بازدید 15133
سوژه

شکایت عجیب سپاهان و قلعه نویی از انصاری فرد!

چنین ادعایی، دور از واقعیت هم نیست و تیم میزبان که بسیار دیر و با تاخیر خود را به ورزشگاه نقش جهان رساند، بعد از لغو بازی از سوی ناظر بازی، مدعی شد که آن‌ها آماده و مهیای حضور در زمین بودند، اما پرسپولیسی‌ها نخواستند بازی کنند و با اتوبوس ورزشگاه را ترک کردند.
کد خبر: ۹۶۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 24 February 2020

صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات پیرامون عدم برگزاری بازی بزرگ هفته در اصفهان در کمال تعجب با شکایت باشگاه اصفهانی مواجه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدحسن انصاری فرد در پی عدم برگزاری بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در تمام مصاحبه‌هایی که تا امروز انجام داد مدعی شد باشگاه اصفهانی و امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان به دروغ این گونه جلوه داده اند که پرسپولیس قصد بازی کردن نداشته است.

البته چنین ادعایی ، دور از واقعیت هم نیست و تیم میزبان که بسیار دیر و با تاخیر خود را به ورزشگاه نقش جهان رساند، بعد از لغو بازی از سوی ناظر بازی ، مدعی شد که آنها آماده و مهیای حضور در زمین بودند اما پرسپولیسی ها نخواستند بازی کنند و با اتوبوس ورزشگاه را ترک کردند. حالا مشخص نیست که زردپوشان که به طور قطع ، باعث و بانی برگزار نشدن این مسابقه رسمی و حساس لیگ برتر ایران بوده اند، روی چه حسابی حالا طلبکار شده اند؟!

این صحبت‌ها و تاکید مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر این که سپاهانی‌ها و شخص قلعه نویی با دروغ و فریب قصد دارند روند تصمیم گیری در خصوص نتیجه بازی را تغییر دهند با واکنش طرف مقابل روبرو شد تا جایی که خبر رسید هم باشگاه سپاهان هم امیر قلعه نویی با شکایت از انصاری فرد خواستار پاسخگویی او به اتهاماتی است که به آن‌ها زد.

گفتنی است؛ این شکایت‌ها به صورت جداگانه در دادسرای فرهنگ و رسانه دادگاه شعبه کارکنان دولت علیه انصاری فرد به ثبت رسیده است. قلعه نویی و باشگاه سپاهان پیش از این نیز سابقه طرح شکایت در محاکم قضایی کشور و فدراسیون فوتبال علیه منتقدان خود را داشته اند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
خب همه دیدند که تیم پرسپولیس با داور مسابقه توی زمین بودند که با هدایت ناظر بازی زمین ترک کردند .
کجاش عجیبه؟!
فرافکنی و فرار به جلو همیشه از استراتژیهای امیر قلعه نوئی بوده.
بازم شروع کردید علیه سپاهان قلعه توعی
تیم سپاهان باید علاوه بر شکست در این بازی با کسر امتیاز و مبالغ سنگین جریمه نقدی بشه.وگرنه دیگه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد
با توجه به اینکه سپاهان از قبل به دنبال تعویق انداختن بازی بوده و به قول خودشان استاندار و کلیه مسئولین به دنبال به تعویق انداختن مسابقه بودند بنابر این کاملا مشخص است که حتی وجود هواداران با چراغ قرمز مسئولین سپاهان بوده است غافل از اینکه حرفشان غیر قانونی بود و نتوانستند به مقصود برسند.
کجاش عجیبه؟
چون همه حقشون در مقابله با تیم وزرات خونه ضایع میشه؟
اساسا در مورد یک بازی!!! این همه صحبت کردن دور از عقل و منطق است.
اب که سر بالا میره ....
آقای مدیر عامل و مربی سپاهان. .. خودتون هستید نه مردم.الان عصر اطلاعاته همه داشتند میدیدند که شماها رفتید تو رختکن قایم شدید. تابش جان پات لب گوره تو چشم مردم نگاه می کنی تو تلویزیون دروغ میگی؟
شما هم که نشون دادید لنگی هستید
امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان
هيچ وقت ادب ياد نميگيره و هيچ وقت درست مصاحبه نميكنه چند هفته پيش هم با نكو نام درگير بود اگر يه مستند از مصاحبه هاي ايشون بسازند همه متوجه ميشن . جاي فردوسي پور خاليه
ای کاش قبل از قضاوت از تلویزیون این ماجرا را زنده تماشا می کردید
عجیب نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل