بازدید 15998

در سفر به شهر دبی، چگونه ماشین اجاره کنیم؟

کد خبر: ۹۵۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 16 February 2020

در سفر به هر مقصدی، هر مسافر 2 انتخاب برای رفت و آمد در سطح شهر و یا حتی بیرون از آن دارد. این دو انتخاب به این ترتیب است که یا می تواند از امکانات حمل و نقل عمومی استفاده نماید و یا این که می تواند وسیله نقلیه ای شخصی برای خود تهیه کند و در هر وقت از شبانه روز به هر کجایی که بخواهد، برود. شهر زیبا و مجهز دبی از آن دسته مقاصد پر طرفدار توریستی است که برای گردشگران خود، امکان اجاره ماشین را فراهم آورده است.  با توجه به این که در بهترین زمان سفر به دبی هستیم و بسیاری از مسافران می خواهند بدانند که چگونه می توان در سفر به این شهر ماشین اجاره کرد. امروز در این مقاله می خواهیم به همین موضوع بپردازیم پس با ما همراه باشید.

در سفر به شهر دبی، چگونه ماشین اجاره کنیم؟

همه چیز درباره شرایط اجاره ماشین در دبی

چه بلیط هواپیما دبی را خریداری کرده باشید و چه مسافر تور دبی باشید، هیچ فرقی نمی کند و شما به راحتی تمام می توانید برای اجاره ماشین در این شهر زیبا اقدام کنید. اول از همه باید بدانید که در این شهر همه وسایل نقلیه، خودروهایی هستند که در دسته ماشین های گران قیمت قرار می گیرند. اگر دوست داشته باشید می توانید بوگاتی اجاره کنید و یا اگر بخواهید می توانید با فراری در سطح شهر رفت و آمد کنید. به هر حال دبی شهری پر زرق و برق و بسیار مدرن است که حتی ماشین نهادهای دولتی همچون پلیس هم در آن در دسته ماشین های گران قیمت و مجلل قرار می گیرد. جالب است بدانید که پر طرفدارترین ماشین هایی که مسافران در دبی اجاره می کنند عبارتند از خودروهای پیشرفته ای همچون لامبورگینی، لندکروز، بوگاتی، فراری و یا ماشین های کلاسیکی مثل رولز رویز.

اما با این حال، شما الزاما مجبور به اجاره خودرویی گران قیمت نیستید و می توانید خوردوریی ساده اجاره کنید. به هر حال انتخاب با شماست.

برای اجاره ماشین در دبی می توانید از دو طریق اقدام کنید. هم می توانید قبل از شروع سفرتان، به صورت اینترنتی و در ارتباط مستقیم با بنگاه های معتبر اجاره ماشین در دبی این کار را انجام دهید و یا می توانید از طریق کارگزارهای داخلی معتبر که طرف قرارداد این بنگاه ها هستند، برای اجاره ماشین در دبی اقدام نمایید. با این حال، بهترین زمان برای رزرو ماشین در سفر با تور دبی این است که هواپیما شما به این شهر رسیده باشد و به صورت حضوری، به یکی از این مراکز و بنگاه های اجاره ماشین مخصوصا در فرودگاه مراجعه نمایید.

از این ها که بگذریم، مهم ترین چالش مسافرینی که با تور دبی به این شهر سفر می کنند این است که برای این کار، باید با قوانین راهنمایی و رانندگی دبی آشنایی داشته باشند وگرنه، اجاره ماشین در این شهر بسیار هم آسان است. پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از اجاره ماشین در دبی، درباره سیستم حمل و نقل این شهر و همچنین قوانین راهنمایی و رانندگی آن مقداری اطلاعات کسب کنید.

 

نکاتی درباره اجاره ماشین در دبی

  • بالاتر توضیح دادیم که یکی از راه های اجاره ماشین در دبی، به صورت آنلاین است. اگر می خواهید ماشین خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید، می توانید به راحتی اسکنی از گواهینامه و گذرنامه خود را بارگذاری نمایید.
  • به محض رسیدن به دبی، می توانید برای گرفتن ماشین از ساعت 9 صبح تا 21 شب اقدام کنید.
  • برای اجاره ماشین در دبی باید فرد متقاضی حداقل 23 سال سن داشته باشد و به افرادی که کمترین از این سن را داشته باشند، ماشینی تعلق نمی گیرد. در ضمن برای اجاره ماشین در دبی، باید اطلاعاتی همچون اسم و فامیلی که در پاسپورت شما وارد شده، تلفن و شماره اتاق و آدرس کامل و درست هتل محل اقامت خود را به صورت کامل و درست اطلاع دهید.
  • ماشین را حتما باید در تاریخ و زمان مشخص شده به آژانسی که آن را از آن اجاره کرده اید در مکان معینی که از قبل تعیین شده، تحویل دهید.
  • به یاد داشته باشید که هر هزینه ای که برای اجاره ماشین در دبی انجام می دهید، در سیستم ثبت شده است و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نمی گردد.
  • اندازه بنزینی که در باک بنزین ماشینی که اجاره کرده بودید، مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.
  • پس از بررسی خصوصیات فننی و بدنه ماشین، در صورت وجود هرگونه خسارت؛ هزینه آن از شما دریافت خواهد شد.
  • پلیس دبی از کمترین تخلفی در رانندگی نمی گذرد و در صورت رعایت نکردن قوانین، جریمه خواهید شد.
  • سرعت مجاز رانندگی در دبی، در خیابان های اصلی بین 100 تا 120 کیلومتر و در دیگر خیابان ها بین 60 تا 80 کیلومتر در در حالت حداکثری است.
  • به یاد داشته باشید که در بروز هرگونه مشکلی در تحویل خودروی انتخابی از طرف شرکت اجاره خودرو، ماشین مشابهی از نظر ویژگی های ظاهری و قیمتی به متقاضی تحویل داده خواهد شد.

در سفر به شهر دبی، چگونه ماشین اجاره کنیم؟

در این مقاله همه چیز را درباره شرایط اجاره ماشین برایتان توضیح دادیم. می خواهید در سفر به این شهر به راحتی رفت و آمد کنید؟ و یا از حضور خودرو شخصی جلوی هتل دبی خود احساس خوشایندی داشته باشید؟ پس حتما به گزینه اجاره خودرو در سفر فکر کنید. با این حال، اجاره خودرو یکی از ارکان راحتی در سفر با تور دبی است و مهم ترین عاملی که سفر به این شهر را برای شما خاطره انگیز می کند، خرید تور دبی از یکی از بهترین شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری است. به هر حال، انتخاب راحتی با خودتان است!

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر