بازدید 14348

دستگیری دلال بزرگ ناصرخسرو

معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ از شناسایی یک انبار بزرگ نگهداری اقلام پزشکی و بهداشتی در منطقه ناصرخسرو تهران و کشف ۸ میلیون عدد دستکش لاتکس احتکار شده خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 06 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کوروش فتاحی معاون تبلیغات و اطلاع رسانی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ اظهار داشت: با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه تهران بزرگ یک انبار اقلام دارویی، پزشکی و بهداشتی در منطقه ناصر خسرو تهران زیر ذره‌بین اطلاعاتی قرار گرفته و شناسایی و کشف شد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از عملیات توزیع اقلام این منطقه توسط این انبار انجام می‌شد، گفت: پیرو این موضوع انبارهای فرعی آن نیز در منطقه قوچ‌حصار شهرری شناسایی و کشف شد که بالغ بر ۸ میلیون عدد دستکش لاتکس و جراحی احتکار شده کشف و ضبط شد.

معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ بیان کرد: با حضور و دستور مقام قضایی و بازپرس دادگاه رسیدگی به جرائم اقتصادی دستورات لازم صادر شد و فرد اصلی این پرونده نیز دستگیر شد.

فتاحی تصریح کرد: فرد مذکور که یزرگترین شبکه پخش تجهیزات پزشکی در ناصرخسرو را اداره می‌کرد، هفته گذشته دستگیر شده و با قرار وثیقه آزاد شده بود و امروز پس از دستگیری با قرار بازداشت موقت در اختیار سازمان اطلاعات سپاه تهران بزرگ قرار دارد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی