بازدید 37747

داستان سریال ایرانی هم‌گناه؛زمان پخش اولین قسمت

کد خبر: ۹۶۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 23 February 2020

داستان سریال ایرانی هم گناه 

سریال ایرانی هم گناه با اخذ مجوز و تایید توسط وزارت ارشاد 5 اسفند طبق برنامه در نماوا به طور هفتگی پخش خواهد شد. سریالی که با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون، داستان جذاب و متفاوتی دارد.
سریال هم گناه ساخته مصطفی کیایی است که طبق معمول برادر خود محسن کیایی بازیگر محبوب سینما را در کنار خود  به عنوان بازیگر و نویسنده این اثر می‌بیند، کارگردانی که فیلم‌های بسیار موفقی را نیز در کارنامه خود دارد، آثاری همچون فیلم سینمایی مطرب که هفته گذشته رکورد فروش در تاریخ سینمای ایران را شکست و بالاخره یک فیلم از هزارپا رضا عطاران با ۳۸ میلیارد تومان فروش عبور کرد.

پرویز پرستویی در شبکه نمایش خانگی بعد از شکستن رکورد فروش سینما

 استاد پرویز پرستویی که در بین آثار جذاب و محبوبش، بیشتر از همه به خاطر لیلی با من است و آژانس شیشه‌ای به یاد آورده می‌شود، سال ۹۸ و در فیلم سینمایی مطرب بار دیگر نشان داد که هنوز می‌تواند یک تایید و امضاء برای جذابیت و موفقیت یک محتوای تصویری باشد. پرویز پرستویی برای اولین بار در یک سریال شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است و حضورش برای کیفیت هرچه بالاتر سریال هم‌ گناه امیدوارکننده است.

داستان سریال ایرانی هم گناه

حضور هدیه تهرانی، رویا تیموریان، مسعود رایگان و مهدی پاکدل

 هدیه تهرانی پس از هشت سال و حضور در سریال قلب یخی با سریال هم گناه مصطفی کیایی به نماوا می‌آید. هدیه تهرانی اولین بار در سال ۹۰ با سریال قلب‌‌یخی بود که هدیه تهرانی به عنوان یک ستاره محبوب سینما راضی به ایفای نقش در شبکه نمایش خانگی شد. حالا با گذشت هشت سال، این‌بار هم گناه مصطفی کیایی، هدیه تهرانی را به سرویس نماوا آورده تا شاهد نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز دیگری از او در قلب درام خانوادگی سریال هم گناه باشیم. هدیه تهرانی یکی از پرطرفدار ترین بازیگرهای سینما هم در دنیای سینما و خیال است هم در زندگی عادی. این بازیگر خوش نام نیز ۲بار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد و در مراسم و فستیوال های زیاد دیگری حضوری درخشان و موفق داشته و یکی از نقاط قوت سریال هم گناه است.

 محسن کیایی، برادر مصطفی کیایی هم که همیشه در فیلم ها و سریال های مصطفی کیایی او را همراهی می‌کند. بازیگر و نویسنده‌ای که به لطف شهرت برادر بازیگر نشده و در فیلم‌های دیگر کارگردانان و آثار مطرح هم حضور پیدا کرده و همیشه اجراهایی قابل قبول و خوب مثل فیلم ماجرای نیمروز-رد خون ارائه داده است.
هدیه تهرانی در نقش «زیبا» و محسن کیایی در نقش «آرمان» دو شخصیت اصلی هم گناه هستند که در کنار سایر بازیگران از جمله پرویز پرستویی قصه‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند.
رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل و حبیب رضایی با هم‌ گناه به نماوا آمدند و هم‌ گناه را پرستاره‌تر از گذشته کردند. پدرام شريفى، احسان كرمى، روشنک گرامى و مارال بنی‌آدم از دیگر بازیگران معروف سریال درام هم‌ گناه هستند.

داستان سریال هم گناه

 مصطفی کیایی کارگردان سریال هم گناه تجربه ساخت فیلم هایی همچون مطرب ، چهارراه استانبول ، بارکد ، عصر یخبندان ، خط ویژه و آثار بسیار دیگری را در کارنامه هنری‌اش دارد به عنوان اولین تجربه در شبکه نمایش خانگی با یک تیم قوی هم گناه را آماده پخش در شبکه نمایش خانگی و هم گناه کرده است.
فیلمنامه سریال هم گناه توسط محسن کیایی برادر مصطفی کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده است.

 داستان سریال هم گناه راجع به خانواده‌ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال‌ها است در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند. خانواده صبوری متشکل از سه برادر و یک خواهر است، خانواده‌ای که همگی در این شرکت کار می کنند و شغل موروثی خانواده خود را دنبال می‌کنند، فقط پسر دوم، فریبرز است که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است و داستان زندگی خود را بی‌تاثیر از خانواده خود نوشته است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و دستش به گناهی آلوده است که خودش هم به دنبال حل این معما و کشف گناهش است.

 سریال هم گناه بعد از انتشار یک تیزر با محوریت جملات نقش پرویز پرستویی بالاخره از اولین تریلر رسمی خود رونمایی کرد و به خوبی گوشه‌هایی از کیفیت بالای این سریال را نمایش داد. مصطفی کیایی و پرویز پرستویی بعد از فیلم سینمایی مطرب، پرفروش ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای ایران به نمایش خانگی آمدند تا طوفان جدیدی به پا کنند.

داستان سریال ایرانی هم گناه

سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا ؛ بی وقفه فیلم ببین

 در روزگار بمباران محتوایی از ماهواره و سینمای آمریکا و جهان که در بین بیننده ایرانی جایگاه خاصی پیدا کردند، تولید آثاری که هم از لحاظ بصری جذاب‌اند و همزمان هنوز در چهارچوب فرهنگ خانواده ایرانی ساخته می‌شوند یک دستاورد بسیار خوب است. دستاوردی که یک پیام ساده دارد: هر لحظه و حتی همین الان به نماوا برو و در نماوا بی وقفه فیلم ببین.

نماوا به مناسبت شروع سریال هم گناه تخفیف ویژه‌‌ای در نظر گرفته تا کاربران جدید برای خرید اشتراک ۳ ماهه با کد Namava50 از تخفیف ۵۰ درصدی و کاربران قدیمی با استفاده از کد تخفیف Namava35 از تخفیف ۳۵ درصدی بهره‌مند شوند و از سریال هم گناه و هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی دیگر لذت ببرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر