بازدید 15075

رکورد جدید پرسپولیس در فوتبال ایران و جهان!

در حالی که در روز‌های اخیر اختلافات مدیرعامل سرخ پوشان و هیات مدیره این تیم به بیشترین حد خود رسید در نهایت محمدحسن انصاری فرد ترجیح داد تا با استعفایی از این جمع جدا شود و به این ترتیب وزارت ورزش می‌بایست در صورت پذیرش استعفای این مدیرعامل، مدیری دیگر را به انبوه مدیران پرسپولیس در سال‌های اخیر اضافه کند.
کد خبر: ۹۶۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 11 March 2020

رسول پناه: مدیرعامل پرسپولیس امروز معرفی می‌شود

در حالی که در روز‌های اخیر اختلافات مدیرعامل سرخ پوشان و هیات مدیره این تیم به بیشترین حد خود رسید در نهایت محمدحسن انصاری فرد ترجیح داد تا با استعفایی از این جمع جدا شود و به این ترتیب وزارت ورزش می‌بایست در صورت پذیرش استعفای این مدیرعامل، مدیری دیگر را به انبوه مدیران پرسپولیس در سال‌های اخیر اضافه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، اتفاقی که خیلی زود افتاد و یک روز پس از اعلام استعفا از سوی مدیرعامل سابق پرسپولیسی ها، نام جانشین وی از سوی وزارت خانه اعلام شد و جالب اینکه به سنت سال‌های اخیر باز هم نامی به سرپرستی باشگاه پرسپولیس به میان آمد و به این ترتیب پنجمین سرپرست این تیم در دهه نود معرفی شود و به این ترتیب رکوردی جاودانه را به نام خود بزند.

در حالی که تا پیش از دهه نود، تنها یک سرپرست برای سرخ پوشان معرفی شده بود پس از آن به تناوب هرچند سال یک بار و با استعفای یک مدیرعامل، یک سرپرست در ابتدا به جای وی معرفی می‌شد که طبیعتا حکایت از ناپایدار بودن مدیریت داشت.

بهروز منتقمی از شهریور ۹۳، علی اکبر طاهری از خرداد ۹۴، حمیدرضا گرشاسبی از آذر ۹۶ و ایرج عرب از آذر ۹۷ سرپرست‌های مدیرعاملی در تیم پرسپولیس بودند و حالا با اضافه شدن مهدی رسول پناه، این تعداد مدیر موقت، به عدد ۵ رسید. حالا باید دید رسول پناه به مانند سرپرستی کوتاه مدت همچون منتقمی به کار می‌پردازد و یا همچون حمیدرضا گرشاسبی و طاهری در نهایت به مدیرعاملی باشگاه منصوب خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
این معنیش اینه که ، مدیران تقریبا نقشی در قهرمانی ندارند خخخخخخخ
رئیس جمهور فرمودند که همه وزرا درگیر مبارزه با کرونا هستند وزیر ورزش هم شامل اون وزرا میشه؟ یا ایشون در جبهه دیگری می جنگند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
خير بابا مسعود داره از تيم سوگلي مراقبت ميكنه
جمعش كنيد اين تيم مفت خور دولتي رو كه بيت المال رو از اين سوراخ به توبره كشيدن.
اگر قوه محترم قضاییه و دستگاههای بسیار زیاد نظارتی راست میگویند همین مدیرعاملهای این چند سال اخیر را بگیرند و پولهای بی حساب که بدست آوردند را از حلقومشان بیرون بکشند می توانند حداقل ۶ ماهی کشور را بدون بودجه اداره کنند . فقط راه حل برخورد پلیسی سخت است
معلومه که نباید پرسپولیس پوکر قهرمانی کنه. حالا از هر طریق که میشه می خوان جلوش بگیرن
آقایون مرد باشین و توو زمین بازی بجنگین
فوتبال تا گلو غرق در فساد
کدامیک از تیم ها دولتی نیستند؟
واقعا" شرم آوره اینکه ، دو تیم سوگلی تهرانی (پرسپولیس و استقلال) را اینقدر توسط بیت المال آنهم در این شرایط خاص کشور غنی کنیم که ،بسیاری ازدلالان و گردانندگان بازیهای لیگ برتری برای آن سرو دست بشکنند و پشت پرده چکار میکنند خدا داند و بعضیها . اسمش هم میشه رکورد زدن . !!!! خدایا به بعضی از مسئولین کمی انصاف ، مدیریت و پاکی عطا فرما .
طاهری خیلی خوب بود برای پرسپولیس شخصی کاربلد که متاسفانه دشمن های پرسپولیس از جمله فردوسی پور نگذاشتن بمونه.
مردم جه گناهی دارن باید به تیمهای وزارت ورزش پول مالیات بدن، بس کنید خجالت هم خوب چیزیه
حرفهای انصاری فرد تاییدی بر سقارشی بودن قهرمانی های پرسپولیس توسط وزیر ورزش است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر