بازدید 81426
۲

تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی

فروشگاه اینترنتی بوش کالا - هنگام خرید لوازم خانگی مانند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و ... سوالاتی از قبیل چه چیزی بخرم، کدام یک بهتر است و آیا این کالا اصل است یا تقلبی همیشه مورد بحث افراد خانواده است. همه این نکات حائز اهمیت است تا خرید مناسب و خوبی انجام شود. برای اینکه بهترین ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید باید به چند مورد توجه ویژه داشته باشید. برای همین لازم است که درباره انواع ماشین ظرفشویی اطلاع داشته باشید.
کد خبر: ۹۶۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ 02 March 2020

تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی

هنگام خرید لوازم خانگی مانند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و ... سوالاتی از قبیل چه چیزی بخرم، کدام یک بهتر است و آیا این کالا اصل است یا تقلبی همیشه مورد بحث افراد خانواده است.  همه این نکات حائز اهمیت است تا خرید مناسب و خوبی انجام شود. برای اینکه بهترین ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید باید به چند مورد توجه ویژه داشته باشید. برای همین لازم است که درباره انواع ماشین ظرفشویی اطلاع داشته باشید.

از طرفی امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از پر کابردترین وسایل مورد استفاده رسیده است. برندها و مدل های مختلفی از ماشین ظرفشویی موجود است. ماشین ظرفشویی بوش یکی از شناخته شده ترین برندهاست و طرفداران بسیاری دارد. ماشین ظرفشویی بوش در  30 مدل و 8 سری تولید شده است. تنوع رنگی ماشین ظرفشویی بوش در سه رنگ سفید، سیاه و نقره ای (استیل) می باشد. همچنین یکی از مهم ترین نکات در خرید ماشین ظرفشویی ظرفیت آن است. ظرفشویی بوش در ظرفیت  های 6 نفره، 12 نفره، 13، 14 است و مزیت آن برنامه های شستشوی بسیار متنوع می باشد.

برای خرید ماشین ظرفشویی بوش فروشگاه های متعددی وجود دارد اما انتخاب یک فروشگاه معتبر کار آسانی نیست به همین دلیل ما در اینجا فروشگاه بوش کالا را معرفی میکنیم. فروشگاه بوش کالا عرضه کننده انواع لوازم خانگی بوش از جمله ماشین ظرفشویی بوش، ماشین لباس شویی بوش، یخچال بوش و ... با ضمانت و بهترین قیمت به طور مستقیم از شهرستان بانه و به تمامی نقاط ایران می باشد.

مزایای  ماشین ظرفشویی بوش

شرکت بوش دو سری ماشین ظرفشویی با نام سری 8 و سری 6 تولید و عرضه بازار کرده است. تفاوت این دو سری ماشین های ظرفشویی بوش در صفحه تنظیمات آن است به طوری که ماشین ظرفشویی بوش سری 8 اغلب به صورت لمسی یا همان تاچ هستند در صورتی که ماشین های ظرفشویی سری 6 دکمه ای می باشند.

طراحی ظاهری ماشین های ظرفشویی در انتخاب آن تاثیر دارد و افراد هنگام خرید توجه ویژه ای به آن دارند.  ماشین ظرفشویی بوش در کنار کیفیت ساخت ظاهری زیبا دارد که هر خریداری را جذب خود می کند.

استفاده از  مهم ترین مزیت ماشین ظرفشویی بوش نسبت به سایر ماشین های ظرفشویی تنوع در برنامه های آن است به صورتی که شما می توانید مدت زمان، دمای آب، شستشویی اقتصادی یا شبانه، نرمال، اولیه، خودکار و .... نسبت به نیاز خود انتخاب کنید.

تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی بوش بسیار پایین و سطح مصرف انرژی آن AAA است و همین ویژگی ماشین ظرفشویی بوش را کم مصرف ترین ماشین ظرفشویی تبدیل کرده است.

از دیگر قابلیت های ماشین ظرفشویی بوش می توان به ذخیره انرژی حرارتی آن اشاره کرد که در حین شستشوی ست و شو جمع آوری می کند و از برای گرم کردن آب برای مرحله آبکشی استفاده می کند. این ویژگی بسیار منحصر به فرد است که در ماشین ظرفشویی های دیگر نمی توان یافت.

هنگام خرید به  اندازه های مختلف ظروف باید توجه داشت که اندازه قفسه ها با بشقاب ها، عمق قابلمه، کاسه و سایر ظروف هماهنگ باشد. در ماشین های ظرفشویی بوش سبد پایینی ماشین ظرفشویی بوش به گونه ای تعبیه شده است که از آن می توان برای شستشوی ظروف بسیار بزرگ و از سبد بالایی برای شستشوی ظروف کوچک و قاشق و چنگال استفاده کرد. همچنین قفسه های ماشین ظرفشویی بوش به طوری طراحی شده است که انعطاف پذیر هستند که باعث می شود 30 درصد توان تحمل بار را افزایش دهد.

اگر بی صدا بودن ماشین ظرفشویی برای شما مهم است، ماشین ظرفشویی بوش بهترین انتخاب برای شماست و می توانید به راحتی از برنامه شستشوی شبانه آن با کمترین صدا استفاده کنید.

 همچنین داشتن برنامه قفل کودک در ماشین ظرفشویی برای خانواده هایی که دارای کودک هستند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. ماشین ظرفشویی بوش به گونه ای طراحی شده است که از بازی کودکان با دکمه ها و بهم خوردن تنظیمات ماشین ظرفشویی بوش جلوگیری می کند. 

در استفاده از ماشین ظرفشویی بوش نوع قرص یا شوینده اهمیتی ندارد و آنچه که مهم است استفاده از نمک پودری در هر بار شستشو می باشد.

از آنجایی که ماشین ظرفشویی به لوله های آب متصل می شوند برای جلوگیری از خوردگی و صدمات به شیشه ماشین ظرفشویی بوش تکنولوژی به نام تکنولوژی Glass protection technology را تعبیه دیده است که در آن از شیشه محافظت می شود.

یک سنسور بسیار مهم به نام Load Sensor در طراحی و تولید ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد که در آن وزن ظروف داخل ماشین ظرفشویی برآورد می شود تا آبرسانی به همه قسمتهای ماشین ظرفشویی بوش برسد. با توجه به این سنسور مصرف آب در صورتی که ظروف کم هستند بسیار کم می باشد که در مصرف آب صرفه جویی می شود.

در طراحی ظاهری ماشین ظرفشویی بوش ظرافت بسیاری بکار رفته است بطوریکه ابعاد این ماشین ظرفشویی استاندارد است و در بدنه محصول از استیل استفاده شده است. توقف در ماشین ظرفشویی در ارتفاع بسیاری مناسبی قرار دارد که از برخورد آن به کف آشپزخانه جلوگیری می کند.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که قطعات ماشین ظرفشویی بوش مانند سنسور، فیلتر و ... عمر طولانی دارند که این امر آن را از سایر ماشین های ظرفشویی متمایز کرده است. همچنین طراحی این ماشین ظرفشویی به گونه ایست که هنگام شستشو به ظروف شیشه ای و کریستال آسیب وارد نمی کند.

تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی

چگونه ماشین ظرفشویی بوش اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

در حال حاضر به دلیل تنوع بالای مدل های ماشین ظرفشویی بوش و عدم آشنایی کافی خریداران با مدل های موجود، احتمال خرید کالای تقلبی زیاد است. چند راه ساده برای تشخیص کالای اصل از تقلبی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

برای تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی به این نکته توجه داشته باشید که هنگام خرید ابتدا نام مدل و کد دستگاه را از فروشنده جویا شوید و سپس در سایت بوش آن را جستجو و تمامی قسمت ها را با ماشین ظرفشویی بوش که در سایت مشاهده می کنید را با ماشین ظرفشویی انتخابی مقایسه کنید. اگر همان مدل دقیقا با همان ظاهر و برچسب ها و نقاط حک شده همخوانی داشت بدون تردید آن را خریداری نمایید. اما اگر کد یا مدل جستجو شده در گوگل و سایت بوش مشاهده نشد و یا تصویر موجود در سایت با ماشین ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید شک نکنید که تقلبی است. یک راه دیگر برای تشخیص کالای اصل از تقلبی قیمت آن است. به همین منظور می توانید قیمت ماشین ظرفشویی را از چند سایت آنلاین و چند فروشگاه جویا شوید زیرا جنس اصل گرانتر از جنس تقلبی می باشد پس اگر فروشگاهی تفاوت قیمت بالا با سایر فروشگاه ها داشت به آن شک کنید و در خرید نهایت دقت را داشته باشید. توصیه دیگر این است که هنگام خرید حتما از فروشنده ضمانت نامه دریافت نمایید. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که ماشین ظرفشویی بوش ساخت کشور آلمان می باشد. پس در هنگام خرید به محل تولید توجه کنید که حتما کشور آلمان باشد نه جای دیگر.

تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی

ضمانت نامه یا گارانتی

مهم ترین مساله در خرید وسایل برقی نظیر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال و ... گارانتی یا ضمانت نامه است که خدمات طولانی مدت برای تامین قطعات و تعمیرات ارائه شود. اما این نکته را در نظر داشته باشید بسیاری از فروشگاه ها ضمانت نامه تقلبی و نامعتبر به مشتریان خود ارائه می دهند بنابراین از فروشگاه های معتبر لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. یکی از فروشگاه های معتبر که انواع ماشین ظرفشویی بوش، ماشین لباسشویی بوش، یخچال بوش و سایر لوازم برقی بوش را با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به طور مستقیم از بانه عرضه می کند فروشگاه بوش کالا می باشد. تعهدات فروشگاه بوش کالا:

  • کیفیت را تعهد می دهد.
  • اصل بودن را تعهد می دهد.
  • ساخت آلمان را تعهد می دهد.
  • گارانتی رسمی را تعهد می دهد.
  • خدمات رسمی بوش را تعهد می دهد.
  • خرید با ارزانترین قیمت همراه با ضمانت را تعهد می دهد.

 

خدمات پس از فروش

ارائه خدمات پس از فروش از ویژگی های یک فروشگاه معتبر است و خریداران باید در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشند. شرکت بوش کالا در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات و کالاهای با کیفیت رضایت مشتریان خود را کسب کند. از این رو خدمات پس از فروش ارزنده ای که فروشگاه بوش کالا به مشتریان خود ارائه می دهد، شامل:

  • 24 ماه تعویض کالا در صورت داشتن نقص
  • 60 ماه ارائه خدمات و تعمیرات باکیفیت و تعویض قطعات اصل و اورجینال
  • 60 ماه پشتیبانی کامل توسط کارشناسان و تکنسین های متخصص
  • پاسخگویی صبورانه به پرسش های مشتری های محترم
  • ارائه‌ همه خدمات پس از فروش با ضمانت نامه رسمی و برگه گارانتی کتبی

شایان ذکر است که گارانتی و خدمات پس از فروش شامل همه کالاها از جمله ماشین ظرفشویی بوش می باشد.

تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی

راهنمای خرید اینترنتی ماشین ظرفشویی بوش

امروزه خرید آنلاین و اینترنتی در بین افراد به خصوص افراد جوان تر در حال گسترش است. پس یک فروشگاه خوب و معتبر فروشگاهی است که خدمات آنلاین هم به مشتریان خودش ارائه دهد. فروشگاه بوش کالا علاوه بر خرید حضوری فروش آنلاین و اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. همه لوازم برقی مورد نیاز شما از جمله ماشین ظرفشویی بوش، ماشین لباسشویی بوش، یخچال بوش، اجاق گاز و فر صفحه ای و توکار بوش و سایر لوازم برقی آشپزخانه قابل خریداری به صورت اینترنتی از فروشگاه بوش می باشد.

برای اطمینان از فروشگاه اینترنتی ابتدا باید در انتخاب آن دقت لازم را به خرج دهید و سپس در مورد فروشگاه مورد نظر و نظرات مشتریان آن جستجو و تحقیق کنید و در صورت امکان با پشتیبان سایت در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش فروشگاه سوالات خود را ارسال بپرسید. همچنین محصولات موجود در سایت را با محصولات در سایت اصلی بوش مقایسه کنید تا از اصل بودن محصولات خیالتان آسوده شود. لازم به ذکر است فروشگاه بوش کالا هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
بله ظرفشویی بوش عالیه ولی متاسفانه اوضاع نمایندگی و نصب اصلا تحت کنترل و بازرسی نیست... ما ظرفشویی بوش خریدیم و نصاب خودش یک نمک بدون کداصالت رو آورده بود و گفت که اگر همین نمک رو نریزید و اتفاقی بیفته گردن خودتون! ما هم بالاجبار قبول کردیم ولی متاسفانه بعد از چندبار شستشو ظروف کریستالمون بخاطر همین نمک تقلبی داغون شد! ضمن اینکه ایشون بابت همین نمک تقلبی قیمتی دوبرابر قیمت نمکهای اصل موجود در بازار و در دیجی کالا هم از ما گرفتن!
سلام خسته نباشید و رسیدن سال نو رو تبریک می گم آیا فروشگاه معتبری هست که ماشین اصل ساخت آلمان با همه تعحودات کالای اصل ساخت آلمان خریداری کرد ممنونم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان