بازدید 69904
هزار و نهصد و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مردی که مسیر زندگی ظریف را تغییر داد! / یک توصیه برای تغییر هزینه برنامه‌های مذهبی / واکنش پرویز پرستویی به انتشار تصویر چتش با مجری شبکه فارسی‌زبان

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: قیمت الکل در بازار سیاه پنج برابر قیمت رسمی / کرونا ۲۹۰ میلیون دانش‌آموز را در سیزده کشور خانه نشین کرد / فلاحت‌پیشه: شیوع کرونا در ایران، یک حمله بیوتروریسمی است / انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ 06 March 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
لاریجانی به وزیر بهداشت: یکی از معاونان خود را به قم بفرستید

صبح امروز (جمعه ۱۶ اسفند) علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار سعید نمکی، رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن دریافت گزارش آخرین تحولات، نیازمندی‌ها و تدابیر انجام شده برای مقابله با این بیماری در سطح کشور، بر استقرار برخی اعضای ستاد مذکور در استان‌های درگیر به ویژه سرکشی مداوم از مراکز درمانی قم، گیلان و تهران که بیشترین مراجعات را شاهد هستند، تاکید کرد و با اشاره به اقدامات بین المللی و تماس‌های خود با روسای مجالس برخی کشورها، خواستار پیگیری وزیر بهداشت از همتایان خارجی‌اش برای ارسال اقلام بهداشتی مورد نیاز به کشور شد. لاریجانی با توجه به وضعیت ویژه قم از حیث شیوع و ابتلا به کرونا، خواستار اعزام یکی از معاونان وزیر بهداشت به نمایندگی از خود و وزیر بهداشت در این استان و سرکشی مستمر به مراکز بهداشتی و درمانی آن شد.

رئیس بیمارستان کامکار قم نیز به کرونا مبتلا شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، وی در دو هفته اخیر، شبانه‌روز در بیمارستان حضور داشت و در کنار سایر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان مذکور، به بیماران خدمات‌رسانی می‌کرد. بر اساس این گزارش، در حال حاضر رییس بیمارستان کامکار – عرب‌نیا شهر قم در قرنطینه و تحت درمان است. قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم نیز پیش از این، از ابتلای دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دو معاون وی و ده تن از پزشکان و پرستاران استان قم به ویروس کرونا خبرداده بود. علی اِبرازه تاکید کرده بود: در صورتی که مسائل بهداشتی به درستی در قم رعایت نشود، شاید نیاز به تخت ما، به دو تا سه هزار هم برسد؛ از این روی مردم باید یک تا دو ماه و در ایام نوروز خود را در منازل قرنطینه کنند.

پیشنهاد دانشگاهیان به دولت: از دهک پایین جامعه در دو ماه آینده حمایت بیشتری کنید

۵۳۷ چهره دانشگاهی در نامه‌ای به رییس جمهوری خواهان توجه ویژه دولت به دهک پایین جامعه در دو ماه پیش‌رو شدند. در این نامه که امضای اساتید مشهور دانشگاهی کشور را در ذیل خود دارد آمده: «مردم عزیز ایران روز‌های سختی را می‌گذرانند. آنهایی که به هر صورت دستشان می‌رسد و توانی دارند، به نحوی امور زندگی خود را می‌گذرانند و از خود مراقبت نیز می‌کنند. اما در این میان، بخش‌های آسیب پذیر جامعه هستند که این وضعیت بحرانی را به نحو مضاعفی تجربه می‌کنند. هستند کارگرانی که شغل ثابت و در آمد مشخصی ندارند و روز مزد، بدون پس انداز و پشتوانه مالی روزگار می‌گذرانند. همچنین دستفروشان و همه آنهائی که به امید کسب در آمدی در شب عید برای بقای خود بوده اند، اکنون دورنمای تیره‌ای برای روز‌ها و هفته‌های آتی دارند. به عبارت دیگر، فقر و تنگدستی و محرومیت این روز‌ها با گسترش روز افزون کرونا معنای بسیار آزار دهنده تری پیدا کرده است.» در پایان این نامه آمده است: «ضمن سپاس از زحمات جامعه پزشکی و پرستاری کشور، امضا کنندگان این نامه پیشنهاد اقدام فوری و ضروری در این راستا، از جمله از طریق اعطای یارانه ویژه به دهک پایین جامعه برای دو ماه آینده، یا اعطای بسته معیشتی ویژه و یا هر اقدام حمایتی سریع الاجرای دیگری را می‌نماید. در این ارتباط جامعه فرهنگی و دانشگاهی کشور جهت مشارکت و همکاری اعلام آمادگی می‌نماید.»

انتقاد تند راغفر از سیاست‌های اقتصادی در دوران مبارزه با کرونا

حسین راغفر: «هرچند این بحران پیش آمده یک وضعیت غیرقابل تصور بوده و پیش از آن نمی‌شد آن را پیش‌بینی کرد، اما باید در نظر داشت که این ریسک به خاطر پدیده جهانی‌شدن و رفت و آمد‌ها و تردد‌های بین‌المللی، متداول خواهد شد و برای پوشش ریسک این نوع بحران‌ها نیز در نظام‌های حمایتی باید فکر اساسی شود. البته از دولت و مجلسی که در سه دهه گذشته کلیه تعهدات قانون اساسی خود را نسبت به مردم فراموش کرده‌اند این انتظاری دور از واقعیت است». راغفر همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بی‌توجهی به ضرر‌های اقتصادی مردم و قشر آسیب‌پذیر از آن جهت که موجب افزایش نارضایتی‌ها اجتماعی و اقتصادی می‌شود نهایتا به ضرر مسئولان نیست، گفت: «قطعا همین طور است. به هر حال آنچه ما در دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ مشاهده کردیم نیز فقط واکنش به پدیده آن روز نبود. این‌ها ناشی از مجموعه فشار‌هایی است که طی دوران طولانی انباشته شده و یک جایی خود را نشان داده است. قطعا این بحران کنونی نیز یک آزمایشی برای کل نظام حاکمیتی و سیاست‌گذاری کشور است و باید به آینده آن نیز توجه جدی کرد.»
 
قیمت الکل در بازار سیاه پنج برابر قیمت رسمی

رییس انجمن داروسازان ایران: متاسفانه با وجود اینکه بیش از دو هفته از شیوع ویروس جدید کرونا در کشور می‌گذرد، ولی هنوز مشکل تامین ماسک و ضد عفونی کننده‌های الکلی مورد نیاز داروخانه‌ها برای در اختیار مردم قرار دادن، حل نشده و همزمان هم داروخانه‌ها و هم مردم سرگردان هستند. به نظر می‌رسد که این مشکل نه به دلیل کمبود منابع در کشور، بلکه به دلیل عدم هماهنگی در شرایط بحران ایجاد شده است. /ایسنا
 
هزینه برنامه‌های مذهبی را به خرید بسته‌های پیشگیری از کرونا اختصاص دهیم

رییس سازمان تبلیغات اسلامی از مردم خواست تا هزینه‌های مربوط به برگزاری مراسم اعتکاف و جشن‌های اهل بیت (ع) را برای خرید بسته‌های سلامت و پیگشیری از ویروس کرونا به ویژه برای مناطق محروم اختصاص دهند. / ایرنا
 
واکنش پرویز پرستویی به انتشار تصویر چتش با مجری شبکه فارسی‌زبان

پرویز پرستویی جزئیات دقیقی از ماجرای چت اینستاگرامی با مجری شبکه فارسی زبان خارجی را تشریح کرد. همان شب، مجری خانم یکی از شبکه‌های خارج از کشور، در برنامه‌اش، این پست را نشان داد و علیه من حرف‌های تندی زد و گفت که جیره‌خوار نظام هستم. راه ارتباطی و شماره تماسی از او نداشتم، برای همین از طریق دایرکت اینستاگرام به او پیام دادم. به او محترمانه گفتم، پستی که برای سردار سلیمانی گذاشتم، کاملا نظر شخصی خودم بود و به توصیه کسی نبود. من برای دفاع از پستم درباره شهید سلیمانی، به سراغ او رفتم و گفتم برای این کار، پولی نگرفته‌ام. همان یک‌ بار هم بود. متأسفانه تمام چت ما هم منتشرنشده و آن را تقطیع شده، نشر داده‌اند. /ایسنا
 
کرونا ۲۹۰ میلیون دانش‌آموز را در سیزده کشور خانه نشین کرد

مدیرکل یونسکو: کودکان بدترین ضربه را از اقدامات اضطراری مقابله با ویروس کرونا را خورده‌اند. در حالی که تعطیلی موقت مدارس به خاطر سلامتی و دیگر بحران‌ها مساله جدیدی نیست، اما متاسفانه وسعت جهانی و سرعت فعلی تعطیلی مدارس، بی نظیر است و اگر طولانی شود می‌تواند تهدیدی برای حق تحصیل باشد. تا کنون بیش از ۹ کشور تعطیلی مدارس را اجرایی کرده اند. بنا به پیش بینی یونسکو اگر این کشور‌ها همه مدارس را تعطیل کنند، بیش از ۱۸۰ میلیون دانش آموز دیگر از رفتن به مدرسه منع خواهند شد. مقامات یونسکو اظهار کرده اند، بیشترین تاثیر این تعطیلی‌ها در چین با داشتن ۲۳۳ میلیون، ژاپن با ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار و ایران با بیش از ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز بوده است.
 
انتقاد امیر عبداللهیان از تصمیم جنجالی بحرین

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل، رفتار حکومت ⁧بحرین⁩ نسبت به بازگشت مسافران بحرینی موجود در ایران (اتباع بحرین) را غیرمتعهدانه توصیف کرد. حسین امیر عبداللهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «‏حکومت ⁧بحرین⁩ با بی‌تعهدی نسبت به بازگشت مسافران بحرینی موجود در ایران (اتباع بحرین) رفتار می‌کند. تهران آماده اقدام بهداشتی ـ درمانی (⁧کروناویروس⁩) مطمئن برای بازگشت این مسافران است. متاسفانه تعامل آل‌خلیفه با صهیونیست‌های اشغالگر، دوستانه‌تر از رفتار با مردمان اصیل بحرینی شده است.»
 
مردی که مسیر زندگی ظریف را تغییر داد!

تصویر سمت چپ، حسین شیخ‌الاسلام و تصویر سمت راست، محمدجواد ظریف را در دوران جوانی نشان می‌دهد. محمدجواد ظریف در کتاب «آقای سفیر» می‌نویسد: «پس از پیروزی انقلاب، روزی آقای شیخ‌الاسلام با بنده صحبت کردند و گفتند که همه می‌توانند متخصص کامپیوتر شوند، اما هر کسی نمی‌تواند برای جمهوری اسلامی یک سیاستمدار خوب باشد. تغییر رشته و در نتیجه تغییر مسیر زندگی و تقدیر بنده به خاطر فرمایشات و اصرار ایشان بر این امر اتفاق افتاد.»
 
فلاحت‌پیشه: شیوع کرونا در ایران یک حمله بیوتروریسمی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شیوع کرونا حمله بیوتروریستی در ایران و چین است، اظهار کرد: اگر تحریم‌ها نبود ایران می‌توانست راحت‌تر با کرونا بجنگد. حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر کمک به ایران برای مقابله با کرونا گفت: ترامپ و پامپئو درباره کرونا دروغ می‌گویند کرونا عامل بیماری عادی نیست بلکه بیوتروریسمی است که در کشور‌های ایران و چین توزیع شده است که در قبال کشور‌های ایران و چین ترویج شد و نباید این موضوع را نادیده گرفت. لازم است مقابله با بیوتروریسم از حوزه پدافند غیرعامل خارج شود و به صورت جداگانه باشد. وی توضیح داد: از امروز تا سال ۲۰۳۰ دنیا با انواع مختلف بیوتروریسم مواجه خواهد شد، باید سازمانی مستقل با اختیارات ویژه شکل بگیرد و ما همچون پدافند موشکی، پدافند بیوتروریسم داشته باشیم.
 
موسوی: ظریف سالم است

سخنگوی وزارت امور خارجه شایعه مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای وزیر امور خارجه را تکذیب کرد. سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه در خصوص شایعه مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای وزیر امور خارجه که در فضای مجازی در حال انتشار است گفت: الحمدلله ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و، چون هیچ گونه علائمی ندارند، آزمایشی هم نداده اند.
 
اتهام مضحک سعودی؛ «ایران مسئول شیوع کروناست»!

حکومت سعودی که همچون سال ۲۰۱۲ در خصوص شیوع ویروس «مِرس» پنهانکاری می‌کرد، این بار با طرح ادعای عجیب و مضحک علیه جمهوری اسلامی ایران به پنهان‌کاری در خصوص ویروس کرونا روی آورده است. حکومت سعودی از لحظه شیوع ویروس کرونا در برخی کشورها، همانند سال ۲۰۱۲ میلادی و شیوع ویروس «مِرس» در عربستان به پنهانکاری روی آورده و از همه بدتر به اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته و کشورمان را مسئول شیوع کرونا معرفی کرده است. خبرگزاری رسمی سعودی بیانیه‌ای فوری در شامگاه پنجشنبه منتشر کرد که طی آن در یک موضع غافلگیرکننده برای همه، جمهوری اسلامی ایران را مسئول شیوع ویروس کرونا در جهان معرفی کرد.
 
صادقی: سیاسی‌ کردن کرونا مشکلی را حل نمی‌کند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کشوری مصون از کرونا ویروس نیست، گفت: اکنون زمان همبستگی ملی و بین‌المللی است، سیاسی کردن مسأله مشکلی را حل نمی‌کند. محمود صادقی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:«جهان خسته از جنگ و درگیری نیازمند پیام‌های محبت‌آمیز است، کروناویروس‬⁩ یک همه‌گیری جهانی است و هیچ کشور و سرزمینی از آن مصون نیست. اکنون زمان همبستگی ملی و بین‌المللی است. سیاسی کردن مسأله مشکلی را حل نمی‌کند.»
 
انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز متأسفانه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و دینی جامعه منفعلانه، به تعطیلی کشیده شده است و مسئولان اداره این امور، مدیریت خود را با تعطیل کردن و دربستن‌های انفعالی اجرا کرده‌اند. به دنبال تداوم تمهیدات بهداشتی و پزشکی برای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در شهر‌ها و استان‌های کشور و برگزار نشدن نمازجمعه این هفته مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی در قالب دومین خطبه مکتوب، نکاتی را بیان کردند.

آیت‌الله نوری‌همدانی: هند به کشتار مسلمانان خاتمه دهد

مرجع تقلید شیعیان گفت: دولت هند با در نظر گرفتن فرهنگ و سابقه کهن مردم خود در مبارزه با استکبار و استعمار این موضوع را خاتمه دهد و مسلمانان آن کشور همانند گذشته آزادانه به زندگی و فعالیت خود ادامه دهند. آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی اظهار داشت: این روز‌ها خبر‌های ناگواری از وضعیت مسلمانان مظلوم در کشور هند به گوش می‌رسد و موجب تاسف و تاثر می‌گردد. متاسفانه این جنایات اسفناک و دردآور در سکوت رسانه‌های بین‌المللی در حال انجام است و سران کشور‌های اسلامی و سازمان‌های حقوق بشری فقط نظاره‌گر بودن این مصیبت را اختیار کردند. بی‌شک مردم هند با آن همه سابقه و فرهنگ کهن خود، زندگی آرامی که در تاریخ با ادیان مختلف و مذاهب متعدد در کنار هم داشته‌اند، حفظ می‌کنند و اجازه نخواهند داد عده‌ای آتش تفرقه را در آن کشور ایجاد کنند و شعله‌ور سازند. امیدواریم دولت هند هر چه سریع‌تر با تدبیر و در نظرگرفتن فرهنگ و سابقه کهن مردم خود در مبارزه با استکبار و استعمار این موضوع را خاتمه دهد و مسلمانان آن کشور همانند گذشته خود آزادانه در آنجا به زندگی و فعالیت خود ادامه دهند و ما هرگونه کشتار و تبعیض را محکوم می‌کنیم.
 
خاطره‌ای از جلسه چند روز پیش با دیپلماتی که کرونا به او امان نداد

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل مرحوم حسین شیخ‌الاسلام را «صدای رسای انقلاب اسلامی در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی» و «سردار دیپلماسی مقاومت» خواند. حسین امیرعبداللهیان با تسلیت درگذشت حسین شیخ‌الاسلام در پیامی نوشت:«تنها خداست که می‌ماند. عروج ملکوتی سردار دیپلماسی مقاومت برادر عزیز مهندس حسین شیخ الاسلام را به نمایندگی از همه همکارانم در دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی (سازمان‌های مردم نهاد حامی فلسطین) و اداره کل بین الملل مجلس شورای اسلامی صمیمانه تسلیت می‌گویم.
شیخ الاسلام عزیز، "صدای رسای انقلاب اسلامی" در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی بود. به راستی او را باید " سردار دیپلماسی مقاومت" خواند، شهید غضنفر رکن آبادی یکی از رویش‌های همنشینی و همکاری با این دیپلمات فهیم، اندیشمند، ولایی، متین، متفکر، حرفه‌ای و انقلابی ایران اسلامی به شمار می‌رود.
شیخ الاسلام عزیز تا آخرین روز‌های حیات پربرکتش، به تداوم مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست قدس شریف (قبله اول مسلمین) می‌اندیشید و تا آخرین لحظات حیاتش برای آزادسازی قدس و حمایت از محور مقاومت طراحی و ایده پردازی می‌کرد.
آخرین جلسه ما در بررسی تحولات منطقه و فلسطین، چند روز پیش، در دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد، شیخ ما، مانند همیشه، متواضعانه آمد و نشست و آخرین انتظاراتش در حمایت از مقاومت و امنیت حداکثری ایران عزیز و منطقه را تبیین کرد. سپس به اتفاق به نشست پژوهشگاه قوه قضاییه که به بررسی ابعاد حقوقی ترور سپهبد شهید سردار سلیمانی عزیز می‌پرداخت رفتیم. در این جلسه ایشان به عنوان پیشکسوت ما در وزارت امورخارجه، خواستار اقدام موثر قاضی ویژه پرونده ترور سردار سلیمانی شدند.
چهل سال تلاش شبانه روزی بی وقفه، صادقانه، مخلصانه، متعهدانه و ولایتمدارانه، وی را شایسته عنوان شهید شاهد ساخته است.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۵۱
جای مراکز فرهنگی هزینه ها رو بدید ماسک و الکل لااقل به یه دردی بوخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
هجدهمین کشور جهان از حیث جمعیت و دارای رقایت تنگاتنگی با ایتالیا برای کسب رتبه دوم فوتی های بیماری کرونا!!!
اگه الان احمدی نژاد رییس جمهور بود کُلاً کرونا رو وِل میکردن و میچسبیدن به ساقط کردن دولت امیرکبیرخان
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
آن فرد ور پریده هر شب بر علیه پزشکان‌مطلب می نوشت کجاست . پرستاران و پزشکان خودشان مبتلا به کرونا شدند
ادمینAdmin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
توجه :


میگن ورودی استان گیلان رو که پلیس بخاطر کرونا بسته بود ماشین ها شروع میکنن به بوق ممتد زدن و همشون یکسره بوق میزنن و برنمیگردند به تهران
و نهایتا پلیس کوتاه آمده و اجازه ورودشان را به گیلان داده است!!!!!!!!!!!!!

امیدوارم که حقیقت نداشته باشه
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
آقای علم الهدی دوست داره نقشی بیشتر از امام جمعه داشته باشه
نعمت
| Malaysia |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
آقای پرویز پرستویی را باید اعدام کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
جناب ادمین، ماهان گفته ناراحت نباشید تمام جاده های کشورو ببندن خودم از آسمان میبرمتون
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
اون پزشکهائی که مردم رو تیغ میزدن الان همشون رفتن قایم شدن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
پول به دهن دکترا خیلی مزه کرده و الانم یه عده شون به خاطر پول هستند. از پرستاران بینهایت تشکر میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
بایدازسودهای باداورده سهامداران بورس نورچشمی مالیات گرفته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
کشور ایران با داشتن یک در صد جمعیت دنیا
متاسفانه نزدیک ۵ درصد بیماران مبتلا به کرونا را دارد !؟
یعنی جمعا صد هزار نفر در دنیا مبتلا به کرونا شده اند
و سهم ما به نسبت جمعیت باید هزار نفر میبود
ولی با داشتن نزدیک ۵ هزار نفر مبتلا
یعنی پنج برابر بیشتر از سهم خود مبتلا به کرونا شدیم !؟
قطعا فعالیت ماهان
و عدم قرنطینه قم
دو دلیل بزرگ و اولیه انتشاربیماری به داخل و در داخل کشور بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
اگر قرار باشه عدالت اجرا بشه حداقل چندنفر از ماهانی ها باید کرونا بگیرند تا درد و رنج افراد عادی جامعه را بفهمند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
آقای روازاده کجاهستند ؟برای اثبات صحت و سقم ادعاهاشون طبق قولی که داده بود باید بروند با تک تک مبتلایان به کرونا دست داده و روبوسی و همه را درمان کنند.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
تمام جادهای ارتباطی بین شهرها و استانها را ببندید و فقط خودروهای امدادی . آتش نشانی . آمبولانس . حمل سوخت . حمل کالای مصرفی و دارو را اجازه دهیید . از مصرف و کشیدن قلیان مشترک به دوستان هشدار دهیید
مصداق بارز دستوری بودن اقتصاد !!!
شبانه ودرروزتعطیل تصمیم محدودکردن دامنه رشدبورس نورچشمی را برای جلوگیری ازسقوط و ادامه رشد مهندسی شده ان تغییر دادند
آقای همدانی چرا در اعتراضات ابان حرفی نزدید مگر ان ایرانیها مسلمان نبودند اصلا هند ارتباطی با ما ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
مسلمانان چین شدن،آنها مسلمان نبودن؟
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
نمیشه چون مرغ همسایه غازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
مسلمانان چین پس چی شدن،(پس چی)جا افتاده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
کلا و اصولا مسلمانان دیگر کشورها هم عزیز تر هستند و هم مظلوم تر
بیت المال مملکت ما فدای یک تار موی آنها !
اصلا ما به دنیا آمده ایم که کمک کنیم آنها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
به رحانی رای دادید
بنزینو گرون کرد
اعتراض شد
عده ای کشته شدن
بنابراین
مسبب اصلیش شمائید که به رحانی رای دادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
چون افرادی مثل نا اگاه و یا عامدانه میروند در خیابان و بانک اتش می زنی و یا مردم عادی را می کشتین که نیروهای امنیتی افرادی مثل تو را درجا ......
در ضمن اگر امریکا جونت از این حرکت اتش زدن ها دفاع کند به به می کنی ان وقت می گویی به ما چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
به ۲۳۵۸
بالاخره یک روز حقایق روشن خواهد شد
و قطعا ، امثال شما شرمنده خواهید شد
شک نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
مثلا" اگر فرد دیگری غیراز روحانی رئیس جمهور میشد در کشور معجزه رخ میداد که بتونه اقتضاد زار و ذلیل شده ناشی از عواقب تحریمهای کمرشکن امریکارا درست کنه؟
شانس آوردیم کره شمالی زندگی نمیکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
خیلی فرقی نمیکنه
ناشناس
| France |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
در کره شمالی تکلیف مشخص است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
قطعا شما از کمپ منافقین داری پیام می زاری
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
کرونا یک اپیدمی جهانیست باید سیاست را گنار گذاشت وبر اساس دستورالعملهای بهداشت جهانی وکشور های موفق در مهار این ویروس عملکرد ونه بر اساس اظهارات افرادی چون بنده وعلم هدی
انداختن مصیبت کرونا بپای ترامپ چیزی را حل نمیکند بلکه به عدم کفایت مسئولین ما بیشتر میافزاید چرا با قرنطینه نکردن قم و ادامه پروازهای ماهان در زمین ترامپ بازی کردین ؟؟؟ مردم خودشان بفکر سلامت خودشان باشند از مسئولین سیاسی کشورمان بخاری بر نمیخیزد " حتی بهداشت ودرمان نیز گاها زیر سلطه سیاست کاریها بی خاصیت میشود "
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
روسیه خوب زرنگ بازی در آورد و خودشو راحت کرد. اعلام کرد همه اتباع چینی ممنوع و همه پروازها به چین و ماچین لغو شد. با اینکه هوا یخبندان است در روسیه ولی اپیدمی نشده کرونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
ولی چرا دولت هنوز نتوانسته است
تا اقلا ، چند قلم ابتدایی بهداشتی ، مثل الکل و ماسک و دستکش را رایگان درب منازل تحویل مردم نماید !!!!؟؟؟
با این شرایط پیش آمده دولت الکترونیک بیشتر احساس می شود بجای شعار حق الناس زیر ساخت عملی دولت الکترونیک را مهیا کنید.
امیر عبداللهیان هنوز نمیدونه که " تنها" رو به صورت سرهمی مینویسن و "تن ها " در اینجا غلطه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
اصلا این بابا چکاره اس در مورد همه چی حرف میزنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
اشتباه تایپی تابناک است نه ایشان
تابناک زیاد این اشتباه را در متنهایش دارد
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
خودشو برای وزیر خارجه شدن آماده می کنه
لطفا مدافعان سلامت رو همانند مدافعان حرم حمایت کتید ، دارن یه عده از نبود امکانات پر پر میشن ، بیمارستان ولی عصر.. واقعا از لحاظ امکانات بهداشتی افتضاح است ، از دیروز امار کرونایی های از ۴ نفر به ۱۸ تفر افزایش یافت ؟؟ متسفانه مسیولین دانشگاه فقط به فکر خودشون تو ستاد هستند اصلا به فکر کادر بهداشت نیستند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
از مدافعان حرم هم حمایت واقعی نشد و فقط زبانی حمایت کردند. این رسم زمانه است.
عربستان راست گفته. ایران مسئول شیوع کرونا در خیلی جاهاست. حتی تعدادی از فوتی ها در امریکا و اروپا هم ایرانی بودن.
اقاي فلاحت پيشه ! دست بردار از اين توهمات .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
کدخدا راست میگه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
نون توشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
بخدا این حرفا خنده داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
دارن فرافکنی میکنن مثل بقیه کارهاشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
جناب فلاحت پیشه
اگر اسناد و مدارک دارید
خوب به جوامع بین المللی بدهید
و شکایت کنید و ثابت کنید
والا قطعا مثل بقیه ادعا های پر هزینه و پر خطر و بی نتیجه ای ندارد
علم الهدی جان اگه عاشق برگزاری مراسمات مذهبی هستید پاشو برو قم ....ببینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
نههههه
ایشون که نه
مردم برگزار کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
نه نگو ..... دلت میاد علم الهدی بره قم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
اتفاقا الان بیمارستان مسیح دانشوری
به امثال جناب علم الهدی نیاز فراوان دارند !؟
تا به آنجا بروند و به سوالات شرعی بیماران پاسخ دهند
و با ذکر دعا و ذکر و خطابه
حداقل روحیات معنوی بیماران را بالا ببرند !؟
چرا نمی کنند ؟؟؟؟؟
آقای علم الهدی که نگران فعالیت های فرهنگی مذهبی هستند لطف فرمایند یک ساعت فقط یک ساعت تشریف ببرند بیمارستان هایی که مبتلایان به کرونا در آن بستری هستند تا نگرانیشون بر طرف بشه
همین افکار ما رو به این جا رسوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
انگار آقای علم الهدی اصلا در ایران زندگی نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
ایشان حوصله اش سر رفته و دلشان
تریبون تریبون تریبون
میکند !!؟؟؟
آیا عجیب نیست که خانم ابتکار و آقای شیخ الاسلامی هر دو در تسخیر لانه جاسوسی امریکا نقش داشتن و هر 2 کرونا گرفتن؟ به نظرم مسئولان کشور باید رد پای حمله بیو تروریستی امریکا و انتقام جویی آنرا بررسی کنند. آقای فلاحت پیشه نیز به این مورد بیو تروریسیم اشاره داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
من موافق انتقام نیستم هنوز به اندازه کافی به بیولوژی مسلط نیستیم
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
بله ایشون رد کرونا رو تا دم در خونه ترامپ گرفته. بقیه اش دیگه با شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
دوست عزیز اولا اگر بیولوژی باشد چین انرا براه اندخته است
دوما دست ازتوهمات بردارید
سوما فلاحت پیشه سطح سوادش به این حرفها نیست
چهارماانتقام نه دیگه یکبار گرفتیم امریکارا فلج کردیم دوباره انتقام نگیرم امریکا داغون میشه کدتاه بیا باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
علت ابتلای مسئولین استفاده از هواپیماهای آلوده است ونه مطلب دیگری
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
مراوده
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
وقتی می توانی پیشگیری نمی کنی باید هم این تئوری ها را ببافی. از دوماه قبل دنیا رابطه اش را با چین قطع کرده ما هنوز به شهرهاش پرواز داریم. با دست خودمان ویروس را به ایران اوردیم، زمانی که می شد شدت بیماری را با قرنطینه کردن قم کم کنیم، ضریح لیسیدیم الان که همه دنیا توصیه به خانه ماندن می کنند سوار ماشین می شویم وفاتحانه جاده کندوان را تسخیر می کنیم و فیلمش را با پررویی تمام پخش می کنیم باید هم به فرضیه بافی متوسل شویم. و دنبال رد پا برویم به قول شاعر
چون نیک نظر کرد پر خویش در ان دید
گفتا زکه نالیم که از ماست که برماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
خانم ابتکار که ماشاالله در یک اطاق خصوصی شیک
در کنار ، آقازاده شان
و تعداد زیادی از مسولان که سبد های گل متعدد برایشان آورده بودند
خوش و خندان در حال احوالپرسی و مذاکره بودند !؟
هر مکانی را که آقای علم الهدی میخواهند باز کنید و از ایشان بخواهید که در همان مکانهای متبرک و داخل صحن اقامت نمایند. اختیار مردم هم با خودشان است . البته بقیه آقایان هم نظر هم میتوانند برای اثبات اخلاصشان ایشان را همراهی نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
نادان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
معذرت می خواهم
اشتباه برای شما ارسال کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
عزیز گرامی بابت کلمه " نادان" عذر می خواهم...اشتباه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
البته در همان مکان ۱۵ روز همگی قرنطینه بمانند
و تا دلشان میخواهد خطابه بخوانند
و مرگ و لعنت فرستادن بر این و آن را شعار بدهند
هیچ اشکالی که ندارد
اتفاقا باعث خیر و برکت خواهد شد
و قطعا مقدار زیادی از مشکلات کشور بر طرف میگردد
انشاالله
اقای ظریف کاش امثال شما راهتون عوض نمیشد که شاید کشور چندتا ادم کاردان داشت و وضع این نبود.
ایکاش همه دست اندر کاران و مسئولین به اندازه آقای پرستویی حسابشان قابل راستی آزمایی بود
خطبه مکتوب!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
یعنی بی صدا
صامت
یعنی چشم ها و گوش های مخاطبین استراحت کنند
و کمی آرامش به جامعه برگردد
فکر کنم علم الهدی عامدانه
اعصاب ملت را هدف گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
دقیقا
فقط لج مردم را در میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
اصلا چرا باید سایتهای پر مخاطب افاضات آقای علم الهدی رو پوشش بدن !!!آ
سال ها برای یاد گیری فن ماله کشی به دنبال ماله کش اعظم بودم اما هر چه گشتم نتیجه نداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
همه نمیتونن چون یه جور از خودگذشتگی هم میخواد باید بتونی از ابروی شخصی خودت برای کشورت بگذری و حاضر بشی از دهها طرف فحش بخوری تا زندگی ولو شده یکنفر هموطنت رو بهتر کنی.باید بتونی تحمل کنی یه ادم بیکار که خودش هیچ کار مثبتی برای کشورش نکرده بیاد هر شب بتو فحاشی کنه که چرا برای کم کردن رنج مردم کشورت تلاش میکنی و دم نزنی.بنظرت میتونی؟؟؟فکر نکنم
یکی از راه های ورود کرونا به بدن ٬مخاط بینی ست . قبلا میگفتن اگر انگشت در بینی خود بردید دست تان. را بشویید . الان قبل از اینکه انگشت به بینی ببرید دست تان را تمیز بشویید !
تنها کسی که از شیوع کرونا سود برده چینی ها بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
دویست میلیارد دلار ضرر به اقتصادش وارد آمده آنهم در شروع سال نوی چینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
نترس
از محل فروش ماسک و دستکش و عینک و الکل و وسایل پزشکی به درد نخور با هزار برابر قیمت به ما خساراتشون را جبران خواهند کرد
جناب علم الهدی لطفا با اعصاب ملت بازی نکن ؟؟ دو هفته است نتونستید به دولت گیر بدین نکنه روزتون شب نمیشه ؟؟ نکنه واقعا باورتون شده حاکم خراسان هستید ،؟
امروز جناب وزیر اقتصاد دستور مسیولین بورس مبنی بر دامنه ۲ دزصدی بورس رو لغو کرد
جناب دژپسند داری بازی خطرناکی رو شروع میکنید
صحنه گردانهای بورس متوجه شدند که بورس وارد فاز احساسی شده و با ادامه این روند به سرنوشت پدیده دچار خواهد شد ؟؟ لطفا به فکر روزی باشید که خباب ۲۳۰ هزار واحدی بترکد ؟؟ با کدوم منطق ارزش سهام ۲۵ برابر میشه ؟؟ جز عدد سازی و فریب ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
کار بورس ایران از حباب گذشته به بالون رسیده ، یاد بورس ونزولا به خیر ؟؟؟؟؟؟!@
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
همتی از دلار ۲۰ هزار تومانی ترسید ؟؟ فعلا ملت سرگرم بورس باشتد بهتره شاخص برسه به کهکشان راه شیری .
پرویز پرستویی: چت من تقطیع شده منتشر شده است. اگر این حرف راست باشد باید پرسید که این خبر چطور از بخش خبری 20 و 30 تلویزیون سر در می آورد؟ این رسانه تنها در صورتی خبری را بدون بررسی های معمول خبرنگاری منتشر می کند که یک نهاد رسمی آنرا ارسال کرده باشد (مثل مستندهایی که با حکم قضایی تهیه می شوند) و در غیر این باید اسناد و صحت آن به لحاظ خبرنگاری بررسی شده و وثوق منبع تأیید شود. تا اینجا معلوم شده که پرستویی واتساپ سالومه را برای خیانت نمیخواسته بلکه میخواسته ویدئویی در دفاع از کارش بفرستند. بقیه اش هم شاید خودش منتشر کرد که چی گفته و چی شنیده. البته اگر هکر محترم این بخشها را پاک نکرده باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
اخلاق در 20:30 خیلی وقته که فوت شده، اخلاقی نیست. یک عده نشستن و دور هم جمع شدن که چطور برنامه بسازند علیه آنهایی که کمی با تفکراتشون زاویه دارن. البته قاطبه ملت علاقه ای به دیدن 20:30 ندارن خدا رو شکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
شما الان قاطبه ملت هستی؟ اونوقت فقط شماها راست میگید؟
جناب علم الهدي جاي شما در بيمارستان مسيح دانشوري به شدت خالي است كه با كار فرهنگي به بيماران و كادر درمان روحيه دهيد . بسم الله .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
که کار فرهنگی در آن دنیا
چشم جناب نوری همدانی شما هد مایی
هندوستان به حرف شما خیلی گوش میده،
ویروس کرونا دراین مدت بسیاری از کارها را برملا کرد۱-دلیل وجود۶۰۰طلبه چینی از مسلمانان اویغوردر حوزه علمیه قم چیست؟۲-چراپاسپورت تیغه عربستانی در ایران مهرنشده۳-چرابحرین از تحویل گرفتن ۱۳۰۰ نفرازاتباع خود خوداری می کند؟ازقدیم گفتند مال بد بیغ گوش صاحبش
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
ایران صادرات کرونا
راستی شما به این فکر نیفتادید که چرا خبری در مورد کرونا در روسیه نیست ( شاید ویروس جهش یافته کرونا در آزمایشگاهای آنها تولید شده باشه )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
از روسیه کثیف وانگلیس بدذات هیچ چیز بعید نیست
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
با اینکه کرونا در سردسیر بهتر زندکی میکند ولی در روسیه اثری از آن نیست
این آقای فلاحت پیشه از کجا اومده این حرف ها را در می آورد.
یعنی چه ؟
این کلمه سازی یعنی چه ؟
پاشو برو تو بیمارستانها و به پرستارها و کادر بیمارستان روحیه بده .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
در هیچ فرهنگ لغتی بیوتروریسم نیافتم
انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی) از گیر دادن به این اون خسته نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
مامویتی غیر از این نداره ؟؟ بابا یه انتخاباتی بود و رفت ؟ فاتحه دولت رو که خوندی مجلس رو هم دربست فتح کردید؟ دیگه چی میخاین ؟؟
جتاب علم الهدی عربستان خانه خدا رو خالی کرده انوقت شما به فکر این هستی که یه عده بیاین کار فرهنگی انجام بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
منظورش از كار فرهنگى احياناً مداحى براي بيماران كرونايي نيست ؟ يحتمل ويديوي چالش رقص رو مشاهده كردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
خوب علم الهدی بروند در بیمارستان و خدمت رسانی فرهنگی بکنند
چرا نمی روند ؟
علم الهدی باز برخلاف مسئولین وزارت بهداشت افاضات فرمودند ! ایشان مدتی حرفی نزنند که شاید وزارت بهداشت کار خود را بتواند انجام دهد , البته باز هم از این افاضات توسط اشخاص مختلف که تریبون دارند زیاد است و متاسفانه مردم جز تابناک تریبونی ندارند !
پرستویی دیده این رسانه میلی تو این گیر و ویر که همه زندانی خانه شدن از بس برنامه های تحوح اور پخش کرده دل زده رودحانه گفته یک چت کنه تا حوصلش سر نره ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
تهوع
برای حفظ نه تنها جان بلکه مال انسانها و حتی گاها غیر انسان میشه واجب خدا را موقتا مسکوت گذاشت بلکه حتی میشه حرم خدا رو موقتا به اندازه ضرور حلال تلقی کرد حالا چه اصراری به اینکه حتما یه عده جمع بشن به عنوان انهم دین, که خود دین مخالف شدید به خطر افتان جان انسانهاست
چرا مسولان به این ادم تذکر نمیدن?!
دعوت و تحریک مردم با تمسک به شعایر دینی به تجمع در این ایام قهرا جرم و خلاف قانون و بالاتر از ان خلاف شرع است که احتمال مرگ مردم را در بر دارد
در قالب دومین خطبه مکتوب
منظو نماز جمعه از راه دوراست
امثال علم الهدی مردم راعصبانی میکنند
خطبه مکتوب! یا خود بزرگ بینی؟ آقای محترم مردم اگر شما افاضه هم نفرمائید خودشان می فهمند !
برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی / که در نظام سیاست ، ظریف پایمال است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
البته در جهان سوم
و اوضاع فعلی خود ما
تابناک، باور کنید که شبکه معاند بی بی سی حداقل سه برابر رادیو و تلویزیون دولتی ایران اخبار مربوط به کشتار مسلمانان هند را پوشش داد. متاسفم برای خبرگزایهای داخلی....
تعطیلی فرهنگی ؟ نزدیک به ۸۰ درصد بودجه فرهنگی در اختیار نهادها ، ارگانها و ... قرار میگیرد ، اینهم از فرهنگی که ایجاد کرده اند !!! همه در وانفسای اپیدمی ویروس کرنا برای تفریح به شهرهای شمالی هجوم برده اند !!!عجب فرهنگی ایجاد کرده اند !!!؟؟؟
آقای علم الهدی از کدام فرهنگ حرف میزند ؟فقط ببینند با سطح فرهنگ مردم چه شده که یک عده نه به خودشان رحم میکنند ، نه به دیگران و نه به کشور !!!
در مواقع سخت مانند سیل ، زلزله ، ریزگرد ،ویروس و غیره تمام عیب و ایرادهای کارهای فرهنگی انجام نشده ، بیرون میزند ، که بیرون زده. !!! فرهنگ !!!
ضمنا وقتی قم را در شروع کار قرنطینه نمیکنیم هم باید خسارت جانی بیشتر بدهیم و هم کم کم به این فکر بیافتیم که مردم قم برای یکی دو ماه خودشان را قرنطینه کنند.باز بدون اینکه فکر کنیم این مردمی که مدام میگوییم از منزل خارج نشوید چطور میتوانند بدون آلوده شدن و یا آلوده کردن دیگران مواد غذایی خود را در این دوره تهیه کنند ؟تا به حال هیچ مسئول و نهادی یک چارچوب تعریف شده ،پیشنهاد نکرده است.
آقای پرویز پرستویی که این اندازه نگران انتشار تقطیع شده هستند ممکن است توضیح دهند که اصولا چرا باید اظهار نظر یک شبکه تلویزیونی معلوم الحال و مبتذل مهم باشد که سرآسیمه به دنبال پاسخگویی به خانم مجری برنامه بوده و درخواست شماره مستقیم برای ارسال فیلم کرده اند.
حکایت آن هنرمند محبوب است که در سفر کالیفرنیا عکس های دست به گردن با چاقو کش فیلمفارسی آبگوشتی می گیرد و در تهران داد و فریاد می کند که در فرانسه می خواست جایزه خود را به امام موعود تقدیم کند ولی تا بازگشت به تهران صبر کرد. امید که همه در ایفای نقش موفق باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
اگه این خانم و اظهاراتش اهمیت ندارد پس چرا باید هک اینستاگرامش را اینطوری توی بوق و کرنا کنند؟ !!! اصلا مهم نیست کی به اون پیام میده و چی میگه. آخه اهمیتی نداره. ولی اگر مهمه ، همانقدر که اظهارات او در برنامه اش برای مقامات امنیتی مهم است می تواند برای پرستویی هم مهم باشد. حالا دستگاه امنیتی تلاش می کند با هک اینستاگرام جواب او را بدهد و پرستویی ترجیح میدهد برود و او را توجیه کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
فعلا که آن شبکه !؟
با داشتن تنها یک صدم پرسنل و بودجه سیمای میلی خودمان دهها برابر مخاطب دارد
و بسیار حرفه ای و جذاب دارد کار میکند
جناب نوری همدانی ممنون. همه حرف شما را گوش میکنند. کاش به کرونا هم. بگویید بره.
مدت سه سال هست در سایت تابناک هر وقت دعوا بر سر قدرت اصولگرا و اصلاح طلب و میانه رو بود من تذکر میدادم که بیایید با اجرای دمکراسی این دعواهای بر سر قدرت را تمام کمید . ملاک رای را مردمکقرار دهیید در حوزه اقتصاد هم اجرا و تولید و توزیع را به مردم‌محول کنید . دولت بجای اینکه روز و شب در ماه ده ها جلسه برای تار مو و آرایش زنان فکر کند . فکرش و سیاستش این باشد که چگونه میتواند زیر سلخت های در حال فرسایش مثل بیمارستانهای قدیمی را تخریب و جایش بیمارستان‌مجهز برای جمعیت ۱۳۰ میلیون برنامه ریزی کند . بجای دغدغه ممالک عربی و غربی به این فکر کند که با اپارتمانی شدن زندگی مردم آیا شهرهای مردم پارک خوب دارند . شادی دارند . ؟
از مشهد و قم و تهران در مورد برجام گلایه و انتقاد ندارد ، چرا ؟ یعنی برجام دیگر تمام شده ؟ اگر تمام هست پس چرا مقامات ایران هنوز بر ماندن در برجام پاعشاری میکنند . مگر نگفتند سودی برای کشور نداشت .
انتقاد علم الهدی در مورد تعطیلی مراکز فرهنگی ....... حاج جون اگر دو سال هم تعطیل شوند هیچ اتفاقی نمیفتد و بودجه ۸۰۰۰ میلیارد ان به بخش سلامت جسم و بیمارستان و درمان و تجهیزات پزشکی صرف شود
من کارگر روزمزد گدا نیستم ولی با رکود وکرونا خداشاهده حساب بانکیم سی هزارتومانه، از مسئولان خواهش میکنم لااقل شهروندانی که مشکل مالی دارند درخواست بدهند وبا چک کردن حساب بانکی خانواده‌های درخواست کننده درصورت خالی بودن حساب بانکی مبلغی به حسابشان واریز کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
من میفهمم چی میکشی ؟؟ ظلم یعنی چه ؟؟یه شماره کارت بده یه مبلغ ناقابل برات ردیفرکنم
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
ازحس همنوع دوستی شما تشکر و ازراه دور به معرفت وانسانیتتون تعظیم میکنم،ماکه پیش خانواده
شرمنده وخجالت زده شدیم دیگه نمیخوام تو فضای
مجازی هم با دادن شماره واسم آبروم بره،هرچند باوجود ناشناس بودن خجالت میکشم ن
ازگرفتاریها ومشکلاتی که بعداز تحریم‌ها بسر امثال من، مستاجر بازن وبچه ویه پدرومادر پیراومدبگم،چون هیچکس نمیدونه چه حال وروزی داریم.. بلاخره ماهم خدایی داریم یا کرونا راحتمون میکنه یا... 23:51م
حضرت صاحب شفاعت این ملت گنهکار رو نزد ایزد منان بفرما ؟؟ بی عدالتی امان همه رو بریده ، .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
ملت گنهكار ؟ خودت گنهكاري .
آقایان قالیباف . میرسلیم و احمدی نژاد . الان برنامه شما در مواجهه با کرونا چیست . حداقل از سر سیاست و رصایت دل رای دهندگان بشما با دستکش و ماسک معمولی به بیمارستانها برکید و با بیماران صحبت کنید . اخه خدا را خوش نمباد دکتر و پرستار را بدون‌محافظت لازم وسط ویروس رها کرده ودر مناطق بکر و بی سر و صدا تشریف بردید . مگر یکی از شعارهای شما شجاعت مجلس نبود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
احمدی نژاد که وظیفه اش را انجام داد !!!!!!!؟
با یک برگ دستمال کاغذی معمولی ، یک ماسک طراحی کرد و ساخت و تحویل داد !!؟؟
که بزرگان دنیای پزشکی و صنعتی دنیا ، با دیدن آن فیلم هنوز دارند خودشان را کتک میزنند و جیغ می کشند
و در بیابانهای کهریزک و نوادا و
کالاهاری و آفریقا و سیبری و قطب شمال و جنوب وووو
فرار میکنند و شیهه می کشند!؟
الان ویروسها تشریف بردن که ساعات کاری برگردوندین.بزارین مردم توی خونهاشون بمونن تا سایه نکبت بیماری ازشون دور بشه.مردم عادی مث مسولین ای سی یو شخصی ندارن
روحانیون البته ان بخشی که در سیاست . اقتصاد . روابط خارجی . تنش داخلی . فرهنگی . هواپیمایی و پزشکی .. برجام . اف ای تی اف .....دخالت و نظر میدهند نمیدونم چرا در این لحطه که کشور در شرایط اضطراری سلامت قرار دارد لباس رزم جهاد برای کمک نمیپوشند ؟
اولین بار نیست الکل در ایران کم شده، سال 59 رفتم داروخانه الکل بخرم فروشنده با عصبانیت گفت آقا مگه اینجا عرق فروشی؟ میخوای زنگ بزنم کمیته بیاد ببردت؟ به او گفتم آدرس عرق فروشی رو پیدا نکردم، گفتم تو شاید داشته باشی، ببین شیشه رفته تو پام باید با الکل بشورم. با اخم و تخم یه شیشه کوچک داد و گفت دیگه اینجا پیدات نشه.
بدبختي اينجاست كه فقط راه ظريف عوض نشد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
َشستشویِ م
جالبه امروز رفتم میوه فروشی تو شهرک جراحی ماهشهر یارو میوه قزوش بهم الکل داد دسامو تمیز کنم گفتمش از کجا گفت ۲۰لیتریشو میفروشن داروخانه ۱ملیون و۳۰۰هزارتومن۰
از کارخانه الکل سازی میارن.
در تعجبم چرا داروخانه ها اینکارو میکنن والبته ترسی هم ندارند.
ولی ظریف گفت خودش انتخاب کرده این زندگیشو
تابناک هرچندسانسورمیکنی ولی خودت در جریان باش هفته آینده سورپرایزبزرگی در راه است فقط همین حدبدونی کافیه
ظریف و یارانش گند زدن واقعا، تازه پسرش هم آمریکاست به ملت میگه بگین مرگ بر آمریکا!
تابناک محترم لطفامتذکرگردیدکه هموطنان مراقب شیادانی که بصورت خانگی وبطورغیربهداشتی درمنزل وغیره مبادرت به ساخت الکل مینمایندباشندبدلیل ایجادعوارضی که میتواندایجادکندچون ممکنست کسی درصورت عدم استفاده ازالکل وشستشوی صحیح دستها باآب بجای آن ، به کرونامبتلا نشودولی درصورت استفاده ازالکل های دست سازغیربهداشتی قطعابه عوارض آنهامبتلا خواهدشدکه اکنون گروهی که قبلا مبادرت بساخت مشروبات خانگی میکردندبفکرماهیگیری ازآب گل آلودافتاده اند
رییس سازمان تبلیغات اسلامی چرا از مردم مایه می گذارد خودش . بقیه ارگانها اول اقدام کنند
اینهمه تضاد گفتاری ،و کرداری در میان مسولان جای تعجت ،و تاسف دارد ،و دیگر اینکه مردم نیز بی مسولیت شده اند ، اکنون زمان صدای واحد و برخورد قاطع با مخلان نظمی است که ستاد فرماندهی مبارزه با کنترل ،و پیشگیری ،و درمان ، ویروس کرونا زده ها میباشد که هر روز آمار آن افزایش می یابد ؟
آیت الله علم الهدی تشریف ببرند قم و کار فرهنگی کنند مخصوصاً در آن بیمارستانهای خاص
ترامپ به ماهان دستور داد ک پروازهاش رو به چبن متوقف نکنه و گله گله چینی الوده رو بیاره تو ایران.... دولت مردان مسول پخش کرونا هستند با عدم قرنطیته قم
"شیوع کرونا در ایران یک حمله بیوتروریسمی است" و عامل اين حمله هم "هواپيمايي ماهان" بوده .
آیا خوردن مشروباتی که دارای الکل بالایی است باعث از بین رفتن کرونا می شود ؟؟ چون در روسیه امار کرونا پایین است ودکا که الکل بالایی داره زیاد مصرف می شود.
لطفا به علم الهدی بفهمانید حفظ جان مسلمانان واجب تر است یا کار فرهنگی در این رابطه هیچ حدیث و یا روایتی برای جان مسلمین نیامده اگه چند هفته نماز جمعه در مشهد برگزار نشه
سیل و زلزله و کرونا و .... همه نقشه دشمنان است!!!! تورم، بیکاری، فساد اداری را هم به آنها اضافه کنید که تماماً نقشه دشمنان است!!!!!
اگر کرونا حمله بیوتروریستی آمریکا بود کلیه افرادی که جاده صاف کن انتشار آن در کشور بودند باید در دادگاه نظامی محاکمه شوند، هواپیمایی ماهان، کسانی که مانع انتشار به موقع اخبار شدند، افرادی که مانع قرنطینه منبع اولیه آلودگی (شهر قم) شدند، افرادی که مانع بستن حرمها شدند، افرادی که مانع قرنطینه شهرها شدند، افرادی که بسیار دیر به فکر جلوگیری از سفر مردم و انتشار ویروس افتادند، افرادی که علیرغم اطلاع از شیوع ویروس در چین، در جهت تامین ماسک، ضد عفونی کننده و سایر لوازم بهداشتی اقدام موثری نکردند، افرادی که اقلام بهداشتی را احتکار کردند، افرادی که گفتند از شنبه همه چیز عادی میشود و ....
با این وضعیت کرونا و تحریم و مشکلات عدیده ارزی متاسفانه مجلس هم در لایحه بودجه سال۹۹ ورود خودرو از محل ارز با منشا خارجی را آزاد کرده استُ واقعا یا نمایندگان از وضع کشور اطلاع دقیق ندارند یا مخصوصا بر مشکلات دامن می زنند
حاکمیت باید از فشارهای اقتصادی که بر قشر های ضعیف که از تهیه ارزاق روزانه خود دراین رکود وبیکاری ناشی از شیوع کرونا عاجزندبطریقی کمک کند .اگر چون گذشته فقط شعار بدهد ودرعمل هزینه های غیر ملی وغیر ضرور تبلیغاتی را بر کمک به ملت ترجیح بدهند باید منتظر واکنش قشرهای ضعیف بعلت عدم تامین مایحتاج ضروری بود که اینبار جلوگیری ازان هزینه سنگینی دارد .هشدار دانایان ودلسوزان چون آقای راغفر را جدی بگیرند .
سلام ودرودبرمردان وزنان مبارز وهنرمند،که شرفتمندانه ابراز عقیده وایفای نقش در انجه براساس رسالت انسانی،ملی ودینی برعهده گرفته اند،میکنند.درودبراستادهنرمندپرویزپرستوئی که انچه از این مردشنیدیم ،دیدیم وخواندیم جزاین نبود که دقدقه درست ومثبت به انجام رساندن رسالتی بود که خدا وندبا دادن استعدادهنری وشخصیتی به این مرد داده است.انشاالله که افراد مغرض ،حسودوکج فهم دست از توهین وتخریب شخصیت افرادی صادق وخدوم به فرهنگ ودین این مملکت بردارند.وخداوندبه انهافهم ودرک حقایق خارج از دخالت هوانفس بهشان عطا کند.درود برپرویز پرستوئی
ماجراهاي پرويز و سالومه !
از این روزها تخصص بیو تکنولوزی آقای دکتر فلاحت پیشه صادر میشود اگر هرکس دروع میگفت یک شاخ درمیاورد ادارات ووزارت خانه ها دیدنی میشدند
من فقط برای ملت متاسفم که برای مدتی از خطبه های گهربار سراسر علمی , گره گشا و کار ساز حضرت آیت الله علم الهدا محروم شدند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل