶ مورد، اردبیل یک مورد، کرمانشاه ۸ مورد، کرمان ۱۸ مورد، همدان ۷ مورد، سیستان و بلوچستان ۴ مورد، هرمزگان ۱۰ موردف خراسان جنوبی ۱۵ مورد، خراسان شمالی ۱۱ مورد، چهارمحال و بختیاری یک مورد، ایلام ۶ مورد و آذربایجان غربی ۲۷ مورد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت اخیر، ۶۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۳۵۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۹۵۹ تن بهبود یافته‌اند.

جهانپور در ادامه با یادآوری تداوم توصیه‌های بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به بیماری، تاکید کرد: امسال مثل سال‌های گذشته نوروز نخواهیم داشت و اگر موارد پیشگیرانه و مراقبتی رعایت نشود، نوروز رنگ و بویی از جشن باستانی نخواهد داشت. امیدوارم مردم از سفر پرهیز کنند و برای خودشان و مردم شهر‌های دیگر و کادر درمانی موجبات زحمت را فراهم نیاورند.

برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا، به اینجا بروید و برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳۹
شما چه نتیجه گیری می کنید:
1- تمام کشورهای سردسیر نیمکره شمالی و کشورهایی همجوار چین شدیدا درگیر کرونا شدند ولی روسیه هیچ مورد جدی نداشته و کمترین مورد ممکن(17 مورد که همه انها هم چینی یا مسافر از خارج بودند) را دارد وکمترین خسارات را خورده
2- تمام اقتصادهای مهم دنیا از چین تا اروپا و المان و امریکا و کانادا خسارات چند تریلیون دلاری از این ویروس خوردند و هزاران نفر مبتلا و قربانی می دهند ولی روسیه کمترین خسارات را می بیند و هیچ برنامه ای برای تخلیه شهروندان روسی از چین یا ایران اعلام نشده.
3- ترکیه هم مانند روسیه هست و ترکیه هم تنها عضو ناتو هست که با وجود مخالفت ناتو و امریکا از روسیه اس 400 خریده و کاملا تلاش می کند با پوتین هماهنگ باشد. گویا کسی می خواهد ثابت کند هر که در اروپا و ناتو با روسیه باشد در امان است.
4- در سه سال گذشته روسیه بیشتر ذخیره ارزی خود از دلار و حتی یورو را به طلا تبدیل کرده و بعد از کرونا طلا پشت سر هم دارد رکورد می زند و گران می شود
5- روسیه بر خلاف پیش بینی همه کارشناسان حاضر به ادامه همکاری با اوپک نشد و این باعث سقوط شدید قیمت نفت به زیر سی دلار می شود. همه می دانند که بزرگترین ضرر از کاهش شدید قیمت نفت حتی بیشتر از عربستان و اوپک را صنعت شیل نفت امریکا می کند. به نظر می رسد روسیه می خواهد انتقام خود از امریکا بابت تحریم صنعت نفت روسیه را بگیرد.
و موارد دیگر. حالا اگر شما یک ناظر مستقل باشید از همه این اخبار چه نتیجه گیری می توانید انجام دهید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
چقدر یه آمریکایی نگران ایران داریم ما!!
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
احتمالش هست که این ویروس ساخته روسیه باشه. چون اگه کار آمریکا بود داروش را هم داشت. ولی ظاهرا روسیه داره.
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
در این مرد که این سلاح بیولوژیک توسط روسیه و چین و حتی آمریکا تولید و پخش شده هم عقیده هستم
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تبریک میگم... شما خیلی باهوشی و فکر کردی... بزرگوار گیرم حرف شما صحیح، اونوقت چجوری مثلا روسیه اومده ملت خودش رو واکسینه کرده یا بهشون مخفی دارو داده که از چشم همه دنیا پنهان مونده؟ یعنی چجوری روسینه چندین هزار پزشک رو هماهنگ کرده تا چجوری جلوگیری کنن و کسی هم لونداده؟! ا
ناشناس
| Pakistan |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
حرف درستی است اما چرا کشورهای دیگر از جمله آمریکا این ظن را به روسیه پیدا نکرده اند . احتمال اینکه دست آمریکا و روسیه برای نابودی ایران توی یک کاسه باشه بیشتر است
مهدی -
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
هیچ فکری نمی کنیم و احساس می کنیم مانند استاد!!!!! رلئفی پور دارید آسمان و ریسمان می بافید!!!!
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
بخاطر اینه که روسیه سرد سیره ویروس تو هوای خیلی
سرد دوام نمیاره
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تنها سیاست درست پوتین که البته برای منافع خود ملت روسیه هست همین ارزان کردن قیمت نفت است. حتی مخالفت ترامپ هم با توافق پاریس و گرم شدن کره زمین هم در جهت منافع ملت امریکا از سوی ترامپ هست. خلاصه حرف پوتین و ترامپ این است که ما نفت بسیار داریم و نباید به توافق پاریس بپیوندیم که هدفش محدود کردن نفت و گاز که اروپا ندارد است و به جای ان افزایش تولید برق بادی و خورشیدی که اروپا در ان سرامد هست. ایران و همه کشورهای نفت خیز که صدها میلیارد بشکه نفت دارند نباید چشم بسته از توافق پاریس که به ضرر خودشان هست حمایت کنند . ایران و اوپک مانند روسیه باید از ارزان شدن هر چه بیشتر قیمت نفت حمایت کنند تا هم نفت شیل امریکا از بازار خارج شود و هم تکنولوژی گرانقیمت برق بادی و خورشیدی اروپا برای دنیا به صرفه نباشد. کسی که کارگاه فرش دستباف دارد تبلیغ فرش ماشینی نمی کند.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به 1503. خیلی وقت است که ایران مانند خیلی از کشورها دنیا به نمک ید اضافه می کند. در رویسه هم می توانند به همین صورت مواد لازم را به جیره غذایی ملتهای روسیه یا قزاقستان و قرقیزستان و... اضافه کرده باشند. فراموش نکینیم که این ویروس در هیج یک از کشورهای اسیای میانه هم که حتی مرز مشترک با چین دارند گسترش نیافته چون این جمهوریها میلیونها نفر کارگر در روسیه دارند و اگر الوده بشوند خواه ناخواه .برای روسیه هزینه ایجاد میشود.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به 1503 از پاکستان. دلیلش ساده هست. امریکا و غرب هم می دانندچه کسی پشت یازده سپتامبر بود یا چه کشی پست سرنگونی هواپیماهای مالزی و بمب گذاری داعش در انگلیس و امریکا و فرانسه بود و یا چه کشی پشت جنگ برخورد کشتی ها با هم بود. اما غرب اگر بخواهد مقابله به مثل کند بیشتر از روسیه از دست می دهد. چون بوئینگ و ایرباس و اقتصاد بسیار بزرگتری دارد. وارد شدن به این بازی در واقع به نفع کسی است که چیزی ندارد که ضرر کند. همین است که مرکل و ماکرون و حتی ترامپ به دنبال کنار امدن با پوتین هستند. پوتین ثابت کرده هم امکانش را دارد هم اراده این کارها را. فقط تصور کنید اگر یک ویروس بسیار خطرناک تر در دنیا مانند ایبولا منتشر بشه چه بر سر این کشورها می اید.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به 1449. یک ناظر مستقل نگران نیست که حرفش خوشایند سیاسی این گروه و یا ان گروه باشد. یک ناظر مستقل فقط عقل و منطق را و بعد از ان منافع ملت خود و مردم دنیا را ملاک قرار می دهد نه ملاحظات سیاسی این قدرت جهانی یا ان قدرت جهانی را تا بتواند بهترین توصیه و راهکار را ارایه دهد. اگر دنیا در مورد سر به نیست شدن هواپیمای مالزی یا موشک خوردن هواپیمای مالزی بر فراز اکراین یا برخورد و غرق کشتی سانچی و ... حساس بود و تا تهش پیش می رفت و مسئولان پشت پرده این جنایات را معرفی می کرد ما الان با داعش یا کرونا در دنیا و منطقه و کشور خودمان روبرو نبودیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تنها نتيجه اي كه مي توان گرفت اين است كه يا آب و هواي روسيه با كرونا سازگار نيست يا اينكه اين كشور هم مثل تركيه آمار مبتلايان را اعلام نمي كند.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
من اگر جای مسئولین بهداشتی چین و امریکا و ایران بودم فوری چند محموله از داروهای مورد استفاده در داروخانه های روسیه برای بیماریهای انفلونزا و سرماخوردگی و سرطان که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند وارد می کردم و برای بیماران کرونا تجویز می کردم. امتحان داروهای ضد سرماخودگی روسی که ضرر ندارد. شاید از اثار ان شکفت زده شوید.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
من نتیجه میگیرم که با عدم قرنطینه و مبارزه درست دستهایی در داخل کشور مستقیم و یا غیر مستقیم به نسل کشی این ملت پرداخته اند و این واقعه در تاریخ ایران بعنوان فاجعه تلخی ثبت خواهد شد!
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
اینجانب به عنوان یک کارشناس مساعل نفت و مخابرات باید به ارزتان برساند که بنده قصد نظر دادن نداشتم ولی با اسرار مسولانهای محترم سایت تابناک و برخی سران لشگری و کشوری و مقامات بین المللی نظیر خاویار سولانا و البرادعی و جان کی مون و ماهاتما گاندی از من خواستند که نظرم را بگویم. بنده مدتی نبودم چون درگیر بیماری کورونلا بودم به حدی که 7ماه در کما بودم که با دعای دوستان و همه و همه خوب شدم. و در مورد شیوع شایعه و سیاه نمایی در فضای مجازی هم بنده دستگیر و 11 ماه در حبس بودم.
بنده طی تحقیق گسترده گسترده کارشناسکی و تحلیل داده ها به این نتیجه رسیدم که کار کارِ انگلیسه
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خوشبختانه استان بوشهر کمترین میزان شیوع کرونا را دارد و امروز هم موارد جدید صفر بوده .این استان همچنین میزبان چند هزار نفر کارکنان روسی و خانواده های انها در پروژه های نیروگاههای جدید اتمی در بوشهر هم هست.
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به نعمت. هر چند منظور شما را گرفتیم ولی در شرایطی که دنیا و هزاران نفر از مردم خودمان و دهها میلیون از مردم خودمان دارند قربانی این ویروسها و رقابتهای ابرقدرتی سیاستمداران ازمند می شوند شوخی و سبک انگاشتن یک بحث کاملاجدی منزجر کننده هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
باید یکی از کشورهایی اروپایی پیش قدم بشه و از چین شکایت کنه و غرامت بخواهد مطمئنا بقیه هم میکنند تا این چینیها هر چی گیرشون اومد نخورن
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به مصطفی. یعنی نروژ و ایسلند و سوئد و کانادا که برخی قسمتهای انها از روسیه هم سردتر هستند و شدیدا درگیر ویروس شدند متفاوت هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
روسیه که به گفته سیاست مداران ما شریک راهبردی و همفکر ماست چطور راضی شده اینجوری گرفتار بشیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
چقدر روس فیل داریم و چقدر منفی دادند،انگار برگشتیم به زمان قاجار!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
این ویروس چه تولید روس باشد چه امریکا یا اصلا بهر علتی به وجود امده الان یک واقعیت است دلیل ان در حال حاضر مهم نیست ...سیلی براه افتاده باید دید که کدام کشور موفق تر عمل کرده وکدام کشور در گل گیر کرده... براساس امار رسمی تاکنون متاسفانه354 نفر در اثر این بیماری مرحوم شده اندولی بد تر از ان فوت بیش از 60 نفر در استانهای البرز ومازندران وخوزستان در اثر مصرف الکل تقلبی با باور تقلبی تر مبنی بر اینکه الکل درمان کننده کروناست این رقم 20 در صد تلفات ناشی از کروناست وخود بهترین دلیل بر ضعف زیرساختهای اجتماعی وآاموزشی ونبودن اعتماد عمومی به دستورات وتصمیمات ستاد بحران است.هنوز کسی صراحتا نگفته است که چه کسی ویا چه کسانی وبا چه انگیزه ای از قرنطینه یک شهر جلوگیری کردند سیوالی که همین امروز اقای مطهری وروزهای قبل جسته وگریخته از طرف دیگران هم مطرح شده اما بی پاسخ مانده..باین ناهمانگی ها بعید است اآبی گرم شود چرا که بقول فردوسی بزرگ چو تیر از ترکش رستمی ست ......نه بر مرده .بر زنده باید گریست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
این تحلیل ادم رو به فکر میندازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
نعمت
ممنون
در این وانفسا سبب کمی خنده و لحظه ای بهجت شدی
تنت سلامت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
فکر می کنیم که نه پارک رو باید عوض کنی و نه ساقی رو
قابل توجه دوستان و مسئولانی که این ویروس سرماخوردگی ساده می دانند. البته سرماخوردگی هست ولی چون در مدت کم تعداد زیادی را درگیر می کند و به خصوص به خاطر از کار انداختن ریه نیاز گسترده به تخت های مراقبت ویژه و اکسیژن و حتی ریه مصنوعی دارد بسیار خطرناک هست. مگر یک بیمارستان یا بیمارستانهای یک استان و یا یک کشور حتی در کشورهای غنی و پیشرفته چند تخت icu خالی و دستگاههای تنفس و ریه مصنوعی دارند؟ الان در ایالت لومباردی ایتالیا به مرکزیت میلان که 11 میلیون نفر جمعیت دارد و ثروتمند ترین ایالت ایتالیا و قلب اقتصاد و صنعت ایتالیا هست ده هزار مبتلا داریم ولی تعداد تخت های icu ان حداکثر 600 تخت هست که تازه بابد بیماران دیگر را هم پوشش دهد. حتی الان کانادا و امریکا با بحران عدم تخت کافی icu و دستگاه ریه مصنوعی روبرو هستند. بنابراین باید خیلی خیلی مواظب بود و پیشگیری کرد. به خصوص اگر در خانه افراد سن بالا یا بیماران زمینه ای دارید باید بسیار مواظب بود.
کمک های کنونی دولت چین به ایران همان حکایت سر شکستن و گردو دامن کردن است. اگر چین دوست واقعی بود هرگز از ایران نمی خواست که در اوج الودگی چین ماهان و ایران را تحت فشار قرار دهد که برای اثبات دوستی خود پروازهای چین و ورود چینی ها را ممنوع نکند. ولی حالا خودش ورود حتی چینی های مقیم ایران را با شرط دو هفته قرنطینه می پذیرد.
امار کل فوتی ها را استانی اعلام کنید
#شفافیت
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
فکر می کنی آمار مشهد درسته؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
اره، امارش درست باید باشه. استان خراسان رضوی به .
برکت امام رضا ع امکانات و پول زیادی داره
رسیدگی و مراقبتها حتما خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
متاسفانه در دو روز اخیر شاهد این بودم که رغبت مردم برای ماندن در خانه کمتر شده. من کارمندم و باید برم سرکار. مسیرم هم از چهارراه پاک وی هست تا چهارراه ولی عصر. در حالی که تا پریروز اتوبوس ها خیلی خلوت بود و با تعداد میافران سرانگشتی مسیر رفت و برگشت رو طی می کرد از پریروز ناگهان تعداد مسافرین اتوبوس
ریاده شده تا جایی که در قسمت خانم ها به جز نشسته ها 10 پانزده نفرسرپا ایستاده هستند. با چنین روندی فکر نکنم به این زودی ها شیب افزایش بیماری مسیر نزولی را در پیش بگیره!
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تا وقتي بنا بر اين باشه كه آمار فوتي هاي كرونا به نام بيماري حاد تنفسي جا زده بشه كه كسي از فاجعه خبر دار نشه ،هيچ كس از آمار واقعي آگاه نخواهد شد
آمار مشهد كلا چرنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
یه درصد فکر کن این آمار درست باشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تو مشهد به بیماری کرونا میگن بیماری حاد تنفسی .بالغ بر800 بیماری حاد تنفسی داریم .امکانات هم بشدت محدود بایکود خبری هم بشدت ریاد
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
املای بایکوت صحیح است نه بقول
شما بایکود
سلام
تنظیم کننده ی محترم آمار، ما نکته ای که باید می گرفتیم از روندی آمار را گرفتیم. درود برشما
همچنان با حفظ فاصله 1000 تایی از ایتالیا به دنبال ایتالیا و چین سوم هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
باور داری این آمار رو؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
آمار درسته
ممنون از مسوولان بهداشت
ایتالیا وضعش خیلی بدتر از ایرانه چون اونها هم مدتها تو کشورشون پخش شده بود و متوجه نشدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
شما كه باور نداري مرجع آمار شما كجاست؟ آيا دليل منطقي براي ترديد در آن داري؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
دم ماهان گرم حالا ماهان مالکش کیه
واردات خوبی کرد
تابناک هی میگی رکورد جدید مرگ ...
میخوای زحمت گیتس رو بکش خودت ...
یه واژه دیگه استفاده کن تو رو خدا، رکورد یه حس ورزشی و قدرت و موفقیت داره ..
بگو ثبت فاجعه جدید و ...
هیچوقت گفته نمیشود برای کشف 9000 مبتلا چند تست انجام شد
در کره جنوبی برای چند هزار مورد پیدا شده 200 هزار تست انجام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
درسته، نمی خونه، نمی خونه...
علی
| Germany |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
در ایران تست فقط از کسانی که دچار عفونت ریه شده اند گرفته می شود، و یعنی اینکه امار کسانی که مبتلا شدند به کرونا و جز 80 درصد جمعیت کرونایی که این ویروس توان ایجاد علائمی در بدن انها را ندارد هیچ وقت معلوم نمیشود و البته کار درستی وزارت بهداشت دارد انجام میدم چون نیاز به تست همه مردم نیست والبته کیت های تست بسیار گران هستند و حتی تیوب های دستگاه ریل تایم بسیار گران هستند و هر
دانه از انها چند صد هزار تومان قیمت دارد علاوه بر مبارزه با کرونا باید مدیریت هزینه هم انجام شود برخلاف ایران و چین باقی کشورها هزینه های درمان کرونا رو از مردم خودشون می گیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
9000 تست گرفته شده
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خوب تو آلمان هم اعلام کردند لطفا برا تست نیایین. معلومه وقتی که زیاد باشه فقط موارد با علائم بالا رو تیت می کنند. بقیه رو می گن برو خونه خودتو ایروله کن
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تنها توجیه اینه که ۹۰۰۰ تایی که گفتند تعداد فوتی ها بوده و روشون آزمایش کردند و قطعی شد که اول مبتلا شدند بعد فوت شدند. اون ۳۵۴ تا هنوز قطعی نشده که از چی فوت شدند چون اینها به غیر از واسه خودشون تا کسی نمیره آزمایش نمیگیرند
هیچوقت گفته نمیشود برای کشف 9000 مبتلا چند تست انجام شد
در کره جنوبی برای چند هزار مورد پیدا شده 200 هزار تست انجام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
درحادترین حالت تست میگیرند هرچه تست گرفته میشه مثبته خیلیها که مبتلا هستند نه تست گرفته میشه ونه اعلام میشه
البته به جز مقامات
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
وقتی شیوع زیاده عاقانه اینه که با علایم بابیتی بالاتر تست داده بشه و به سرماخوردگی خفیف بگن برو خونه و ایزوله باش و با ما در تماس باش
جون عزیزاتون تعطیل کنید همه جا را به غیر چند تا سوپر مارکت و داروخونه و نونوایی خاص با امکانات بهداشتی مناسب به خدا هزینه های بعدی بیشتر از یک ماه تعطیلی هست به جون ما که فکر نمیکنید اگه به جیبتون و منافع مالی خودتونم فکر کنید به خدا هزینه بر تر میشه در آینده یک ماه تعطیل کنید همه جا را
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
ترامپ دیروز می گفت یه آنفولانزای دیگه هستش. نترسید و به کارتون ادامه بدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
چه ربطی به گفته ی ترامپ داشت
گيلاني
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
ماكه فقير نيستيم. يك هفته اختلاس نكنند پولش را به خانواده هاي گرفتار بدهند كه در خانه بمانند. ما نداريم مجبوريم سركار برويم.
به خدا قسم ، کشته خیلی بیش تر از این حرف هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
باید آمار بیماران حاد تنفسی رو بدهند، کسانی که تا به حال سابقه نداشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
قسم نخور! دليل بيار
احتملا آمار كشته هاي جاده اي را هم حساب كردي!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خطاب به کاربر ناشناس 1548
دوست فهمیده من
کافیه یه سر بری بهشت معصومه قم تا تعداد فوتی های کرونا رو بشماری
روزانه بیش از 150 جنازه است
لازم نیسنت الکی ادای آدمای روشنفکر رو دربیاری
مانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
کشته های جاده ایی هم یه لیاقتی بزگتر رو نشون میده ... تولید بی کیفیت و جاده های بی کیفیت تر همراه با قوانین ناقص
در ضمن کشته ها واقعا بیشتر چون زمانی در لاهیجان نزدیکان ما دفن شد همچنان آمار گیلان 0 بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
سلام ناشناس آمریکایی
خیلی فعال ظاهر میشی .حتی تحمل نظر مردم را هم نداری .دقیقا مثل امریکاییها
فقط هم دنبال خالی کردن دل مردم و ایجاد حس بی اعتمادی هستی
کمی هم از کرونا در امریکا بگو
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
ناشناس ١٥:٤٨ تو سرتو مث كبك زير برف كردي
تقصير بقيه نيست
بيماري حاد تنفسي يعني چي كه مرگهاي كرونا رو به نام اون ثبت مي كنن
اسم كرونا رو عوض كردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
قسم نخور به جونم، که بی قسم میدونم، نور ستارۀ تو رفته از آسمونم ....
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
همین که بیمار ها کرونا تو مشهد بیمار حاد تنفسی اعلام میکنن یعنی یه جا کار میلنگه
خدایا

خودت به مردم ایران رحم کن

مسئولان عملا از انجام هر کاری جز حرف زدن و توصیه به دعا عاجزند

مردم ، خودتان مواظب خودتان باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
مسئولان كدام كشور عاجز نيستند؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
شما خودتان دارید دعا می کنید!
ویروس کرونا برای کشور یک مشکل بزرگ است و برای حل آن نیاز به تصمیمات بزرگ است ولی هیچ تصمیم بزرگی گرفته نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
چرا پیش بینی آماری علمی و درست ارائه نمی شه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
يك مثال از تصميمات درست بزن ما هم متوجه شويم
اصرار بر این آمار از طرف دولت عجیبه.
هواپیمای ماهان و شخص رئیس جمهوری که مخالفت کردند با قرنطینه قم مسئول این وضعیت اسفناک هستند.البته اگرمسئولیت پذیر باشند در کل.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خداییش با همه حالی که با این دولت نمی کنم انداختن تقصیر قرنطینه نکردن قم گردن رئیس جمهور خیلی بی وجدانی چون همه می دونن کیا باعث عدم قرنطینه قم شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
هنوز نفهميدي كه قرنطينه فايده اي نداره؟ يك سر به ايتاليا بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
ایشانهم طبق معمول بلندگوی همانها به قول شما هستند.
ایشان اعلام کردند که قم را قرنطینه نمیکنند نه آنها،اگر مخالفتی داشتند صریح اعلام میکردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
اتفاقاً درست ترین کار قرنطینه بود،حدأقل آهنگ شیوع را کند میکرد،تمام متخصصان بی طرف داخلی از این طرح دفاع کردند الا عده ای.
ایتالیا الان دستور قرنطینه سرتاسری را داده و چین هم اگر قرنطینه نمیکرد الان با همه گیری مواجه میشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به 1552 فایده داره. یه سر به چین بزن، مهارش کردن
چند روزی است از مسئولان بزرگوار و خدوم خبری نیست

کجا خزیده اند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
اونور آب
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
در کاخ های شان قایمطینه شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
كي بيشتر از اين خبر بوده؟ وقتي ملاقات مردمي و جلسات دسته جمعي حذف بشه طبيعتا خبرهاي مربوطه هم كاهش پيدا خواهد كرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
رفتن کیش خودشونو قرنطینه کردن
گيلاني
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
مسئولان خدوم!!! واقعا متاسفم در ايران زندگي مي كنم.
آمار استانی کو پس !!! نکنه مهندسی یک آمار ساده هم سختتون شده ! :((
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
از طرف یک مسعععول: واله صبح داشتیم ولی بچه ها گشنشون بود، خوردن تموم شد
آمار امروز که شد نزدیک به ۴% قربانی. بازهم هیچ کاری نمی کنید؟ فقط دست بشویم؟ این عده ای که‌ فوت شدند دستشان را‌نمی شستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
شما كار ديگه اي بلدي؟ آمار قربانيها هم به جغرافياي منطقه بستگي داره
چیز خاصی برای گفتن نمونده
کرونا که تموم بشه یه تعدادی میان برای موج سواری مثل همیشه
اگه عمری باقی موند منتظر اون روزم که وقاحتو بازم ببینم
وقتی همه یادمون بره کسایی که رو که با قرنطینه مخالفت کردن
یادمون بره دورانی که برای یه ماسک و دستکش باید یه شهرو گشت و اخرم ده برابر قیمت خرید
و مردم مظلومی که برای یه لقمه نون مجبور شدن هر روز برن سرکار
مراقبت کنیم از خودمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
من ميييييييدونم!
یا صاحبالزمان بداد مان برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
یه نمونه بگو که بدادمون رسیده باشه؟!؟!؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
متاسفم برای بیچاره هایی مثل ۱۵:۲۶
رکورد مرگ کرونا البته
وگرنه به گرد پای رکود مرگهای دیگه هم نرسیده
چرا هیچ آقازاده ای از آنسوی جهان برای دلداری مردم ایران در این روزهای سخت پیام همدردی و همدلی نفرستاده ؟

اینا میخواستند ما رو بفرستند جنگ بدون اینکه یکیشون به ایران برگرده ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
پیامم بدهند که ناسزا نثارشان می کنید که اگر راست می گویی اینجا بودی
دهان شما مردم همیشه بازه
بیا مهدی(عج) شب تارم سحر کن / بیا مهدی(عج) به کوی ما گذر کن .
بیا مهدی(عج) پر و بالم ؛ شکسته / سرشک غم به رخسارم نشسته .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
آن روز آمده که عده بسیاری از آمدن آن منجی نا امید شده اند مگر به جز اندکی با ایمان....
الله به مردم رحم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به وسیله ی خودمون به ما رحم میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
این بلاهارو مسئولان بی مسئولیتمون و در آخر خودمون داریم سر خودمون می آریم!
خب هرکاری دلتون می خواد بکنید تهش هم از خدا کمک بخواید دیگه چه کاریه
چرا قم رو قرنطینه نکردین که بیماری درکل کشورپخش شدو هرروز باید تن ما بلرزه از وحشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
چرا حرف مفت می زنید جهان از نظر علمی وفنی -صنعتی-پزشکی-محصولات کشاورزی و باغی و محصولات دریایی وبنادر نیازمند قم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
براي اينكه اولين كشف كرونا دليل بر اولين ابتلا به كرونا نيست، به فرض اينكه قم را هم قرنطينه مي كردند، مرزهاي پاكستان و افغانستان را چكار مي كردند؟ مسافرين رسمي ورودي را چكار مي كردند؟
ايتاليا كه قرنطينه كرد چه گلي به كشورش زد؟
خواهشمند است دکتر پزشکیان را مسئول کمیته مبارزه با کرونا منصوب کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به خدا فقط راهش همینه افرین
الان سرراست شد 9000
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
دادش شب عیدی بهتون تخفیف داده راضی از در مغازه بیرون برید... 9000 خیرش را ببینید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
یه منبع معتبر خبر داد که الان یه دونه از دیروز تا حالا بهش اضافه شده
نگران نباشید
آمریکا برای چنین روزهایی کشف شد

طبق تحقیقات حوزوی و دانشگاهی معلوم شده استثنائا مشکلات ایران به آمریکا ربط داره و مشکل ایتالیا و بقیه کشورها بخاطر عدم رعایت حجاب بوده .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
مسخره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خيلي با مزه اي!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
هیچوقت به اندازه این روزها حالم از پرچم های آلمان و بقیه کشورهای اروپا بهم نخورده بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
بزرگوار میون این جمع جای حرف منطقی زدنه آخه؟؟؟؟
خودت نگاه کن به کامنت ها
یه بهبودی از تهران اومد بهبهان بعد پدر پیرش رو مبتلا کرد و بنده خدا پدر مرد... خواهشا تابناک ی گزارشی درباره روند بهبودی تهیه کن...چون ب نظر میاد ی اشکالی هس و افراد ناقل رو به عنوان بهبود یافته مرخص میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
این بیماری بعد از بهبودی تا دو هفته همچنان از شخص انتقال پیدا میکنه تو سایت سازمان چهانی اطلاعاتش هست به علاوه از طریق هوا در فاصله دو متری منتقل میشه از فرد ناقل یا مبتلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
انا لله و انا الیه راجعون. خداوند همه گذشتگان و زندگان را رحمت کند.

خیلی سخت هست که دلیل مردن کسی و مخصوصا عزیزانت باشی.............
ارائه آمار غیر واقعی با فرمول قبلی مسئولان دچار اختلال شده .

عدد سازی به مشکل خورده .
الآن باز اون دوستمون با پرچم آمریکا و اون یکی دیگه با پرچم آلمان که مستقیماً از آلبانی و کاخ سفید پول می گیرند باز شروع می کنند به تخریب و ننه من غریبم بازی و اشک تمساح ریختن برای ملت ایران.
واقعا تا کی میخواین این قدر خودتونو خفه کنین؟ بابا این روش دیگه جواب نمیده. مردم دست شما رو خوندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
آقاآرس اینا که پول میدن بده ما خیلی گرفتاریم...راستی خودت از کجا پول می گیری؟
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
واقعا دیگه این روش ها جواب نمیده که مردم رو آلبانی نشین و مزدور خطاب کنی. بس کن تو همه چی ته جدولیم چشمات باز کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
دست شمام ها خونده شده س!!!
این اراجیف شما دیگه رنگی نداره، شما هم مثل اون آلبانیها هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
عدالت طلب جان ما ایرانیمن، ربطی هم به منافق و امریکا و...نداریم، شما از کحا پول میگیری؟ جزء لشکر سایبری هستی؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
بله دوست عزیز.ما که میگیم چرا کارهاتون رو درست و علمی انجام نمیدین از البانی نظر میزاریم و دوستان شما که جلوی هواپیمایی رو نمیگیرن،قرنطینه قم رو لازم نمیدونن،به انجام زیارت و نماز جماعت در صفوف فشرده اصرار دارن،دیگران رو به لیس زدن دعوت میکن،شکر و هلیله رو که شاید کاتالیزور تکثیر ویروس باشه بعنوان دوا معرفی میکنن، ماسکها رو احتکار یا صادر میکنن و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
لازم نیست آدرس غلط بدبی تابناک آدرس ما را داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
عدالت طلب ساندیست را با المل ضد عفونی کردی خوردی؟خیلی شیرین میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
بی زحمت از طرف ملت ایران منبر نرو، شما کاره ای نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
تو عدالت طلب نیستی یه رانت طلبی. و خطاب به خودت "واقعا تا کی میخواین این قدر خودتونو خفه کنین؟ بابا این روش دیگه جواب نمیده. مردم دست شما رو خوندن".
ما رکورد زدیم!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
نه عزیزم. متاسفانه تا یه مدت روند صغودی خواهد بود
یه کم دوستان را ارشاد کنم ثواب داره
این ویروس جهش داده شده سلول های حبابچه ایی ریه که مسوول تولید مووکوس یا هموون خلط است را درگیر و وادار به ساخت و تولید حجم زیادی موکوس می کند و در عین حال سلول های مژه ایی ریه را که مسوول دفع این موکوس است را فلج می کند لذا حجم عظیمی از موکوس در ریه تجمع پیدا کرده و بیمار دچار سندروم حاد زجر تنفسی شده و در موارد شدید کشته خواهد شد وو کالبدش به آب آهک سپرده خواهد شد
حال آیا لازم است ماسک بزنید؟
بله لازم است چون علاوه بر اینکه از ترشحات عطسه و سرفه بیماران در امان می مانید دم و بازدم همرا با ماسک درجه حرارت ریه را به بالای 30 درجه سلسیوس می رساند و مخیط را برای تکثیر این ویروی دست ساز را نامساعد می کند چون این ویروس دست ساز به دمای زیر 28 درجه برای فعالیت و بیماری زایی نیاز دارد
تا فردا و ارشادی دیگر بدرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
بسی حظ وافر بردیم آقای بندری سپاسگزاریم
ناشناس
| Qatar |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
يك سوال
ويروسى كه در دماى بالايه ٢٨ از بين ميره چطور در بدن ٣٧ درجه رشد ميكنه ؟
ممنون از جواب علميتان
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
پاسخ ۱۵:۳۶ در بدن انسان دمای ریه نسبت به سایر
ارگان ها پایین تر و بین ۲۶ تا ۲۸ درجه سانتیگراد
است
فرنوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
مطالب زیبایی بیان کردید ممنون
ناشناس 11
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
الان که تو بندر و نیم کره جنوبی و خط استوا هوا بالای 40 درجه هست چرا این ویروس دست ساز داره جولان میده . طرف تب میکنه تا 40 درجه چرا ویروس کشته نمیشه ؟ روغن بنفشه از کارشناسی شما بهتر بود :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
زینال دوباره رو فرم اومدیا، مث قدیما
خب یه کاری بکنید.قرنطینه. تعطیلی ادارات.مسدود کردن جاده ها وباز بودن اونها فقط برای سوخت ومواد غذایی .کمک گرفتن از کشورها وسازمانهای جهانی.نذارید وضع به همین منوال پپیش بره در اون صورت دیگه کنترل همه چیز از دستمون خارج میشه....بابا مملکت رو دریابید.......
پاسخ ها
ممكو(مديرمجازي كروناويروس)
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
الان كه ديروقته. مي گم از شنبه صبح دستورات را ابلاغ نمايند.
مدير مجازي كروناويروس
مراجع تقلید لطفا بفرمایند در صفحه چندم رساله ی آن بزرگواران راه حل این مشکل را میشه پیدا کرد ؟؟
پزشکان و متخصصان گفته اند علت عدم قرنطینه دستورات دینی و سیاسی آن حضرات بوده .
خوبه همه کشورها راه‌های هوایی رو به روی ایران بستن وگرنه تا حالا مسئولین و آقا زاده ها تشریف برده بودن کانادا
جمله امسال مثل سال های گذشته نوروز نخواهیم داشت غلط است
باید بگه امسال بر خلاف سال های ماضی نوروز را برگزار نکرده یا مختصر برگزار خواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
بابا ادیب بابا دکتر باباکارشناس سلاح های بیولوژیک بابا همه فن حریف بازم بگم زینال جان
خجالت نکشید

همش تقصیر آمریکاست
همون آمریکایی که خودش هم قربانی کرونا شده
مسئولان ایران بدانند دوران فرار از ناکارامدیهاو مقصر دانستن آمریکا و دشمن فرضی تمام شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
این خری که این بزرگواران سوار شدن رو به راحتی ها ازش پیاده نمی شن، ما حالا حالا ها دشمن داریم
یه نموداری ، گرافی ، که بشود تعداد هر مورد را در روزهای مختلف دید و روند نمودار را ملاحظه کرد کار خوبی خواهد بود . متاسفانه هنوز نرخ رشد بیماری مثبت است و هر روز بیش از دیروز
میدانم نظر من راجع به کرونا به سیاست ربط نداره اما چون مسئولان کرونا را سیاسی کردند و اجازه قرنطینه ی قم را ندادند با افتخار اعلام میکنم ؛

خوشحالم رای ندادم.
خوشحالم به ادامه ی این وضع فضاحتبار رای ندادم

ناراحتم چون خودم و هموطنانم روزهای سخت ناشی از ناکارآمدی مسئولان را سپری میکنیم .
نداشتن نوروز وهن ایران است
کم کم وقتش شده همه چیز رو بندازیم گردن آمریکا

کی به کیه !!!!؟!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
فعلا به گردن مردم انداختن و از مردم گله دارند که چرا وقتی تمام ادارات و شرکتها باز است می روند سرکار. بمانید در خانه و دستتان را بشویید تا کی ؟
شکر خدا کارهای مرتبط به این بیماری منحوس به رییس دولت کار بلد و کارا افتاد باید منتظر باشیم که از شنبه آینده همه چیز به حالت عادی و پسا کرونا برگردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
اقا اشتباه به سمع رسانده اند. كليدهايش قل كابينتو باز نمي كنه چه برسه به دروازه!! حسن كليد
تابناک اینقدر منفی تیتر نزنید. جا داشت در تیتر این خبر تعداد بهبود یافتگان نیز درج می شد...
آقا این امار باید تصاعدی زیاد بشه چرا نمودار خطی هست ؟ نکنه مشاور اماریست برای رسم کردن و دیتا میکینگ ندارند
به جای فوری و قطعی ، بگوئید: فوتی و قحطی!
منتظر عواقب سیاسی و اقتصادی این فضاحت مسئولان در ماه های آینده باشید
بابا یه ماه خرج مردمو بدین قرنطینه و اعلان حکومت نظامی کنین.
اخه مسئولین میدانند که الان مواد مخدر 200 برابر از مواد ضد عفونی و دستکش و ..... هم فراوانتره هم ارزانتر
خداوند کوچکترین ارتش خودش را برای بشر فرستاد

چه درمانده انسانی که کم مانده ادعای خدایی کند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
واقعا ادمیزادی که اینچنین بافروشکوه ،زمین زیرپاش به لرزه درمیاد دربرابر یه موجود بسیاربسبارگوچک چطور عاجز وناتوان شده ،وبدتراینکه همچنان برای خدا وبندگان خدا شاخ وشونه میکشیم
لعنت به کرونا. کل جهان رو داره بهم میریزه. اقتصاد تمام دنیا رو بهم ریخته و تیر خلاص به پیکر نیمه جان اقتصاد کشور رو هم شلیک کرد.
به لطف فضای مجازی امکان ادامه ی سانسور اطلاعات و واقعیات توسط مسئولان کاملا خنثی شد.
تقریبا آمارهای کذب وزارت بهداشت را بیشتر مردم باور ندارند
شاید خیلی از مردم ایران ندانند اما تابناک هم باید پاسخگو باشه ؛

چرا وزیر بهداشت ایران تخصص پزشکی و سواد پزشکی نداره !!!؟!؟؟؟؟!

آیا این فاجعه نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
عوضش تخصص تجاری داره. باممنوع کردن واردات دارو شرکتهای گچسازی رفقا وشرکاوالبته قاچاقچیای ناصرخسرو را میلیردر کرده.
ناشناس
| - |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
طرف باید مدیریت بلد باشه نه اینکه مثل فلش مملوری بیاد کتاب حفظ کنه و اسم خودش را بگذاره پزشک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
کی گفته نداره؟ایشون داروساز هست...دکترا هم تو اقتصاد پزشکی دارن...ما صدتا رشته علوم پزشکی داریم...کی گفته وزیر بهداشت حتما باید پزشک باشه؟چرا دکترای پرستاری یا دکترای بهداشت نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
ناشناس ۱۶:۳۱
سواد پزشکی یعنی اینکه از ویروس و اپیدمیش اطلاعات داشته باشی..یعنی تو بیمارستان بوده باشی و از عمق فاجعه خبر داشته باشی...که اینا حداقل تو این وزیر نیست...
دیگه مدیریت کنترل بیماری به رییس دولت تدبیر و امید سپرده شد. بنابراین امید داشته باشید که ایشان ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر با پشتکار بالا همانطور که نرخ ارز و تورم را مهار کردند این بیماری منحوس هم افسار بزنند. منتظر امار کنترل سلامت جامعه باشید. علی برکت الله
خداوندا خودت رحم کن
این ملت سال سختی رو گذروندند
شما ارحم الراحمینی خودت کمکمون کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
بیایید به همدیگر رحم کنیم تا خدا هم به ما رحم کند. میشه به کسبه و افراد با کار خصوصی کمک مالی کرد. هر کس هر کی رو می شناسه. به آرایشگرمون به خیاطمون به بنا و کارگر منزلمون به هر کس که کارش متوقف یا کساد شده، آنهایی که حقوق بگیر هستند باید کمک کنند. درسته که خودشونم زیاد ندارند ولی می تونن چند ماه سخت بگذرونن و هر کس از قشر حقوق بگیر ده بیست درصد حقوق خود را به قشر ضعیف تر و آسیب دیده کمک نماید حالا قرض یا بلاعوض.
شفای بیماران و سلامتی و طول عمر همه ی ایرانیان را از خداوند خواستارم ( همه بجز مسئولین و آقازاده هایی که در کنار مردم نیستند )
سمنان از ۲۲۱ نفر مبتلا ی دیروز فقط ۶۳ مبتلا دارد ؟ آمارها آب رفتند یا معجزه شده ؟
دیروز آمار مبتلایان استان سمنان ۲۲۱ نفر بود فقط حدود ۱۸۰ نفر از آنها بر اساس آمار وزارت بهداشت از ۵ روز پیش تا به دیروز آلوده شده بودند. چطور شد که طول درمان آنها به ۱ تا ۵ روز هم نکشید ؟
لطفا مسئولین زیربط توضیح دهند چطور به یکباره حدود ۷۰ درصد مبتلایان بهبود یافته اند ؟ اگر واقعا اینطور باشد یک رکورد جدید محسوب میشود ! و باید این روش درمان در استانهای دیگر هم بکار گرفته شود .
البته شاید اشتباه اعلام شده و یا فیتیله را پایین کشیده اند ،خدا میداند ؟
خدا کند این شروع یک دروغ خانمانسوز نباشد .
پاسخ ها
ناشناس 11
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
مبتلایان جدید رو زده دوست عزیز
221+63=284 نفر مبتلا هستن در سمنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خبر رو کامل و درست بخونید بعد نظر بدید ...دیروز امار تجمیعی بود که اعلام کرد...امروز امار ۲۴ساعتست فقط گه زیاده۶۳ نفر برا استان سمنان با اون جمعیت
برادران بزرگوار کجا تشریف دارند ؟
چرا هیچ پیامی از طرف آنها برای ابراز همدردی با مردم مخابره نشده تابحال ؟؟؟؟

با دخالتهایتان در تصمیمات مربوط به قرنطینه هم به روحانیت ضربه زدید و هم به نظامی ها .
اسم این ویروس رو باید گذاشت مرگ !!! کرونا چیه ؟ واژه کرونا اصلاً بهش نمیاد . این ویروسِ مرگِ ، مرگ . . . .
یعنی ایرانیا اگه رو به قبله هم باشن باز دست از خراب کردن همدیگه و گردن هم انداختن و اعتراض بر نمی دارن!!!

بابا تو این وضعیت دنبال مچ گیری اصلا چه فرقی میکنه که آمار چیه!! شما نقش خودتو درست بازی کن و جونتو نجات بده...
پاسخ ها
k
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
دقیقا
باید بهداشت فردی رو رعایت کنیم تا زنجیره انتقال قطع بشه! اگر هر کدوم به این عمل کنیم دیگه بیماری انتقال پیدا نمی کنه و لازم نیست سر آمار درست یا نادرست بحثی هم انجام بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
واقعا فکر کردید شیوع بیماری به خاطر عدم
رعایت بهداشته و با رعایت بهداشت همه چیز خود به خود درست می شه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
شما یه تنه مرز های حماقت رو جا به جا کردی مصطفی جان.

به نظرم شما در مورد ناکارآمدی علم آمار، بدو بدو بدو بدو
داداش تداد فوتی ها را هم رند میکردی دیگه.... مثلا میگفتی دقیق 1000 تا ... کشورمون را که توی دنیا تابلو کردید... راستی تا چند بلدید بشمرید؟؟؟
ایتالیا از نظر تعداد کشته ها بعد از چین قرار گرفت
روابط اقتصادی روسیه و چین مشابه شبیه روابط ما نیست، هر دو ابر قدرت صنعتی هستند . روسیه انرژی و ترانزین کالای به اروپا را برای چین تامین می کند . و چندان به کالاهای پایین دستی چین مثل لباس و ابزار الات و کفش و ... نیاز مند نیست ضمنا مرزهای آسیایی روسیه با چین بسیار کم جمعیت است کرونا زمانی برای روسیه تهدید می شود که کشورهای قفقاز در گیر کرونا شوند یعنی اذربایجان ارمنستان گرجستان. زیرا اولا کوهستانی و سرد سیرند ثانیا تراکم جمعیتی بالا و ارتباط گسترده با روسیه دارند
انشالله که مردم سرزمینم همیشه سلامت باشن
فقر و فساد و کرونا ؛ سوغات من من گفتنا !
آمار از دستشون در رفته ،روندش کردند
سایت محترم تابناک،خواهشمندم پیشنهاد ذیل را به مسئولین محترم مبارزه با کرونا برسانید،
بیش از 2900 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا ، بهبودی خود را باز یافته اند و این روند رو به افزایش است. با توجه به اینکه این افراد بطور طبیعی در مقابل ابتلاء مجدد به این بیماری مصوونیت یافته اند ، پیشنهاد می شود از آنها پس از طی دوره نقاهت، جهت جبران کمبود کادر بهداشتی و درمانی بیمارستان ها دعوت کرد و البته مزایای درخوری نیز برایشان تعلق بگیرد. لذا ضروری است با توجه به سوابق بهداشتی ، سطح تحصیلات و رشته تحصیلی و سن این افراد ، با یک برنامه ریزی عاجل و آموزش های کوتاه مدت، از این پتانسیل بالقوه نیروی انسانی استفاده کرد . چون در حال با گستردکی کرونا کمبود کادر درمانی اجتناب ناپذیر است.
جالبه ! دقیقاً ۹۰۰۰ نفر . . . نه ۸۰۹۹ ، نه ۹۰۰۱ !!!
آمارها به نظر غیر واقعی می آید. چطور دقیقا 9000 نفر مبتلا شده اند؟ خود کرونا تصمیم می گرفت اینطور دقیق بیمار نمی کرد. بقیه آمارها را هم که کوچک کرده اید تا دوباره از نو شروع کنید. با ایتالیا هم دارید رقابت می کنید تا مبادا رتبه سوم را به دست بیاورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
حالا اگه عددها روندنبود میگفتن ازقصد روند نکردن که تابلو نشه. فقط غرمیزنیم
آمار بهبود یافته؟ مگر بیماری ویروسی بهبود یافته دارد یعنی هر آدمی فقط یک بار در عمرش سرما می خورد؟ خوب اینها شاید دوباره مبتلا به کرونا بشوند. هدف این است عده ای را از بیمارستان مرخص کنند گله ای می فرستند بروند بهشان می گویند شما حالتان خوب شده.
لطفا به جای آمارهای کذایی از مقامات سوال کنید که:
1- چرا میزان مرگ و میر بالاست و چه راهکاری برای درمان بیماران دارند؟
2- از همه مهمتر برنامه مقامات برای کنترل این اپیدمی چیست؟
3- برنامه مقامات برای پذیرش بیمارستانی تعداد فزاینده بیماران چیست؟
لطفا اطلاع رسانی کنید.
کاش میتونستم کاری کنم
خدایا فرجی نظری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
مي توني خودت رو قرنطينه كني به ديگران هم بگى نرن تو خيابون .
خدایا ایران را از شر این مسئولین نجات بده. مسئولینی که هم اکنون در جزایر جنوبی هندورابی و کیش مشغول خوشگذرانی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
ساکت مفلوک
" امروز بر خلاف روز‌های گذشته، آمار تجمیعی استان‌ها را ارائه نخواهد کرد و این روند را گهگاه در روز‌های آتی نیز تکرار خواهد کرد تا تصویر بهتری از وضعیت شیوع ویروس در کشور به عموم ارائه شود"

شما چرا فکر میکنید بیشتر از عموم می فهمید و قدرت درک مسایل رو دارید؟! شما امارها رو ارائه کنید.!!
مدتي است از اقايان ازغدي ، احمد خاتمي ، علم الهدي ، كريمي قدوسي ، حسن عباسي خبري نيست از كساني كه از نامبردگان اطلاعي دارند خواهشمند است ما را از نگراني نجات داده و مژدگانى دريافت كنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
چقدر عجولی انها هم به وقتش می ایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
دارن کاخ سفید رو آب و جارو میکنن که حسینیه بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
ایضا استاد معزز و عقل کل جناب رائفی پور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
دیدن هوا پسه و دیگه حرفاشون خریدار نداره به کیش رفتند
این بار هم توپ رو در زمین مردم انداختن و علت اصلی شیوع رو مسافرت ها و رفت و امد مردم میدونن در صورتیکه همه میدونن ریشه مشکل تصمیمات غلط مسئولان در قرنطینه به موقع و جلوگیری از پروازهای مستقیم از چین به ایران هست ومسئولانی که هفته اول اعلام کردند که مردم این بیماری رو زیاد بزرگ نکنن!!!مسئول مستقیم خسارات جانی و مالی به ملت صد البته این مسئولین بی کفایت هستند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
اگه منصف باشیم مردم هم لاابن مسافرتهاشون بی تقصیر نیستن ویروس رو به کل ایران پخش کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
یکبار دیگه بخوون وحرف مفت نزن
چرا اینهمه تاکید به موندن تو خونه میکنید تمام مراسم های مدهبی براهه این که خودش کانون الودگیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
کدوم مراسم مذهبی به راهه ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
«مراسم‌ها» ؟! گرچه با نظر ت موافقم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خوب باید در هانه بمانیم و آن مراسم هم باید تعطیل شود
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
چون مراسم جمع رسم است ؛ گفتن
مراسم ها ؛ عبارتی بی معناست
سلام
لطفا نمودار رو اپدیت کنید

با تشکر
خدالعنت کندسازندگان این ویروس سیاسی را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
شعر نو نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به پوتین سلام برسون
اقا اين حرفا رو ولش كن قم كي نذاشت قرنطينه شه؟كي گفت كرونا كار دشمنه ؟كي گفت كرونا كار دشمن بيان انتخابات باشكوه داشته باشيم ؟كي؟من هي از تابناك ميپرسم تابناك ميترسه اين متن و بزاره حالا
اقا اينهمه مردم مفت دارن ميميرن كاره دشمنه ؟؟؟؟اين پولدارا اطلاعاتي كه پول مردمو كشيدن بالا دشمن نيستن
زلزله میاد همه جا تخریب میشه سیل میاد راههای ارتباطی قطع میشه کرونا میاد عنبر نسا دانه ای 50000 تومان میشه و اب رادیاتور به جای الکل لیتری 300000 تومان به فرو ش می رسه یا هواپیمای خودی را میزنند معلوم نیست چه کار میکنند مسئولین ولی جنتی به نسلهای اینده تعریف خواهد کرد
آمارهای قم خیلی باحاله :) چرااا؟چون مذهبیه...... باشه باور میکنیم
مسولین بهداشت معتقدند که تعداد مبتلایان و فوتی ها بر اساس آمار رسمی درست است و مورد پذیرش سازمان بهداشت جهانی نیز نی باشد. بسیار خوب. پرسش این است که گزارشای بستری و فوت زیاد اشخاص در همین محدوده حدود بیست روزه که بسیار زیاد است به چه دلیل است؟ آقای جهانپور میگویند همه این مبتلایان یا فوتی ها ناشی از کرونا نیست و ممکن است بر اثر آنفلونزا یا بیماری‌های حاد تنفسی دیگر باشد. بسیار خوب . پرسش دیگری که پیش میاید این است که آقای حریرچی حدود سه هفته پیش اعلام کردند که مجموعا طی سال جدید تعداد ۱۱۳ تن بر اثر آنفلونزای n1h1 فوت کرده اند. اگر چنین است چرا در طی همین سه هفته اخیر تعداد جان باختگان ناشی از ( به قول مسولین) آنفلونزا و بیماری‌های تنفسی افزایش یافته؟
به هر روی آمار رسمی و آمار واقعی در خیلی موارد دیگر نیز متفاوت بوده است از جمله آمار تورم و ...
اما در این مورد که به جان انسان ها مربوط می شود حتما باید آمارها درست اعلام شود. آن هم ارایه آمار از جنبه های مختلف. مانند سن و جنسیت و محدوده و محل زندگی و کار اشخاص و سابقه بیماری و ... مبتلایان و جان باختگان تا برنامه ریزی های پیشگیری و مراقبتی و درمانی دقیق تر و موثرتر باشد.
تابناک جان میشه برای یکبار و فقط یکبار هم شده یکم وجدان داشته باشی و. آمار درست رو بدی؟.. چرا همیشه تعدادکشته شدگان 3 درصده؟چرا به شعور مخاطب توهین میکنید؟ کار خاصی نمیخاد بکنی که ، تعداد کشته شدگان معروف رو با تعداد ایرانیهایی که به خارج از کشور کرونا رو بردن رو با آمار اعلامی خودت مقایسه کن.. نتیجه اخلاقی که میگیری خودتم به آمارت میخندی..
چیزی که مردم روسیه را ایمن کرده ،ودکای روسی است که همه خور هستند ؟،،
تمام بدبختی کشور از جنایت ماهان است ؟؟
اگه ماهان نبود ایران نبود ؟؟؟؟؟
سلام کار کنترل بیماریها مربوط به مرکز مدیریت بیماریها ست نه هر کس که سالها دوره ندیده.. کار را بدست بگیرد......شیوع بیماری در قم و گیلان برابر امار ها ی روزانه.تحت مهار است و روند کاهشی دارد. ولی تهران مازندران سمنان البرز بشدت و.... در حال افزایش است چون مردم این مناطق واز جملله اصفهان باید موازین پشگیری را رعایت نمایند ومسولین استتانی وکشوری باید روزانه جلسه داشته باشند وبه مناطق در حال افزایش پیام صریح وروشن وقاطع دهند. ولی اگر رعایت شود.نگران نباشید
بابا خیلی این کرونا رو دیگه بزرگش کردن اینجوریا هم که میکن نیست
مگه مرکز قم نبود الان تهران سه برابر قم؟
مازندران از قم زد جلو؟918 در برابر 804؟چجوریاست؟
چرا استان کهگیلویه و بویر احمد تو لیست نبود؟من ندیدن یا امارش صفر بودامروز؟
استان های آلوده باید قرنطینه بشوند، ظرفیت بیمارستان ها پر شده،با این حساب احتمال مرگ و میر در مبتلایان بیشتر خواهد شد،اگه امکان قرنطینه هم نیس حداقل باید عبور و مرور رو کاهش داد،ادارات غیر ضروری تعطیل بشوند و جلوی سوپرمارکت ها و داروخونه ها مامور گذاشته بشه تا مردم تک تک وارد بشوند،اگه کشور چند ماه در حالت بحران باشه خسارت هایی کک ب سیاست و اقتصادش وارد میشه خیلی بیشتر از هزینه های قرنطینه است
کسانی که با قرنطینه قم مخالفت کردند باید محاکمه شوند چرا هیچ خبری از این ایه الله هاا نیست چرا هیچ کاری برای مردم نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
کی کاری برای ملت کرده اند که این دومی باشه
گيلان ٥ نفر؟؟؟
هموطنان عزیز الخصوص تهرانی ها عزیز لطفا مسافرت نیاید امروز در اهواز متاسفانه پلاک های تهران و دیگر استانها بود نمیدونم چجور باید به اینها حالی کرد
هنوز به گرد خودروهای وطنی نرسیده
هر چی خدا بخواهد همون میشه باید منتظر بمونیم
این آمار اینها فقط برای کسانی هست که کیت کرونا تست دادند نه آنهایی که توی خونه گفتند باید خودتان را قرنطینه کنید و دارو بهشون دادند که مصرف کنند . آمار فوتی ها خیلی بیشتر هست به خاطر محدودیت کیت از کسانی که در حال مرگ هستند و سن بالا دارند تست کرنا نمی گیرند . بخاطر همین جز آمار حساب نمی شوند.
یک سوال چطور ۳۰۰ نفر فوت کردند بعد توی گیلان اعلام می کنند قبرستانها جا ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه نصف این فوتی ها برای گیلان باشه یعنی قبرستان گیلان اندازه ۱۵۰ نفر قبر جا ندارد؟؟؟؟
جالبه یک فعال رسانه ای مثلا اصولگرا در کانال تلگرامی خودش نوشته: مدیران گیلان و مازندران و اصفهان آمارهای دروغ و غلط به مردم میدن. من نمی دونم وقتی تلگرام فیلتره اینها تو کانالهای تلگرامی چه غلطی می کنن؟؟؟
گاهى مشكلات بزرگ با يك راه حل كوچك حل مى شود , البته شيمى دانها بايد نظر بدهند ، شايد با ضد عفونى معابر با آب آهك به صورت منطقى كه ضررى به مردم و گياهان نزند كمك كننده باشد ، چون ماندگارى بالايي هم دارد و در تمام صنايع هم مصرف مى شود
با سلام خدمت همه ی دوستان و هموطنان گرامی , از همه این خواهش را دارم که در ایام آخر سال و ایام تعطیلی نوروز به شهر مقدس مشهد سفر نکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل