بازدید 4786

انتخاب جنجالی لالیگا برای داوری ال‌کلاسیکو

متئو لاهوس ۳۰ بار هم بازی‌هایی که بارسلونا در آن حضور داشته را سوت زده که ۲۳ مورد آن با پیروزی کاتالان‌ها، شش بازی با تساوی و تنها یک بازی با شکست آن‌ها همراه بوده اما برای کهکشانی‌ها ۲۱ پیروزی، سه تساوی و شش شکست بهمراه داشته‌است
کد خبر: ۹۶۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 24 February 2020

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا، مسئولیت قضاوت مصاف خانگی تیم فوتبال رئال مادرید با بارسلونا را به متئو لاهوس سپرد، داوری که برای تیم بارسلونا بسیار خوش یمن بود اما برای رئالی ها نتایج شکست زیادی با قضاوت او رقم خورده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه آ. اس اسپانیا، متئو لاهوس به‌عنوان داور بازی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا انتخاب شد. این بازی قرار است یکشنبه هفته آینده از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود. گونسالس نیز به‌عنوان کمک داور ویدئویی این بازی (VAR) انتخاب شده است.

متئو لاهوس تا کنون ۳۰ بار بازی هر یک از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را در لالیگا سوت زده است. در بازی‌های رئال مادرید که او داور بوده است، کهکشانی‌ها ۲۱ پیروزی، سه تساوی و شش شکست داشته‌اند. آخرین قضاوت این داور اهل والنسیا برای رئال مادرید منجر به پیروزی ۲ بر صفر این تیم مقابل اوساسونا شد. لاهوس همچنین در این بازی سه بار بازیکنان رئال مادرید و چهار بار بازیکنان تیم‌هایی که مقابل کهکشانی‌ها قرار گرفتند را اخراج کرده است. علاوه بر این او هفت پنالتی به سود رئال مادرید گرفته و این در حالی است که هرگز به ضرر آن‌ها پنالتی اعلام نکرده.

در همین حال متئو لاهوس ۳۰ بار هم بازی‌هایی که بارسلونا در آن حضور داشته را سوت زده که ۲۳ مورد آن با پیروزی کاتالان‌ها، شش بازی با تساوی و تنها یک بازی با شکست آن‌ها همراه بوده است. او پنج بازیکن بارسلونا و ۹ بازیکن تیم‌های مقابل آن را اخراج کرده است. لاهوس همچنین شش پنالتی به نفع بارسلونا و یک پنالتی به ضرر این تیم اعلام کرده است. آخرین قضاوت او برای بارسایی‌ها پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانو بوده است.

لاهوس تنها یک بار ال‌کلاسیکو را قضاوت کرده است که به فصل ۱۵-۲۰۱۴ برمی‌گردد. در آن بازی بارسلونا در خانه با نتیجه ۲ بر یک رئال مادرید را شکست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل