بازدید 6910

بارسلونا درخانه ناپولی به بازی برگشت امیدوار ماند

آرتورو ویدال بازیکن بارسلونا در دقیقه ۸۹ با کارت زرد دوم مواجه شد و از بازی اخراج شد. مصدومیت پیکه در اواخر بازی و تعویض اجباری برای بارسا دیگر نکته مهم این بازی بود.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 26 February 2020

در هفته دوم از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز به وقت ایران ناپولی در سن پائولو میزبان بارسلونا بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان گتوزو در این دیدار ابتدا توسط مرتنس در دقیقه ۳۰ به گل رسیدند، اما در ادامه و در نیمه دوم بارسایی‌ها موفق شدند توسط گریژمان در دقیقه ۵۷ به گل تساوی دست یابند.

در این بازی آرتورو ویدال بازیکن بارسلونا در دقیقه ۸۹ با کارت زرد دوم مواجه شد و از بازی اخراج شد. مصدومیت پیکه در اواخر بازی و تعویض اجباری برای بارسا دیگر نکته مهم این بازی بود. با این تساوی نیوکمپ تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

بارسلونا درخانه ناپولی به بازی برگشت امیدوار ماند

ناپولی ۱-۰ بارسلونا؛ مرتنز (۳۰): زیلینسکی با استفاده از اشتباه فیرپو صاحب توپ شد و با پاسی در عرض، پشت محوطه جریمه مرتنز را صاحب توپ کرد. این بازیکن آزادنه و با یک ضربه دقیق به گوشه بالایی دروازه کاری کرد تا ترشتگن تنها تماشاگر این گل زیبا باشد.

ناپولی ۱-۱ بارسلونا؛ گریزمان (۵۷): سمدو با فرار از تله آفساید در سمت راست، توپ را از بوسکتس گرفت و سپس ارسالی زمینی به مرکز محوطه جریمه داشت که گریزمان به راحتی به کمک آن توپ را وارد دروازه کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر