بازدید 6367
سرمربی استقلال خواستار برخورد شدید با طراح اتفاقات سپاهان-پرسپولیس

مجیدی: جریمه سپاهان باید بیشتر از نتیجه یک بازی باشد!

باید با طراحان این اتفاق‌ها شدیدترین برخورد را کرد. اگر بازی تکرار شد که هیچ، اما اگر رأی دیگری صادر شد، جریمه‌ها باید خیلی بیشتر از نتیجه یک بازی باشد.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 25 February 2020

سرمربی تیم فوتبال استقلال از برگزاری بازی‌های لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا لب به اعتراض گشود اما در مورد بازی حساس سپاهان و پرسپولیس که به دلایل عجیب و عدم حضور میزبان در زمین، برگزار نشد موضع جالبی گرفت که شائبه تقاضای او برای برخورد با قبلعه نویی را به ذهن رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی در گفتگو با رسانه باشگاه استقلال با اعتراض به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر درباره موضوع ویروس کرونا اظهار داشت: جان‌مان را از سر راه آوردیم؟ ما ضد ویروس هستیم؟! فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها، هتل‌ها همگی پاک و ضد ویروس هستند که ما باید به خاطر چند بازی سفر کنیم و جانمان را به خطر بیندازیم؟ 

مجیدی عنوان کرد: تیم‌های استقلال، تراکتور و شهرخودرو و سایر مدعیان از ماجرا‌های بازی سپاهان با پرسپولیس متضرر شدند. تمام مدعیان قهرمانی منتظر نتیجه این بازی بودند. باید با طراحان این اتفاق‌ها شدیدترین برخورد را کرد. اگر بازی تکرار شد که هیچ، اما اگر رأی دیگری صادر شد، جریمه‌ها باید خیلی بیشتر از نتیجه یک بازی باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر