بازدید 20184
تاملی بر نگرانی روزافزون مردم و خونسردی دولت؛

تدبیر ویژه روحانی و یارانش برای روز شنبه چیست؟ برای فردا و پس فردا چه؟!

به فاصله چند روز از شیوع ویروس جدید کرونا در کشورمان و در شرایطی که فقدان ماسک و ضدعفونی کننده‌های مختلف و حتی الکل بر هیچ کس پوشیده نیست، دولتمردان وعده بازگشت اوضاع به روال عادی از روز شنبه را می‌دهند؛ وعده‌ای که معلوم نیست چگونه قرار است محقق شود؛ وقتی هنوز سازوکاری برای توزیع مایحتاج مردم تدارک دیده نشده است؟!
کد خبر: ۹۶۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 26 February 2020
تابناک اجتماعیدر شرایطی که شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم را به هراس انداخته و سلسله اتفاقات و حاشیه‌هایی را موجب شده، رئیس دولت از بازگشت اوضاع به روال عادی از ابتدای هفته بعد خبر می‌دهد؛ بی آنکه توضیح دهد چگونه؟

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله چند روز از شیوع ویروس جدید کرونا در کشورمان و در شرایطی که فقدان ماسک و ضدعفونی کننده‌هایی مختلف و حتی الکل بر هیچ کس پوشیده نیست، دولتمردان با تمام توان پا به میدان گذاشته و تولید شبانه روزی این دست محصولات را در دستور کار قرار داده اند.

پیرو این رویکرد، حالا خبر می‌رسد که حتی وزارت دفاع هم با قبول مسئولیت، تولید ضدعفونی کننده را کلید زده تا در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد و گوشه‌ای از کار را عهده دار شود. مسئولیت‌های مختلف و متفاوتی که وزارت خانه‌های مرتبط و غیرمرتبط در این خصوص به عهده گرفته اند تا عبور از بحران به وجود آمده ممکن شود.

این در حالی است که همزمان با این دست اقدامات، اخباری از کمبود برخی اقلام دیگر و افزایش قیمت بعضی اجناس و اقلام مخابره می‌شود که نگرانی‌های در پی داشته است؛ گزارش‌هایی که برخی شان مورد تایید مسئولان نیز قرار گرفته اند و حکایت از شیوع بحران در بخش‌های دیگر دارند.

البته این نخستین بار نیست که در سال‌های اخیر با مشکلاتی مانند افزایش قیمت گوشت مواجه می‌شویم یا کمبود امثال برخی شوینده‌ها گریبانگیر بازارهایمان می‌شود، اما این بار ماجرا تا حدود زیادی متفاوت به نظر می‌رسد؛ متفاوت از این رو که پای بیماری کووید ۱۹ در میان است که عاملش ویروسی با نرخ شیوع بسیار بالاست.

اما آیا این اقدامات کافی ا‌ست؟ این سوالی است که این روز‌ها بسیاری به دنبال یافتن پاسخش هستند و هرچه بیشتر می‌گردند، کمتر به نتیجه می‌رسند، چون می‌بینند بحران اوج گرفته، اما سازوکاری برای مهار آن در دستور کار دولتمردان و دیگر مسئولان قرار ندارد. ساز و کاری مانند تلاش برای توزیع مناسب امکانات در سطح جامعه به منظور اطمینان بخشیدن به مردم.

رویدادی مانند آنچه در روز‌های دفاع مقدس در دستور کار قرار داشت و مسئولان می‌کوشیدند برای بهره مندی عموم مردم از امکانات، تدابیری ویژه بیندیشند و به کار ببندند تا مبادا سودجویان مانع از ادامه روند جاری زندگی مردم شده و با احتکار و افزایش قیمت ها، مانع دسترسی عموم به نیازمندی هایشان شوند.

جالب اینجاست که چنین تدابیری آخرین بار سال گذشته در دستور کار مسئولان قرار گرفت؛ در روز‌هایی که قیمت گوشت یکباره اوج گرفت و سر به فلک گذاشت تا واردات دام و گوشت گرم در دستور کار قرار گیرد و مکانیزم‌های ویژه برای توزیع آن، از جمله دایر کردن درگاه‌های فروش آنلاین و توزیع هماهنگ در زیرمجموعه آن‌ها طراحی شود و به اجرا درآید.

تدابیری که این روز‌ها جای خالی شان به شدت محسوس است؛ در حالی که رئیس جمهور کشورمان تاکید دارد از روز شنبه اوضاع به روال عادی بازخواهد گشت. وعده‌ای که لازمه باورپذیری اش، تدابیر ویژه و مفصل و ارائه توضیحات کامل در خصوص آن‌ها به مردم است؛ اتفاقی که هنوز رخ نداده تا این سوال مطرح شود که اگر شیوع ویروس اوج گرفت و اوضاع بدتر شد، مسئولان قادر به تامین نیازهای روزمره مردم و مایحتاجشان هستند؟

به راستی تدبیر دولت برای چنین شرایطی چیست؟ آیا می‌شود عملکرد ایشان در این روزها را دید و نتیجه گرفت که برای روزهای بدتر از این هم آماده هستند؟ آیا جز این است که تلاش برخی از قشرهای جامعه برای حل مشکلات‌شان به شیوه هایی مانند تشکیل صف خرید در فروشگاه ها، برآمده از تعلل این روزهای دولتمردان است؟ تعللی که در تولید و عرضه عادلانه مواد ضدعفونی کننده هم مشهود ست؛ همان موادی که اگر نباشند، بازگشت مردم به زندگی عادی برایشان مقدور نخواهد بود، چه در شنبه و چه در روزهای بعد از آن!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۸
اگه راست میگه بدون تجهیزات شنبه یه سفر بره قم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
رییس جمهور دستور داده از شنبه همه ویروسها از ایران خارج شوند. درست مثل دستور جهنگیری که می گفت دلار حق نداره بالای ۴۲۰۰ برود.خدا به داد این ملت برسه با این همه مسوول با تدبیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
خونسردی شون برای این هستش که اصلا" خبر ندارن که کرونا اومده.. تازه جمعه صبح قراره خبردار بشن!!!!!!.....!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
باید از دید دو طرف به مسئله نگاه کرد ( مردم و دولت )
دولت از یک طرف به فکر این است که با توجه به محدودیت های بین المللی کشور خروجی های صادراتی کشور جلویش گرفته نشود تا اقتصاد بیشتر از این دچار مشکل نشود
از یک طرف هم باید به فکر مردم بود که دچار مشکلات بیشتر نشوند
ولی در کل اگر مسولان با مردم صادق باشند و دوگانگی در بین مسولان رده بالای کشور وجود نداشته باشد و هدف مردم کشور باشد مردم همراه خواهند بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
نهایت بی مسئولیتی و ناکارآمدی و کم اطلاعی و فرار از هرگونه برنامه ریزی و اقدام موثر
تو گیلان برای مردم پیام اومده 50 هزارتومان بدبد در خونه بسته ضد عفونی تحویل بگیرید !
حالا دولت باید جواب بده چرا نیست؟
کی همه رو از بازار جمع کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
به جزدلالا خود مردم هم بودن دوست عزیز...وقتی همچیمون شده فقط پول و زرنگی و پیشرفتو فقط تو توسعه ی مادی میبینیم همین میشه دیگه...یکی از اطرافیان من 50 تومن داشت همرو ماکس خرید حالا کردتش 70 تومن تو 10 روز
mamad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
ناشناس 23:07
اين تفكر مردم كجا شكل گرفته ؟
تدبیری در کار نیست الان تمام تلاششون برای عادی سازی یک بحران است. مثل تمام بحران های دیگر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دقیقاً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
اقا لطفآ یکی به من امی بیسواد بگه چه رابطه ای بین شیوع کرونا و کم شدن سرعت اینترنت هست ممنون میشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
سالهاست راه حل سیاستمداران ما پاک کردن صورت مسله است
تابحال تدبیری ندیدیم

از این به بعد هم نخواهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
تدبیر این است که جمعیت کم بشه.. خصوصا جمعیتی که .. افراد مسن و بیمار بار مالی رو دوش مملکت دارند
تدبیر همان است که والدین اتخاذ کرده اند

تعطیلی مدارس تا پایان سال

تمام

هیچ تصمیمی را به رییس جمهور و دولت و مجلس و غیره و ذلک نسپارید

بیچاره میشید اگر به امید این مسئولان باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
عجیبه،ولی همینطور که گفتید.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
ما که بچه مون رو فعلا نمی فرستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
جالبه که مردم چون تصمصم شون براساس منافع خانواده و شهروندیه ومنافع شهروندی جامعه بر می گرده به منافع ملی تصمصم درستریه از تصمیمات دولت که براساس منفعت دولت ونطام تصمصم می گیرن
کدام عاقلی به این دولت هنوز امید داره ؟؟؟؟؟

خودشون هم نمی فهمند چکار دارن میکنند
آقازاده ها که دیگه مدرسه نمی رن حداقل نوه های مسئولان به مدرسه و دانشگاه بروند تا تصمیم مقتضی اتخاذ گردد
البته اگر در ایران اقامت دارند
کاش دادگاهی با قضاوت خدا وجود داشت و میتوانستم از این مسئولان با اینهمه بی تدبیری و فجایعی که به مردم تحمیل کرده اند شکایت میکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
هر کسی شکایت دارد کافیست پرونده شکایت و دادخواهی خود رابه محکمه الهی برده و روی میز عدالت بگذارد مطمئن باشدکه درزمان لازم و دربهترین حالت جواب شکایت خود را شاهد خواهد بود
تبخیر امید
امید را تبخیر کرد ایشون با همراهی ژن خوب
اکنون تنها کشور دنیا هستیم که در قرنطینه کامل هستیم

همه از ما فراری اند ؟!!!!

تدبیرتان ما را کشته .
پاسخ ها
علی
| Germany |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اخه همه بدن ودشمن.......ما خوبیم
اقای روحانی
امروز روسیه گفت اینتکس راه اندازی شده و معاملاتی هم صورت گرفته
مطمئن باشید ملت گام به گام اقدام های شما را رصد می کنند.
باید شاهد کاهش نرخ دلار باشیم
پس از هفته ها از ورود ویروس و بحث و جدل و ........ قرار شد رییس جمهور و یارانش در پنجمین جمعه فروردین ۱۳۹۹ از ورود ویروس مطلع شوند و همان موقع تصمیم گیری کنند
بابا به ولله وضعیت خیلی ترسناکه
بیمارستانا شلوغ تر شدن
مردم هم واقعا احساس میکنن کسی به فکرشون نیست
باور کنید اگه قرنطینه کرده بودن و از سازمان جهانی بهداشت کمک گرفته بودن الان خیلی راحت این موضوعو حل کرده بودیم.
این چه وضعیه تو قرن 21 درمورد شفا بخشی اماما دارن حرف میزنن؟ میخوان مردمو بیشتر متنفر کنن.
اقا شما دستت میرسه بگو وضع از کنترل خارجه چرا مسئولا سرشونو کردن زیر برف؟
حرفای منو باور نمیکنید پاشید برید مسیح دانشوری
آخه اینا کی با مردم روراست بودن و حرف درست زدن که این بار مردم بخوان اعتماد کنن؟
از شنبه هر کی کرونا بگیره، عامل امریکا و اسراییله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
عامل اسرائيل و امريكا و نوكران داخلي انها و اهل فتنه و نفوذ
قم بر خلاف شهر ووهان چین به عنوان کانون ویروس کرونا قرنطینه نشده، هیچ برنامه‌ریزی منسجمی برای مهار بحران وجود ندارد، ظرفیت‌ها و امکانات مراکز درمانی پاسخگوی نیازها نیست و پنهان‌کاری و اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی ادامه دارد. اما به گفته رئیس‌جمهور کشور از روز شنبه به روال عادی بازمی‌گردد تا ثابت کند که تسلیم «هراس‌افکنی» دشمن نشده است. مردم جان می‌سپارند تا تهران در مواجهه با یک «ویروس» نیز اولویت ایدئولوژی بر همه استانداردهای جهانی را به نمایش بگذارد.
تدبير در بي تدبيري دولت است اگر تدبير داشتن خود دولتيا كرونا نميگرفتن اصلا نميدونن ويروس چيه بهترين تدبير استعفاي دسته جمعي اين دولت است چرا كه نشان داده هيچ تدبيري ندارد و طي اين چند سال جز دروغ و سركوب چيزي از اين دولت نصيب مردم نشد
مگر ویروس کرونا از اول دست دولت بوده که رئیس جمهور میگوید از شنبه زندگی به حالت عادی برمیگردد ! متاسفانه همه چیز را بشوخی گرفته ایم. البته اگر این چند روز وزارت بهداشت از یکطرف و وزارت صمت از طرف دیگر در دراختیارگذاردن ملزومات لازم تلاش کرده باشند و مردم هم به توصیه ها توجه کرده باشند این امکان هست که انشاءالله از چند روز دیگر سایه شوم ویروس از ایران از بین برود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
روحانی جانه دیگه
سخت نگیر لطفا
عادتشه
اون روزي كه به ماهان اجازه دادين از چين ويروس كرونا وارد كنه بايد حرف مي زدين نه الان .
طبق تصمیمی که مسئولین گرفتن به کرونا این مهمان ناخوانده گفتن که تا روز شنبه کشور را ترک کند.
و ما هم از روز شنبه منتظر برگزاری جلسات منظم هیات دولت ، مجلس شورای اسلامی هستیم . تا خدایی نکرده مردم فکرهای بدی نکنند که چرا مسئولین خودشان جلسات را تعطیل می کنند ولی مدارس و دانشگاه ها را باز می کنند .
تابناک از فارس وتسنیم انتظار می رود بجای تو مدام در این ارتباط شلوغ کرده ویقه دولت را بگیرند اما خبرهایشان بسیار منصفانه و منطقیست.....تو درست مثل یک هوچی حرف درآر عمل کرده و می کنی!
دولت خونسرد وعاقل بهتر است یا نگران وسردرگم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
مگه این دولت عاقلانه عمل میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دولت ديگه به دروغ گويي عادت كرده و شما دوست عزيز با اين دروغ ها همراهي نكن، صحبت جان مردمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
اشتباهی مثبت دادم
روحانی حداقل صبح جمعه فهمید بنزین سه برابر شده
ولی هنوز متوجه نشده این کرونا چه بر سر کشور آورده
واقعا حرف دل مردم رو زدید اما متاسفانه با دولتی طرف هستیم که نه می شنود ونه می بینید و تاسف مضاعف آنکه نهاد ناظر بر دولت هم مدتهاست در کما رفته و منفعلست.
آ قای رییس جمهور اگر مردم بروند سرکار .کلاس درس .دانشگاه وخدای ناخواسته از بیماری کرونا بمیرند شما جوابگو هستید.جوابگوی اینها که مردند چی پول وهزینه درمان ووووجتنشان شما پردتخت میکنید
داروی بیهوشی پس از مرگ سهراب!
با کرونا میبایست شفاف عمل میشد،مبارزه با این دشمن بشری به پلیس و کارگاه متخصص احتیاج دارد.
مهمترین و مشکلترین بخش مبارزه ردیابی ویروس و تماس مبتلایان است که می بایست از همان ابتدا دقیق انجام میشد و بخاطر مصلحت پنهان نمی شد،حال مواد ضد عفونی و ماسک و جگونه ماسکی مسئله‌ بعدی است که آنهم ظاهرا کامل و دقیق نیست.
بازهم باید به دعا رجوع شود که طبیعت خود با ویروس دست وپنچه نرم کند!
این روزها حرف زدن خیلی آسون شده مخصوصا از سوی مسولان. کافیست سری به ناصر خسرو بزنید. کاملا پی خواهید برد که مسولین گفته اند هیچ مشکلی نداریم!! اما یک اسپری الکل که تا دیروز 14 تومن بود شده 30 تومن . ماسک فیلتر دار 30 تومن. از دم داروخانه ها نوشته اند: ماسک. ژل. الکل و اسپری ضد عفونی نداریم. لطفا سوال نفرمایید. تاسف بار تر اینکه ته یک کوچه کارتن کارتن از همین اسپری ها به آشنایان داده میشود. لطفا خبرنگاران سری به ناصر خسرو بزنند.
وعده وصلم به فردا ؛ آن پری پیکر دهد / باز می ترسم که فردا ؛ وعده دیگر دهد!
تدبیر؟اصلا شما تدبیری هم دیدید؟همش بی تدبیری ولجاجت وبدبختی بوده
دولت بی تدبیر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
دولت بی اختیار صحیح است!
بابا دولت روحانی را رها کنید.....بگذارید جمعه ها صبح که از خواب بیدار شد گزارشات کشور را به او بدهید
تدبیر؟ روحانی؟ شیب؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
شیب به جهنم!
مردم میدانند هیچی از مسولین‌جز‌ انکار و تکذیب بر نمیاد....
مردم به حرف شماها اعتماد ندارد هم‌وطن به شدت‌مراقب سلامتی خودتون باشید
حماقت هم حدی دارد مردم بچه هایشان بفرستند مدرسه تا کرونا بگیرند. برای اینکه دولت ببا ان وزرایش روی حرفشان باشند
حق با دولت است وضعیت عادی است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
کبک دوست داشتنی سرت را از زیر برف در بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
نگرفتید این بنده خدا چی گفت. منظورش اینه که حالت دیفالت ما بحرانه، پس الان در حالت عادی هستیم
یعنی ادم مونده از کار دولت . توی هیچ زمینه ای کار بلد نیست . اون از اقتصاد ، اون از فرهنگ ، سیاست و الان بهداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
جنگیدن چی!
لیمو ترش کیلویی ۷۰ تومان
لیمو شیرین ۱۴ تومان
بعد از شنبه همه چیز عادی می شه
البته من هم با بنز ضد گلوله تردد کنم
و بهترین امکانات و پزشکان بالای سرم باشند
و با مردم ارتباط نداشته باشم
می گم از شنبه باید باید و باز هم باید روال به حالت عادی در بیاد
روحانی فکرمیکنه ویروس کرونا هم مثل بورس وارز دستوریه که بهش دستوربده برواونم بره !!!
احتمالا قراره جمعه عصر بهش خبر بدن کرونا اومده!
هرکی انتقاد کنه به بی بی سی و آلبانی وصل میشه

گاهی اوقات فکر میکنم وجود بی بی سی و آلبانی با هماهنگی قبلی برای حذف منتقدین است

خدایا ، این چه عذابی است که ما را گرفتار آن کردی ؟ اینهمه مسئول بی مسئولیت در کنار انبوه مشکلاتی که همین مسئولان بیخیال مسبب آن هستند ؟؟؟؟
دوستی میگفت : یادش بخیر روزگاری کار میکردیم زحمت میکشیدیم پول در میآوردیم الان خودرو میخریم یا ثبت نام میکنیم یکدفعه ۱۰۰ میلیون میشه ۳۰۰ میلیون خونه میخریم ۵۰۰ میلیون ظرف ۲ سال میشه ۱.۵ میلیارد داره کم کم دلمون برای قدیما تنگ میشه این نشون میده با پول حلال هم میشه درآمد ۱۰۰ سال را در ۱ سال داشت خدا را شکر - داشت منو نصیحت میکرد
آخه مگه این مملکت دولت داره خیلی وقته که مملکت دولت نداره متاسفانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روحانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تدبیر ویژه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میزاشتیم یکی دو هفته دیگه....بابا چرا اینقدر عجله....حالا شنبه نشد....یه وقت دیگه
راهکار ،و تدبیر آقای روحانی که وعده داده است همانند ، وعده های صد رپزهٔ‌دوران اول ریاست جمهوریش میباشد ؟،،نگران نباشید ؟ خانواده ها خود را قرنطینه نمایند ،و یک نفر که آگاه است را برای تهیهٔ مایحتاج مامور کنند ؟ و خریدها را حداقل برای سه روز انجام دهند که نه تردد زیاد باشد ونه کمبود مایحتاح مردم در بازار ؟،،
تدبیر رو خوب اومدی تابناک!!!!
من میگم بیخیال دولت و رییس جمهور شین...فکر کنین اصلا دولتی وجود نداره...روحانی رو ندید بگیرین...
بیایین خودمون به فکر خودمون باشیم...خودمون با بیرون نیومدن از خونه هامون قرنطینه رو شروع کنیم...من کارمندم اما ۲ روزه نرفتم سرکار ...
بی خیال دولت که مفتش گرونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
تا حالا هم خودمون بفکر خودمون بودیم .
جناب روحاني كاري كردند بنده بعد از سال ٩٦ تا آخر عمر تو هيچ انتخاباتي شركت نكنم.
خدمت خداوند متعال سلام عرض میکنم و از بارگاه الهی یک زلزله 10 ریشتری رو جهت راحت شدن از این زجرکش کردن مسئولین عزیز مسئلت دارم... با تشکر، یک ایرانی فلک زده.
حسن بنده خدا دنبال کلیدش.
موضوع بی کفایتی یا بی اختیاری است
این مجلس باید بدون هرگونه جناح بندی فرآیند استیضاح را آغاز نماید.
کلید گم کرده ام ؛ می جویم او را / به هر قفل می رسم ؛ می بویم او را !
کلید بنده را ؛ هر کس که دیده / به این جانب بده ؛ آن خیر ندیده!
آقای رئیس جمهور ویروس کرونا عضو هیئت دولت نیست که با دستور شما تصمیم بگیرد چه کار انجام دهد، ویروسی است که به سرعت منتشر شده و اپیدمی می‌شود و وزیر و وکیل هم نمی‌شناسد.
روحانی! بچه هایمان را فدای مانور کنترل شما بر اوضاع نخواهیم کرد.
مسله اینجاست که وقتی شرکتی مثل ماهان هشدار وزیر بهداشت را زیرپا می گذارد دیگر امثال روحانی چه کند؟
هدف دولت بازی با جون مردم هست
از محمود چه خبر؟
تو دنیا شدیم مضحکه عام و خاص
بنده شب روز شنبه احساس کردم و فهمیدم که ویروس کرونا داخلم شده است...بلافاصله بالا پایین پریدم تا خارج شد...
از شنبه قراره هوا گرم بشه ماسک و مواد ضد عفونی کننده بریزن تو دست و بال مردم واکسنش وارد بشه مرزا باز بشه که کرونا اجازه خروج از کشور داشته باشه ....!!!؟؟؟
بابا ول کنید بروید بس است دیگر
روحانی و کل یارانش در حد یک بچه کلاس اولی نیستن
مظلوم ترین دولت تاریخ این انقلاب دولت آقای روحانی است
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی