بازدید 10349
حکم جدید خارجی‌ها علیه باشگاه‌های ایرانی؛

وینفرد شفر هم استقلال را در فیفا محکوم کرد

نکته جالب اینکه فتحی مدیرعامل سابق استقلال مدعی بود پرداختی این باشگاه بابت اخراج شفر نزدیک به صفر خواهد بود! همچنین خطیر معاون فتحی نیز مدعی بود اطلاعات و مدارکی از این پیرمرد آلمانی در دست دارد که علیه او استفاده خواهد کرد!
کد خبر: ۹۶۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 09 March 2020

وینفرد شفر سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال و فعلی بن یاس امارات باشگاه استقلال را به پرداخت رقمی میلیاردی محکوم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال و فعلی بن یاس امارات از باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات فصل جاری به فیفا شکایت کرده بود و در دادگاه پیروز شد. نکته جالب اینکه فتحی مدیرعامل سابق استقلال مدعی بود پرداختی این باشگاه بابت اخراج شفر نزدیک به صفر خواهد بود! همچنین خطیر معاون فتحی نیز مدعی بود اطلاعات و مدارکی از این پیرمرد آلمانی در دست دارد که علیه او استفاده خواهد کرد! 

فیفا نیز پس از بررسی پرونده باشگاه استقلال را به مبلغ 550 هزار دلار جریمه کرد. فیفا دو هفته به باشگاه استقلال برای پرداخت این بدهی یا اعتراض فرصت داده است.

وینفرد شفر هم استقلال را در فیفا محکوم کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
باید این مدیران پرسپولیس و استقلال رو دادگاهی کرد
اقای رئیسی لطفا ورود کنید
بیت المال ملت رو اینطوری به باد میدن
به بازیکنی که چند دقیقه هم بازی نکرده کلی خسارت از بیت المال بدن و ....
اگر بخواهیم مدال طلای (....... فساد ) را به یکی از فدراسیون های ورزشی بدهیم قطعا فدراسیون فوتبال برازنده ی دریافت آن خواهد بود .
نگران نباشید
این دو باشگاه دولتی هستند و از جیب مردم بدبخت و در قرنطینه ی کرونا این مبالغ میلیاردی پرداخت خواهد شد .
سالهاست مربیان مرد رند از بیسوادی مدیران باشگاه ها در زمان قرار داد بستن
سوء استفاده می کنند و آش را با جاش می خورند و طلبکار هم هستند اما دریغ از استخدام یک وکیل زبر دست توسط فدراسیون فوتبال یا باشگاههای ما تا امثال شوفر بی هنر و ویلموس و دیگرانی که سر در آخور دلالهای هفت خط بین المللی دارند پول بیت المال ملت بیچاره ایران را به یغما نبرند
تابناک اگر سپاهان بود چی میگفتی
پاسخ ها
پیروزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
سپاهان باشگاه فولاد مبارکه هست و سهامدارانش خصوصی هستند این تیم های دولتی هستند که مردم رو بدبخت کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
عزیز من این ها سوگلی های دولت هستن مگه تو بازی پیروزی -سپاهان چند نفر سپاهانی رو با سنگ زدن کشتن فدراسیون بالاتر از گل چیزی به اینا گفت؟
همه اش از جیب مردم بدبخت و فلک زده ایران‌پرداخت خواهد شد.
وزیر ورزش باید این تیمهارو به بخش خصوصی واگذار بکنه
بی لیاقتی در تمام سطوح مدیریتی... وقت خانه تکانی اساسی در کل کشور است.
این دوتا باشگاه نماد و برند در ایران هستند با احترام به تمام باشگاههای شهرستانی باید دولت و نظام برای این دو باشگاه هزینه کند شما قطعا بدونید سپاهان تراکتور و بقیه تیمها دستشون از این دو باشگاه برای هزینه کردن باز تره و به دلیل پرداخت حقوق در سر زمان مقرر این اتفاقات براشون کمتر میفته در صورتی که نهادهای تصمیم گیر بالا دست دولت اجازه فروش این دو باشگاه رو به سرمایه داران داخلی و خارجی بدهند اینها به هیچ وجه نیازی به چندر غاز کمک دولتی نخواهند داشت که اینقدر با فلاکت و روزمره گذران کنند مدیرانشون هم چیکار کنند چقدر میتونند پول تهیه کنند چقدر بدهی معوقه بدن دوما اگر منصفانه به مسله نگاه کنیم خیلی از موارد به دلایل سیاسی گریبان ما راگرفته که باز هم دلایل نهادهای فرادولتی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
نه عزیزم
این دو باشگاه محل مطمئنی برای استفاده از رانت های دولتی ، کسب درآمد میلیادردی از بیت المال ، پول شویی و غیره هستند که زیر چتر هوادار دارن به راحتی کارشون رو انجام میدن. مطمئن باش برخی از آقایون از اول به امید همین احکام وارد قظیه شدن و خودشون هم شریک پشت پرده ماجرا هستن .
آقا استفاده از خارجی ها رو تو فوتبال ایران ممنوع کنین این مدیران میارن یه باجی بهشون میدن می فرستن برن
برانکو حداقل هفت تا جام برامون آورد یک سال دستمزد نگرفت بعد ام که دید اراده ای برای پرداخت پولش نیست رفت و شکایت کرد این شوفر هم حتما بخاطر سهمیه غیر مستقیم آسیا انقدر طلبکاره اونم با انواع اقسام بازیکنان گران قیمت خارجی امثال گرو و ایسما و نایدوف و...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل